Het stoot mis/raak script?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:00 schreef Nandapanda het volgende:
Wat zit gerrit interessant te doen met pen en papier. Het wordt geen schaak wedstrijd
Volgens mij is die nog met die aardappelen bezigquote:
Ja, ook al is ze voor Gerrit, het zal niet in Shelley opkomen gewoon te gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:06 schreef snetje het volgende:
Echt dom van Gerrit om Shelley in de Yurt te laten ...hij weet toch dat ze team Adriaan is....even lekker Gerrit uit zijn slaap houden..
Plus dat ze onbetrouwbaar is, gevoelloos, noem maar op...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:06 schreef snetje het volgende:
Echt dom van Gerrit om Shelley in de Yurt te laten ...hij weet toch dat ze team Adriaan is....even lekker Gerrit uit zijn slaap houden..
In een paar minuten, zijn er al wat harteloze ondoordachte opmerkingen van Shelley voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Plus dat ze onbetrouwbaar is, gevoelloos, noem maar op...
We hebben het niet over opmerkingen maar over haar gedrag, gedrag wat gezien en gehoord is dus zonder twijfel heel laag een gevoelloos.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:18 schreef foktopialol het volgende:
[..]
In een paar minuten, zijn er al wat harteloze ondoordachte opmerkingen van Shelley voorbij gekomen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben het niet over opmerkingen maar over haar gedrag, gedrag wat gezien en gehoord is dus zonder twijfel heel laag en gevoelloos.
Opmerkingen hoor ik toch zeker wel, met mijn oren zelfs.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We hebben het niet over opmerkingen maar over haar gedrag, gedrag wat gezien en gehoord is dus zonder twijfel heel laag een gevoelloos.
OIOOO zelfs met je oren.....quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:22 schreef foktopialol het volgende:
[..]
Opmerkingen hoor ik toch zeker wel, met mijn oren zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |