quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt ie op z'n gemak aan zijn sjaak te snokken.
Is die bril omgekomen in de brand?quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gif in de OP heeft overigens niets te maken met de TT.
Lol, ja ben altijd ietwat traag van begrip, áls ik het al snap. Maar deze was vrij briljant, Mo.quote:
Ik heb een Toon van Eneco (eneco is niet mijn leverancier) en die heeft een touchscreen. \Maar deze blijft hangen op zijn begin/opstartscherm.quote:
Hmm, ik had een oom die zo heette en die bleef ook altijd hangen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een Toon van Eneco (eneco is niet mijn leverancier) en die heeft een touchscreen. \Maar deze blijft hangen op zijn begin/opstartscherm.
Colporteurs / enquêteurs zijn altijd op pad, is het niet via de post dan wel via de foon en als je dan nog niet toegeeft zoeken ze je persoonlijk op, aan je voordeur!quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, ja ben altijd ietwat traag van begrip, áls ik het al snap. Maar deze was vrij briljant, Mo.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Colporteurs / enquêteurs zijn altijd op pad, is het niet via de post dan wel via de foon en als je dan nog niet toegeeft zoeken ze je persoonlijk op, aan je voordeur!
Ze zijn gewoon altijd op pad, of zie ik nu beren op de weg?
WAs dat zo'n "ik ben de leukste thuis" type ? Een soort Toon Hermansquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, ik had een oom die zo heette en die bleef ook altijd hangen.
Ik had twee ooms die ik erg graag mocht, één leeft nog, maar het zijn/waren niet eens echte ooms,quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, ik had een oom die zo heette en die bleef ook altijd hangen.
Moet jij zeggen met je virus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:06 schreef mario390 het volgende:
[..]ik will niet weten wat je zoekt dat ja dat vind
Was een toffe man, die samen met mijn pa menig verjaardag opsierde met hun humor. Buren zeiden wel eens, goh, we horen jullie nooit, maar als er een verjaardag is... Maar goed, het ging dan ook niet gepaard met glazen sinas of cola. Er kwamen wel een aantal alcoholische versnaperingen bij kijken. Ofwel, je bleef lopen om het bij te vullen. Die dagen kon je het beste gympies aantrekken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
WAs dat zo'n "ik ben de leukste thuis" type ? Een soort Toon Hermans
Mijn pa komt uit een groot gezin en had diverse toffe broers. Daar is hij nu als enige van over. Jij komt ook uit een groot gezin, toch, Mo?quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had twee ooms die ik erg graag mocht, één leeft nog, maar het zijn/waren niet eens echte ooms,
vrienden van vader, mijn echte ooms had ik weinig band mee.
Vier kinderen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn pa komt uit een groot gezin en had diverse toffe broers. Daar is hij nu als enige van over. Jij komt ook uit een groot gezin, toch, Mo?
werden ze niet in huis dansen üben? ze gaan weg nuquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:11 schreef chufi het volgende:
Net even een anti-virus soepje verorbert..
Ik ben hem ook aan het beluisteren.quote:
Dank u! Wat een mooi spul weer hè. Enne kiek dan.quote:
Handgemakte muzik.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! Wat een mooi spul weer hè. Enne kiek dan.
quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie niet wil klikken klikt gewoon niet, toch?
Die ken ik al lang joh.quote:
Ik heb alles al een keer beluisterd in het verledenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie niet wil klikken klikt gewoon niet, toch?
Dansen gebeurt in "el Pabellon" daar ergens op het terrein.. er mag maar 1 paar per keer oefenenquote:
L2B heeft pas twee Volca's aangeschaft, hij is nu als een spons en zuigt alles op.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alles al een keer beluisterd in het verleden
ik zie nur meer de mannen en sort gulasch etenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dansen gebeurt in "el Pabellon" daar ergens op het terrein.. er mag maar 1 paar per keer oefenen
Gulasch.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie nur meer de mannen en sort gulasch eten
Héérlijk dat hele stuk. Dat commentaar eronder: the Moog police are here to confiscate your gear.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ken ik al lang joh.
Tof, jij snapt.
Het is gewoon één man die met behulp van techniek alles ingespeeld heeft, alles stuurt en beheerst, live en alles handgemakt.
het is vloeibaar... zal wel een soort maaltijdsoep zijnquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie nur meer de mannen en sort gulasch eten
ja maar de dames zijn nergens te zienquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
het is vloeibaar... zal wel een soort maaltijdsoep zijn
Je vindt ook meteen een van de beste performances .quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héérlijk dat hele stuk. Dat commentaar eronder: the Moog police are here to confiscate your gear.
Nog even en er hangen ijspegels uit mijn neus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:43 schreef chufi het volgende:
Ligt er nu al bij iemand sneeuw? of nog steeds Mo?
Als je Buienradar moet geloven zit ik er nu midden in, maar vooralsnog is het droog. Wel een sneeuwlucht, dus het zal zo wel beginnen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:43 schreef chufi het volgende:
Wie ga je op zijn bek slaan?quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er ligt nog wat sneeuw, maar niet echt noemenswaardig, dus ik stap zo nog even op de fiets om een belofte na te komen.
Ik schrok van de hoorbare kwaliteit. En met de apparaten op zich is ook niets mis, al is het een klein formaat, het is zeer degelijk gemaakt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je vindt ook meteen een van de beste performances .
Maar geloof mij, die Volca's zijn voor een fractie van het geld ook heel tof hoor, absoluut.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie ga je op zijn bek slaan?
Hier begint het nu te sneeuwenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:43 schreef chufi het volgende:
Deze keer niemand, het is van een heel andere orde....quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie ga je op zijn bek slaan?
Geluid is supervet, app. is compact, maar voldoende knoppen, hoewel klein van formaat, maar wel realtime on the spot en analoog.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik schrok van de hoorbare kwaliteit. En met de apparaten op zich is ook niets mis, al is het een klein formaat, het is zeer degelijk gemaakt.
Jouw foon is duurder.quote:
En zelfs ik stap zo nog even op de fiets.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Code geel, aangepaste dienstregeling van de NS, gecancelde vluchten voor anderhalve vlok sneeuw
Dat spul smelt al op het strand.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sas heeft het maar makkelijk op dat eiland. Kan zo die hele zut in zee vegen.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat spul smelt al op het strand.
Ik bel niemandquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw foon is duurder.
En wie bel je?![]()
Ik ook niet, hooguit moeder.quote:
Verdwenen.. misschien mogen ze wel danskleertjes kopen in de grote stad.. Ik hoorde de stem nog wel zeggen dat er vanmiddag nog iets was voordat ze moeten gaan dansenquote:
En Maximaquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, hooguit moeder.
Verder is er WA.
oh mijn god,dat de productie dat niet selfs heeftquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdwenen.. misschien mogen ze wel danskleertjes kopen in de grote stad.. Ik hoorde de stem nog wel zeggen dat er vanmiddag nog iets was voordat ze moeten gaan dansen
Het sneeuwt nog, maar kleed mij extra dik aan.quote:
Ik heb een vriend in Finland wonen, wil je daar foto's van zien?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Kennis van mij in Canada hebben het gekker
[ afbeelding ]
Die ligt nog gewoon in bed, en rond een uur of 19.00 u. trekt ie zich een blik soep open.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zou een mooi land voor Scrut zijn
Elke dag naar de Tim Hortons door de schneequote:Op woensdag 30 januari 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zou een mooi land voor Scrut zijn
Die kale hont van Soul is gek op banaan.quote:
Wat is je probleem met mij, Mo?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ligt nog gewoon in bed, en rond een uur of 19.00 u. trekt ie zich een blik soep open.
Wat ik je brom.
Hoe weet jij datquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kale hont van Soul is gek op banaan.
bellingcat powersquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe weet jij datze gaat iedere ochtend een latté halen
Oh wel grappig want ze haat kou, en heeft een mini hondje die haat ook kouquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
bellingcat powersNee is algemeen bekend toch, de starbucks van Canada soortvan
Geen enkel, maar hey, je bent al wakker.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is je probleem met mij, Mo?
Mijn neefje komt vaak bij mijn moeder met zijn hond. Die hond is gek op mandarijntjes. Zegt mijn moeder mandarijntje ? Zit die hond al in de keukenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kale hont van Soul is gek op banaan.
Ja mijn bulldog was ook stapel op manderijnenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn neefje komt vaak bij mijn moeder met zijn hond. Die hond is gek op mandarijntjes. Zegt mijn moeder mandarijntje ? Zit die hond al in de keuken
Ook leuk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn neefje komt vaak bij mijn moeder met zijn hond. Die hond is gek op mandarijntjes. Zegt mijn moeder mandarijntje ? Zit die hond al in de keuken
Je bent een beetje nukkig de laatste tijdquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen enkel, maar hey, je bent al wakker.![]()
Helaas heb ik mijn sneeuwoutfit al aan en moet ik gaan.
Laters....
Ja ik snap alleen die ophef nooit zoquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hebben jullie gezien dat Tong 80 weer terug is?
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat Piets Russische buurman wat vriendelijker is ...
dat is zo niks zonder vrouwenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
Ai dat is geen lekkere combinatiequote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh wel grappig want ze haat kou, en heeft een mini hondje die haat ook kou![]()
En dan daar wonen
Wasquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat is dan snel gegaan.quote:
Ik zag hem een paar minuten geleden nog postenquote:
Ja een voorbeeld voor fok crewquote:
Oh gister een banquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hem een paar minuten geleden nog posten
Ja rond de 20 maar ze hebben echt een fucking lange winterquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ai dat is geen lekkere combinatiezijn de zomers wel warm waar zij zit?
Ik las gisteren wat dingetjes her en der.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik snap alleen die ophef nooit zo
Die heb ik nou nooitquote:
misschien moet ik maar met ‘r gaan ruilenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja rond de 20 maar ze hebben echt een fucking lange winter
quote:
Nee jammer is dat eh? als ik een week kreeg was het de kortstequote:
Oh, daarom zinspeel je er de laatste tijd continu, nu ook weer, op dat ik de hele dag in bed lig en dat jij veel nuttiger bent dan ik. Doe je ook bij FANN en daar heb je een pesthekel aan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen enkel, maar hey, je bent al wakker.![]()
Goh, wat jammer nou.quote:Helaas heb ik mijn sneeuwoutfit al aan en moet ik gaan.
Laters....
Ja word wel een sneeuwscooter danquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
misschien moet ik maar met ‘r gaan ruilenalleen zonder rijbewijs lijkt me wel lastig daar
Ja waarom?quote:
Ik zag het .. Zal zich hier vast vanzelf wel weer melden als ie rond blijft postenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het .. Zal zich hier vast vanzelf wel weer melden als ie rond blijft posten
Geen lekkere wijven meerquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja word wel een sneeuwscooter dan
Ik snap niet waarom iedereen zich daarover druk maakt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]romana op de sneeuwscooter canada get ready
Ik wel die gast spoort nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen zich daarover druk maakt.
Mijne is Armeens Russisch.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
Fann hemelde hem op en heeft waarschijnlijk achterlangs het één en ander gemeld. Ik had die gast never nooit aangesprokenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. hij had de pik op jou.. En hemelde Fann de lucht in ... Kan er weinig aan doen
Gelukkig heb je een bodyguard hierquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann hemelde hem op en heeft waarschijnlijk achterlangs het één en ander gemeld. Ik had die gast never nooit aangesproken
Ik kan die lul zelf wel aan hoorquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een bodyguard hier
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kip update
Kip loopt buiten zijn hok te pikken en heeft ei gelegd
Stress periode lijkt voorbij
Ohh leuk. Lekker verse eitjes.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kip update
Kip update
Kip update
Lekker vers eitjequote:Op woensdag 30 januari 2019 16:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kip update
Wat is de bedoeling van het hok precies?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kip update
Bescherming tegen wind kou en regenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van het hok precies?
Ah ok danquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De docu wel 2 xik ben fan van Ted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar Zac afron? geen idee hoe je dat spelt die gaat hem ook spelen in een netflix film geloof ik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:54 schreef TillyB het volgende:
mootie kan ook voor een kip
moot de kippenpoot
Hij staat toch al op netflix? of is dat wat andersquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]maar Zac afron? geen idee hoe je dat spelt die gaat hem ook spelen in een netflix film geloof ik
Nee dat is de echte Ted geweldige docu seriequote:Op woensdag 30 januari 2019 16:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij staat toch al op netflix? of is dat wat anders
Hij staat op m'n lijst, maar niet echt hoge prioriteitquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is de echte Ted geweldige docu serie
zijn de netflix serien allein vor netflix?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij staat toch al op netflix? of is dat wat anders
Ik dacht precies hetzelfde. Misschien zegt het meer over ons dan over Mario.quote:
Neequote:Op woensdag 30 januari 2019 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn de netflix serien allein vor netflix?
Omrop Fryslân zendt ze ook uit.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja dat mis je zeker op Skaaiquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mootie = Al een kikker zie UIquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:54 schreef TillyB het volgende:
mootie kan ook voor een kip
moot de kippenpoot
quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Omrop Fryslân zendt ze ook uit.
oja neem me niet kwalijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mootie = Al een kikker zie UI
Godverdomme heb ik me net ingeschreven in Amsterdam Oostquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die rotterdamse video gekeken trouwens die je linkte onlangsquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
boahquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Misschien zegt het meer over ons dan over Mario.![]()
Dan nog maar een gif.
[ afbeelding ]
dat teil hadde haar skalpieren kunnenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Misschien zegt het meer over ons dan over Mario.![]()
Dan nog maar een gif.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die rotterdamse video gekeken trouwens die je linkte onlangs
quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat teil hadde haar skalpieren kunnen
zij heeft moeten erder haar hirn einschaltenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze doet het zelf, dat maakt het zo grappig.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft moeten erder haar hirn einschalten
Onverstandige investeringquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Geld inzamelen voor een haartransplantatie nu.
ik dacht kleding shoppen zijn ze gewezenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben een film gezien hoorde ik ... geen idee welke.
Echt wat een vreselijke bagger hebben ze weten te producerenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gekeken. Zonde van m'n tijd.
Gadverdammequote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Puree met groenteprutje en sneeuw hier.
Ze vinden het zelf, of zichzelf, wel heel erg leuk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt wat een vreselijke bagger hebben ze weten te produceren
quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
hmm waarom heb je zo helle puree?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.quote:
Gebruik Imgur.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.
Die is ook de enige die goed werkt.quote:
Zeker voor mannen. Nooit begrepen. Neem nou Raymond van Barneveld. Hij is oud, dik en darter. Waarom kies je er dan voor om je kalende knar opnieuw in te laten zaaien?quote:
Omdat de flits heel fel was lijkt alles wat helle op de foto. In werkelijkheid was de kleur donkerder.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hmm waarom heb je zo helle puree?
Ik zeg dat standaardquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.
Probleem ligt bij jou.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat van mij was ook vega shit maar wel erg lekker. Vond ik dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg dat standaardMeestal op Fann haar smerige vega shit
Ik probeer al de hele dag wat te uploaden, helaas werkt het vandaag nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is ook de enige die goed werkt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat van mij was ook vega shit maar wel erg lekker. Vond ik dan.
Geen Duitsland geworden ?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
okequote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Omdat de flits heel fel was lijkt alles wat helle op de foto. In werkelijkheid was de kleur donkerder.
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker voor mannen. Nooit begrepen. Neem nou Raymond van Barneveld. Hij is oud, dik en darter. Waarom kies je er dan voor om je kalende knar opnieuw in te laten zaaien?Het is nou niet echt zo dat hij representatief voor de dag moet komen of zo.
En dan nog, het werkt blijkbaar maar tijdelijk.
Kom je aan Fann dan kom je aan mij.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg dat standaardMeestal op Fann haar smerige vega shit
Nee, uitgesteld tot volgende week. Er zit daar namelijk een erg goede dierenarts die de medicijnen veel goedkoper aanbiedt dan hier in Nederland. Is een ritje wel waard, en daarna het bespaarde geld uitgeven in de Marktkauf.quote:
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minderquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.
Ik eet ook wel vlees hoor maar hoef het gewoon niet elke dag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je aan Fann dan kom je aan mij.
Maakt mij niet uit wat je lekker vind. Ik houd van een lekker stuk vlees op mijn bord maar het hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Ja inderdaad: kunnen. Maar sommigen staat het echt niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minder
Als je jong bent en redelijk op gewicht, dan snap ik het in sommige gevallen. Maar bij oud en dik zijn zie ik de toegevoegde waarde niet. Joling.... Dat begint een beetje triest te worden. Als hij lacht moet je als de sodemieter je ogen sluiten, anders heb je kans op lasogen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.
Oh jéé nou ik vind haar smurrie meestal niet lekker en het is een grapje gewordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat je lekker vind. Ik houd van een lekker stuk vlees op mijn bord maar het hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Er was dus geen haast bij..quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, uitgesteld tot volgende week. Er zit daar namelijk een erg goede dierenarts die de medicijnen veel goedkoper aanbiedt dan hier in Nederland. Is een ritje wel waard, en daarna het bespaarde geld uitgeven in de Marktkauf.
Jesusquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN is een schatje, net als Sas. Zou ze beiden zo adopteren.
Maak je niet zo druk om die 2 .. Ze maken al jaren stampij maar IRL zijn ze heel normaalquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minder
Jij mag er ook wel bij, want je hebt zoet, zuur én bitter nodig om tot een goed resultaat te komen.quote:
Laat mij er maar buitenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel bij, want je hebt zoet, zuur én bitter nodig om tot een goed resultaat te komen.
Godsamme! begin je wéér!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann hemelde hem op en heeft waarschijnlijk achterlangs het één en ander gemeld. Ik had die gast never nooit aangesproken
Al eens geproefd?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé nou ik vind haar smurrie meestal niet lekker en het is een grapje geworden
Wat staat er bij jou op het menu vandaag?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel bij, want je hebt zoet, zuur én bitter nodig om tot een goed resultaat te komen.
Slijmbal.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN is een schatje, net als Sas. Zou ze beiden zo adopteren.
Zij met mijquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je nou te sjansen met Soury?
oh! Wat goed!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kip update
Ok prima Herman begint zo maar uit het niets mij verrot te schelden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme! begin je wéér!
IK HEB GODVERDOMME NOG NOOIT EEN DM GESTUURD NAAR TONG EN HIJ OOK NIET
NAAR MIJ!
Klinkt dat nu nog steeds niet tot je door?????????
Dit is gewoon niet meer normaal wat jij er zomaar uitkraamt![]()
krijg een sik ofzo.....
Ja hoor, doet ie wel vaker.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok prima Herman begint zo maar uit het niets mij verrot te schelden.
Niet op ingaan.quote:
Ik heb het nooit grappig gevonden maar speel niet de onschuldquote:
\dan moet je er verdomme aan hem vragen!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok prima Herman begint zo maar uit het niets mij verrot te schelden.
Ja zekerquote:
hehequote:Op woensdag 30 januari 2019 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Dijkhof de oppositie pikt je afwezigheid niet, debat word verzet nu
flikker toch opquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nooit grappig gevonden maar speel niet de onschuld
Hoe kan het dan dat jij lief en aardig was en tong hihi en poef ik was een kutwijf. Maar weet je laat maarquote:
ja dat doe ik wel!quote:
Jaren met tong80 in een soort van SC gezeten en af en toe, vaak laat op de avond, was een vrouwelijke user aan de beurt. Dat was dan opeens out of the blue een kuthoer en alles.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Static en tong samen in FB is vermaak gegarandeerd.
Beetje vreemde combinatie. Er stond nog Chinese roerbakmix in de vriezer. Daar heb ik macaroni bij gedaan en half om half gehakt. Vervolgens wat oosterse kruiden en Italiaanse. Werd nog smakelijk ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het menu vandaag?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:59 schreef sig000 het volgende:
Tong is 40+ allang vergeten met zijn Korsakov.
Negeer dat gewoon.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel!
als ik morgen dood neerval wil ik dit wel gezegd hebben
mooi niet dat ze dat in MIJN schoenen gaat inschuiven
ja ik was aardig, en ik heb dieet tips gegeven e dat hebben wel meer mensen gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij lief en aardig was en tong hihi en poef ik was een kutwijf. Maar weet je laat maar
Welke schoenen het was toch al duidelijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel!
als ik morgen dood neerval wil ik dit wel gezegd hebben
mooi niet dat ze dat in MIJN schoenen gaat inschuiven
Belachelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaren met tong80 in een soort van SC gezeten en af en toe, vaak laat op de avond, was een vrouwelijke user aan de beurt. Dat was dan opeens out of the blue een kuthoer en alles.
wat lul je nou?quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke schoenen het was toch al duidelijk
Ook al zo vroeg gekookt.. Ligt zeker aan het Noorden van het landquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje vreemde combinatie. Er stond nog Chinese roerbakmix in de vriezer. Daar heb ik macaroni bij gedaan en half om half gehakt. Vervolgens wat oosterse kruiden en Italiaanse. Werd nog smakelijk ook.
Ik kan me me niet voorstellen dat je liegt. Het schelden kwam niet van hem afquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik was aardig, en ik heb dieet tips gegeven e dat hebben wel meer mensen gedaan
maar hij luisterde niet......
en toen dacht ik laat maar.....
Mag ik dat ook al niet meer?
sjesus
ja wacht maar tot jij door de beurt bent bij zo iemandquote:
Ik heb geen idee hoe het ging, maar als hij dit vaker deed, is het een verklaringquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar Soury wil graag dat het anders zit.
Ben dat zo gewend. We aten altijd op gezette tijden thuis en dat is zo gebleven. Oersaai.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg gekookt.. Ligt zeker aan het Noorden van het land
Never mind alle posts van Tong gingen over mijquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja wacht maar tot jij door de beurt bent bij zo iemand![]()
die kunnen alles roepen ..... tenminste dat denkt we.......
\\WAT LIEG IK DAAAAAAAAAAAAN??????????quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me me niet voorstellen dat je liegt. Het schelden kwam niet van hem af
Je weet dat best.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
\\WAT LIEG IK DAAAAAAAAAAAAN??????????
Hoho, ik heb 'm ook binnen 3 posts op de kast.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Never mind alle posts van Tong gingen over mij
Het interesseert me echt geen drol meer als mij dat overkomt, FANN.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja wacht maar tot jij door de beurt bent bij zo iemand![]()
die kunnen alles roepen ..... tenminste dat denkt ze.......
quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Never mind alle posts van Tong gingen over mij
Dat..quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom speelt hij ineens een rol hier?
Hou toch even op en laten we het weer gezellig met elkaar hebben.
Nou, nou, nou. Net wilde ik je nog adopteren, maar nu twijfel ik toch hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
oke dan krijg ik maar een ban
MAAR VAL MAAR DOOD OFZO!![]()
![]()
![]()
![]()
Verschil is dat ik de gast nooit heb gesproken of gequote. Best apartquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb 'm ook binnen 3 posts op de kast.
Ik normaal om half zeven maar was vandaag eerder thuis.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg gekookt.. Ligt zeker aan het Noorden van het land
Je speelt nu schuldig, hoe gaat het met Hermanquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
oke dan krijg ik maar een ban
MAAR VAL MAAR DOOD OFZO!![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je niet gek maken danquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Verschil is dat ik de gast nooit heb gesproken of gequote. Best apart
Ik weet het nog niet .. Zal wel iets met een varkenshaasje wordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik normaal om half zeven maar was vandaag eerder thuis.
Kom je nog met bewijzen of blijf je stemming tegen haar maken?quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je speelt nu schuldig, hoe gaat het met Herman
Ik zat net Maried with childeren te kijken. Blijft lachen met Al in de schoenenwinkel.quote:
Ik laat me niet gek maken zeker nietquote:
Met champignonsaus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet .. Zal wel iets met een varkenshaasje worden
Wat een kerel he? Blijf dat ook humor vinden die serie.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net Maried with childeren te kijken. Blijft lachen met Al in de schoenenwinkel.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net Maried with childeren te kijken. Blijft lachen met Al in de schoenenwinkel.
Joh bewijzen? Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom je nog met bewijzen of blijf je stemming tegen haar maken?
Zijn aversie tegen alles.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:10 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wat een kerel he? Blijf dat ook humor vinden die serie.
Ophouden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |