FOK!ken, serie kijken.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond?
de vaatquote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, over dat topicquote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heb ik het niet over de afwas.
Nee ik ben een lui varken.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, over dat topic![]()
Ik dacht dat je de afwas al gedaan had
Pan staat al met warm water zodat het los kan weken.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beter verander je je UI dan.
En hup, je serie kan wachten, nu eerst spinazie schrobben
Goed bezig.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pan staat al met warm water zodat het los kan weken.![]()
Ik ga zo.
Misschien hangen er wel stiekem camera's in mijn huis.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Goed bezig.
We houden je in de smiezen hoor
Misschien kleuren vanaafquote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet misschien, dat geef ik net toch zo'n beetje toe?quote:Op maandag 28 januari 2019 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien hangen er wel stiekem camera's in mijn huis.
quote:Op maandag 28 januari 2019 19:03 schreef murp het volgende:
[..]
Misschien kleuren vanaaf
[ code verwijderd ]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Oh is niet erg. Hoop dat de beelden leuk zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet misschien, dat geef ik net toch zo'n beetje toe?
De douche beelden zijn fijn hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh is niet erg. Hoop dat de beelden leuk zijn.
Nog beter? Lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moet wel je haren wat beter wassen zag ik
Te goed is ook niet goed inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog beter? Lijkt me wat overdreven.
Ja hallo wat is het nou dan.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Te goed is ook niet goed inderdaad.
Minder wassen dan
The Addams family kijken op rtl8quote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neequote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
weet je de bestemming alquote:Op maandag 28 januari 2019 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben echt te moe om een serie te volgen.
Vanavond misschien wel maar gewoon vakantie boeken.
Doen!quote:Op maandag 28 januari 2019 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, wordt toch Dubai denk ikquote:Op maandag 28 januari 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet je de bestemming al
Goed plan wel. Hopen dat je daar een beetje van opknapt.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die winter is ook echt niet goed voor me.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:20 schreef I. het volgende:
[..]
Goed plan wel. Hopen dat je daar een beetje van opknapt.
je kan ook overdrijven hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die winter is ook echt niet goed voor me.
Herkenbaar hoor.....doe mij maar weer zo'n lente/zomer zoals vorig jaar....quote:Op maandag 28 januari 2019 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die winter is ook echt niet goed voor me.
Doe ik alleen niet. Ik heb al jarenlang allerlei dingetjes in de winter.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven hoor
wat kutquote:Op maandag 28 januari 2019 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe ik alleen niet. Ik heb al jarenlang allerlei dingetjes in de winter.
Dubai dan maar jaquote:Op maandag 28 januari 2019 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom tijd om als een bejaarde te gaan overwinteren ergens
Dan mag deze bejaarde wel mee toch??quote:Op maandag 28 januari 2019 19:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom tijd om als een bejaarde te gaan overwinteren ergens
Lijkt je dat niks, weg van oktober tot april ofzoquote:
Moet ik nog maar even over nadenkenquote:Op maandag 28 januari 2019 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan mag deze bejaarde wel mee toch??
Nadenken.....quote:Op maandag 28 januari 2019 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijkt je dat niks, weg van oktober tot april ofzo
[..]
Moet ik nog maar even over nadenken
komt nog welquote:Op maandag 28 januari 2019 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijkt je dat niks, weg van oktober tot april ofzo
[..]
Moet ik nog maar even over nadenken
Ik ben ook trots op jequote:Op maandag 28 januari 2019 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijzelf, nu alleen de was nog opvouwen.
Meer erop gooien danquote:Op maandag 28 januari 2019 19:54 schreef I. het volgende:
Nou, de pittige saus is helemaal niet pittig.
Er was eens..quote:Op maandag 28 januari 2019 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vertel dan ook iets spannends....
Bummer....quote:Op maandag 28 januari 2019 19:54 schreef I. het volgende:
kakquote:Op maandag 28 januari 2019 19:54 schreef I. het volgende:
Er was eens......ga door ga door....quote:Op maandag 28 januari 2019 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Meer erop gooien dan
[..]
Er was eens..
Foei!!quote:Op maandag 28 januari 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb liever de (b)efteling
Wie nietquote:Op maandag 28 januari 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb liever de (b)efteling
Wow, leef jij ook nog?quote:Op maandag 28 januari 2019 20:50 schreef Trollscience het volgende:
goede tt, ben mijn Sinuous p80 met eLeaf Melo 4 mini aan het gebruiken as we speak
Wat heb je geboektquote:Op maandag 28 januari 2019 21:10 schreef Sked het volgende:
Het komt hier vandaag maar niet echt op gang hè.
Geboekt btw.
Dat wil je al een tijdje toch? Loopt het nog niet?quote:Op maandag 28 januari 2019 21:36 schreef I. het volgende:
Had mezelf ook graag even een paar weekjes vakantie gegund, maar zit er financieel even niet in atm.
Lekker! Genieten man!quote:
Klopt. Nope, had me voorgenomen idd eind vorig jaar nog een reisje te boeken, maar leek mij toch niet heel verstandig. Kan atm nog niet werken dus zou erg onpraktisch zijn om daar nu geld aan te besteden dat ik wellicht nodig ga hebben.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wil je al een tijdje toch? Loopt het nog niet?
Verstandigquote:Op maandag 28 januari 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Nope, had me voorgenomen idd eind vorig jaar nog een reisje te boeken, maar leek mij toch niet heel verstandig. Kan atm nog niet werken dus zou erg onpraktisch zijn om daar nu geld aan te besteden dat ik wellicht nodig ga hebben.
Lekker toeristisch ook. Ik ga maar eens een lijstje maken met wat ik zou willen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker! Genieten man!
Laatste persoon die ik ken die er geweest is, was mijn broer, die zei dat dat waterpark daar ook wel leuk is.
Wel prijzig
Dan moet je inderdaad je prioriteiten maar elders leggen. Wel jammer natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Nope, had me voorgenomen idd eind vorig jaar nog een reisje te boeken, maar leek mij toch niet heel verstandig. Kan atm nog niet werken dus zou erg onpraktisch zijn om daar nu geld aan te besteden dat ik wellicht nodig ga hebben.
Ik was er 1 dagquote:Op maandag 28 januari 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker toeristisch ook. Ik ga maar eens een lijstje maken met wat ik zou willen.
[..]
Dan moet je inderdaad je prioriteiten maar elders leggen. Wel jammer natuurlijk.
Dat dacht ik ook.quote:
True. Genoeg kansen nog. Wellicht in het najaar weer een uitstapje.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad je prioriteiten maar elders leggen. Wel jammer natuurlijk.
Het hoeft ook niet lang of duur te zijn, even eruit zijn kan ook al een hoop schelen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
True. Genoeg kansen nog. Wellicht in het najaar weer een uitstapje.
Da's zeker waar.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet lang of duur te zijn, even eruit zijn kan ook al een hoop schelen.
Ik ga niet meer voor m'n plezier naar buiten nu.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:07 schreef I. het volgende:
Mèh. Zat even buiten te kijken of het nog een beetje droog is, maar nope. Geen wandelweer.
Dat begrijp ik maar al te goed.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga niet meer voor m'n plezier naar buiten nu.
Ben je wel buiten geweest vandaag?quote:Op maandag 28 januari 2019 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar al te goed.Ik wou alleen even wat afwisseling na bijna een hele dag binnen zitten.
Ook 2 keer dezelfde boodschappen gedaan?quote:
Nope.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook 2 keer dezelfde boodschappen gedaan?
Twee verschillende supermarktjes, bij de één hebben ze weer wat ze bij de ander niet hebben.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo twee keer dan?
Maar met alleen dat ga je je stappendoel ook niet halen.
En daar ga je dan ook twee keer de deur voor uit?quote:Op maandag 28 januari 2019 22:18 schreef I. het volgende:
[..]
Twee verschillende supermarktjes, bij de één hebben ze weer wat ze bij de ander niet hebben.
En idd, klopt. Beetje matig wel.
Jup. Was om m'n lunch te scoren al even naar de ene supermarkt geweest, kon ik direct wat klein spul meenemen. Daarna later in de middag nog even naar de ander.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
En daar ga je dan ook twee keer de deur voor uit?
Je moet eigenlijk 's ochtends al een stuk gaan wandelen.
Hoe ver is dat lopen?quote:Op maandag 28 januari 2019 22:25 schreef I. het volgende:
[..]
Jup. Was om m'n lunch te scoren al even naar de ene supermarkt geweest, kon ik direct wat klein spul meenemen. Daarna later in de middag nog even naar de ander.
Ik ga daar lopend heen hè, met één tas.
Totaal niet ver, nog geen km.quote:
Dat herken ik wel ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:27 schreef Sked het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik morgenochtend niet weer wakker gemaakt wordt door die bouwvakkers, god, wat was dat irritant vanochtend.
Ah ja, zo. Het is misschien ook wel beter als je er twee keer uit moet.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:29 schreef I. het volgende:
[..]
Totaal niet ver, nog geen km.Maar het ging mij er meer om dat het niet heel praktisch is om dan beide supermarkten tegelijk langs te gaan.
[..]
Dat herken ik wel ja.Jaren geleden meegemaakt dat ze de gevels gingen vernieuwen, wat een ellende.
Gelukkig verplicht niemand je om te slapen. Maar wel onhandig.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er nu alweer spijt van dat ik vanmiddag nog even heb liggen tukken, totaal geen slaap
Dat sowieso. Beetje afwisseling, altijd goed.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah ja, zo. Het is misschien ook wel beter als je er twee keer uit moet.
Ook gewoon de ergste herrie om 8 uur en dan als ik eenmaal klaarwakker ben wordt het steeds minder.
En ik moet morgen weer om 6 uur op het werk zijn dus wekker om 5:30quote:Op maandag 28 januari 2019 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig verplicht niemand je om te slapen. Maar wel onhandig.
Nu nog iets meer dan de supermarkt.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:39 schreef I. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Beetje afwisseling, altijd goed.Gigantisch frustrerend dat.
Dat is wel vroeg. En dat doe je dan wel snel 's ochtends.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik moet morgen weer om 6 uur op het werk zijn dus wekker om 5:30
Meestal heb ik twee wekkers aan staan. Eentje een uur voor ik weg moet en eentje op een half uur. En ik woon tegenwoordig op 5 minuten lopen van mijn werk, dus in reistijd ben ik vrijwel niks kwijt.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu nog iets meer dan de supermarkt.
Ja, en ik had al genoeg last van vermoeidheid. Lijkt ook niet meer uit te maken of ik 4 of 8 uur slaap.
[..]
Dat is wel vroeg. En dat doe je dan wel snel 's ochtends.
Oh, dat is wel chill. Maar met een eerste wekker om 4:30 zou ik ook wel balen als ik nu niet kon slapen, ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meestal heb ik twee wekkers aan staan. Eentje een uur voor ik weg moet en eentje op een half uur. En ik woon tegenwoordig op 5 minuten lopen van mijn werk, dus in reistijd ben ik vrijwel niks kwijt.
Jup. Da's wel de bedoeling iig.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu nog iets meer dan de supermarkt.
Ja, en ik had al genoeg last van vermoeidheid. Lijkt ook niet meer uit te maken of ik 4 of 8 uur slaap.
Hoe komt het eigenlijk dat jij zo vermoeid bent? Het weer of gewoon te weinig slaap ivm de verbouwing?quote:Op maandag 28 januari 2019 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, dat is wel chill. Maar met een eerste wekker om 4:30 zou ik ook wel balen als ik nu niet kon slapen, ja.
Maar met inspannen bedoel je dan echt sport toch? Bejaard, of gehandicapt. Helaas beperkt genoeg.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:51 schreef I. het volgende:
[..]
Jup. Da's wel de bedoeling iig.Baal er alsnog van dat ik me niet al te veel mag inspannen. Voel me soms net een bejaarde.
Da's wel heel matig ja.. herken ik wel van de periode toen ik vol onder de medicatie zat. Lang slapen maar toch helemaal verrot wakker worden.
Ben wel een paar dagen aardig ziek geweest, die verbouwing, winterdepressie. Al genoeg onrust die ik heb. Dan is de energie op een gegeven moment een beetje weg.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat jij zo vermoeid bent? Het weer of gewoon te weinig slaap ivm de verbouwing?
Klinkt niet best.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om uit een automobiel gegooid te worden
Ah, op die manier schiet het niet echt op nee.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben wel een paar dagen aardig ziek geweest, die verbouwing, winterdepressie. Al genoeg onrust die ik heb. Dan is de energie op een gegeven moment een beetje weg.
Tillen, bukken, etc. mag niet. Alles wat m'n oogdruk zou kunnen verhogen dus. En deelnemen aan het verkeer mag/kan niet vanwege m'n beperkte zicht, dus ben idd vrij beperkt in alles.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar met inspannen bedoel je dan echt sport toch? Bejaard, of gehandicapt. Helaas beperkt genoeg.
Ja, ik weet ook niet hoeveel slaap ik nou nodig heb ofzo. Dan kan ik daarvoor een wekker zetten of iets maar inderdaad altijd verrot wakker.
Ah. Die zijn er helaas niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hans en Haags begrijpen het wel
Ja, dat kan ik in die zin ook wel goed gebruiken. Moet zeggen dat het deze winter nog best goed gaat.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, op die manier schiet het niet echt op nee.
Kun je wel lekker even opladen tijdens vakantie in een warm land!
Oh, dat soort kleine dingetjes ook al niet? Dat is wel erg onpraktisch allemaal. Hoe lang nu nog tot je weer een afspraak hebt?quote:Op maandag 28 januari 2019 23:01 schreef I. het volgende:
[..]
Tillen, bukken, etc. mag niet. Alles wat m'n oogdruk zou kunnen verhogen dus. En deelnemen aan het verkeer mag/kan niet vanwege m'n beperkte zicht, dus ben idd vrij beperkt in alles.
8 uur aanhouden natuurlijk als standaard, maar true, dat heeft geen zin als je je toch altijd beroert voelt.
Nope, daardoor is eerder ook een bloeding ontstaan, dus dat advies moest ik maar even streng opvolgen.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, dat soort kleine dingetjes ook al niet? Dat is wel erg onpraktisch allemaal. Hoe lang nu nog tot je weer een afspraak hebt?
Ik sliep van het weekend ofzo wel 8 uur, maar toen werd ik evengoed niet fris wakker. Ik slaap ook niet heel rustig helaas.
Oh, dat is niet best. Dan zou ik ook maar niets geks doen. Is toch niet iets waar je iets mee wil. Dat is nog wel langquote:Op maandag 28 januari 2019 23:10 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, daardoor is eerder ook een bloeding ontstaan, dus dat advies moest ik maar even streng opvolgen.Morgen nog twee weken. De 12e dus.
Hmm ja idd, het hielp bij mij ook niet. Meer vanwege de medicatie dan, maar eenmalig 8 uur slapen zal sowieso weinig goeds doen.
Neuh idd. Dat risico neem ik liever niet. Jup.. Nog even afwachten.. Wel weer over de helft gelukkig.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, dat is niet best. Dan zou ik ook maar niets geks doen. Is toch niet iets waar je iets mee wil. Dat is nog wel lang
Nee, ik zie wel hoe het de komende dagen gaat. Ben nu al een stuk fitter dan ik de afgelopen dagen was om dit tijdstip, terwijl ik dus wel vroeg wakker was. Maar een volwassen vent moet ook wel met minder dan 8 uur kunnen.
Blindheid lijkt me geen lekker alternatief. Laten we hopen dat je dan wel goed nieuws krijgt, om dan weer een maand te moeten wachten...quote:Op maandag 28 januari 2019 23:23 schreef I. het volgende:
[..]
Neuh idd. Dat risico neem ik liever niet. Jup.. Nog even afwachten.. Wel weer over de helft gelukkig.
Da's iig. al positief idd. True, mja, veel factoren die er bij komen kijken waardoor dat wel weer lastig kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |