Nee sushi voor heel de groep en 1 doos hield ze achter vooe zichzelf om de volgende dag te eten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar goederen regelt zij alléén voor zichzelf.
Lachuh. En dan er demonstratief bij gaan staan zo van. Kijk mij eens hoe goedquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
WTF moet dat voorstellen? Is dat dat varken?
[ afbeelding ]
Ik hoorde hen toch echt zeggen dat het voor 100 euro aan sushi was en niets over dat het gratis was. Wél een andere keer dat de sushi gratis geleverd werd voor reclame die Merel dan in haar vlog zou maken. Maar ik zal het wel verkeerd hebben begrepen, la maar.quote:
Volgens mij zou ze reclame voor ze maken in haar blog of op de website. De sushi was in ieder geval gratisquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Voor de sushi moesten ze de leuze opnoemen op de stream als reclame.
Ik heb niet gehoord of ze het ook daadwerkelijk gedaan hebben.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doet nu net of ze Katie na schilderd ha ha
Die man zei dat hij het geweldig zou vinden als het op de stream werd gezegd, en Merel had daar zelf van gemaakt dat ze het in de vlog zou roepen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze reclame voor ze maken in haar blog of op de website. De sushi was in ieder geval gratis
Niet alle werkers zijn steeds in beeld maar je hebt hier nu eenmaal 'fans' die anderen liever afzeiken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Word hier neergeplempt omdat hij niet steeds in beeld is (stream) wilt het niet zeggen dat hij niets doet. Gisteren de trap Trainen hij heeft al de plankjes voor de kistjes gezaagd 2 dagen. ect. Ik denk toch dat hij daar het meeste doet. Ook Mike Erik werken wat geen geld opleverd.
En ja eten doet hij inderdaad veel hier word 4 pannetjes geroepen Hij laat ook vaak wat hij niet opkan bij zijn slaapplaats staan en dan vervolgens als hij weer honger trek heeft pakt hij dat zelfde pannetje. En ja ik zie veel omdat ik ziek ben en veel streams kijk,
Nee hoor. Met Hiskes verjaardag was de laatste sushi en die was gratig geregeld door Merelquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die man zei dat hij het geweldig zou vinden als het op de stream werd gezegd, en Merel had daar zelf van gemaakt dat ze het in de vlog zou roepen.
Na ja goed, dat is dan uiteindelijk ook op de streams.
Maar ze hebben er geen cent voor betaald, of ze moeten 2 keer hebben besteld.
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Met Hiskes verjaardag was de laatste sushi en die was gratig geregeld door Merel
Van die website zou kunnen dat heb ik dan gemist, van het vloggen weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Hoorde ook iets zeggen over dat er reclame op hun website gezet zou worden van die Sushi zaak, maar hoorde ook iets over alleen in de vlog van Merel.
Nadat er zo'n scene was geweest omtrent dat gedoe met zelf sushi maken voor Hiske's verjaardag wilde Hiske helemaal niks meer en toen zei Merel dat ze gewoon sushi ging bestellen, maakte haar niet uit wat het zou kosten. Dat heb ik nog ff megekregen en toen zei iemand, weet niet wie, gvd weer voor 100 euro sushi. Maar ik laat het losssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!quote:
Dat was in de uitzending wel zo te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nadat er zo'n scene was geweest omtrent dat gedoe met zelf sushi maken voor Hiske's verjaardag wilde Hiske helemaal niks meer en toen zei Merel dat ze gewoon sushi ging bestellen, maakte haar niet uit wat het zou kosten. Dat heb ik nog ff megekregen en toen zei iemand, weet niet wie, gvd weer voor 100 euro sushi. Maar ik laat het losssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was in de uitzending wel zo te zien.
Maar Merel heeft uiteindelijk na een paar pogingen dit geregeld.
Als Adriaan niet genoeg eet valt hij af. En nu moest hij ook meer eten vanwege het boksen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:00 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Word hier neergeplempt omdat hij niet steeds in beeld is (stream) wilt het niet zeggen dat hij niets doet. Gisteren de trap Trainen hij heeft al de plankjes voor de kistjes gezaagd 2 dagen. ect. Ik denk toch dat hij daar het meeste doet. Ook Mike Erik werken wat geen geld opleverd.
En ja eten doet hij inderdaad veel hier word 4 pannetjes geroepen Hij laat ook vaak wat hij niet opkan bij zijn slaapplaats staan en dan vervolgens als hij weer honger trek heeft pakt hij dat zelfde pannetje. En ja ik zie veel omdat ik ziek ben en veel streams kijk,
Oh, dacht dat er een afspraak was gemaakt dat sponsordeals niet meer gedaan zouden worden, voor het grote plaatje, dat andere partijen anders geen zaken willen doen met Utopiaquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Hoorde ook iets zeggen over dat er reclame op hun website gezet zou worden van die Sushi zaak, maar hoorde ook iets over alleen in de vlog van Merel.
Zitten ze niet opgesloten dan? Heb niet alle streams.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Slappe hap die geiten wel, ze blijven keurig binnen de omheining.
Een beetje geit maakt een hek niet uit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zitten ze niet opgesloten dan? Heb niet alle streams.
Dat wilde Jessie inderdaad maar Merel is op alles een uitzondering natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh, dacht dat er een afspraak was gemaakt dat sponsordeals niet meer gedaan zouden worden, voor het grote plaatje, dat andere partijen anders geen zaken willen doen met Utopia![]()
.
Het hek is te hoog, de a.s moedergeit probeerde het wel. Stond er tegenaan met haar poten maar tóch te hoog.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een beetje geit maakt een hek niet uit.![]()
Amateurs.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het hek is te hoog, de a.s moedergeit probeerde het wel. Stond er tegenaan met haar poten maar tóch te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |