Waar ik naartoe ga mag je zulke attributen niet eens meer meenemen (te veel ongelukken gebeurd denk ik). Gelukkig is mijn outfit ook wel duidelijk zonder losse spullenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef Solotov het volgende:
Ik ga als ninja
Hopelijk krijg ik geen problemen met m'n zwaard
losse spullen zijn soewieso onhandig, moet je vasthouden en worden no stop door anderen gepakt om mee te spelenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waar ik naartoe ga mag je zulke attributen niet eens meer meenemen (te veel ongelukken gebeurd denk ik). Gelukkig is mijn outfit ook wel duidelijk zonder losse spullen
Haha, ja irritant is dat inderdaad!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
losse spullen zijn soewieso onhandig, moet je vasthouden en worden no stop door anderen gepakt om mee te spelen
Ik kom altijd met andere losse spullen thuis dan dat ik meeneemquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
losse spullen zijn soewieso onhandig, moet je vasthouden en worden no stop door anderen gepakt om mee te spelen
Pics?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:34 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb een eenhoornknuffel met lampjes. Ben benieuwd hoelang het leuk is om dat ding mee te dragen. Maar goed, via Wish dus was geen kapitaal. Als iemand hem wil, prima
Ik mocht m'n lichtzwaard ook niet meenemen vorig jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:52 schreef Solotov het volgende:
Ik ga als ninja
Hopelijk krijg ik geen problemen met m'n zwaard
Aawh die is cutequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik nog even niet.
Het was deze iig
https://www.wish.com/share/5822cwaziy
De ene dag had ik een geïmproviseerde outfit aan van zwadderich (was nog best goed gelukt!) en de andere dag mijn sjieke jurkje, gewoon omdat ik die zo leuk vindquote:
kjoetquote:Op maandag 4 maart 2019 18:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De ene dag had ik een geïmproviseerde outfit aan van zwadderich (was nog best goed gelukt!) en de andere dag mijn sjieke jurkje, gewoon omdat ik die zo leuk vind
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |