Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.quote:
Gebruik Imgur.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.
Die is ook de enige die goed werkt.quote:
Zeker voor mannen. Nooit begrepen. Neem nou Raymond van Barneveld. Hij is oud, dik en darter. Waarom kies je er dan voor om je kalende knar opnieuw in te laten zaaien?quote:
Omdat de flits heel fel was lijkt alles wat helle op de foto. In werkelijkheid was de kleur donkerder.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hmm waarom heb je zo helle puree?
Ik zeg dat standaardquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik niet plaatjes van tinypic.com zijn sowieso al niet zichtbaar en is een kutsite.
Probleem ligt bij jou.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat van mij was ook vega shit maar wel erg lekker. Vond ik dan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg dat standaardMeestal op Fann haar smerige vega shit
Ik probeer al de hele dag wat te uploaden, helaas werkt het vandaag nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is ook de enige die goed werkt.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:43 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat van mij was ook vega shit maar wel erg lekker. Vond ik dan.
Geen Duitsland geworden ?quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:34 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Puree met groenteprutje en sneeuw hier.
okequote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Marsani het volgende:
[..]
Omdat de flits heel fel was lijkt alles wat helle op de foto. In werkelijkheid was de kleur donkerder.
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker voor mannen. Nooit begrepen. Neem nou Raymond van Barneveld. Hij is oud, dik en darter. Waarom kies je er dan voor om je kalende knar opnieuw in te laten zaaien?Het is nou niet echt zo dat hij representatief voor de dag moet komen of zo.
En dan nog, het werkt blijkbaar maar tijdelijk.
Kom je aan Fann dan kom je aan mij.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg dat standaardMeestal op Fann haar smerige vega shit
Nee, uitgesteld tot volgende week. Er zit daar namelijk een erg goede dierenarts die de medicijnen veel goedkoper aanbiedt dan hier in Nederland. Is een ritje wel waard, en daarna het bespaarde geld uitgeven in de Marktkauf.quote:
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minderquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.
Ik eet ook wel vlees hoor maar hoef het gewoon niet elke dag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je aan Fann dan kom je aan mij.
Maakt mij niet uit wat je lekker vind. Ik houd van een lekker stuk vlees op mijn bord maar het hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Ja inderdaad: kunnen. Maar sommigen staat het echt niet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Mannen kunnen super aantrekkelijk zijn zonder haar, vrouwen wat minder
Als je jong bent en redelijk op gewicht, dan snap ik het in sommige gevallen. Maar bij oud en dik zijn zie ik de toegevoegde waarde niet. Joling.... Dat begint een beetje triest te worden. Als hij lacht moet je als de sodemieter je ogen sluiten, anders heb je kans op lasogen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik snap dat van dat haar wel eigenlijk. Lijkt me best erg als je kaal wordt. Maar zo verbouwd als bijvoorbeeld Joling? Die is er echt lelijker op geworden.
Oh jéé nou ik vind haar smurrie meestal niet lekker en het is een grapje gewordenquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je aan Fann dan kom je aan mij.
Maakt mij niet uit wat je lekker vind. Ik houd van een lekker stuk vlees op mijn bord maar het hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Er was dus geen haast bij..quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, uitgesteld tot volgende week. Er zit daar namelijk een erg goede dierenarts die de medicijnen veel goedkoper aanbiedt dan hier in Nederland. Is een ritje wel waard, en daarna het bespaarde geld uitgeven in de Marktkauf.
Jesusquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FANN is een schatje, net als Sas. Zou ze beiden zo adopteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |