abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184835217
registreer om deze reclame te verbergen
Totaal vd pot gerukt is mijn mening. En dan vooral het vliegen ja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_184836104
Wat een geld! Dan liever verdeeld over een paar jaar deze marathons doen, of de Majors.

Is zoveel vliegtijd zelfs ook niet gevaarlijk mbt trombose risico, met name ook bij sporters?
pi_184836870
Lijkt me trouwens ook geen leuke huwelijksreis, ze rennen totaal andere tempo’s dus overdag zie je elkaar niet, s avonds ben je te moe en stijf voor de consummatie van het huwelijk en waarschijnlijk geen alcohol en 7 dagen lang vliegtuigvoedsel. En oja je helpt het milieu naar de knoppen.

Mijn virtuele toekomstige man zou me dan blijer maken met een chique hotel op de wadden of de Veluwe, fijne duurlopen samen en daarna massage sauna etentje :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:06:28 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_184837870
Consummatie :D

Nee, het lijkt mij ook niks.

Zit je al in Parijs, LT?
  dinsdag 5 februari 2019 @ 17:15:44 #230
89879 YUR
Beroepsamateur
pi_184838057
Ik hoef zoiets ook niet persé voor mijn huweljksreis ofzo ... Maar zo'n onderneming an sich lijkt me wel wat :Y
The expert in anything was once a beginner
pi_184838143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:06 schreef Quoi het volgende:
Consummatie :D

Nee, het lijkt mij ook niks.

Zit je al in Parijs, LT?
Oui, al bijna een week! Eerste dagen waren ff heel kut want toen was ik ziek en zat ik de hele dag opgesloten op mijn studiootje van 13m2. Maar heb vandaag hardgelopen in de zon in sportbh op de atletiekbaan die letterlijk tegen ons kantoor aanligt, en er zijn heerlijke douches hier! Dus ik ga vast mijn draai wel vinden..
pi_184839622
Misschien zijn ze na deze reis lid van de mile high club 😋
Verder een coole onderneming het milieu bezwaar buiten beschouwing gelaten. Trombose en eten zal wel loslopen is een speciale vlucht met andere lopers dus neem aan voor dat geld ook 'beter' eten aan boord. Maar ik zou dat geld ook aan een andere vakantie uitgeven.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  dinsdag 5 februari 2019 @ 18:47:54 #233
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_184839762
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn virtuele toekomstige man zou me dan blijer maken met een chique hotel op de wadden of de Veluwe, fijne duurlopen samen en daarna massage sauna etentje
Kijk, dat zijn de contact-advertenties waar je sportieve mannen blij mee maakt. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 5 februari 2019 @ 18:57:29 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_184839974
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oui, al bijna een week! Eerste dagen waren ff heel kut want toen was ik ziek en zat ik de hele dag opgesloten op mijn studiootje van 13m2. Maar heb vandaag hardgelopen in de zon in sportbh op de atletiekbaan die letterlijk tegen ons kantoor aanligt, en er zijn heerlijke douches hier! Dus ik ga vast mijn draai wel vinden..
Klinkt top! Is dat die baan dichtbij de Eiffeltoren? Heb je nog ff een DM'etje gestuurd ;)
pi_184843380
Die Asselronde smaakt wel naar meer dus ik zoek een wedstrijdje over 30 km voor mei/juni. Kan nog niet echt wat leuks vinden.. Niet te kleinschalig, mooie route.

Jullie nog tips?
pi_184844688
Wedstrijden langer dan een HM maar korter dan een marathon op de weg zijn er niet zo heel veel uit mijn hoofd.

Je kunt het ook in trails zoeken, als je dat leuk vindt. Of anders een combi lopen, meerdere afstanden achter elkaar bij bijvoorbeeld de Stevensloop. Daar zijn een aantal ervaringsdeskundigen van hier.
pi_184849538
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik hoop in het weekend 16-17 februari het Bois de Vincennes hardlopend te verkennen.
pi_184849551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:57 schreef indepoeier het volgende:
Of anders een combi lopen, meerdere afstanden achter elkaar bij bijvoorbeeld de Stevensloop. Daar zijn een aantal ervaringsdeskundigen van hier.
Dat soort mensen spoort niet. Die mag je amputeren. ;)
  woensdag 6 februari 2019 @ 11:10:53 #239
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_184851769
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:16 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat soort mensen spoort niet. Die mag je amputeren. ;)
Oi! :(
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende: Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_184853357
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 11:10 schreef Frsh het volgende:

[..]

Oi! :(
Even voor de duidelijkheid... ik was naast Guard en wyccie de derde gekke Fok!ker die dit tijdens de Stevensloop deed (er was nog een vierde, ons onbekende persoon). ;)
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:31:38 #241
89879 YUR
Beroepsamateur
pi_184854184
Iemand nog een poema tegen het lijf gelopen de afgelopen tijd?

https://www.ad.nl/buitenl(...)worsteling~a76e53c4/
The expert in anything was once a beginner
pi_184855643
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:15 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik hoop in het weekend 16-17 februari het Bois de Vincennes hardlopend te verkennen.
Leuk! Gewoon een weekendje weg of om andere redenen hier?
pi_184856673
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leuk! Gewoon een weekendje weg of om andere redenen hier?
Gewoon een weekend weg met MsTwente.
De hardloopschoenen gaan sowieso mee, waarschijnlijk zondag- of maandagmorgen een rondje lopen voor dat we alle toeristische attracties gaan bezoeken.
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:59:43 #244
387431 Frsh
pi_184857442
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:47 schreef McTwente het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid... ik was naast Guard en wyccie de derde gekke Fok!ker die dit tijdens de Stevensloop deed (er was nog een vierde, ons onbekende persoon). ;)
Dat had ik kunnen weten...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende: Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_184857677
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:59 schreef Frsh het volgende:

[..]

Dat had ik kunnen weten...
Het was dus niet denigrerend bedoeld naar een niet nader te noemen persoon die in Egmond een dubbele afstand liep. :*
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:36:05 #246
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_184858247
Kan iemand mij wat advies geven?

Ik loop 2x per week 11-13 km hard en dat gaat al jaren prima. De laatste maanden zelfs steeds beter qua uithoudingsvermogen en qua vermoeidheid. Ik ben niet zo snel maar momenteel ga ik stabiel richting de 6 blank per kilometer. :)

Ik ben dus in staat om wat sneller te lopen dan ik lange tijd gewend was en dat wil ik dan ook doen. Ik herstel erg goed dus het kan ook.

Ik heb echter één probleem(pje) en dat is dat ik nogal flink last heb van eeltvorming aan met name de zijkanten van mijn grote tenen en een beetje aan de onderkant. Na een km of 8-10 begin ik die bobbels te voelen en uiteindelijk gaan ze pijn doen waardoor ik aan het einde van mijn loop vaak niet nog even kan besluiten om de laatste km te sprinten of bv nog een extra stuk toe te voegen en dat is jammer want dan staakt de progressie.

Ik heb op zich goede schoenen. Brooks van de Runners World, dit is mijn tweede paar. Het eerste beviel uitstekend en derhalve eind 2017 een nieuw paar gekocht, zelfde type alleen het nieuwste model en hoewel de schoenen verder weer uitstekend lopen en bevallen is het eeltprobleem met deze schoenen begonnen. Aan het einde van dit jaar ben ik weer toe aan nieuwe schoenen en twijfel ik om wellicht voor een maat groter te gaan maar ik weet niet zeker of dat wel een goed idee is en de oplossing voor mijn probleem.

Ik draag altijd compressiekousen, wel goedkope, maar ik droeg deze ook al voor mijn huidige schoenen en toen kreeg ik nooit last van eelt dus ik vermoed dat ze niet het probleem zijn.

Ik heb gelezen dat eelt schrapen met bv zo'n puimsteentje en wat anti-eeltzalf kan helpen. Iemand die dit ook doet en er baat bij heeft? Het klinkt een beetje als gare symptoombestrijding eigenlijk terwijl ik liever wil voorkomen.

Iemand die een andere tip heeft waar ik nog niet aan heb gedacht?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:08:47 #247
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_184861348
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 07:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik wel. Zonder cap is drama, met is te overzien (haha, zien). Overigens, gewoon een vizor van Decathlon :Y
Heb het vandaag getest en moest op de helft m'n bril afdoen omdat ie te nat was om er normaal door te kijken (met pet).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
https://www.gofundme.com/manage/ronde-van-aruba-fundacion-zinnia
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 21:06:08 #248
155227 crew  Guppyfriend
zeg maar Guppy
pi_184863918
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:08 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Heb het vandaag getest en moest op de helft m'n bril afdoen omdat ie te nat was om er normaal door te kijken (met pet).
Hoe dan :D
Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende: Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 6 februari 2019 @ 21:57:02 #249
387431 Frsh
pi_184865196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
Kan iemand mij wat advies geven?

Ik loop 2x per week 11-13 km hard en dat gaat al jaren prima. De laatste maanden zelfs steeds beter qua uithoudingsvermogen en qua vermoeidheid. Ik ben niet zo snel maar momenteel ga ik stabiel richting de 6 blank per kilometer. :)

Ik ben dus in staat om wat sneller te lopen dan ik lange tijd gewend was en dat wil ik dan ook doen. Ik herstel erg goed dus het kan ook.

Ik heb echter één probleem(pje) en dat is dat ik nogal flink last heb van eeltvorming aan met name de zijkanten van mijn grote tenen en een beetje aan de onderkant.
Aan het einde van dit jaar ben ik weer toe aan nieuwe schoenen en twijfel ik om wellicht voor een maat groter te gaan maar ik weet niet zeker of dat wel een goed idee is en de oplossing voor mijn probleem.

Ik draag altijd compressiekousen, wel goedkope, maar ik droeg deze ook al voor mijn huidige schoenen en toen kreeg ik nooit last van eelt dus ik vermoed dat ze niet het probleem zijn.

Ik heb gelezen dat eelt schrapen met bv zo'n puimsteentje en wat anti-eeltzalf kan helpen. Iemand die dit ook doet en er baat bij heeft? Het klinkt een beetje als gare symptoombestrijding eigenlijk terwijl ik liever wil voorkomen.

Iemand die een andere tip heeft waar ik nog niet aan heb gedacht?
1. Good busy!
2. Stom eelt. Klinkt wel alsof je schoenen gekocht hebt zonder advies van een winkelmedewerker met verstand van schoenen. Laat je de volgende keer goed adviseren, zou mijn tip zijn.
3. Voor je trainingen zou ik niet 2 x12 km lopen, maar 2x6km en 1x 12. Je kunt in de kortere training dan snelheid oefenen, af en toe een sprintje trekken, of een rondje bos met heuvels ( *O* ) opzoeken. Daar wordt je sneller van.
4. Meepraten in dit topic helpt!
5. Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Frsh op 06-02-2019 21:58:01 (ninja) ]
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:43:14 #250
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_184866155
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:57 schreef Frsh het volgende:

[..]

1. Good busy!
2. Stom eelt. Klinkt wel alsof je schoenen gekocht hebt zonder advies van een winkelmedewerker met verstand van schoenen. Laat je de volgende keer goed adviseren, zou mijn tip zijn.
3. Voor je trainingen zou ik niet 2 x12 km lopen, maar 2x6km en 1x 12. Je kunt in de kortere training dan snelheid oefenen, af en toe een sprintje trekken, of een rondje bos met heuvels ( *O* ) opzoeken. Daar wordt je sneller van.
4. Meepraten in dit topic helpt!
5. Succes!
Ik heb mij beide keren laten voorlichten en ook in de winkel gelopen. Zoals gezegd; gekocht bij Runnersworld. Ik ging er vanuit dat dat bekend genoeg was hier. Maar je hebt dat gedeelte uit mijn post geknipt.

6km lopen vind ik niets aan dus dat ga ik dan ook niet doen. Ik ben ook niet op zoek naar loopadvies maar naar advies over eelt problemen.

Ik denk niet dat meepraten in dit topic mij van mijn eelt af helpt.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')