Volgens mij is dat Jensquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja zeg, wie heeft het warm?
hoe irritant wordt Adriaan als hij morgen wint van een niet hard lopende, rokende, vlees etende Gerrit?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:52 schreef foktopialol het volgende:
Blijft adriaan vegan wanneer hij morgen verliest van een niet hardlopende, rokende, vlees etende Gerrit?
Heel irritant.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:54 schreef Nandapanda het volgende:
[..]
hoe irritant wordt Adriaan als hij morgen wint van een niet hard lopende, rokende, vlees etende Gerrit?
Vleesetende Gerrit, het klinkt al goor!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:54 schreef Nandapanda het volgende:
[..]
hoe irritant wordt Adriaan als hij morgen wint van een niet hard lopende, rokende, vlees etende Gerrit?
Ohhh Jessies kontje!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, je ziet de slang en een riem bij zijn achterhoofd.
Het stoot mis/raak script?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:00 schreef Nandapanda het volgende:
Wat zit gerrit interessant te doen met pen en papier. Het wordt geen schaak wedstrijd
Volgens mij is die nog met die aardappelen bezigquote:
Ja, ook al is ze voor Gerrit, het zal niet in Shelley opkomen gewoon te gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:06 schreef snetje het volgende:
Echt dom van Gerrit om Shelley in de Yurt te laten ...hij weet toch dat ze team Adriaan is....even lekker Gerrit uit zijn slaap houden..
Plus dat ze onbetrouwbaar is, gevoelloos, noem maar op...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:06 schreef snetje het volgende:
Echt dom van Gerrit om Shelley in de Yurt te laten ...hij weet toch dat ze team Adriaan is....even lekker Gerrit uit zijn slaap houden..
In een paar minuten, zijn er al wat harteloze ondoordachte opmerkingen van Shelley voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Plus dat ze onbetrouwbaar is, gevoelloos, noem maar op...
We hebben het niet over opmerkingen maar over haar gedrag, gedrag wat gezien en gehoord is dus zonder twijfel heel laag een gevoelloos.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:18 schreef foktopialol het volgende:
[..]
In een paar minuten, zijn er al wat harteloze ondoordachte opmerkingen van Shelley voorbij gekomen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben het niet over opmerkingen maar over haar gedrag, gedrag wat gezien en gehoord is dus zonder twijfel heel laag en gevoelloos.
Opmerkingen hoor ik toch zeker wel, met mijn oren zelfs.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben het niet over opmerkingen maar over haar gedrag, gedrag wat gezien en gehoord is dus zonder twijfel heel laag een gevoelloos.
OIOOO zelfs met je oren.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:22 schreef foktopialol het volgende:
[..]
Opmerkingen hoor ik toch zeker wel, met mijn oren zelfs.
Er was 'toevallig' nergens anders een slaapplaats te vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:15 schreef magnaal het volgende:
Slaapt Shel expres bij Gerrit, om hem uit zijn evenwicht te brengen? Dat zou wel erg laag zijn eigenlijk
Okee dat kan, maar ik vind het ook 'toevallig' dat ze de laatste dagen ineens met Gerrit in gesprek is..Volgens mij kan dat niet zomaar zijn, want zo aardig is ze niet..Maar ik kan me vergissenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er was 'toevallig' nergens anders een slaapplaats te vinden.
De sneeuw is weg, dus er kan weer een paard op het terrein.. Een dier dan he, paarden genoeg ...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef DKUp het volgende:
Ik lees net dat Timo Tranny ten huwelijk gaat vragen![]()
Wat loser om zichzelf weer positief in beeld proberen te zetten
Tja, in Utopia kan Timo Franny flink onder de duim houden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef DKUp het volgende:
Ik lees net dat Timo Tranny ten huwelijk gaat vragen![]()
Wat loser om zichzelf weer positief in beeld proberen te zetten
Arme jongen,we wachten rustig af.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:26 schreef DKUp het volgende:
Ach hij mag niks meer flikken anders is het exit![]()
![]()
Vrouwen zijn gevoelig voor een aanzoek..en dan nog een ceremonie, dan kunnen ze hem er voorlopig niet uitsturen, anders wordt Merel boos, die zal zich wel opwerpen om alles te regelen..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, in Utopia kan Timo Franny flink onder de duim houden.
Dat gaat hem buiten Utopia niet lukken.
Dus hij denkt waarschijnlijk als ik getrouwd de poort uit loop kan ik haar daarna aan de ketting leggen.
Merel niet, hij heeft al met Brenda overleg gehad om e.e.a. t.a.v. het aanzoek te regelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gevoelig voor een aanzoek..en dan nog een ceremonie, dan kunnen ze hem er voorlopig niet uitsturen, anders wordt Merel boos, die zal zich wel opwerpen om alles te regelen..
En toevallig Brenda ook een gesprek met Franny.Lieten ze vanavond in de uitzending nog zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Merel niet, hij heeft al met Brenda overleg gehad om e.e.a. t.a.v. het aanzoek te regelen.
De zg bruiloft bedoel ik..Ik hoor in gedachten Merel al gillen: ja ja ik regel alles..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Merel niet, hij heeft al met Brenda overleg gehad om e.e.a. t.a.v. het aanzoek te regelen.
Heb je ook het filmpje dat Jens Mike over lotus vraagtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, Adriaan oefent vast even voor vanavond, helaas niet goed in beeld gebracht ....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan gaat onderuit - 24 januari 2019.
x71b1wx
Fruts is óók al zwanger soms? net als Jetsers, die weg moestquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zag je ook niet aankomen dat ze gaan trouwen.
Lag er al dik bovenop.
Geen idee, heb de afgelopen 72 uur niets live gezien, als je een datum en tijdstip hebt wil ik wel zoeken voor je ...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:36 schreef Toweler het volgende:
Heb je ook het filmpje dat Jens Mike over lotus vraagt
Vandaag rond 18:20quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, heb de afgelopen 72 uur niets live gezien, als je een datum en tijdstip hebt wil ik wel zoeken voor je ...
Het zou me niets verbazen..Het zijn nu niet bepaald verantwoordelijke mensen, die nadenkenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fruts is óók al zwanger soms? net als Jetsers, die weg moest
ze kon ook nog boven in de silo, maar dat wou ze nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er was 'toevallig' nergens anders een slaapplaats te vinden.
Er staat borstvergroting gepland voor Fruts.. es kijken of die doorgaatquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen..Het zijn nu niet bepaald verantwoordelijke mensen, die nadenken
Ik zie eigenlijk ook geen echte liefde tussen Timo en Franny.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen..Het zijn nu niet bepaald verantwoordelijke mensen, die nadenken
Meer bij lotus Mikequote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook geen echte liefde tussen Timo en Franny.
Dat was bij Jessie en Jeffrey toch wel het geval.
23 jaar en na enkele maanden al zwanger, al zuipend.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik vind dat heel moeilijk in te schatten bij al die stelletjes. Ze weten natuurlijk dat het een soort bestaansrechtspositie geeft, als je een stelletje bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja een slechte basis hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:47 schreef foktopialol het volgende:
[..]
23 jaar en na enkele maanden al zwanger, al zuipend.
whooptiedoo, fantastisch
Het is ook nog niet zeker he?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:52 schreef foktopialol het volgende:
Of we worden als kijker voor de gek gehouden. Dat het al lang stelletjes zijn.
Je gaat toch niet na 2 maanden relatie een kind nemen?
En tim + franny leken elkaar ook al te kennen.
Allemaal aannames, geen idee. Wel opvallend.
Nee en over het wegstemmen wordt openlijk gesproken. Volgens Adriaan gaat Shelly voorlopig ook niet weg, er zijn nog te veel verhaallijnen rondom haar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:53 schreef maryo55 het volgende:
Als Tim gaat trouwen zal hij niet weggestemd mogen worden.
Ah joh, je moet af en toe een gokje wagen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is ook nog niet zeker he?
Maar een kind neem je niet zomaar...
Echter sommigen denken daar heel lichtvaardig over...
Ja wie zei dat ook weer? Jessie toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah joh, je moet af en toe een gokje wagen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja wie zei dat ook weer? Jessie toch?
Vooralsnog zie ik op Insta een heel leuk stelletje die het goed met elkaar en de aanstaande baby kunnen vinden. Ik hoop dat ze het geluk gevonden hebben. Ik gun die twee dat ook eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarom gebruikte ze geen voorbehoedsbemiddelen.
Vooralsnog zie ik 2 onverantwoordelijke jonge mensen die beter een babyborn hadden kunnen aanschaffen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik op Insta een heel leuk stelletje die het goed met elkaar en de aanstaande baby kunnen vinden. Ik hoop dat ze het geluk gevonden hebben. Ik gun die twee dat ook eigenlijk wel.
en maar overloos met jeffrey praten over mike. lol. leuk begin van utopia 2 was dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarom gebruikte ze geen voorbehoedsbemiddelen.
Geen idee waar ze wonen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik 2 onverantwoordelijke jonge mensen die beter een babyborn hadden kunnen aanschaffen.
Waar gaan ze eigenlijk wonen?
Jessie werd volgens mij een beetje verwend, dus dat zal allemaal wel geregeld worden..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik 2 onverantwoordelijke jonge mensen die beter een babyborn hadden kunnen aanschaffen.
Klopt, erg voordelig staat ze er niet op:quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:11 schreef schizolientje het volgende:
de diva in ruste, lelijk shot, ze wordt gek als ze dat ziet
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, erg voordelig staat ze er niet op:
[ afbeelding ]
Wat precies?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jessie werd volgens mij een beetje verwend, dus dat zal allemaal wel geregeld worden..
[..]
[ afbeelding ]
ze kan niet zeggen dat ze niet geslapen heeft, ze was al voorbereidend aan het hoesten en proesten en dingen aan het slikken omdat ze zo bereord is ( moet werken straks)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel wat te maken heeft met huisvesting, baan enz.. Die mensen waren gek op haar. en zo gaat het toch binnen gezinnen? Dat wordt opgelost op de één of andere manierquote:
[..]
[ afbeelding ]
nee niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:25 schreef Yaksa het volgende:
Weet iemand hoe laat het familiebezoek van Mike is morgen?
Nee helaasquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:25 schreef Yaksa het volgende:
9 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:25 schreef Yaksa het volgende:
keep the dream alivequote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn knap als ze slapen
Nou ik weet zeker dat ik er niet op mijn best uitzie, als ik lig te ronkenquote:
Wanneer je van jezelf al knap bent (ook zonder make up) dan zal dat in je slaap niet zoveel veranderen volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn knap als ze slapen
Nou ja, ik ben ook niet knapquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wanneer je van jezelf al knap bent (ook zonder make up) dan zal dat in je slaap niet zoveel veranderen volgens mij.
Het is dan ook je ex he, misschien wilde hij je wel een traumaatje extra bezorgenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:32 schreef foktopialol het volgende:
[..]
mijn ex raadde aan van wel. Zou echt bijzonder knap zijn, ook in mijn slaap
Had je zo'n snapchat filter of iets dergelijks aan misschien?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook niet knapVanmorgen belde mijn oudste me wakker en zei: jeetje het lijkt wel of ik een beer uit zijn winterslaap haal...
Daar moet ik het antwoord op schuldig blijven, ik weet niet wat dat is. Ze belde me met de telefoon, audio...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:35 schreef foktopialol het volgende:
[..]
Had je zo'n snapchat filter of iets dergelijks aan misschien?
en lekker rustig ookquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:35 schreef Yaksa het volgende:
Hiske bijvoorbeeld is knapper als ze slaapt:
[ afbeelding ]
Als ze wakker wordt is het gelijk een stuk minder.
De nachtmerrie overdag, dus lekker slapen voorlopig...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:38 schreef foktopialol het volgende:
hiske het script uitvoer machientje
Ik zou me daar echt vervelen, zoals hiske daar zit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
De nachtmerrie overdag, dus lekker slapen voorlopig...
Nou de paniek slaat af en toe uit haar oren, als ze merkt dat men van een verhaallijn afwijkt of haar orders negeren...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:42 schreef foktopialol het volgende:
[..]
Ik zou me daar echt vervelen, zoals hiske daar zit.
Echt wel, kun je altijd goed zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou de paniek slaat af en toe uit haar oren, als ze merkt dat men van een verhaallijn afwijkt of haar orders negeren...
En dat zag ik dan weer niet. Bij Jeff zag ik wel liefde naar Jessie toe maar andersom niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar om een beetje on topic te blijven, zie je dat dan wel tussen Timo en Franny?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dat zag ik dan weer niet. Bij Jeff zag ik wel liefde naar Jessie toe maar andersom niet.
Ik denk dat die 2 elkaar verdienen. Beiden te dom om te poepen.Beiden vreemde wezens.Passen eigenlijk wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar om een beetje on topic te blijven, zie je dat dan wel tussen Timo en Franny?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 02:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 elkaar verdienen. Beiden te dom om te poepen.Beiden vreemde wezens.Passen eigenlijk wel bij elkaar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:36 schreef Toweler het volgende:
[..]
Heb je ook het filmpje dat Jens Mike over lotus vraagt
Ik denk in een huis, flat, schuur of caravan 😉. En ergens. De meubels hebben ze al gekocht. En hoe weet je hoe ze zich gedragen buiten utopia.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Amen.. Nu eerst een koffie..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
[..]
nou, wie weet.Wees voorbereid
Dat denkt hij wel te zijn.quote:
Lief vindt je dat, ik vind er n iets lief aan, ze moeten om 8 uur de poort uit, geen tijd meer voor een ontbijtjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:52 schreef pollewop77 het volgende:
Lief, B&B'ers willen niet ontbijten, maar Jessie biedt ze aan om een boterhammetje voor onderweg te maken. Hij zet thee voor ze en maakt een ontbijtje
Wiens verantwoording zijn de b&b'ers? niet die van Jessiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Door de schuld van Jessie moeten de B&Bers die grof geld betalen om daar te zijn zonder ontbijt de deur uit. Ze krijgen een boterham mee voor in de auto
[ afbeelding ]
[..]
Lief vindt je dat, ik vind er n iets lief aan, ze moeten om 8 uur de poort uit, geen tijd meer voor een ontbijtje
Jessie heeft zelf die taak op zich genomen dus alleen hij is de verantwoordelijke.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wiens verantwoording zijn de b&b'ers? niet die van Jessie
Je hebt een behoorlijk gekleurde bril op
Oh dan heb ik dat gemist, dan heeft ie zich verslapen idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie heeft zelf die taak op zich genomen dus alleen hij is de verantwoordelijke.
Van wat ik gezien heb zaten er wel Utopianen bij deze twee, ik heb tenminste Brenda en nog iemand bij hun zien zitten zo tegen 22.00 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:58 schreef pollewop77 het volgende:
Vind het sowieso schandalig dat er nog mensen die B&B boeken. Niemand kijkt er naar om
Deze twee kennen ze ook wel, maar heb er vaak mensen een beetje verdwaald bij zien zitten. Ze moeten heel vroeg het terrein vaak af vanwege bezoek of evenementen. Maar ja, als mensen daar 150 euro voor over hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb zaten er wel Utopianen bij deze twee, ik heb tenminste Brenda en nog iemand bij hun zien zitten zo tegen 22.00 uur
Morgen lekker huilen met je mama, zegt Jensquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:04 schreef pollewop77 het volgende:
Merel voelt zich zielig, ze is ziek op haar verjaardag.
Jessie dat overkomt de beste wel eens, ziek zijn dat zie je aan mij
Dit is de goedkope B&B van 80.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Deze twee kennen ze ook wel, maar heb er vaak mensen een beetje verdwaald bij zien zitten. Ze moeten heel vroeg het terrein vaak af vanwege bezoek of evenementen. Maar ja, als mensen daar 150 euro voor over hebben.
Ze komen vanavond weer, dus eigen schuld dikke bult dan maar
hoe kan het eigenlijk dat Jessie zich heeft verslapen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Jes nu tegen Jens dat hij zich verslapen heeft, wat was het verhaal toch anders geweest als een ander dit had gedaan.
Maar effin scheelt wel weer een hoop gezeik dat hij het zelf was
De gasten moeten om 8 uur de poort uit, zegt hij net tegen Jens
Gelukkig is het Wyatt maar, die zal het niet zo erg vinden het uberschuimpje
Desondanks heeft Jessie gezegd dat hij om 6 uur op staan om het ontbijt te maken, dus niks Brenda en Merelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is de goedkope B&B van 80.
Maar desondanks alles zouden Brenda en Merel het opstaan / ontbijt moeten verzorgen
Wordt hij wakker gemaakt door Adriaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:09 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe kan het eigenlijk dat Jessie zich heeft verslapen.
alle andere dagen is hij toch heel vroeg op ?
oke, dankjewelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt hij wakker gemaakt door Adriaan.
Maar die slaapt door omdat hij moet boksen vandaag
Sanne was toch ook van de gokjes?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah joh, je moet af en toe een gokje wagen.
als het net zo'n tent is als in Uto 1, dan wordt deze tent toch opgezet door mensen die bij die tent horen?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Ja jessie zit niet te zeiken dat andere nog in bed liggen
Jens kan je niet onder de mannen rekenen zegt Jessie
De tent komt zo en iedereen ligt nog op bed, zegt hij
Ja ik hoorde wel ergens in de wandel gangen dat ze met 10 man kwamen en er ook gezegd is dat niet alle Utopianen hoefde te helpenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als het net zo'n tent is als in Uto 1, dan wordt deze tent toch opgezet door mensen die bij die tent horen?
Wanneer komt Shelley's bezoek eigenlijk? Dacht dat dat ook vandaag was. Wil Terror-mamma wel weer zien {)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:25 schreef Yaksa het volgende:
klopt, eigenlijk wilde hij 7 uur opstaan maar hij kreeg geen wekker van /shelly, die zou 6 uur iets met de diertjes gaan doen en wilde hem ook niet wekken. Dit schreef ik al wat eerderquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Desondanks heeft Jessie gezegd dat hij om 6 uur op staan om het ontbijt te maken, dus niks Brenda en Merel
Dan had hij er zelf voor moeten zorgen dat hij wakker werdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk wilde hij 7 uur opstaan maar hij kreeg geen wekker van /shelly, die zou 6 uur iets met de diertjes gaan doen en wilde hem ook niet wekken. Dit schreef ik al wat eerder
Stom mens die Shelley, hoe vaak heeft Jessie haar niet wakker gemaakt op haar verzoekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk wilde hij 7 uur opstaan maar hij kreeg geen wekker van /shelly, die zou 6 uur iets met de diertjes gaan doen en wilde hem ook niet wekken. Dit schreef ik al wat eerder
Was niet nodig zei Hiske, werd geregeldquote:
Hij had het er net over met de tentmeneerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet nodig zei Hiske, werd geregeld
Door verhalen die ze zelf vertelden en gedrag.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 06:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk in een huis, flat, schuur of caravan 😉. En ergens. De meubels hebben ze al gekocht. En hoe weet je hoe ze zich gedragen buiten utopia.
Ja en His had hem net gezegd dat hij dat niet hoefde te doen omdat het al geregeld wasquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij had het er net over met de tentmeneer
shelley zou alleen naar het water kijken volgens mij. En had daarom de wekker zelf bij zich.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:32 schreef pollewop77 het volgende:
Ik zie Mike de dieren verzorgen
Had Shelley dat niet al gedaan?
Thanks!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:35 schreef Verida het volgende:
[..]
shelley zou alleen naar het water kijken volgens mij. En had daarom de wekker zelf bij zich.
Water zal niet nodig zijn geweest afgelopen nacht.
Jessie ''Jim Jones''quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Jessias de Messias
Jessie die het woord discussie in zijn waffel neemt is al erg raar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
His denkt dat er veel gedronken gaat worden
Jes zegt er kan ook gepind worden en ze dan ook niet zoveel contant hebben
His zegt dat het haar discussie is
Haar discussie zegt hij als hij weg loopt, sinds wanneer is de finance haar discussie
Nu nog kijken voor hoelangquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:48 schreef Ranah het volgende:
die jessie, sjouwt zich het zweet in zn bilnaad![]()
ik denk ik zet het maar even zwart op wit
Je kan beter zeggen, Jessie lult zich de blaren op de tong ................. dan had ik je helemaal gelijk gegevenquote:
multitaskenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen, Jessie lult zich de blaren op de tong ................. dan had ik je helemaal gelijk gegeven
Maar zich het zweet in de bilnaad werken moet ik om lachen
tim denkt dat de naam Mike garantie is voor succes, ontbijtservice in het gooi,quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha die tim denkt echt dat het goed gaat lopen die ontbijtservices van hem
Chris denkt van niet
Tim wil van 6 tot 9 uur ontbijtjes maken
het zal afwachten zijn hoe lang hij het volhoudtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
multitaskenen eerlijk is eerlijk, hij werkt gewoon mee als de anderen
Ja, voor nu wel, maar hij bepaalt wel hoe het gaan moetquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
multitaskenen eerlijk is eerlijk, hij werkt gewoon mee als de anderen
hij zal er om te beginnen niet eens een vergunning voor krijgen denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
tim denkt dat de naam Mike garantie is voor succes, ontbijtservice in het gooi,hoge standaard daar met al die delicatesse winkeltjes en echte bakkertjes, groenteboertjes (bakje druiven 6¤) ambachtelijke slagers. In het gooi zitten ze niet te wachten op een armoedige ontbijtservice uit het vieze Utopia
Gordon kan zijn tent wel sluiten nu .quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
tim denkt dat de naam Mike garantie is voor succes, ontbijtservice in het gooi,hoge standaard daar met al die delicatesse winkeltjes en echte bakkertjes, groenteboertjes (bakje druiven 6¤) ambachtelijke slagers. In het gooi zitten ze niet te wachten op een armoedige ontbijtservice uit het vieze Utopia
En vergeet de vermiste cola fles niet, daar moet hi j zich ook nog mee bezig gaan houden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal afwachten zijn hoe lang hij het volhoudt![]()
hij is er al eerder vandaag gelopen om zich met andere dingen te gaan bemoeien, dixies enz.
weirdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:38 schreef pollewop77 het volgende:
Jessie mag niet naar de factuur kijken van Hiske
125 euro per dixie maar er zit andere korting bij. Het wordt handje contantje afgerekend doe maar weg zegt Hiske
Ze hebben toch ook geen vergunning voor patat, eten bij His en Chrisquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zal er om te beginnen niet eens een vergunning voor krijgen denk ik
Denk omdat jessie zei dat hij de dixies erg duur vond voor 125 per stukquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
weird
Enig idee waarom hij niet mag kijken?
Omdat het een hoge rekening was en zij zegt dat ze flink zaken gedaan heeft,quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
weird
Enig idee waarom hij niet mag kijken?
bij binnenkomst teken je een papier met allemaal voorwaarden een ervan is dat je er van bewust bent dat de standaard die geldt voor eten bij de Utopianen niet mogelijk is met de beperkte middelen die ze hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen vergunning voor patat, eten bij His en Chris
Die lui kunnen alles maken zonder zich aan de regelgevingen te houden
Dan ben je toch helemaal gek als schuimpje zijnde dat je daar iets gaat eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
bij binnenkomst teken je een papier met allemaal voorwaarden een ervan is dat je er van bewust bent dat de standaard die geldt voor eten bij de Utopianen niet mogelijk is met de beperkte middelen die ze hebben.
ah ok,quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk omdat jessie zei dat hij de dixies erg duur vond voor 125 per stuk
Maar Hiske wil alles zelf regelen en let niet op hoe duur dingen zijn
ja, maar dat is denk ik anders. Hij had het gisteren over maaltijden verzenden naar bejaarden. Lijkt me niet echt een doelgroep waar je aan mag leveren zonder vergunning.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen vergunning voor patat, eten bij His en Chris
Die lui kunnen alles maken zonder zich aan de regelgevingen te houden
Je kunt al dixies huren vanaf 80 euro per dag dus ze gooien 3 x 45 euro weg en dat is niet voor het eerst.quote:
Hoop het toch ook, en Lotus doet hem ook geen goed. Heb net geprobeerd te luisteren in dat huisje komt niks zinnigs uitquote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mag toch hopen dat de broers van Mike Mike duidelijk maakt dat bonden met Tim
De slechtste keus is die hij kan maken
Tja lullig als het gejat wordtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Das wel heel weinig koffie zegt Jes als His met koffie aan komt lopen
Nog nooit zo'n stel kleuters gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoop het toch ook, en Lotus doet hem ook geen goed. Heb net geprobeerd te luisteren in dat huisje komt niks zinnigs uit
Frennie: Meisje moet plasje doen
Tim: dan ga je toch plasje doen
Frennie: nee meisje moet eerst roken
Te kinderachtig voor woorden
Ik hoop dat die even zijn oren wassen maar ik vrees dat het wel weer Je doet het zo goed zal zijn!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja lullig als het gejat wordt
Mike staat klaar voor zijn bezoek
Dat komt nog wel..............quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike loved by his fam, ze zeiden nu niet net als de vorige keer, “je doet het goed Mike”
Denk je dat het gesprek van toen nu herhaald gaat worden?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mike loved by his fam, ze zeiden nu niet net als de vorige keer, “je doet het goed Mike”
Die is gekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Moeder spreekt respect voor iedereen uit
Eensch!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
En nu komt het............. ze vinden dat Tim op de goede weg is............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |