Merel heeft ook nog een kist met koekjes en frisdrank op kosten van de BV. Ik vermoed zo dat ze er gewoon mee doorgaat. Ik heb haar ook met kleding gezien waar ze de prijskaartjes vanaf haalt. Ik denk dat ze ook nog gewoon geld achterhoudt, uit de geldkist, gaat ze uitgeven op een markt, let maar op. Net zoals die feeksen Christel en Hiskequote:Op donderdag 24 januari 2019 13:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wilde Jessie inderdaad maar Merel is op alles een uitzondering natuurlijk.
Hoezo dan? De geiten mogen niet loslopen daar door bepaalde planten waar ze ziek van kunnen worden toch?quote:
Wat "overbleef" lag onder Merels bed voor de volgende dag voor haar.quote:Op donderdag 24 januari 2019 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet ze ook, bijv. de sushi voor Hiske.
Dat ging over banners op de website.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er een afspraak was gemaakt dat sponsordeals niet meer gedaan zouden worden, voor het grote plaatje, dat andere partijen anders geen zaken willen doen met Utopia![]()
.
Ik heb dat ook gezien bij Merel en de laatste keer wilde ze niet vertellen wat er in de doos zat die voor haarbezorgd werd. Is geloof ik verder ook niet in beeld gebracht. Ze was er ook als eerste bij toen al die pakken werden bezorgd en ja hoor, even later had ze er al een aan, trainingspak met die druppel van Brenda.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Merel heeft ook nog een kist met koekjes en frisdrank op kosten van de BV. Ik vermoed zo dat ze er gewoon mee doorgaat. Ik heb haar ook met kleding gezien waar ze de prijskaartjes vanaf haalt. Ik denk dat ze ook nog gewoon geld achterhoudt, uit de geldkist, gaat ze uitgeven op een markt, let maar op. Net zoals die feeksen Christel en Hiske![]()
.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo dan? De geiten mogen niet loslopen daar door bepaalde planten waar ze ziek van kunnen worden toch?
Zelfportretquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
WTF moet dat voorstellen? Is dat dat varken?
[ afbeelding ]
Dat was gisteren, er zat gesponsorde kleding in, heeft ze in een vlog uitgepakt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien bij Merel en de laatste keer wilde ze niet vertellen wat er in de doos zat die voor haat bezorgd werd. Is geloof ik verder ook niet in beeld gebracht. Ze was er ook als eerste bij toen al die pakken werden bezorgd en ja hoor, even later had ze er al een aan, trainingspak met die druppel van Brenda.
Dus dát. Die deelt écht niet alles hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Wat "overbleef" lag onder Merels bed voor de volgende dag voor haar.
Dat mens doet alles voor zichzelf.
Niets mee te maken! Rienk kon het ook...quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Wat een achterlijk gedoe om nu iemand buiten te laten slapen
Het wordt -8 vannacht
Die spoorde dan ook niet,quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken! Rienk kon het ook...
wat mij betreft mag er gewoon gezegd worden door Jens dat hij dus niet meedoet aan deze onzinquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt -8 vannacht
Het kwartje viel iets later bij mij. Normaal zijn het echte ontsnappingskunstenaars inderdaad. Mijn bok stond met een ketting en ijzeren pin in de grond en als ik mij omdraaide en wegliep liep hij alweer naast mij. Lol.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik bedoel dat geiten ontsnappings kampioenen zijn, en deze braaf binnen blijven.
Ik had verwacht dat ze er continu achteraan zouden moeten, kan best leuk zijn om naar te kijken.
Ja, mijn idee en Brandon heeft weer de grootste smoelquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
wat mij betreft mag er gewoon gezegd worden door Jens dat hij dus niet meedoet aan deze onzin
ze verzinnen maar iets anders om te ontgroenen.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het kwartje viel iets later bij mij. Normaal zijn het echte ontsnappingskunstenaars inderdaad. Mijn bok stond met een ketting en ijzeren pin in de grond en als ik mij omdraaide en wegliep liep hij alweer naast mij. Lol.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het kwartje viel iets later bij mij. Normaal zijn het echte ontsnappingskunstenaars inderdaad. Mijn bok stond met een ketting en ijzeren pin in de grond en als ik mij omdraaide en wegliep liep hij alweer naast mij. Lol.![]()
![]()
![]()
Wel hoor vertelde ze in een vlog, Joanna website of zo had haar gesponsord.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gezien bij Merel en de laatste keer wilde ze niet vertellen wat er in de doos zat die voor haarbezorgd werd. Is geloof ik verder ook niet in beeld gebracht. Ze was er ook als eerste bij toen al die pakken werden bezorgd en ja hoor, even later had ze er al een aan, trainingspak met die druppel van Brenda.
Oké, voor wie is die kleding dan? Voor allemaal?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was gisteren, er zat gesponsorde kleding in, heeft ze in een vlog uitgepakt.
Deze dieren willen zich niet mengen onder de beesten die daar zittenquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik bedoel dat geiten ontsnappings kampioenen zijn, en deze braaf binnen blijven.
Ik had verwacht dat ze er continu achteraan zouden moeten, kan best leuk zijn om naar te kijken.
Onverantwoord maar hij hoeft het niet te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Het wordt -8 vannacht
Jens moet als ontgroening een nachtje buiten slapen
Ze hebben een stukje utopia 2 voor hem gemaakt en een kistje met spullen
Met Maillia zelfs.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken! Rienk kon het ook...
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Deze dieren willen zich niet mengen onder de beesten die daar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |