quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat Piets Russische buurman wat vriendelijker is ...
dat is zo niks zonder vrouwenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
Mag hopen dat Piets Russische buurman wat vriendelijker is ...
Ai dat is geen lekkere combinatiequote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh wel grappig want ze haat kou, en heeft een mini hondje die haat ook kou![]()
En dan daar wonen
Wasquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hebben jullie gezien dat Tong 80 weer terug is?
Dat is dan snel gegaan.quote:
Ik zag hem een paar minuten geleden nog postenquote:
Ja een voorbeeld voor fok crewquote:
Oh gister een banquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hem een paar minuten geleden nog posten
Ja rond de 20 maar ze hebben echt een fucking lange winterquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ai dat is geen lekkere combinatiezijn de zomers wel warm waar zij zit?
Ik las gisteren wat dingetjes her en der.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik snap alleen die ophef nooit zo
Die heb ik nou nooitquote:
misschien moet ik maar met ‘r gaan ruilenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja rond de 20 maar ze hebben echt een fucking lange winter
quote:
Nee jammer is dat eh? als ik een week kreeg was het de kortstequote:
Oh, daarom zinspeel je er de laatste tijd continu, nu ook weer, op dat ik de hele dag in bed lig en dat jij veel nuttiger bent dan ik. Doe je ook bij FANN en daar heb je een pesthekel aan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen enkel, maar hey, je bent al wakker.![]()
Goh, wat jammer nou.quote:Helaas heb ik mijn sneeuwoutfit al aan en moet ik gaan.
Laters....
Ja word wel een sneeuwscooter danquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
misschien moet ik maar met ‘r gaan ruilenalleen zonder rijbewijs lijkt me wel lastig daar
Ja waarom?quote:
Ik zag het .. Zal zich hier vast vanzelf wel weer melden als ie rond blijft postenquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het .. Zal zich hier vast vanzelf wel weer melden als ie rond blijft posten
Geen lekkere wijven meerquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja word wel een sneeuwscooter dan
Ik snap niet waarom iedereen zich daarover druk maakt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |