Wow, leef jij ook nog?quote:Op maandag 28 januari 2019 20:50 schreef Trollscience het volgende:
goede tt, ben mijn Sinuous p80 met eLeaf Melo 4 mini aan het gebruiken as we speak
Wat heb je geboektquote:Op maandag 28 januari 2019 21:10 schreef Sked het volgende:
Het komt hier vandaag maar niet echt op gang hè.
Geboekt btw.
Dat wil je al een tijdje toch? Loopt het nog niet?quote:Op maandag 28 januari 2019 21:36 schreef I. het volgende:
Had mezelf ook graag even een paar weekjes vakantie gegund, maar zit er financieel even niet in atm.
Lekker! Genieten man!quote:
Klopt. Nope, had me voorgenomen idd eind vorig jaar nog een reisje te boeken, maar leek mij toch niet heel verstandig. Kan atm nog niet werken dus zou erg onpraktisch zijn om daar nu geld aan te besteden dat ik wellicht nodig ga hebben.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wil je al een tijdje toch? Loopt het nog niet?
Verstandigquote:Op maandag 28 januari 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Nope, had me voorgenomen idd eind vorig jaar nog een reisje te boeken, maar leek mij toch niet heel verstandig. Kan atm nog niet werken dus zou erg onpraktisch zijn om daar nu geld aan te besteden dat ik wellicht nodig ga hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |