Hier zit het ook helemaal vol met Grieken en Italianen enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja bij Maastricht. Dat is sowieso al het afvoerputje van Nederland qua onderwijs. Die draaien bijna volledig op buitenlandse studenten, als dat minder wordt gaat het snel ja. De BRIC landen krijgen zelf ook steeds betere universiteiten dus dan hoef je niet meer te spieken bij de buren.
is het nog net EU maar jij hebt een NL paspoort neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hele dag meetings.
Wel paar ajacieden tijdens lunch een beetje geplaagd.
En waarschijnlijk op Schiphol de Britse home Secretary in de BA lounge gezien.
Over anderhalf maand weer.
Jazeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het nog net EU maar jij hebt een NL paspoort neem ik aan?
Ja, en die bakken er dus geen reet van met hun achterlijk engels.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier zit het ook helemaal vol met Grieken en Italianen enzo
naast uiteraard hordes Chinezen en Indiërs
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En de kleine ook en mijn vrouw ook een eu paspoort sinds vorig jaar.
Alles voor elkaar hoor.
Moet zeggen dat ik dat wel een beetje schijnheilig vind ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Er zijn verbazingwekkend veel brexiteers met een dubbel paspoort in de eu.
Zoals mijn schoonouders
Technisch weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
dat is kantoortaal voor dubbele espresso
moet een beetje inkomen
Zit je nu al op kantoor? En gelijk fokken je 1e dag?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef Saind het volgende:
dat is kantoortaal voor dubbele espresso
moet een beetje inkomen
gaat een deal nog lukken of wordt het gewoon een harde Brexit? Het lijkt wel of die gasten gewoon maar niets doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Er zijn verbazingwekkend veel brexiteers met een dubbel paspoort in de eu.
Zoals mijn schoonouders
Wat is er met Daan? (LR)quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is nooit terug geweest? 40/45 posts op één dag na een afwezigheid van een paar jaar valt bij mij onder de noemer nooit terug geweest.
JC dient zich gewoon aan het beleid te houden.
LR maakt zelf een mokerdomme beslissing.
En dit wil jij in de schoenen van moderators schuiven.?
Mijn schoonmoeder heeft ook Frans paspoort.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat wel een beetje schijnheilig vind ofzo.
Daan zei als Feyenoord wint kom ik nooit meer op FOK!quote:
13:30 beginnenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit je nu al op kantoor? En gelijk fokken je 1e dag?
Lekker bezig maat.
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft ook Frans paspoort.
Dan heb je een goede cocktail van chauvinisme.
Ik heb geen idee waar je het over hebt ouwequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind weet ie iets van een random forest?
Hoe heb jij de klassieker beleefd Lans?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.
oh dacht dat je een data science expert wasquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt ouwe
Gisterenavond nog een jonko geklapt + halve fles jenever om vanwege de spanning toch in slaap te kunnen komen?quote:
It was customary to dock the tails of horses that were not thoroughbred ... They were called cocktailed horses, later simply cocktails. By extension, the word cocktail was applied to a vulgar, ill-bred person raised above his station, assuming the position of a gentleman but deficient in gentlemanly breeding. ... Of importance [in the 1806 citation above] is ... the mention of water as an ingredient. ... Låftman concluded that cocktail was an acceptable alcoholic drink, but diluted, not a "purebred", a thing "raised above its station". Hence the highly appropriate slang word used earlier about inferior horses and sham gentlemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocktail is en blijft een raar woord. Penisstaart.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had z'n lot aan Feyenoord-Ajax verbonden, normaliter is dat zonder risico
Nee manquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh dacht dat je een data science expert was
Wel een halve gram K2 opgemaakt gisteren jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gisterenavond nog een jonko geklapt + halve fles jenever om vanwege de spanning toch in slaap te kunnen komen?
Afgekeken. Eerste tien minuten dacht ik dat Feyenoord omver geblazen zou worden. Na de 3-2 had ik het gevoel dat het een grote overwinning voor Feyenoord zou gaan worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heb jij de klassieker beleefd Lans?
dat had ik pas bij de 4-2quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Afgekeken. Eerste tien minuten dacht ik dat Feyenoord omver geblazen zou worden. Na de 3-2 had ik het gevoel dat het een grote overwinning voor Feyenoord zou gaan worden.
Hence vind ik altijd een leuk woord.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef Saind het volgende:
[..]
It was customary to dock the tails of horses that were not thoroughbred ... They were called cocktailed horses, later simply cocktails. By extension, the word cocktail was applied to a vulgar, ill-bred person raised above his station, assuming the position of a gentleman but deficient in gentlemanly breeding. ... Of importance [in the 1806 citation above] is ... the mention of water as an ingredient. ... Låftman concluded that cocktail was an acceptable alcoholic drink, but diluted, not a "purebred", a thing "raised above its station". Hence the highly appropriate slang word used earlier about inferior horses and sham gentlemen.
Eigenlijk kwam dat ook doordat Ajax steeds meer uit positie ging lopen en dat was na de 2-1 al. Maar stel dat de 0-2 of 2-3 was gevallen, wat ook gewoon mogelijk was, weet ik niet of Feyenoord daar bovenop gekomen was.quote:
ja klopt, we gaan voor de beker zien of het toeval was of nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk kwam dat ook doordat Ajax steeds meer uit positie ging lopen en dat was na de 2-1 al. Maar stel dat de 0-2 of 2-3 was gevallen, wat ook gewoon mogelijk was, weet ik niet of Feyenoord daar bovenop gekomen was.
Weer een hele andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja klopt, we gaan voor de beker zien of het toeval was of niet
inderdaad want dan heeft Feyenoord wel wat te verliezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer een hele andere wedstrijd.
Wedstrijd op zich.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer een hele andere wedstrijd.
Alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaat Feyenoord laten lopenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer zonder uitpubliek toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in.
1-3 winst Ajax.
Ja, lijkt mij wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer zonder uitpubliek toch?
Ja cliche ik weet het.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja cliche ik weet het.
Maar dat gelul over als die 0-2 was gevallen was het een andere wedstrijd is zelfde categorie toch?
Beter op neutraal terein spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel het dan over twee wedstrijden, uit en thuis
Dat zou een hele vreemde regeling zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel het dan over twee wedstrijden, uit en thuis
Ook wel leuk ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter op neutraal terein spelen.
Op wembley
In Buenos Aires.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op wembley
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou een hele vreemde regeling zijn.
Dit is niet de finale.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?
Ja maar niet met de rondes ervoor, Ajax en Feyenoord hebben wel vaker tegen elkaar gespeeld de laatste jaren in een bekerronde (zowel in De Kuip als in de ArenA).quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?
In Venloquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op wembley
wtf hoezo daarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens heel slecht nieuws.
Mw Knut gaat alleen op vakantie en ze gaat naar Tadjikistan.
condoleance mogen in dm
Geen idee ze droomt er al jaren over. \quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee ze droomt er al jaren over. \
Ik heb plaatjes gezien en het ziet er op zich mooi uit maar je moet gefermenteerde geitenmelk drinken enzo. Laat maar zitten hoor.
uiteindelijk gaat het erom wat je wint, Ajax won met 8-2 van Feyenoord toen Cruijff er speelde maar Feyenoord pakte toen wel de dubbel, dus dan doet het er niet toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef Doublepain het volgende:
En als Ajax wint doen ze alsof die 6-2 weggepoetst is, net als toen Feyenoord won na die 10-0 van PSV
Mag je niet mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee ze droomt er al jaren over. \
Ik heb plaatjes gezien en het ziet er op zich mooi uit maar je moet gefermenteerde geitenmelk drinken enzo. Laat maar zitten hoor.
Bans worden niet besproken doublepain.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef Doublepain het volgende:
GGMM en Onlo hoezo naaien jullie scrummie een ban aan
ripquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens heel slecht nieuws.
Mw Knut gaat alleen op vakantie en ze gaat naar Tadjikistan.
condoleance mogen in dm
Maar het kan voor Ajax wel pijnlijk worden, als ze de beker nu weet van Feyenoord verliezen, kampioenschap mislopen en ook nog de CL eruit gekicked worden...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het erom wat je wint, Ajax won met 8-2 van Feyenoord toen Cruijff er speelde maar Feyenoord pakte toen wel de dubbel, dus dan doet het er niet toe.
Graag ja. 911 Carrera.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lans ga je nog een Porsche kopen?
Ja je hebt woestijnen en bergen en rivieren enzo. En van die oude stadjes aan de zijderoute.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarover droomt ze dan, kan oprecht niet 1 ding noemen...
Oke Antonquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken doublepain.
Jawel, dat is weer een ander verhaal. Ik kan eigenlijk geen vrij nemen komende tijd met nieuwe werk en we willen snel beginnen met kindjesquote:
In Italië heb je dat ook allemaal. En als climate change Beetje doorzet ook woestijnenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja je hebt woestijnen en bergen en rivieren enzo. En van die oude stadjes aan de zijderoute.
Maar het is 1 grote teringzooi natuurlijk. Ik zou daar ook geen zin in hebben hoor.
Mongolië lijkt me wel tof, beetje in de steppe chillenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja je hebt woestijnen en bergen en rivieren enzo. En van die oude stadjes aan de zijderoute.
Maar het is 1 grote teringzooi natuurlijk. Ik zou daar ook geen zin in hebben hoor.
RIPquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
we willen snel beginnen met kindjes
Welk jaar.quote:
echt geen idee, dat verlies tegen PSV vond ik hem wel te verwijten, dat tegen Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het kan voor Ajax wel pijnlijk worden, als ze de beker nu weet van Feyenoord verliezen, kampioenschap mislopen en ook nog de CL eruit gekicked worden...
Exit Ten Hag dan?
Hmja het ziet er wel een klein beetje anders uit inso.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In Italië heb je dat ook allemaal. En als climate change Beetje doorzet ook woestijnen
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het kan voor Ajax wel pijnlijk worden, als ze de beker nu weet van Feyenoord verliezen, kampioenschap mislopen en ook nog de CL eruit gekicked worden...
Exit Ten Hag dan?
Ik zag het inmiddels staan ja.quote:
Alles wat ik nu verdien met mijn bedrijfje gaat naar een aparte rekening. Nog niet helemaal duidelijk waarvoor ik het ga inzetten maar een Porsche is wel een doel op zich.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welk jaar.
Ik zat net 911s uit mn geboortejaar te kijken. Veel beter wordt het niet he vriend?
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alles wat ik nu verdien met mijn bedrijfje gaat naar een aparte rekening. Nog niet helemaal duidelijk waarvoor ik het ga inzetten maar een Porsche is wel een doel op zich.
Overgenomen hè. En ik doe het naast mijn dayjob. 0 risico.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ook wel netjes dat je gelijk geld verdient dat lijkt me toch vaak anders de 1e jaren met een eigen bedrijf.
dumpert doet het niet.quote:
Hier wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
dumpert doet het niet.
(ik wilde je een dom varken noemen, maar wil niet dat Paul boos wordt)
Mark niet lijkt me, die maakt poenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Het is vooral de vraag of het dan ook eens exit mark en ed wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |