Ja cliche ik weet het.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja cliche ik weet het.
Maar dat gelul over als die 0-2 was gevallen was het een andere wedstrijd is zelfde categorie toch?
Beter op neutraal terein spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel het dan over twee wedstrijden, uit en thuis
Dat zou een hele vreemde regeling zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel het dan over twee wedstrijden, uit en thuis
Ook wel leuk ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter op neutraal terein spelen.
Op wembley
In Buenos Aires.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op wembley
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou een hele vreemde regeling zijn.
Dit is niet de finale.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?
Ja maar niet met de rondes ervoor, Ajax en Feyenoord hebben wel vaker tegen elkaar gespeeld de laatste jaren in een bekerronde (zowel in De Kuip als in de ArenA).quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?
In Venloquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op wembley
wtf hoezo daarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens heel slecht nieuws.
Mw Knut gaat alleen op vakantie en ze gaat naar Tadjikistan.
condoleance mogen in dm
Geen idee ze droomt er al jaren over. \quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee ze droomt er al jaren over. \
Ik heb plaatjes gezien en het ziet er op zich mooi uit maar je moet gefermenteerde geitenmelk drinken enzo. Laat maar zitten hoor.
uiteindelijk gaat het erom wat je wint, Ajax won met 8-2 van Feyenoord toen Cruijff er speelde maar Feyenoord pakte toen wel de dubbel, dus dan doet het er niet toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef Doublepain het volgende:
En als Ajax wint doen ze alsof die 6-2 weggepoetst is, net als toen Feyenoord won na die 10-0 van PSV
Mag je niet mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee ze droomt er al jaren over. \
Ik heb plaatjes gezien en het ziet er op zich mooi uit maar je moet gefermenteerde geitenmelk drinken enzo. Laat maar zitten hoor.
Bans worden niet besproken doublepain.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef Doublepain het volgende:
GGMM en Onlo hoezo naaien jullie scrummie een ban aan
ripquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens heel slecht nieuws.
Mw Knut gaat alleen op vakantie en ze gaat naar Tadjikistan.
condoleance mogen in dm
Maar het kan voor Ajax wel pijnlijk worden, als ze de beker nu weet van Feyenoord verliezen, kampioenschap mislopen en ook nog de CL eruit gekicked worden...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het erom wat je wint, Ajax won met 8-2 van Feyenoord toen Cruijff er speelde maar Feyenoord pakte toen wel de dubbel, dus dan doet het er niet toe.
Graag ja. 911 Carrera.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lans ga je nog een Porsche kopen?
Ja je hebt woestijnen en bergen en rivieren enzo. En van die oude stadjes aan de zijderoute.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarover droomt ze dan, kan oprecht niet 1 ding noemen...
Oke Antonquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken doublepain.
Jawel, dat is weer een ander verhaal. Ik kan eigenlijk geen vrij nemen komende tijd met nieuwe werk en we willen snel beginnen met kindjesquote:
In Italië heb je dat ook allemaal. En als climate change Beetje doorzet ook woestijnenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja je hebt woestijnen en bergen en rivieren enzo. En van die oude stadjes aan de zijderoute.
Maar het is 1 grote teringzooi natuurlijk. Ik zou daar ook geen zin in hebben hoor.
Mongolië lijkt me wel tof, beetje in de steppe chillenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja je hebt woestijnen en bergen en rivieren enzo. En van die oude stadjes aan de zijderoute.
Maar het is 1 grote teringzooi natuurlijk. Ik zou daar ook geen zin in hebben hoor.
RIPquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
we willen snel beginnen met kindjes
Welk jaar.quote:
echt geen idee, dat verlies tegen PSV vond ik hem wel te verwijten, dat tegen Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het kan voor Ajax wel pijnlijk worden, als ze de beker nu weet van Feyenoord verliezen, kampioenschap mislopen en ook nog de CL eruit gekicked worden...
Exit Ten Hag dan?
Hmja het ziet er wel een klein beetje anders uit inso.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In Italië heb je dat ook allemaal. En als climate change Beetje doorzet ook woestijnen
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het kan voor Ajax wel pijnlijk worden, als ze de beker nu weet van Feyenoord verliezen, kampioenschap mislopen en ook nog de CL eruit gekicked worden...
Exit Ten Hag dan?
Ik zag het inmiddels staan ja.quote:
Alles wat ik nu verdien met mijn bedrijfje gaat naar een aparte rekening. Nog niet helemaal duidelijk waarvoor ik het ga inzetten maar een Porsche is wel een doel op zich.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welk jaar.
Ik zat net 911s uit mn geboortejaar te kijken. Veel beter wordt het niet he vriend?
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alles wat ik nu verdien met mijn bedrijfje gaat naar een aparte rekening. Nog niet helemaal duidelijk waarvoor ik het ga inzetten maar een Porsche is wel een doel op zich.
Overgenomen hè. En ik doe het naast mijn dayjob. 0 risico.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ook wel netjes dat je gelijk geld verdient dat lijkt me toch vaak anders de 1e jaren met een eigen bedrijf.
dumpert doet het niet.quote:
Hier wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
dumpert doet het niet.
(ik wilde je een dom varken noemen, maar wil niet dat Paul boos wordt)
Mark niet lijkt me, die maakt poenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Het is vooral de vraag of het dan ook eens exit mark en ed wordt.
Ja omdat hij in je geschiedenis staat.quote:
Niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat hij in je geschiedenis staat.
Jezus je weet toch wel hoe een computer werkt.
Oke Antonquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat hij in je geschiedenis staat.
Jezus je weet toch wel hoe een computer werkt.
Dit is toch wel sluitend bewijs dat boksen geen sport is.quote:Kickboksorganisatie Glory overweegt Badr Hari en Hesdy Gerges niet te schorsen als dopinggebruik bewezen wordt, zo meldt het Instituut Sport rechtspraak (ISR) dinsdag. Mogelijk krijgen de kickboksers wel een alternatieve straf.
"De vechters zijn voor de vechtbond een belangrijke bron van inkomsten, vandaar dat Glory op een andere manier met de dopingovertredingen wil omgaan", zegt Henk van Aller, secretaris van Instituut ISR.
kickboksen vriendquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is toch wel sluitend bewijs dat boksen geen sport is.
daar gaan wij wel wat aan doen hoor, klimaatakkoordje dit datquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:31 schreef Elan het volgende:
Een bijzonder hitterecord voor Australië: de warmste nacht ooit gemeten op het zuidelijk halfrond komt op naam van het plaatsje Borrona Downs, ver in het binnenland van New South Wales. Het werd er op 26 januari niet kouder dan 36,6 graden, meldt het KNMI vandaag.
Lekker slapen in de koelcel dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:31 schreef Elan het volgende:
Een bijzonder hitterecord voor Australië: de warmste nacht ooit gemeten op het zuidelijk halfrond komt op naam van het plaatsje Borrona Downs, ver in het binnenland van New South Wales. Het werd er op 26 januari niet kouder dan 36,6 graden, meldt het KNMI vandaag.
Wil best meewerken aan klimaat. Tesla op kosten van de staat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaan wij wel wat aan doen hoor, klimaatakkoordje dit dat
las ik iets over, 30k per elektrische auto, belachelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil best meewerken aan klimaat. Tesla op kosten van de staat.
ze zijn goed bezigtwitter:PieterOmtzigt twitterde op maandag 28-01-2019 om 18:50:12Ah, de regering vertelt ook dat elke ton CO2 die met elektrisch rijden bespaard wordt de schatkist 1700 euro kost(Je kunt de uitstootrechten voor 23 euro per ton kopen op dit moment!) https://t.co/4b59MoSl9w reageer retweet
Was een Tesla niet juist slechter voor het klimaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil best meewerken aan klimaat. Tesla op kosten van de staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |