keep the dream alivequote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn knap als ze slapen
Nou ik weet zeker dat ik er niet op mijn best uitzie, als ik lig te ronkenquote:
Wanneer je van jezelf al knap bent (ook zonder make up) dan zal dat in je slaap niet zoveel veranderen volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn knap als ze slapen
Nou ja, ik ben ook niet knapquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Wanneer je van jezelf al knap bent (ook zonder make up) dan zal dat in je slaap niet zoveel veranderen volgens mij.
Het is dan ook je ex he, misschien wilde hij je wel een traumaatje extra bezorgenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:32 schreef foktopialol het volgende:
[..]
mijn ex raadde aan van wel. Zou echt bijzonder knap zijn, ook in mijn slaap
Had je zo'n snapchat filter of iets dergelijks aan misschien?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben ook niet knapVanmorgen belde mijn oudste me wakker en zei: jeetje het lijkt wel of ik een beer uit zijn winterslaap haal...
Daar moet ik het antwoord op schuldig blijven, ik weet niet wat dat is. Ze belde me met de telefoon, audio...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:35 schreef foktopialol het volgende:
[..]
Had je zo'n snapchat filter of iets dergelijks aan misschien?
en lekker rustig ookquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:35 schreef Yaksa het volgende:
Hiske bijvoorbeeld is knapper als ze slaapt:
[ afbeelding ]
Als ze wakker wordt is het gelijk een stuk minder.
De nachtmerrie overdag, dus lekker slapen voorlopig...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:38 schreef foktopialol het volgende:
hiske het script uitvoer machientje
Ik zou me daar echt vervelen, zoals hiske daar zit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
De nachtmerrie overdag, dus lekker slapen voorlopig...
Nou de paniek slaat af en toe uit haar oren, als ze merkt dat men van een verhaallijn afwijkt of haar orders negeren...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:42 schreef foktopialol het volgende:
[..]
Ik zou me daar echt vervelen, zoals hiske daar zit.
Echt wel, kun je altijd goed zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou de paniek slaat af en toe uit haar oren, als ze merkt dat men van een verhaallijn afwijkt of haar orders negeren...
En dat zag ik dan weer niet. Bij Jeff zag ik wel liefde naar Jessie toe maar andersom niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook geen echte liefde tussen Timo en Franny.
Dat was bij Jessie en Jeffrey toch wel het geval.
Maar om een beetje on topic te blijven, zie je dat dan wel tussen Timo en Franny?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dat zag ik dan weer niet. Bij Jeff zag ik wel liefde naar Jessie toe maar andersom niet.
Ik denk dat die 2 elkaar verdienen. Beiden te dom om te poepen.Beiden vreemde wezens.Passen eigenlijk wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar om een beetje on topic te blijven, zie je dat dan wel tussen Timo en Franny?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 02:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2 elkaar verdienen. Beiden te dom om te poepen.Beiden vreemde wezens.Passen eigenlijk wel bij elkaar.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:36 schreef Toweler het volgende:
[..]
Heb je ook het filmpje dat Jens Mike over lotus vraagt
Ik denk in een huis, flat, schuur of caravan 😉. En ergens. De meubels hebben ze al gekocht. En hoe weet je hoe ze zich gedragen buiten utopia.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik 2 onverantwoordelijke jonge mensen die beter een babyborn hadden kunnen aanschaffen.
Waar gaan ze eigenlijk wonen?
Amen.. Nu eerst een koffie..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 07:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
[..]
nou, wie weet.Wees voorbereid
Dat denkt hij wel te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |