Lief vindt je dat, ik vind er n iets lief aan, ze moeten om 8 uur de poort uit, geen tijd meer voor een ontbijtjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:52 schreef pollewop77 het volgende:
Lief, B&B'ers willen niet ontbijten, maar Jessie biedt ze aan om een boterhammetje voor onderweg te maken. Hij zet thee voor ze en maakt een ontbijtje
Wiens verantwoording zijn de b&b'ers? niet die van Jessiequote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Door de schuld van Jessie moeten de B&Bers die grof geld betalen om daar te zijn zonder ontbijt de deur uit. Ze krijgen een boterham mee voor in de auto
[ afbeelding ]
[..]
Lief vindt je dat, ik vind er n iets lief aan, ze moeten om 8 uur de poort uit, geen tijd meer voor een ontbijtje
Jessie heeft zelf die taak op zich genomen dus alleen hij is de verantwoordelijke.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wiens verantwoording zijn de b&b'ers? niet die van Jessie
Je hebt een behoorlijk gekleurde bril op
Oh dan heb ik dat gemist, dan heeft ie zich verslapen idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie heeft zelf die taak op zich genomen dus alleen hij is de verantwoordelijke.
Van wat ik gezien heb zaten er wel Utopianen bij deze twee, ik heb tenminste Brenda en nog iemand bij hun zien zitten zo tegen 22.00 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:58 schreef pollewop77 het volgende:
Vind het sowieso schandalig dat er nog mensen die B&B boeken. Niemand kijkt er naar om
Deze twee kennen ze ook wel, maar heb er vaak mensen een beetje verdwaald bij zien zitten. Ze moeten heel vroeg het terrein vaak af vanwege bezoek of evenementen. Maar ja, als mensen daar 150 euro voor over hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb zaten er wel Utopianen bij deze twee, ik heb tenminste Brenda en nog iemand bij hun zien zitten zo tegen 22.00 uur
Morgen lekker huilen met je mama, zegt Jensquote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:04 schreef pollewop77 het volgende:
Merel voelt zich zielig, ze is ziek op haar verjaardag.
Jessie dat overkomt de beste wel eens, ziek zijn dat zie je aan mij
Dit is de goedkope B&B van 80.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Deze twee kennen ze ook wel, maar heb er vaak mensen een beetje verdwaald bij zien zitten. Ze moeten heel vroeg het terrein vaak af vanwege bezoek of evenementen. Maar ja, als mensen daar 150 euro voor over hebben.
Ze komen vanavond weer, dus eigen schuld dikke bult dan maar
hoe kan het eigenlijk dat Jessie zich heeft verslapen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Jes nu tegen Jens dat hij zich verslapen heeft, wat was het verhaal toch anders geweest als een ander dit had gedaan.
Maar effin scheelt wel weer een hoop gezeik dat hij het zelf was
De gasten moeten om 8 uur de poort uit, zegt hij net tegen Jens
Gelukkig is het Wyatt maar, die zal het niet zo erg vinden het uberschuimpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |