Nog iets gebeurd het laatste jaar?quote:
Wie is er nog meer terug? Mag hij in m'n voetsporen staan?quote:
Mapimaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is er nog meer terug? Mag hij in m'n voetsporen staan?
Mooi kut. Heb ik weer. Verder niks tegen saaie kutten overigens. Die moeten er ook zijn.quote:
M'n jeugdvriendje Tjacka.quote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi kut. Heb ik weer. Verder niks tegen saaie kutten overigens. Die moeten er ook zijn.
Dat is de keus tussen dementie of Korsakow.quote:
I hate you to brother.quote:
Ik wilde stik de moord zeggen. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ha ha haquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:29 schreef vosss het volgende:
Tong is weer terug op FOK!
Ik kan vredig sterven nu.
Joking. Qua harde humor. Qua pad die ons ooit deed scheiden. Maar gebroederlijk bij moeder Theresa brengt.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde stik de moord zeggen. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ha ha ha
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joking. Qua harde humor. Qua pad die ons ooit deed scheiden. Maar gebroederlijk bij moeder Theresa brengt.
Je bakt ze wel bruin.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit is wel de kwaliteitsinjectie die FOK! nodig heeft om de winter door te komen.
quote:
Kijk uit. Eén zwaluw geeft geen Feyenoord zomer.quote:
Prima introquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:44 schreef tong80 het volgende:
Is er een mooier begin van een album? Nog live ook.......
Dat wilde ik zeggen.quote:
Ik moet weer lachen. Ook door de mooie herinneringen. Trusten. En voor straks. Handjes boven de dekens.quote:
Daar ga ik zéker niet van uitquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk uit. Eén zwaluw geeft geen Feyenoord zomer.
Doe eens liefquote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
De dag waarvan je hoopte dat hij nooit zou komen
Geef eens een goed voorbeeld dan!quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef eens een goed voorbeeld dan!
Liever niet. Ik bijt z'n strot met liefde af. Kut. Ik liet een boer.quote:
Een permban van een jaar en een Josti die niets te melden heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:12 schreef anti-loper het volgende:
tong80 ik zag je dat niet meer op nummer 1 staat qua posts
wat is dit man
Dat je iemand dan durft te noemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geef eens een goed voorbeeld dan!
Ah oke dat verklaart het wel een beetjequote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een permban van een jaar en een Josti die niets te melden heeft.
Slap zacht zoete prinsquote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:21 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Niet tot morgen. Dat is vandaag.
Niet tot gisteren.
Dat ligt te dichtbij.
Het verleden vergeet ik niet.
Te nabij.
Mijn verleden ligt.
Ligt in de toekomst.
Doe ermee wat je wil.
Maak mijn woord verstomd.
Doe stoer om het even.
Ik gaat legge.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 01:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een permban van een jaar en een Josti die niets te melden heeft.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 04:23 schreef Moonah het volgende:
Tong!!!
Bloed kruipt enzo. Welcome to the hotel California....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
quote:
Lethargisch is de modernste vorm van laat maar zitten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:41 schreef Lunatiek het volgende:
Ik weet niet of het zin heeft je welkom te heten. Je bent decennia te laat. Het forum staat op omvallen en instorten, het gaat deaud omdat alle goede users van vroeger zijn vertrokken - sommigen zijn zelfs #ANONIEM.
Wanneer was dat? 1968?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen. Maar de laatste keer dat ik tieten in m'n hand had waren ze verbouwd. Geen beweging in te krijgen. Rotsbeton.
Dat is geen lidwoord.quote:
zo, koekoek!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En tieten!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zorgt er voor het bier?
Jaja... Inclusief ff pissen?quote:
Noem me geen Jaja. Moet schijten als een rund trouwens. In zoverre ik u trouwens mag noemen.quote:
Daar werk ik hard voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
Gelukkig ben je je genialiteit niet verloren Herman.
Puzzelboekjes, Sudoku's, of gewoon wat walvisolie wegkappen op dagelijkse basis?quote:
GC / Hier doe ik het voor.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Puzzelboekjes, Sudoku's, of gewoon wat walvisolie wegkappen op dagelijkse basis?
Had je een ban gekregen dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:23 schreef tong80 het volgende:
Ben tong80 en doe Woody Woodpecker na.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perm, zelfs. maar ze misten me.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Had je een ban gekregen dat je weer terug bent
Ik ook van jouquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tijd voor een inhaalslag boy
Van je nou gebanned voor een jaar?
Geen idee. Ze hebben wel hun lesje geleerd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, was je vervelend of wilden ze gewoon iemand een ban geven dat je die kreeg?
Static als mod is één van de redenen van de neergang.quote:Op woensdag 30 januari 2019 23:25 schreef static het volgende:
Wat een bende weer zeg.
https://forum.fok.nl/user/history/7889
Nou, laten we het reëel houden, jij als user hebt e.e.a. in gang gezet. Neem er nog ééntje.quote:Op donderdag 31 januari 2019 00:24 schreef tong80 het volgende:
Static als mod is één van de redenen van de neergang.
Prut en proost maat.quote:Op donderdag 31 januari 2019 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Nou, laten we het reëel houden, jij als user hebt e.e.a. in gang gezet. Neem er nog ééntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |