Ik kreeg een mailtje dat binnenkort echt legende in Fabric speelt vriend. Die doet niet meer zo heel veel shows. Misschien idee om te gaan kijken met moeders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het sajid javid was gisteren.
Geen idee maat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het sajid javid was gisteren.
Denk het niet maatquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje dat binnenkort echt legende in Fabric speelt vriend. Die doet niet meer zo heel veel shows. Misschien idee om te gaan kijken met moeders.
Hier is vooral de nieuwbouw echt fuckedquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat ik ook zo apart vind is dat faculteiten moeten betalen voor video-opnames. Professoren gaan nu dus gewoon opnemen met een dictafoon om geld te besparen.
Was dat voor of na de eeuwwisselingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier is vooral de nieuwbouw echt fucked
ze zijn al aan het bouwen sinds ik begon met studeren
nou zegquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Was dat voor of na de eeuwwisseling
Wil je iets echt alfa's horen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier is vooral de nieuwbouw echt fucked
ze zijn al aan het bouwen sinds ik begon met studeren maar de hoeveelheid studieplekken is alleen maar gedaald
Snap 'r niks van
Geef je gelijk hoor, veel liefde ga je niet halen uit 40 uur per week slaven voor een marginaal salaris.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je iets echt alfa's horen?
Ze hebben een bieb gebouwd maar er geen rekening mee gehouden dat er ooit wellicht meer studenten komen en dus kan er geen derde verdieping worden gebouwd omdat het gebouw dat niet aan kan. En er is geen geld om een nieuwe bieb te maken, omdat Cube al miljoenen heeft gekost.
Mn schoonbroers en zwagerin of hoe dat ook heet zijn allemaal wetenschapperts bij Maastricht uni en die zeggen dat ze problemen gaan krijgen juist veel minder studenten. Door brexit en andere dingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je iets echt alfa's horen?
Ze hebben een bieb gebouwd maar er geen rekening mee gehouden dat er ooit wellicht meer studenten komen en dus kan er geen derde verdieping worden gebouwd omdat het gebouw dat niet aan kan. En er is geen geld om een nieuwe bieb te maken, omdat Cube al miljoenen heeft gekost.
Koekoekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Was dat voor of na de eeuwwisseling
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sow als je waus bent en dan deze in bed luisteren
Ben wel benieuwd welke studie.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb ook ooit gestudeerd alleen toen miste ik de laatste helft van het semester omdat ik naar Thailand ging voor 6 weken
Ik ben toen ik ging studeren echt op het laatste moment afgeswitcht van chemiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Paul doe gewoon als beta iets van chemie en wordt brouwer.
Theologiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke studie.
nog genoten van mijn stad?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb ook ooit gestudeerd alleen toen miste ik de laatste helft van het semester omdat ik naar Thailand ging voor 6 weken
Ja bij Maastricht. Dat is sowieso al het afvoerputje van Nederland qua onderwijs. Die draaien bijna volledig op buitenlandse studenten, als dat minder wordt gaat het snel ja. De BRIC landen krijgen zelf ook steeds betere universiteiten dus dan hoef je niet meer te spieken bij de buren.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn schoonbroers en zwagerin of hoe dat ook heet zijn allemaal wetenschapperts bij Maastricht uni en die zeggen dat ze problemen gaan krijgen juist veel minder studenten. Door brexit en andere dingen.
De technische universiteit hier in Aken schijnt wel erg goed te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja bij Maastricht. Dat is sowieso al het afvoerputje van Nederland qua onderwijs. Die draaien bijna volledig op buitenlandse studenten, als dat minder wordt gaat het snel ja. De BRIC landen krijgen zelf ook steeds betere universiteiten dus dan hoef je niet meer te spieken bij de buren.
Hele dag meetings.quote:
Hier zit het ook helemaal vol met Grieken en Italianen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja bij Maastricht. Dat is sowieso al het afvoerputje van Nederland qua onderwijs. Die draaien bijna volledig op buitenlandse studenten, als dat minder wordt gaat het snel ja. De BRIC landen krijgen zelf ook steeds betere universiteiten dus dan hoef je niet meer te spieken bij de buren.
is het nog net EU maar jij hebt een NL paspoort neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hele dag meetings.
Wel paar ajacieden tijdens lunch een beetje geplaagd.
En waarschijnlijk op Schiphol de Britse home Secretary in de BA lounge gezien.
Over anderhalf maand weer.
Jazeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het nog net EU maar jij hebt een NL paspoort neem ik aan?
Ja, en die bakken er dus geen reet van met hun achterlijk engels.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier zit het ook helemaal vol met Grieken en Italianen enzo
naast uiteraard hordes Chinezen en Indiërs
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En de kleine ook en mijn vrouw ook een eu paspoort sinds vorig jaar.
Alles voor elkaar hoor.
Moet zeggen dat ik dat wel een beetje schijnheilig vind ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Er zijn verbazingwekkend veel brexiteers met een dubbel paspoort in de eu.
Zoals mijn schoonouders
Technisch weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
dat is kantoortaal voor dubbele espresso
moet een beetje inkomen
Zit je nu al op kantoor? En gelijk fokken je 1e dag?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
dat is kantoortaal voor dubbele espresso
moet een beetje inkomen
gaat een deal nog lukken of wordt het gewoon een harde Brexit? Het lijkt wel of die gasten gewoon maar niets doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Er zijn verbazingwekkend veel brexiteers met een dubbel paspoort in de eu.
Zoals mijn schoonouders
Wat is er met Daan? (LR)quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is nooit terug geweest? 40/45 posts op één dag na een afwezigheid van een paar jaar valt bij mij onder de noemer nooit terug geweest.
JC dient zich gewoon aan het beleid te houden.
LR maakt zelf een mokerdomme beslissing.
En dit wil jij in de schoenen van moderators schuiven.?
Mijn schoonmoeder heeft ook Frans paspoort.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat wel een beetje schijnheilig vind ofzo.
Daan zei als Feyenoord wint kom ik nooit meer op FOK!quote:
13:30 beginnenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit je nu al op kantoor? En gelijk fokken je 1e dag?
Lekker bezig maat.
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft ook Frans paspoort.
Dan heb je een goede cocktail van chauvinisme.
Ik heb geen idee waar je het over hebt ouwequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind weet ie iets van een random forest?
Hoe heb jij de klassieker beleefd Lans?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.
oh dacht dat je een data science expert wasquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt ouwe
Gisterenavond nog een jonko geklapt + halve fles jenever om vanwege de spanning toch in slaap te kunnen komen?quote:
It was customary to dock the tails of horses that were not thoroughbred ... They were called cocktailed horses, later simply cocktails. By extension, the word cocktail was applied to a vulgar, ill-bred person raised above his station, assuming the position of a gentleman but deficient in gentlemanly breeding. ... Of importance [in the 1806 citation above] is ... the mention of water as an ingredient. ... Lĺftman concluded that cocktail was an acceptable alcoholic drink, but diluted, not a "purebred", a thing "raised above its station". Hence the highly appropriate slang word used earlier about inferior horses and sham gentlemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had z'n lot aan Feyenoord-Ajax verbonden, normaliter is dat zonder risico
Nee manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh dacht dat je een data science expert was
Wel een halve gram K2 opgemaakt gisteren jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gisterenavond nog een jonko geklapt + halve fles jenever om vanwege de spanning toch in slaap te kunnen komen?
Afgekeken. Eerste tien minuten dacht ik dat Feyenoord omver geblazen zou worden. Na de 3-2 had ik het gevoel dat het een grote overwinning voor Feyenoord zou gaan worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heb jij de klassieker beleefd Lans?
dat had ik pas bij de 4-2quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afgekeken. Eerste tien minuten dacht ik dat Feyenoord omver geblazen zou worden. Na de 3-2 had ik het gevoel dat het een grote overwinning voor Feyenoord zou gaan worden.
Hence vind ik altijd een leuk woord.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
It was customary to dock the tails of horses that were not thoroughbred ... They were called cocktailed horses, later simply cocktails. By extension, the word cocktail was applied to a vulgar, ill-bred person raised above his station, assuming the position of a gentleman but deficient in gentlemanly breeding. ... Of importance [in the 1806 citation above] is ... the mention of water as an ingredient. ... Lĺftman concluded that cocktail was an acceptable alcoholic drink, but diluted, not a "purebred", a thing "raised above its station". Hence the highly appropriate slang word used earlier about inferior horses and sham gentlemen.
Eigenlijk kwam dat ook doordat Ajax steeds meer uit positie ging lopen en dat was na de 2-1 al. Maar stel dat de 0-2 of 2-3 was gevallen, wat ook gewoon mogelijk was, weet ik niet of Feyenoord daar bovenop gekomen was.quote:
ja klopt, we gaan voor de beker zien of het toeval was of nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk kwam dat ook doordat Ajax steeds meer uit positie ging lopen en dat was na de 2-1 al. Maar stel dat de 0-2 of 2-3 was gevallen, wat ook gewoon mogelijk was, weet ik niet of Feyenoord daar bovenop gekomen was.
Weer een hele andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja klopt, we gaan voor de beker zien of het toeval was of niet
inderdaad want dan heeft Feyenoord wel wat te verliezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer een hele andere wedstrijd.
Wedstrijd op zich.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer een hele andere wedstrijd.
Alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat Feyenoord laten lopenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer zonder uitpubliek toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in.
1-3 winst Ajax.
Ja, lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer zonder uitpubliek toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |