Lekker toeristisch ook. Ik ga maar eens een lijstje maken met wat ik zou willen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker! Genieten man!
Laatste persoon die ik ken die er geweest is, was mijn broer, die zei dat dat waterpark daar ook wel leuk is.
Wel prijzig
Dan moet je inderdaad je prioriteiten maar elders leggen. Wel jammer natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Nope, had me voorgenomen idd eind vorig jaar nog een reisje te boeken, maar leek mij toch niet heel verstandig. Kan atm nog niet werken dus zou erg onpraktisch zijn om daar nu geld aan te besteden dat ik wellicht nodig ga hebben.
Ik was er 1 dagquote:Op maandag 28 januari 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker toeristisch ook. Ik ga maar eens een lijstje maken met wat ik zou willen.
[..]
Dan moet je inderdaad je prioriteiten maar elders leggen. Wel jammer natuurlijk.
Dat dacht ik ook.quote:
True. Genoeg kansen nog. Wellicht in het najaar weer een uitstapje.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad je prioriteiten maar elders leggen. Wel jammer natuurlijk.
Het hoeft ook niet lang of duur te zijn, even eruit zijn kan ook al een hoop schelen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
True. Genoeg kansen nog. Wellicht in het najaar weer een uitstapje.
Da's zeker waar.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet lang of duur te zijn, even eruit zijn kan ook al een hoop schelen.
Ik ga niet meer voor m'n plezier naar buiten nu.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:07 schreef I. het volgende:
Mèh. Zat even buiten te kijken of het nog een beetje droog is, maar nope. Geen wandelweer.
Dat begrijp ik maar al te goed.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga niet meer voor m'n plezier naar buiten nu.
Ben je wel buiten geweest vandaag?quote:Op maandag 28 januari 2019 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar al te goed.Ik wou alleen even wat afwisseling na bijna een hele dag binnen zitten.
Ook 2 keer dezelfde boodschappen gedaan?quote:
Nope.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook 2 keer dezelfde boodschappen gedaan?
Twee verschillende supermarktjes, bij de één hebben ze weer wat ze bij de ander niet hebben.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo twee keer dan?
Maar met alleen dat ga je je stappendoel ook niet halen.
En daar ga je dan ook twee keer de deur voor uit?quote:Op maandag 28 januari 2019 22:18 schreef I. het volgende:
[..]
Twee verschillende supermarktjes, bij de één hebben ze weer wat ze bij de ander niet hebben.
En idd, klopt. Beetje matig wel.
Jup. Was om m'n lunch te scoren al even naar de ene supermarkt geweest, kon ik direct wat klein spul meenemen. Daarna later in de middag nog even naar de ander.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
En daar ga je dan ook twee keer de deur voor uit?
Je moet eigenlijk 's ochtends al een stuk gaan wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |