Hoe heb jij de klassieker beleefd Lans?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.
oh dacht dat je een data science expert wasquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt ouwe
Gisterenavond nog een jonko geklapt + halve fles jenever om vanwege de spanning toch in slaap te kunnen komen?quote:
It was customary to dock the tails of horses that were not thoroughbred ... They were called cocktailed horses, later simply cocktails. By extension, the word cocktail was applied to a vulgar, ill-bred person raised above his station, assuming the position of a gentleman but deficient in gentlemanly breeding. ... Of importance [in the 1806 citation above] is ... the mention of water as an ingredient. ... Låftman concluded that cocktail was an acceptable alcoholic drink, but diluted, not a "purebred", a thing "raised above its station". Hence the highly appropriate slang word used earlier about inferior horses and sham gentlemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had z'n lot aan Feyenoord-Ajax verbonden, normaliter is dat zonder risico
Nee manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh dacht dat je een data science expert was
Wel een halve gram K2 opgemaakt gisteren jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gisterenavond nog een jonko geklapt + halve fles jenever om vanwege de spanning toch in slaap te kunnen komen?
Afgekeken. Eerste tien minuten dacht ik dat Feyenoord omver geblazen zou worden. Na de 3-2 had ik het gevoel dat het een grote overwinning voor Feyenoord zou gaan worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heb jij de klassieker beleefd Lans?
dat had ik pas bij de 4-2quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afgekeken. Eerste tien minuten dacht ik dat Feyenoord omver geblazen zou worden. Na de 3-2 had ik het gevoel dat het een grote overwinning voor Feyenoord zou gaan worden.
Hence vind ik altijd een leuk woord.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
It was customary to dock the tails of horses that were not thoroughbred ... They were called cocktailed horses, later simply cocktails. By extension, the word cocktail was applied to a vulgar, ill-bred person raised above his station, assuming the position of a gentleman but deficient in gentlemanly breeding. ... Of importance [in the 1806 citation above] is ... the mention of water as an ingredient. ... Låftman concluded that cocktail was an acceptable alcoholic drink, but diluted, not a "purebred", a thing "raised above its station". Hence the highly appropriate slang word used earlier about inferior horses and sham gentlemen.
Eigenlijk kwam dat ook doordat Ajax steeds meer uit positie ging lopen en dat was na de 2-1 al. Maar stel dat de 0-2 of 2-3 was gevallen, wat ook gewoon mogelijk was, weet ik niet of Feyenoord daar bovenop gekomen was.quote:
ja klopt, we gaan voor de beker zien of het toeval was of nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk kwam dat ook doordat Ajax steeds meer uit positie ging lopen en dat was na de 2-1 al. Maar stel dat de 0-2 of 2-3 was gevallen, wat ook gewoon mogelijk was, weet ik niet of Feyenoord daar bovenop gekomen was.
Weer een hele andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja klopt, we gaan voor de beker zien of het toeval was of niet
inderdaad want dan heeft Feyenoord wel wat te verliezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer een hele andere wedstrijd.
Wedstrijd op zich.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer een hele andere wedstrijd.
Alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat Feyenoord laten lopenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer zonder uitpubliek toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in.
1-3 winst Ajax.
Ja, lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer zonder uitpubliek toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |