Er was 'toevallig' nergens anders een slaapplaats te vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:15 schreef magnaal het volgende:
Slaapt Shel expres bij Gerrit, om hem uit zijn evenwicht te brengen? Dat zou wel erg laag zijn eigenlijk
Okee dat kan, maar ik vind het ook 'toevallig' dat ze de laatste dagen ineens met Gerrit in gesprek is..Volgens mij kan dat niet zomaar zijn, want zo aardig is ze niet..Maar ik kan me vergissenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er was 'toevallig' nergens anders een slaapplaats te vinden.
De sneeuw is weg, dus er kan weer een paard op het terrein.. Een dier dan he, paarden genoeg ...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef DKUp het volgende:
Ik lees net dat Timo Tranny ten huwelijk gaat vragen![]()
Wat loser om zichzelf weer positief in beeld proberen te zetten
Tja, in Utopia kan Timo Franny flink onder de duim houden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef DKUp het volgende:
Ik lees net dat Timo Tranny ten huwelijk gaat vragen![]()
Wat loser om zichzelf weer positief in beeld proberen te zetten
Arme jongen,we wachten rustig af.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:26 schreef DKUp het volgende:
Ach hij mag niks meer flikken anders is het exit![]()
![]()
Vrouwen zijn gevoelig voor een aanzoek..en dan nog een ceremonie, dan kunnen ze hem er voorlopig niet uitsturen, anders wordt Merel boos, die zal zich wel opwerpen om alles te regelen..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, in Utopia kan Timo Franny flink onder de duim houden.
Dat gaat hem buiten Utopia niet lukken.
Dus hij denkt waarschijnlijk als ik getrouwd de poort uit loop kan ik haar daarna aan de ketting leggen.
Merel niet, hij heeft al met Brenda overleg gehad om e.e.a. t.a.v. het aanzoek te regelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gevoelig voor een aanzoek..en dan nog een ceremonie, dan kunnen ze hem er voorlopig niet uitsturen, anders wordt Merel boos, die zal zich wel opwerpen om alles te regelen..
En toevallig Brenda ook een gesprek met Franny.Lieten ze vanavond in de uitzending nog zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Merel niet, hij heeft al met Brenda overleg gehad om e.e.a. t.a.v. het aanzoek te regelen.
De zg bruiloft bedoel ik..Ik hoor in gedachten Merel al gillen: ja ja ik regel alles..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Merel niet, hij heeft al met Brenda overleg gehad om e.e.a. t.a.v. het aanzoek te regelen.
Heb je ook het filmpje dat Jens Mike over lotus vraagtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, Adriaan oefent vast even voor vanavond, helaas niet goed in beeld gebracht ....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan gaat onderuit - 24 januari 2019.
x71b1wx
Fruts is óók al zwanger soms? net als Jetsers, die weg moestquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zag je ook niet aankomen dat ze gaan trouwen.
Lag er al dik bovenop.
Geen idee, heb de afgelopen 72 uur niets live gezien, als je een datum en tijdstip hebt wil ik wel zoeken voor je ...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:36 schreef Toweler het volgende:
Heb je ook het filmpje dat Jens Mike over lotus vraagt
Vandaag rond 18:20quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, heb de afgelopen 72 uur niets live gezien, als je een datum en tijdstip hebt wil ik wel zoeken voor je ...
Het zou me niets verbazen..Het zijn nu niet bepaald verantwoordelijke mensen, die nadenkenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fruts is óók al zwanger soms? net als Jetsers, die weg moest
ze kon ook nog boven in de silo, maar dat wou ze nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er was 'toevallig' nergens anders een slaapplaats te vinden.
Er staat borstvergroting gepland voor Fruts.. es kijken of die doorgaatquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen..Het zijn nu niet bepaald verantwoordelijke mensen, die nadenken
Ik zie eigenlijk ook geen echte liefde tussen Timo en Franny.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen..Het zijn nu niet bepaald verantwoordelijke mensen, die nadenken
Meer bij lotus Mikequote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook geen echte liefde tussen Timo en Franny.
Dat was bij Jessie en Jeffrey toch wel het geval.
23 jaar en na enkele maanden al zwanger, al zuipend.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik vind dat heel moeilijk in te schatten bij al die stelletjes. Ze weten natuurlijk dat het een soort bestaansrechtspositie geeft, als je een stelletje bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja een slechte basis hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:47 schreef foktopialol het volgende:
[..]
23 jaar en na enkele maanden al zwanger, al zuipend.
whooptiedoo, fantastisch
Het is ook nog niet zeker he?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:52 schreef foktopialol het volgende:
Of we worden als kijker voor de gek gehouden. Dat het al lang stelletjes zijn.
Je gaat toch niet na 2 maanden relatie een kind nemen?
En tim + franny leken elkaar ook al te kennen.
Allemaal aannames, geen idee. Wel opvallend.
Nee en over het wegstemmen wordt openlijk gesproken. Volgens Adriaan gaat Shelly voorlopig ook niet weg, er zijn nog te veel verhaallijnen rondom haar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:53 schreef maryo55 het volgende:
Als Tim gaat trouwen zal hij niet weggestemd mogen worden.
Ah joh, je moet af en toe een gokje wagen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is ook nog niet zeker he?
Maar een kind neem je niet zomaar...
Echter sommigen denken daar heel lichtvaardig over...
Ja wie zei dat ook weer? Jessie toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah joh, je moet af en toe een gokje wagen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja wie zei dat ook weer? Jessie toch?
Vooralsnog zie ik op Insta een heel leuk stelletje die het goed met elkaar en de aanstaande baby kunnen vinden. Ik hoop dat ze het geluk gevonden hebben. Ik gun die twee dat ook eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarom gebruikte ze geen voorbehoedsbemiddelen.
Vooralsnog zie ik 2 onverantwoordelijke jonge mensen die beter een babyborn hadden kunnen aanschaffen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik op Insta een heel leuk stelletje die het goed met elkaar en de aanstaande baby kunnen vinden. Ik hoop dat ze het geluk gevonden hebben. Ik gun die twee dat ook eigenlijk wel.
en maar overloos met jeffrey praten over mike. lol. leuk begin van utopia 2 was dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarom gebruikte ze geen voorbehoedsbemiddelen.
Geen idee waar ze wonen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik 2 onverantwoordelijke jonge mensen die beter een babyborn hadden kunnen aanschaffen.
Waar gaan ze eigenlijk wonen?
Jessie werd volgens mij een beetje verwend, dus dat zal allemaal wel geregeld worden..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik 2 onverantwoordelijke jonge mensen die beter een babyborn hadden kunnen aanschaffen.
Waar gaan ze eigenlijk wonen?
Klopt, erg voordelig staat ze er niet op:quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:11 schreef schizolientje het volgende:
de diva in ruste, lelijk shot, ze wordt gek als ze dat ziet
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, erg voordelig staat ze er niet op:
[ afbeelding ]
Wat precies?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jessie werd volgens mij een beetje verwend, dus dat zal allemaal wel geregeld worden..
[..]
[ afbeelding ]
ze kan niet zeggen dat ze niet geslapen heeft, ze was al voorbereidend aan het hoesten en proesten en dingen aan het slikken omdat ze zo bereord is ( moet werken straks)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel wat te maken heeft met huisvesting, baan enz.. Die mensen waren gek op haar. en zo gaat het toch binnen gezinnen? Dat wordt opgelost op de één of andere manierquote:
[..]
[ afbeelding ]
nee niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:25 schreef Yaksa het volgende:
Weet iemand hoe laat het familiebezoek van Mike is morgen?
Nee helaasquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:25 schreef Yaksa het volgende:
9 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:25 schreef Yaksa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |