werden ze niet in huis dansen üben? ze gaan weg nuquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:11 schreef chufi het volgende:
Net even een anti-virus soepje verorbert..
Ik ben hem ook aan het beluisteren.quote:
Dank u! Wat een mooi spul weer hè. Enne kiek dan.quote:
Handgemakte muzik.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! Wat een mooi spul weer hè. Enne kiek dan.
quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie niet wil klikken klikt gewoon niet, toch?
Die ken ik al lang joh.quote:
Ik heb alles al een keer beluisterd in het verledenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie niet wil klikken klikt gewoon niet, toch?
Dansen gebeurt in "el Pabellon" daar ergens op het terrein.. er mag maar 1 paar per keer oefenenquote:
L2B heeft pas twee Volca's aangeschaft, hij is nu als een spons en zuigt alles op.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alles al een keer beluisterd in het verleden
ik zie nur meer de mannen en sort gulasch etenquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dansen gebeurt in "el Pabellon" daar ergens op het terrein.. er mag maar 1 paar per keer oefenen
Gulasch.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie nur meer de mannen en sort gulasch eten
Héérlijk dat hele stuk. Dat commentaar eronder: the Moog police are here to confiscate your gear.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ken ik al lang joh.
Tof, jij snapt.
Het is gewoon één man die met behulp van techniek alles ingespeeld heeft, alles stuurt en beheerst, live en alles handgemakt.
het is vloeibaar... zal wel een soort maaltijdsoep zijnquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie nur meer de mannen en sort gulasch eten
ja maar de dames zijn nergens te zienquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
het is vloeibaar... zal wel een soort maaltijdsoep zijn
Je vindt ook meteen een van de beste performances .quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héérlijk dat hele stuk. Dat commentaar eronder: the Moog police are here to confiscate your gear.
Nog even en er hangen ijspegels uit mijn neus.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:43 schreef chufi het volgende:
Ligt er nu al bij iemand sneeuw? of nog steeds Mo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |