klopt, eigenlijk wilde hij 7 uur opstaan maar hij kreeg geen wekker van /shelly, die zou 6 uur iets met de diertjes gaan doen en wilde hem ook niet wekken. Dit schreef ik al wat eerderquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Desondanks heeft Jessie gezegd dat hij om 6 uur op staan om het ontbijt te maken, dus niks Brenda en Merel
Dan had hij er zelf voor moeten zorgen dat hij wakker werdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk wilde hij 7 uur opstaan maar hij kreeg geen wekker van /shelly, die zou 6 uur iets met de diertjes gaan doen en wilde hem ook niet wekken. Dit schreef ik al wat eerder
Stom mens die Shelley, hoe vaak heeft Jessie haar niet wakker gemaakt op haar verzoekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk wilde hij 7 uur opstaan maar hij kreeg geen wekker van /shelly, die zou 6 uur iets met de diertjes gaan doen en wilde hem ook niet wekken. Dit schreef ik al wat eerder
Was niet nodig zei Hiske, werd geregeldquote:
Hij had het er net over met de tentmeneerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet nodig zei Hiske, werd geregeld
Door verhalen die ze zelf vertelden en gedrag.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 06:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk in een huis, flat, schuur of caravan 😉. En ergens. De meubels hebben ze al gekocht. En hoe weet je hoe ze zich gedragen buiten utopia.
Ja en His had hem net gezegd dat hij dat niet hoefde te doen omdat het al geregeld wasquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij had het er net over met de tentmeneer
shelley zou alleen naar het water kijken volgens mij. En had daarom de wekker zelf bij zich.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:32 schreef pollewop77 het volgende:
Ik zie Mike de dieren verzorgen
Had Shelley dat niet al gedaan?
Thanks!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:35 schreef Verida het volgende:
[..]
shelley zou alleen naar het water kijken volgens mij. En had daarom de wekker zelf bij zich.
Water zal niet nodig zijn geweest afgelopen nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |