quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Puree met groenteprutje en sneeuw hier.
hmm waarom heb je zo helle puree?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.quote:
Gebruik Imgur.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.
Die is ook de enige die goed werkt.quote:
Zeker voor mannen. Nooit begrepen. Neem nou Raymond van Barneveld. Hij is oud, dik en darter. Waarom kies je er dan voor om je kalende knar opnieuw in te laten zaaien?quote:
Omdat de flits heel fel was lijkt alles wat helle op de foto. In werkelijkheid was de kleur donkerder.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hmm waarom heb je zo helle puree?
Ik zeg dat standaardquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.
Probleem ligt bij jou.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat van mij was ook vega shit maar wel erg lekker. Vond ik dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg dat standaardMeestal op Fann haar smerige vega shit
Ik probeer al de hele dag wat te uploaden, helaas werkt het vandaag nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is ook de enige die goed werkt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat van mij was ook vega shit maar wel erg lekker. Vond ik dan.
Geen Duitsland geworden ?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
okequote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Omdat de flits heel fel was lijkt alles wat helle op de foto. In werkelijkheid was de kleur donkerder.
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker voor mannen. Nooit begrepen. Neem nou Raymond van Barneveld. Hij is oud, dik en darter. Waarom kies je er dan voor om je kalende knar opnieuw in te laten zaaien?Het is nou niet echt zo dat hij representatief voor de dag moet komen of zo.
En dan nog, het werkt blijkbaar maar tijdelijk.
Kom je aan Fann dan kom je aan mij.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg dat standaardMeestal op Fann haar smerige vega shit
Nee, uitgesteld tot volgende week. Er zit daar namelijk een erg goede dierenarts die de medicijnen veel goedkoper aanbiedt dan hier in Nederland. Is een ritje wel waard, en daarna het bespaarde geld uitgeven in de Marktkauf.quote:
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minderquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.
Ik eet ook wel vlees hoor maar hoef het gewoon niet elke dag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je aan Fann dan kom je aan mij.
Maakt mij niet uit wat je lekker vind. Ik houd van een lekker stuk vlees op mijn bord maar het hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Ja inderdaad: kunnen. Maar sommigen staat het echt niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minder
Als je jong bent en redelijk op gewicht, dan snap ik het in sommige gevallen. Maar bij oud en dik zijn zie ik de toegevoegde waarde niet. Joling.... Dat begint een beetje triest te worden. Als hij lacht moet je als de sodemieter je ogen sluiten, anders heb je kans op lasogen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.
Oh jéé nou ik vind haar smurrie meestal niet lekker en het is een grapje gewordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat je lekker vind. Ik houd van een lekker stuk vlees op mijn bord maar het hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Er was dus geen haast bij..quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, uitgesteld tot volgende week. Er zit daar namelijk een erg goede dierenarts die de medicijnen veel goedkoper aanbiedt dan hier in Nederland. Is een ritje wel waard, en daarna het bespaarde geld uitgeven in de Marktkauf.
Jesusquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN is een schatje, net als Sas. Zou ze beiden zo adopteren.
Maak je niet zo druk om die 2 .. Ze maken al jaren stampij maar IRL zijn ze heel normaalquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minder
Jij mag er ook wel bij, want je hebt zoet, zuur én bitter nodig om tot een goed resultaat te komen.quote:
Laat mij er maar buitenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel bij, want je hebt zoet, zuur én bitter nodig om tot een goed resultaat te komen.
Godsamme! begin je wéér!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann hemelde hem op en heeft waarschijnlijk achterlangs het één en ander gemeld. Ik had die gast never nooit aangesproken
Al eens geproefd?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé nou ik vind haar smurrie meestal niet lekker en het is een grapje geworden
Wat staat er bij jou op het menu vandaag?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag er ook wel bij, want je hebt zoet, zuur én bitter nodig om tot een goed resultaat te komen.
Slijmbal.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN is een schatje, net als Sas. Zou ze beiden zo adopteren.
Zij met mijquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je nou te sjansen met Soury?
oh! Wat goed!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kip update
Kip loopt buiten zijn hok te pikken en heeft ei gelegd
Stress periode lijkt voorbij
Ok prima Herman begint zo maar uit het niets mij verrot te schelden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme! begin je wéér!
IK HEB GODVERDOMME NOG NOOIT EEN DM GESTUURD NAAR TONG EN HIJ OOK NIET
NAAR MIJ!
Klinkt dat nu nog steeds niet tot je door?????????
Dit is gewoon niet meer normaal wat jij er zomaar uitkraamt![]()
krijg een sik ofzo.....
Ja hoor, doet ie wel vaker.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok prima Herman begint zo maar uit het niets mij verrot te schelden.
Niet op ingaan.quote:
Ik heb het nooit grappig gevonden maar speel niet de onschuldquote:
\dan moet je er verdomme aan hem vragen!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok prima Herman begint zo maar uit het niets mij verrot te schelden.
Ja zekerquote:
hehequote:Op woensdag 30 januari 2019 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Jammer Dijkhof de oppositie pikt je afwezigheid niet, debat word verzet nu
flikker toch opquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nooit grappig gevonden maar speel niet de onschuld
Hoe kan het dan dat jij lief en aardig was en tong hihi en poef ik was een kutwijf. Maar weet je laat maarquote:
ja dat doe ik wel!quote:
Jaren met tong80 in een soort van SC gezeten en af en toe, vaak laat op de avond, was een vrouwelijke user aan de beurt. Dat was dan opeens out of the blue een kuthoer en alles.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Static en tong samen in FB is vermaak gegarandeerd.
Beetje vreemde combinatie. Er stond nog Chinese roerbakmix in de vriezer. Daar heb ik macaroni bij gedaan en half om half gehakt. Vervolgens wat oosterse kruiden en Italiaanse. Werd nog smakelijk ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou op het menu vandaag?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:59 schreef sig000 het volgende:
Tong is 40+ allang vergeten met zijn Korsakov.
Negeer dat gewoon.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel!
als ik morgen dood neerval wil ik dit wel gezegd hebben
mooi niet dat ze dat in MIJN schoenen gaat inschuiven
ja ik was aardig, en ik heb dieet tips gegeven e dat hebben wel meer mensen gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij lief en aardig was en tong hihi en poef ik was een kutwijf. Maar weet je laat maar
Welke schoenen het was toch al duidelijkquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel!
als ik morgen dood neerval wil ik dit wel gezegd hebben
mooi niet dat ze dat in MIJN schoenen gaat inschuiven
Belachelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaren met tong80 in een soort van SC gezeten en af en toe, vaak laat op de avond, was een vrouwelijke user aan de beurt. Dat was dan opeens out of the blue een kuthoer en alles.
wat lul je nou?quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke schoenen het was toch al duidelijk
Ook al zo vroeg gekookt.. Ligt zeker aan het Noorden van het landquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje vreemde combinatie. Er stond nog Chinese roerbakmix in de vriezer. Daar heb ik macaroni bij gedaan en half om half gehakt. Vervolgens wat oosterse kruiden en Italiaanse. Werd nog smakelijk ook.
Ik kan me me niet voorstellen dat je liegt. Het schelden kwam niet van hem afquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik was aardig, en ik heb dieet tips gegeven e dat hebben wel meer mensen gedaan
maar hij luisterde niet......
en toen dacht ik laat maar.....
Mag ik dat ook al niet meer?
sjesus
ja wacht maar tot jij door de beurt bent bij zo iemandquote:
Ik heb geen idee hoe het ging, maar als hij dit vaker deed, is het een verklaringquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar Soury wil graag dat het anders zit.
Ben dat zo gewend. We aten altijd op gezette tijden thuis en dat is zo gebleven. Oersaai.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg gekookt.. Ligt zeker aan het Noorden van het land
Never mind alle posts van Tong gingen over mijquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja wacht maar tot jij door de beurt bent bij zo iemand![]()
die kunnen alles roepen ..... tenminste dat denkt we.......
\\WAT LIEG IK DAAAAAAAAAAAAN??????????quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me me niet voorstellen dat je liegt. Het schelden kwam niet van hem af
Je weet dat best.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
\\WAT LIEG IK DAAAAAAAAAAAAN??????????
Hoho, ik heb 'm ook binnen 3 posts op de kast.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Never mind alle posts van Tong gingen over mij
Het interesseert me echt geen drol meer als mij dat overkomt, FANN.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja wacht maar tot jij door de beurt bent bij zo iemand![]()
die kunnen alles roepen ..... tenminste dat denkt ze.......
quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Never mind alle posts van Tong gingen over mij
Dat..quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom speelt hij ineens een rol hier?
Hou toch even op en laten we het weer gezellig met elkaar hebben.
Nou, nou, nou. Net wilde ik je nog adopteren, maar nu twijfel ik toch hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
oke dan krijg ik maar een ban
MAAR VAL MAAR DOOD OFZO!![]()
![]()
![]()
![]()
Verschil is dat ik de gast nooit heb gesproken of gequote. Best apartquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb 'm ook binnen 3 posts op de kast.
Ik normaal om half zeven maar was vandaag eerder thuis.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg gekookt.. Ligt zeker aan het Noorden van het land
Je speelt nu schuldig, hoe gaat het met Hermanquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
oke dan krijg ik maar een ban
MAAR VAL MAAR DOOD OFZO!![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je niet gek maken danquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Verschil is dat ik de gast nooit heb gesproken of gequote. Best apart
Ik weet het nog niet .. Zal wel iets met een varkenshaasje wordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:07 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik normaal om half zeven maar was vandaag eerder thuis.
Kom je nog met bewijzen of blijf je stemming tegen haar maken?quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je speelt nu schuldig, hoe gaat het met Herman
Ik zat net Maried with childeren te kijken. Blijft lachen met Al in de schoenenwinkel.quote:
Ik laat me niet gek maken zeker nietquote:
Met champignonsaus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet .. Zal wel iets met een varkenshaasje worden
Wat een kerel he? Blijf dat ook humor vinden die serie.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net Maried with childeren te kijken. Blijft lachen met Al in de schoenenwinkel.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat net Maried with childeren te kijken. Blijft lachen met Al in de schoenenwinkel.
Joh bewijzen? Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom je nog met bewijzen of blijf je stemming tegen haar maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |