quote:Carnaval is van oorsprong een gekerstend heidens volksfeest.
Het valt binnen de christelijke traditie op de zondag, maandag en dinsdag direct voorafgaand aan de vastentijd van 40 dagen.
Ja een wagen bouwen he, maar ik word gelyncht als ik daar nu al foto's van plaats.quote:Op donderdag 31 januari 2019 01:09 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe gaan jullie verkleed, hoe ver ben je nu met de voorbereidingen?
Pics zijn ook welkom!
![]()
![]()
![]()
Karnevlaquote:
Ah, prima argument. Zelfde als die gasten die zeggen geen alcohol nodig te hebben om een feestje te vieren.quote:Op donderdag 31 januari 2019 07:37 schreef onlogisch het volgende:
Wij van boven de rivieren hoeven ons niet te verkleden om een feestje te vieren.
Exactquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, prima argument. Zelfde als die gasten die zeggen geen alcohol nodig te hebben om een feestje te vieren.
Haha, gay.quote:Op donderdag 31 januari 2019 07:37 schreef onlogisch het volgende:
Wij van boven de rivieren hoeven ons niet te verkleden om een feestje te vieren.
Gay zou ik het niet willen noemen. Maar dat je een verkleedpartijtje gebruikt om een feestje te maken... Dat kan best zonder hoorquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gay zou ik het niet willen noemen. Maar dat je een verkleedpartijtje gebruikt om een feestje te maken... Dat kan best zonder hoor
Ergens denk ik dat je hier nog serieus bent ookquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact
Alcohol nodig hebben om het leuk te hebben. Dan is er iets goed mis met je.
Ekte fangirl jij.quote:
Wat erg he. Anderen die feest vieren en plezier makenquote:Op donderdag 31 januari 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga weg hoor met dat infantiele kut feest
Steampunk thema is indd mooi, maar zijn vaak niet de goedkoopste pakken.quote:Op donderdag 31 januari 2019 07:25 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren vanalles gekocht voor carnavalEindelijk eens een keer wat leuks om aan te trekken.
Nu zag ik daar ook vanalles wat valt onder steampunk. Super vet. Blijkbaar was dit in 2016 al hip, dus ik loop ontzettend achter. Maar het ziet er zo gaaf uit
Voel je vrij om in klb "haagsquote:Op donderdag 31 januari 2019 08:30 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ga in VBL toch ook niet voetballopen posten, gun ieder z'n ding.
Ik ken een van die gastenquote:
Gewoon als indiaan mag ik hopen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ken een van die gasten...
Dit jaar ook aanwezig, wisselen af tussen Tullepetaonestad (Roosendaal) en Stijlorenrijk (Etten-Leur). Ik weet nog niet als wat ik ga.. ik ben meestal niet bijster origineel, als het maar beetje gemak heeft.
Dit was vorig jaar ook wel een toppertje:
Meeste pakken beginnen bij ¤40 ofzo. En dan nog een boel accessoires.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Steampunk thema is indd mooi, maar zijn vaak niet de goedkoopste pakken.
Pic van je aankoop?![]()
![]()
Wat een kutnummerquote:
Jij nog suggesties voor nieuwe outfits?quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Steampunk thema is indd mooi, maar zijn vaak niet de goedkoopste pakken.
Pic van je aankoop?![]()
![]()
Natuurlijk makker. Ga eens goed zitten (het liefst in een stille ruimte) en neem eens een moment voor jezelf.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat je hier nog serieus bent ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedaan? Als je deze basale vraag nog met ja moet beantwoorden dan heb ik het echt heel erg met je te doen.
Mooi man! Hier ook naar de Tullepetaonestad, hoewel er dit jaar n maat van me in Lampegat is gaan wonen, dus misschien ook nog eens daar gaan kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit jaar ook aanwezig, wisselen af tussen Tullepetaonestad (Roosendaal) en Stijlorenrijk (Etten-Leur). Ik weet nog niet als wat ik ga.. ik ben meestal niet bijster origineel, als het maar beetje gemak heeft.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk makker. Ga eens goed zitten (het liefst in een stille ruimte) en neem eens een moment voor jezelf.
Wanneer je dat gedaan hebt, laat de vraag dan eens 40 of 45 keer op je inwerken :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedaan? Als je deze basale vraag nog met ja moet beantwoorden dan heb ik het echt heel erg met je te doen.
Ga nu maar weer weg uit dit topic. Je hebt hier niks te zoeken.
Haha, hij was makkelijk ja. Maar erg aanstekelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mooi man! Hier ook naar de Tullepetaonestad, hoewel er dit jaar n maat van me in Lampegat is gaan wonen, dus misschien ook nog eens daar gaan kijken.![]()
Die van de kneu vond ik eigk een beetje té makkelijk.
Zeker! En het werkt als n malle.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Haha, hij was makkelijk ja. Maar erg aanstekelijk.
Nu let ik carnaval niet altijd op muzikale creativiteit.. als het maar werkt.
Ware en wijze woorden weledelgestrenge heer Haagsch.quote:Op donderdag 31 januari 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga weg hoor met dat infantiele kut feest
quote:
Decibelllllllquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
Slaoi, meej juin, meej ei, meej errepels.
Zouden ze weer een nieuw nummer uitbrengen dit jaar?quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voutje, hoe ga jij eigenlijk verkleed? Moet je ook draaien tijdens carnaval?quote:
En ge het zun lekker kontjeeeequote:
Marktzicht waarschijnlijk. Eigenlijk is EL helemaal niet zo leuk, maarja bekende he. Roosendaal vind wat sfeervoller.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zouden ze weer een nieuw nummer uitbrengen dit jaar?
Ik ga wss ook naar Etten, Butlerjij ook?
[..]
Voutje, hoe ga jij eigenlijk verkleed? Moet je ook draaien tijdens carnaval?
[..]
En ge het zun lekker kontjeeee
Breda & Roosendaal, al heb ik vaak het idee dat er in Breda veel bezoekers komen van buitenaf (randstad).. om te kijken hoe wij carnaval vieren. Maar dat zijn vaak muurbloempjes.. beetje saai wel.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Marktzicht waarschijnlijk. Eigenlijk is EL helemaal niet zo leuk, maarja bekende he. Roosendaal vind wat sfeervoller.
Ja daarom vind ik Breda vaak minder, idd saai of ze denken dat alles mag en dan gaan ze vechten. Van mij mogen ze wegblijven.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Breda & Roosendaal, al heb ik vaak het idee dat er in Breda veel bezoekers komen van buitenaf (randstad).. om te kijken hoe wij carnaval vieren. Maar dat zijn vaak muurbloempjes.. beetje saai wel.![]()
Tilburgse Goden.quote:
Ben benieuwd Lennert!!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 06:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gevonden. Vanavond wordt de singel van Veul Gere gepresenteerd in Brandpunt. Zal dan morgen ook wel online staan.
Gaat dat over Limburgs carnaval?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:41 schreef TaMieke het volgende:
Ooit iemand die film van Lex gezien? Of zijn het echt allemaal Brabo's hier
Etten Leurquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe mij maar gewoon Willy’s, Pyramide of Moeierboom.
Brandpunt..haha bestaat dat nogquote:Op vrijdag 1 februari 2019 06:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gevonden. Vanavond wordt de singel van Veul Gere gepresenteerd in Brandpunt. Zal dan morgen ook wel online staan.
Die indruk begon ik ook te krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:41 schreef TaMieke het volgende:
Ooit iemand die film van Lex gezien? Of zijn het echt allemaal Brabo's hier
Ik zeg ook gewoon carnaval maar ik vier de Limburgse variantquote:Op zaterdag 2 februari 2019 06:25 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Die indruk begon ik ook te krijgen![]()
Vastelaovend is echt een groot verschil met carnaval. De eerste 20 jaar vierde ik carnaval, de laatste 20 jaar vastelaovend.
Klassieker!quote:
Nee, maar ik weet wel dat het binnen no-time was uitverkochtquote:Op zondag 3 februari 2019 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.bndestem.nl/r(...)roosendaal~a8e737c9/
Iemand hier aan meegedaan?
Nee, ik ook niet, had helaas andere verplichtingen dit weekend. Had me wel echt leuk geleken. Slim afgekeken wel van de ondernemers, toch weer een weekendje extra goede omzet.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat het binnen no-time was uitverkocht!!
Een aantal Roosendaalse ondernemers hebben het afgekeken van Breda, daar is het al meer dan 20 jaar een traditie, heb dáár al een paar keer meegedaan, geweldig.
Jij ook of niet?
Lenny, Brabogod!quote:
Ja, mij ook. Ik wist het in eerste instantie niet eens dat ze dat in Roosendaal gingen organiseren. Hoorde het pas toen het uitverkocht wasquote:Op zondag 3 februari 2019 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, had helaas andere verplichtingen dit weekend. Had me wel echt leuk geleken. Slim afgekeken wel van de ondernemers, toch weer een weekendje extra goede omzet.
Ik zou maastricht aandoen op zondag. Je weet niet wat je meemaaktquote:Op maandag 4 februari 2019 11:37 schreef Debsterr het volgende:
Ha, kan ik hier gewoon meepostenik ben een carnavalsmaagd. Woon nu 11 jaar in Eindhoven, nooit geweest, maar ga met vriendje mee carnaval vieren dit jaar
. Vrijdags naar Roosendaal en zondags waarschijnlijk in Eindhoven. Als ik het volhou
.
Nah, vriendje moet zaterdags werken (tot 's nachts) dus dan gaan we niet nog een flink eind reizen 's middags.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou maastricht aandoen op zondag. Je weet niet wat je meemaakt
Als je dan toch nog maagd ben doe dan meteen Keulen.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou maastricht aandoen op zondag. Je weet niet wat je meemaakt
https://www.1limburg.nl/h(...)ec-cancelt-optredensquote:
Oei, da’s minder.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:03 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/h(...)ec-cancelt-optredens
Uit de running voor komend seizoen.
Ik verdenk nogeenoudebekende ervan lid te zijn van Demi Secquote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verdenk nogeenoudebekende ervan lid te zijn van Demi Sec
Tullepetere.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:37 schreef Debsterr het volgende:
Ha, kan ik hier gewoon meepostenik ben een carnavalsmaagd. Woon nu 11 jaar in Eindhoven, nooit geweest, maar ga met vriendje mee carnaval vieren dit jaar
. Vrijdags naar Roosendaal en zondags waarschijnlijk in Eindhoven. Als ik het volhou
.
is het meteen maar geregeldquote:Op maandag 4 februari 2019 11:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als je dan toch nog maagd ben doe dan meteen Keulen..
Was het maar altijd carnavalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog 3 weken en 3 dagen!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga even in de recycle dit jaar heur.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Hard op zoek naar een nieuw outfit... altijd lastig.
Ik ben geen dag het zelfde, ik wissel ieder jaar af tussen 2/3 pakken. Maar eentje was vorig jaar een beetje naar de klote. Dus even naar iets nieuws zoeken. Maar ik ben vooral van het praktische, niet te warm, geen maskers, schmink, pruiken of hoeden.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga even in de recycle dit jaar heur.
Dus het wordt of een hondje, of een draak.
Praktisch hier ook. Ik moet makkelijk kunnen pissen en makkelijk bij mn geld kunnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben geen dag het zelfde, ik wissel ieder jaar af tussen 2/3 pakken. Maar eentje was vorig jaar een beetje naar de klote. Dus even naar iets nieuws zoeken. Maar ik ben vooral van het praktische, niet te warm, geen maskers, schmink, pruiken of hoeden.
Preciesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Praktisch hier ook. Ik moet makkelijk kunnen pissen en makkelijk bij mn geld kunnen.
Lammy Lenny God over 3 weekjes!!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was het maar altijd carnaval
Ja dat willen we toch allemaal
Lamme FransGod
Geen schmink?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben geen dag het zelfde, ik wissel ieder jaar af tussen 2/3 pakken. Maar eentje was vorig jaar een beetje naar de klote. Dus even naar iets nieuws zoeken. Maar ik ben vooral van het praktische, niet te warm, geen maskers, schmink, pruiken of hoeden.
Ik heb een American Football pak, en een Fred Flinstone pak. Maar moet er dus nog een derde bijhalen...quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lammy Lenny God over 3 weekjes!!whoehoe
[..]
Geen schmink?
Wat jammer, dat vind ik juist het leukste om te doen, maakt het af.
Hoe ga jij dan, dit jaar? Welke pakjes heb je?
Mexicaans pak misschien?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb een American Football pak, en een Fred Flinstone pak. Maar moet er dus nog een derde bijhalen...
Tijdens carnaval zal ik niet veel posten, en foto's ontwijk ik al helemaalquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mexicaans pak misschien?
Wel posten hier dan he
Nee, gewoon ernaquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tijdens carnaval zal ik niet veel posten, en foto's ontwijk ik al helemaal.
Boemeldonck.. is de carnavalsnaam van... ehmmm?quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:28 schreef Japepk het volgende:
Hier in Boemeldonck geen verkleedpartijen. Praktisch iedereen is lid van een bouw/carnavalsclub en gaat samen in de clubkiel. Druk aan het bouwen voor onze befaamde optocht!
Ergens waar veel treinen rijdenquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Boemeldonck.. is de carnavalsnaam van... ehmmm?![]()
Lennert kende dees al?quote:
Voor mij ook niet.. mja als je echt wil afwijken van het normale carnavals geweld is het een optie.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:28 schreef jajablahblah het volgende:
Termen als partyhut en boombox horen voor mij echt niet bij carnaval.
Volgens mij is dat apres ski.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet.. mja als je echt wil afwijken van het normale carnavals geweld is het een optie.
Lijkt anders verdomd veel op carnaval hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Volgens mij is dat apres ski.
Verkeerde moment, verkeerde land
Oehh... nice.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor de hardere stijlen liefhebbers kan je altijd nog naar Karnaval Festival in Moergestel:
https://www.karnavalfestival.nl/
Heb weleens een filmpjes van gezien, maar het lijkt me een heel erg geforceerd feestje.
Nee, ik heb mijn hardstyle tijden wel gehadquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oehh... nice.
Zou wel heen willen eigenlijk. Ga jij ook?
Nou dat is toch niet mijn beleving ervan. Als het dat was vond ik er geen hol aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lijkt anders verdomd veel op carnaval hoor
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Breda tijdens carnaval![]()
Teveel mensen van boven de rivieren.
De hele dag lamquote:
Ik kom zelf van tussen de rivieren, maar hier stelt het carnaval niets voor. Dan ga je toch op zoek naar alternatieven (en van de steden Tilburg, Breda, Eindhoven) vind ik Breda toch het leukstquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Breda tijdens carnaval![]()
Teveel mensen van boven de rivieren.
Ik heb een paar jaar in Breda gewoond (midden in de stad), en kwam echt veel vervelend volk op af soms (vooral omgeving Rotterdam, Dordrecht etc.). In deze regio West-Brabant vind ik Roosendaal nog het leukste.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:15 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Ik kom zelf van tussen de rivieren, maar hier stelt het carnaval niets voor. Dan ga je toch op zoek naar alternatieven (en van de steden Tilburg, Breda, Eindhoven) vind ik Breda toch het leukst
Hmm jammer dat het dan voor de "locals" zo verpest wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar in Breda gewoond (midden in de stad), en kwam echt veel vervelend volk op af soms (vooral omgeving Rotterdam, Dordrecht etc.). In deze regio West-Brabant vind ik Roosendaal nog het leukste.
AK JOU NIE AARquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:33 schreef Gutz het volgende:
Veel Tullepetaone hier op Fok! zeg. Leutige mensen!
Ja ik ook! Vind Breda altijd wel gezelligquote:
Lekker veel vechten met dat tuig van boven de rivierenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ook! Vind Breda altijd wel gezellig
Niks tegen Rotterdammerts he! :pquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker veel vechten met dat tuig van boven de rivieren
Daarom, lekker naar Breda, hebben wij er hier geen last meer vanquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niks tegen Rotterdammerts he! :p
En ik heb nog nooit zoveel vechtende mensen gezien als toen in Roosendaal
Haha precies, in Breda heb ik altijd nog de leukste avonden gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:39 schreef Gutz het volgende:
[..]
Daarom, lekker naar Breda, hebben wij er hier geen last meer van
quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niks tegen Rotterdammerts he! :p
En ik heb nog nooit zoveel vechtende mensen gezien als toen in Roosendaal
En bedanktquote:
Helemaal geďmproviseerd ditquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha wat een ellendige clip. Vieze Jack staat er ook mooi bij. Lekker hoor
Jaquote:
Waar ik naartoe ga mag je zulke attributen niet eens meer meenemen (te veel ongelukken gebeurd denk ik). Gelukkig is mijn outfit ook wel duidelijk zonder losse spullenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef Solotov het volgende:
Ik ga als ninja
Hopelijk krijg ik geen problemen met m'n zwaard
losse spullen zijn soewieso onhandig, moet je vasthouden en worden no stop door anderen gepakt om mee te spelenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waar ik naartoe ga mag je zulke attributen niet eens meer meenemen (te veel ongelukken gebeurd denk ik). Gelukkig is mijn outfit ook wel duidelijk zonder losse spullen
Haha, ja irritant is dat inderdaad!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
losse spullen zijn soewieso onhandig, moet je vasthouden en worden no stop door anderen gepakt om mee te spelen
Ik kom altijd met andere losse spullen thuis dan dat ik meeneemquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
losse spullen zijn soewieso onhandig, moet je vasthouden en worden no stop door anderen gepakt om mee te spelen
Pics?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:34 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een eenhoornknuffel met lampjes. Ben benieuwd hoelang het leuk is om dat ding mee te dragen. Maar goed, via Wish dus was geen kapitaal. Als iemand hem wil, prima
Ik mocht m'n lichtzwaard ook niet meenemen vorig jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef Solotov het volgende:
Ik ga als ninja
Hopelijk krijg ik geen problemen met m'n zwaard
Aawh die is cutequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik nog even niet.
Het was deze iig
https://www.wish.com/share/5822cwaziy
De ene dag had ik een geďmproviseerde outfit aan van zwadderich (was nog best goed gelukt!) en de andere dag mijn sjieke jurkje, gewoon omdat ik die zo leuk vindquote:
kjoetquote:Op maandag 4 maart 2019 18:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De ene dag had ik een geďmproviseerde outfit aan van zwadderich (was nog best goed gelukt!) en de andere dag mijn sjieke jurkje, gewoon omdat ik die zo leuk vind
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |