Hij krijgt geen kans om het niet te doen, hij geeft het meerdere malen aanquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Onverantwoord maar hij hoeft het niet te doen natuurlijk.
Als ik Jens was dan konden ze van mij wat hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij krijgt geen kans om het niet te doen, hij geeft het meerdere malen aan
Dom volk daar om dat met deze temperaturen te doen
De bout hagellen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik Jens was dan konden ze van mij wat hoor.
Altijd hetzelfde liedje daar. Straks weer paniek en alles op het laatste moment.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:41 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
De bout hagellen.
Dat konde ze.
Druk weekeinde voor de deur en wat doen ze?
Sprookjes bestaan niet, sorry.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Maar ik mis dus nog steeds dat meisje met de sneeuwschuivers.
( Had een sprookje kunnen worden)
Ik zag dat kind dus eg door de poort heen komen.quote:
Heb je wat geslikt?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik zag dat kind dus eg door de poort heen komen.
Nee nog geen flikker.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
De vorige Cos had beter kunnen heten: Waar Gerrit en Shelly niet te zien waren!
Of sushigate
Of Merel hamstert er weer op los
Welk jochie?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt echt kots misselijk van dat jochie![]()
[ afbeelding ]
Dat ding zal vast al lang en breed bij Wim Vroege onder een zeiltje liggen te wachten totdat hij hem mag gaan bouwen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:48 schreef Chea49 het volgende:
Jessie staat serieus al zijn aanstaande villa in te delen en Mike en Adriaan komen met ideeën.![]()
"Ik kan over water lopen"quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Hallelujuh! De Messias is gearriveerd
[ afbeelding ]
FEBO ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wie heeft het bedacht dat Jens buiten moet slapen?
Jessias.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Hallelujuh! De Messias is gearriveerd
[ afbeelding ]
Ff snel terugescrold. Moet af en toe wel lachen om hem maar ook erg vermoeiend 24/7 dat geklets.quote:
Da's de kas van A3quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat huisje in dat witte plastic is het atelier van Christel geworden?
Dat penthouse kwam er toen ook maar toen kwam er ook veel geld binnen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:54 schreef eskil het volgende:
[..]
Rijke fantasie , gaat ome John een hoop geld kosten.![]()
Ja is zo, maar dat waren ook onwerkelijke bedragen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat penthouse kwam er toen ook maar toen kwam er ook veel geld binnen.
Ik zou het serieus asociaal vinden als die villa er daadwerkelijk zou komen terwijl veel leveranciers nog veel geld van hen krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:57 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja is zo, maar dat waren ook onwerkelijke bedragen.
Ja, dat is pas humor. Een ziekte om te lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik mis de humor bij de utopen.
Ik zeg: "Astma patient derin"
Die staan piepend op en gierend weer neer.
Ja, maandag was er ook een kanker patiënt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is pas humor. Een ziekte om te lachen.
Is ook zo! Alhoewel wordt achteraf volgensmij door achter betaalt. Dat geld verdienen ze echt niet allemaal bijelkaar. No way.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou het serieus asociaal vinden als die villa er daadwerkelijk zou komen terwijl veel leveranciers nog veel geld van hen krijgen.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is pas humor. Een ziekte om te lachen.
Dat Jessie zijn enorme villa daar al aan het uitstippelen is vindt jij geen humor?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik mis de humor bij de utopen.
Ik zeg: "Astma patient derin"
Die staan piepend op en gierend weer neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |