Nog beter? Lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moet wel je haren wat beter wassen zag ik
Te goed is ook niet goed inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog beter? Lijkt me wat overdreven.
Ja hallo wat is het nou dan.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Te goed is ook niet goed inderdaad.
Minder wassen dan
The Addams family kijken op rtl8quote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond?
Neequote:Op maandag 28 januari 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond?
weet je de bestemming alquote:Op maandag 28 januari 2019 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben echt te moe om een serie te volgen.
Vanavond misschien wel maar gewoon vakantie boeken.
Doen!quote:Op maandag 28 januari 2019 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, wordt toch Dubai denk ikquote:Op maandag 28 januari 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weet je de bestemming al
Goed plan wel. Hopen dat je daar een beetje van opknapt.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die winter is ook echt niet goed voor me.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:20 schreef I. het volgende:
[..]
Goed plan wel. Hopen dat je daar een beetje van opknapt.
je kan ook overdrijven hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die winter is ook echt niet goed voor me.
Herkenbaar hoor.....doe mij maar weer zo'n lente/zomer zoals vorig jaar....quote:Op maandag 28 januari 2019 19:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die winter is ook echt niet goed voor me.
Doe ik alleen niet. Ik heb al jarenlang allerlei dingetjes in de winter.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven hoor
wat kutquote:Op maandag 28 januari 2019 19:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe ik alleen niet. Ik heb al jarenlang allerlei dingetjes in de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |