Ja cliche ik weet het.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja cliche ik weet het.
Maar dat gelul over als die 0-2 was gevallen was het een andere wedstrijd is zelfde categorie toch?
Beter op neutraal terein spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel het dan over twee wedstrijden, uit en thuis
Dat zou een hele vreemde regeling zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speel het dan over twee wedstrijden, uit en thuis
Ook wel leuk ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter op neutraal terein spelen.
Op wembley
In Buenos Aires.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op wembley
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou een hele vreemde regeling zijn.
Dit is niet de finale.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?
Ja maar niet met de rondes ervoor, Ajax en Feyenoord hebben wel vaker tegen elkaar gespeeld de laatste jaren in een bekerronde (zowel in De Kuip als in de ArenA).quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Deden ze toen toch ook met de finale?
In Venloquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Op wembley
wtf hoezo daarquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens heel slecht nieuws.
Mw Knut gaat alleen op vakantie en ze gaat naar Tadjikistan.
condoleance mogen in dm
Geen idee ze droomt er al jaren over. \quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee ze droomt er al jaren over. \
Ik heb plaatjes gezien en het ziet er op zich mooi uit maar je moet gefermenteerde geitenmelk drinken enzo. Laat maar zitten hoor.
uiteindelijk gaat het erom wat je wint, Ajax won met 8-2 van Feyenoord toen Cruijff er speelde maar Feyenoord pakte toen wel de dubbel, dus dan doet het er niet toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:39 schreef Doublepain het volgende:
En als Ajax wint doen ze alsof die 6-2 weggepoetst is, net als toen Feyenoord won na die 10-0 van PSV
Mag je niet mee?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee ze droomt er al jaren over. \
Ik heb plaatjes gezien en het ziet er op zich mooi uit maar je moet gefermenteerde geitenmelk drinken enzo. Laat maar zitten hoor.
Bans worden niet besproken doublepain.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef Doublepain het volgende:
GGMM en Onlo hoezo naaien jullie scrummie een ban aan
ripquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens heel slecht nieuws.
Mw Knut gaat alleen op vakantie en ze gaat naar Tadjikistan.
condoleance mogen in dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |