Oui, al bijna een week! Eerste dagen waren ff heel kut want toen was ik ziek en zat ik de hele dag opgesloten op mijn studiootje van 13m2. Maar heb vandaag hardgelopen in de zon in sportbh op de atletiekbaan die letterlijk tegen ons kantoor aanligt, en er zijn heerlijke douches hier! Dus ik ga vast mijn draai wel vinden..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:06 schreef Quoi het volgende:
Consummatie![]()
Nee, het lijkt mij ook niks.
Zit je al in Parijs, LT?
Kijk, dat zijn de contact-advertenties waar je sportieve mannen blij mee maakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn virtuele toekomstige man zou me dan blijer maken met een chique hotel op de wadden of de Veluwe, fijne duurlopen samen en daarna massage sauna etentje
Klinkt top! Is dat die baan dichtbij de Eiffeltoren? Heb je nog ff een DM'etje gestuurdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oui, al bijna een week! Eerste dagen waren ff heel kut want toen was ik ziek en zat ik de hele dag opgesloten op mijn studiootje van 13m2. Maar heb vandaag hardgelopen in de zon in sportbh op de atletiekbaan die letterlijk tegen ons kantoor aanligt, en er zijn heerlijke douches hier! Dus ik ga vast mijn draai wel vinden..
Ik hoop in het weekend 16-17 februari het Bois de Vincennes hardlopend te verkennen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oui, al bijna een week! Eerste dagen waren ff heel kut want toen was ik ziek en zat ik de hele dag opgesloten op mijn studiootje van 13m2. Maar heb vandaag hardgelopen in de zon in sportbh op de atletiekbaan die letterlijk tegen ons kantoor aanligt, en er zijn heerlijke douches hier! Dus ik ga vast mijn draai wel vinden..
Dat soort mensen spoort niet. Die mag je amputeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:57 schreef indepoeier het volgende:
Of anders een combi lopen, meerdere afstanden achter elkaar bij bijvoorbeeld de Stevensloop. Daar zijn een aantal ervaringsdeskundigen van hier.
Oi!quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:16 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat soort mensen spoort niet. Die mag je amputeren.
Even voor de duidelijkheid... ik was naast Guard en wyccie de derde gekke Fok!ker die dit tijdens de Stevensloop deed (er was nog een vierde, ons onbekende persoon).quote:
Leuk! Gewoon een weekendje weg of om andere redenen hier?quote:Op woensdag 6 februari 2019 08:15 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik hoop in het weekend 16-17 februari het Bois de Vincennes hardlopend te verkennen.
Gewoon een weekend weg met MsTwente.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Gewoon een weekendje weg of om andere redenen hier?
Dat had ik kunnen weten...quote:Op woensdag 6 februari 2019 12:47 schreef McTwente het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid... ik was naast Guard en wyccie de derde gekke Fok!ker die dit tijdens de Stevensloop deed (er was nog een vierde, ons onbekende persoon).
Het was dus niet denigrerend bedoeld naar een niet nader te noemen persoon die in Egmond een dubbele afstand liep.quote:
Heb het vandaag getest en moest op de helft m'n bril afdoen omdat ie te nat was om er normaal door te kijken (met pet).quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wel. Zonder cap is drama, met is te overzien (haha, zien). Overigens, gewoon een vizor van Decathlon
Hoe danquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heb het vandaag getest en moest op de helft m'n bril afdoen omdat ie te nat was om er normaal door te kijken (met pet).
1. Good busy!quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
Kan iemand mij wat advies geven?
Ik loop 2x per week 11-13 km hard en dat gaat al jaren prima. De laatste maanden zelfs steeds beter qua uithoudingsvermogen en qua vermoeidheid. Ik ben niet zo snel maar momenteel ga ik stabiel richting de 6 blank per kilometer.![]()
Ik ben dus in staat om wat sneller te lopen dan ik lange tijd gewend was en dat wil ik dan ook doen. Ik herstel erg goed dus het kan ook.
Ik heb echter één probleem(pje) en dat is dat ik nogal flink last heb van eeltvorming aan met name de zijkanten van mijn grote tenen en een beetje aan de onderkant.
Aan het einde van dit jaar ben ik weer toe aan nieuwe schoenen en twijfel ik om wellicht voor een maat groter te gaan maar ik weet niet zeker of dat wel een goed idee is en de oplossing voor mijn probleem.
Ik draag altijd compressiekousen, wel goedkope, maar ik droeg deze ook al voor mijn huidige schoenen en toen kreeg ik nooit last van eelt dus ik vermoed dat ze niet het probleem zijn.
Ik heb gelezen dat eelt schrapen met bv zo'n puimsteentje en wat anti-eeltzalf kan helpen. Iemand die dit ook doet en er baat bij heeft? Het klinkt een beetje als gare symptoombestrijding eigenlijk terwijl ik liever wil voorkomen.
Iemand die een andere tip heeft waar ik nog niet aan heb gedacht?
Ik heb mij beide keren laten voorlichten en ook in de winkel gelopen. Zoals gezegd; gekocht bij Runnersworld. Ik ging er vanuit dat dat bekend genoeg was hier. Maar je hebt dat gedeelte uit mijn post geknipt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:57 schreef Frsh het volgende:
[..]
1. Good busy!
2. Stom eelt. Klinkt wel alsof je schoenen gekocht hebt zonder advies van een winkelmedewerker met verstand van schoenen. Laat je de volgende keer goed adviseren, zou mijn tip zijn.
3. Voor je trainingen zou ik niet 2 x12 km lopen, maar 2x6km en 1x 12. Je kunt in de kortere training dan snelheid oefenen, af en toe een sprintje trekken, of een rondje bos met heuvels () opzoeken. Daar wordt je sneller van.
4. Meepraten in dit topic helpt!
5. Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |