JA!!! ...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Straks komt de vraag over de giraffe in een ijskast.
Ah komt het deze kant vast ook zo wel opquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In Groningen wat lichte poedersuiker uit de hemel.
Ze willen een sneeuwpop makenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:00 schreef DKUp het volgende:
Timo en Tranny scheppen sneeuw en de sneeuw komt weer meteen terug op de grond
Ze zijn ook niet aan het sneeuwvrij maken maar sneeuw verzamelen voor de grootste sneeuwpop ever (woorden van stoere Tim Tim).quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:00 schreef DKUp het volgende:
Timo en Tranny scheppen sneeuw en de sneeuw komt weer meteen terug op de grond
Niet alleen het koppie is mooi.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:02 schreef snetje het volgende:
Mooi koppie....
[ afbeelding ]
Die rechtse dan hé...
Werken is natuurlijk weer iets van vorige week.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet aan het sneeuwvrij maken maar sneeuw verzamelen voor de grootste sneeuwpop ever (woorden van stoere Tim Tim).
Dat bedoel ik .quote:
2 dagdelen hard gewerkt en nu wintervakantie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Werken is natuurlijk weer iets van vorige week.
Viezerik.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:07 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind de laatste het mooisteen 10!
top bottom, beide goedquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:08 schreef DKUp het volgende:
Emma is wel echt top, ook een lieve meid.
nee ze maken een sneeuwpopquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vleeskeuring binnen.
Buiten zijn ze druk bezig met het sneeuwvrij maken van de paden voor het boks event den de markt.
Laatste is niet waar. Ze verzamelen sneeuw voor een pop.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vleeskeuring binnen.
Buiten zijn ze druk bezig met het sneeuwvrij maken van de paden voor het boks event den de markt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Hoe je loopt is precies zoals een model hoort te lopen, zegt Shelly
Braam weet wie het post.quote:
Inkoop/verkoop en dan claimen dat je een eigen lingerielijn hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:10 schreef cashew42 het volgende:
[..]![]()
shelley heeft dan ook echt al die kleding gemaakt.
Ik tuinde er ook inquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vleeskeuring binnen.
Een sneeuw penis zijn ze toch aan het makenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vleeskeuring binnen.
Ik ook niet Dot.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Echt he dat die vrouwen hier aan mee doen, je snapt het niet.
Nah laat hem lekker genieten :-Dquote:
Ja, het was ja hoe zeg ik dat netjes, gewoon gggrrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef spapaars het volgende:
Hou van mooie vrouwen, maar wat is dit een ordinaire vleeskeuring.
En dan geven die koekenbakkers nog cijfers ook.
ze zitten er nog net niet bij te kwijlen, jessie en adriaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef spapaars het volgende:
Hou van mooie vrouwen, maar wat is dit een ordinaire vleeskeuring.
En dan geven die koekenbakkers nog cijfers ook.
Nou kijk eens, wat een compliment dank u, dank uquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik ook niet Dot.
'k zie jouw veel liever met kleren aan dan die snollen in hun blote reet.
Die man is zo geil als boter, zit regelmatig smorgens naakte vrouwen te kijken met Jesquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij houdt het maar bij zijn plantjes.
Omdat je altijd zo netjes en vanaf 06:30 al verslag doet hier in de COS.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk eens, wat een compliment dank u, dank u
Ze hopen op meer modellenopdrachten. Jonge meisjes denken vaak wereldberoemd te worden en hebben daar veel voor over.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Echt he dat die vrouwen hier aan mee doen, je snapt het niet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo netjes en vanaf 06:30 al verslag doet hier in de COS.
XX
Emma kiest voor Gerrit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:19 schreef DKUp het volgende:
Ze moeten kiezen tussen Adriaan en Gerrit.....
Wat lief.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
XX
Dat is ook het eerste wat ik lees.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
XX
Hier sluit ik me volledig bij aan.Dot is top.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik lees.
Dank Dot, dat doe je heel goed
Hoort Shelly te doen vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten er nog net niet bij te kwijlen, jessie en adriaan.
en waarom moeten jessie en adriaan en gerrit mede bepalen wie van de modellen heeft gewonnen?
Eensch!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dot ook een 10!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.Dot is top.
Best wel mooi.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:26 schreef cashew42 het volgende:
brandoff heeft een huilende wolf op de achterkant van zijn trui
Met de voeten in de koude sneeuwquote:
Helpt dat?quote:
Kheb geen idee, zeggen toch altijd ff koude douche nemen.....denk met de voeten inde sneeuw trekt het zo naar boven....quote:
Het niveau van Utopia is om te huilen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:26 schreef cashew42 het volgende:
brandoff heeft een huilende wolf op de achterkant van zijn trui
Hier ligt geen sneeuw.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd? Echt das helemaal vegan orgastisch
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het niveau van Utopia is om te huilen inderdaad.
Oww echt, ruilen? hier denk je er valt poedersuiker maar het blijft toch flink liggen, haat die sneeuw vooral als je er nog met de auto erop uit moetquote:
Modequeen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ma Flodder met botox
[ afbeelding ]
Ik wil alles wel proberen.quote:
hoeft ook niet een mammoet doe je jaren meequote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:33 schreef Jemoederniet het volgende:
A3: veganisme blablabla
Model: de mens was vroeger toch jager?
A3: Het was maar zelden dat ze iets vingen.
Dat waren de eerste kiloknallers.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoeft ook niet een mammoet doe je jaren mee
die haar kist zat vol met kleren, voor de dames had ze wat zakjes van die maskertroep mee, dat paste er nog net bijquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:35 schreef renevanlaaren het volgende:
heeft merel ooit kleren meerdere keren aan, ik zie elke dag iets anderstopicwaardig wel wat heeft merel aan
Ze wisselt inderdaad dagelijks af maar die heeft dan ook steeds bij de UR zitten bestellen zonder dat anderen dat wisten. Pas nog kwam er een doos binnen en niemand mocht zien wat erin zat. Dat mens besteld en besteld maar en ze vertelde ook nog eens dat ze thuis elke week een nieuw setje kocht. Verwend mens is het.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:35 schreef renevanlaaren het volgende:
heeft merel ooit kleren meerdere keren aan, ik zie elke dag iets anderstopicwaardig wel wat heeft merel aan
Ze laten het zelf gebeuren Chea,Merel heeft schijt aan alles.Maar dat is met Mike en Lotus net zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wisselt inderdaad dagelijks af maar die heeft dan ook steeds bij de UR zitten bestellen zonder dat anderen dat wisten. Pas nog kwam er een doos binnen en niemand mocht zien wat erin zat. Dat mens besteld en besteld maar en ze vertelde ook nog eens dat ze thuis elke week een nieuw setje kocht. Verwend mens is het.
ze lijkt ook veel op charlotte is vast familiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wisselt inderdaad dagelijks af maar die heeft dan ook steeds bij de UR zitten bestellen zonder dat anderen dat wisten. Pas nog kwam er een doos binnen en niemand mocht zien wat erin zat. Dat mens besteld en besteld maar en ze vertelde ook nog eens dat ze thuis elke week een nieuw setje kocht. Verwend mens is het.
Ben het even kwijt,wat was UR ook alweer?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Urban Classics,een groothandel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ben het even kwijt,wat was UR ook alweer?
zelfs Lot vond ik sympathieker dan haarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze lijkt ook veel op charlotte is vast familie
Is dat die Emma waar Shel zo jaloers op wasquote:
Dat is haar utopia!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Urban Classics,een groothandel.
Helemaal met je eens maar bij Merel vind ik het pure luxe en onnodige dingen alléén voor zichzelf. En maar lullen over dat de andere meiden er zo slonzig bijlopen. Lotus maakte terecht de opmerking: stenen leggen met een jurkje aan. Merel doet geen ene flikker alleen de kas steeds legen en met haar kleren en make-up in de weer. Tuurlijk zie je er dan verzorgder uit. Handjes blijven lekker schoon.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze laten het zelf gebeuren Chea,Merel heeft schijt aan alles. Maar dat is met Mike en Lotus net zo.
Ze lijkt in alles op Charlotte inderdaad, die kreeg ook alles voor elkaar omdat ze maling had aan anderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze lijkt ook veel op charlotte is vast familie
en zoveel verzorgder ziet ze er niet uit. Ik vind Lotus er een stuk verzorgder bijlopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens maar bij Merel vind ik het pure luxe en onnodige dingen alléén voor zichzelf. En maar lullen over dat de andere meiden er zo slonzig bijlopen. Lotus maakte terecht de opmerking: stenen leggen met een jurkje aan. Merel doet geen ene flikker alleen de kas steeds legen en met haar kleren en make-up in de weer. Tuurlijk zie je er dan verzorgder uit. Handjes blijven lekker schoon.
Dat is toch die winkel waar ze hele goedkope kleding verkopen? Kinderarbeidkleding.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ben het even kwijt,wat was UR ook alweer?
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat die Emma waar Shel zo jaloers op was
Made in China.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is toch die winkel waar ze hele goedkope kleding verkopen? Kinderarbeidkleding.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Statler en Waldorf
[ afbeelding ]
Daar kon je nog mee lachen en was vaak ook nuttig bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zelfs Lot vond ik sympathieker dan haar
de tijd opnemen, per seconde, omdat een kwartier vol moet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rondes in de boksring oefenen in de sneeuw.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik lees iedere keer Moehh ke alsof je staat te loeien
Ben het altijd met jou eens, dat weet je.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:45 schreef Verida het volgende:
[..]
en zoveel verzorgder ziet ze er niet uit. Ik vind Lotus er een stuk verzorgder bijlopen.
Dat vraag ik mij ook al tijden af...quote:
Maar wat is de werkelijke maat............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
groothandel waar al die shirts besteld worden.
Nogmaals,Urban Classics.Een kleding groothandel.quote:
nou en?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Één van de meiden draagt geen bh's........
Shelly claimde eerst een half uur. Nou, dan mogen ze wel 100 rondjes gaan lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:48 schreef cashew42 het volgende:
[..]
de tijd opnemen, per seconde, omdat een kwartier vol moet.
hahah wat een dom gedoe
Maat?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar wat is de werkelijke maat............
Hier kochten ze in UTO 1 ook al kleding.Is idd meuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
1x Wassen en je kunt het weer weggooien. Merel is/heeft klasse hoor.![]()
![]()
Dank jullie, maar ik doe niets, alleen postenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.Dot is top.
Met stevige borstjes hoeft dat ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Één van de meiden draagt geen bh's........
Rustaghhh.........Gewoon een posting geen aanval op één van de meiden die geen bh draagt.....Zal mij boeien......quote:
Klopt, allemaal goedkope zooi.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier kochten ze in UTO 1 ook al kleding.Is idd meuk.
Ik zag op de site nog spullen die Romy en Billy verkochten.
Maat moest naam zijn..................quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar wat is de werkelijke maat............
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rustaghhh.........Gewoon een posting geen aanval op één van de meiden die geen bh draagt.....Zal mij boeien......Je moet af en toe zo oppassen wat je zegt hier ........
Dacht al zoiets, weet je het nu? Staat hier al 2x boven je vermeld (urban classic).quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maat moest naam zijn..................
Ben geen vrouw, zou het niet weten............quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met stevige borstjes hoeft dat ook niet hoor.
Niet zo vreemd als je ziet wat ze aanhebben....quote:
ik bedoelde gewoon als alles niet op je navel hangt, en het esthetisch verantwoord is, zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rustaghhh.........Gewoon een posting geen aanval op één van de meiden die geen bh draagt.....Zal mij boeien......Je moet af en toe zo oppassen wat je zegt hier ........
Ik zag het........quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht al zoiets, weet je het nu? Staat hier al 2x boven je vermeld (urban classic).![]()
Hij straalt ook alles uit wat een mietje uit moet stralen...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat is die Brandon '\n mietje, doe dan die schaatsen weer uit en ga op je
bankje zitten kijken. Hij durft zich amper te bewegen op het ijs
Daarom zeg ik het je ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben geen vrouw, zou het niet weten............
Gisteren met een stoel geoefend, een nieuwe stoel die nu nog steeds buiten staat.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat is die Brandon '\n mietje, doe dan die schaatsen weer uit en ga op je
bankje zitten kijken. Hij durft zich amper te bewegen op het ijs
Het schijnt dat het in de silo ook best koud was. Slechte verzorging/voorbereiding van Shelly weer, wetende dat die meisjes bloot moeten lopen daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je ziet wat ze aanhebben....
alsof haar dat boeit, straks weer zeuren dat niemand haar hielpquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het in de silo ook best koud was. Slechte verzorging/voorbereiding van Shelly weer wetende dat die meisjes bloot moeten lopen daar.
Het is toch háár project?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alsof haar dat boeit, straks weer zeuren dat niemand haar hielp
als ze nu eens wat haalbare doelen ging verzinnen, kan hier ook wel roepen dat ik astronaut wil wordenquote:
Ze hoeven maar drie kwartier op een dag te werken van Jesolini ( Jessie)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:12 schreef maryo55 het volgende:
Ach Ach ach wat zijn de mensen die vanmorgen een grote mond hadden dat er aan de producten gewerkt moest worden voor de markt hard bezig hiermee. Sneeuwpop maken. Vijver sneeuwvrij maken. Moest er niet nog geplottert worden door Brendon en Jens
Dat geeft juist leuke beeldenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:06 schreef Chea49 het volgende:
Gaat het straks weer vriezen en zijn die paden daar spekglad.
Diegenen die de grootste bekken daar hebben, doen het minst............Brandon, Jessie, Christel, Hiske en Gerrit........Zal er vast één vergeten zijn....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:12 schreef maryo55 het volgende:
Ach Ach ach wat zijn de mensen die vanmorgen een grote mond hadden dat er aan de producten gewerkt moest worden voor de markt hard bezig hiermee. Sneeuwpop maken. Vijver sneeuwvrij maken. Moest er niet nog geplottert worden door Brendon en Jens
ja of 10quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Diegenen die de grootste bekken daar hebben, doen het minst............Brandon, Jessie, Christel, Hiske en Gerrit........Zal er vast één vergeten zijn....
Ingridquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Diegenen die de grootste bekken daar hebben, doen het minst............Brandon, Jessie, Christel, Hiske en Gerrit........Zal er vast één vergeten zijn....
Ik vond deze ook erg goed:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeven maar drie kwartier op een dag te werken van Jesolini ( Jessie)
quote:
Moeten ze ook niet zeuren dat er geen artikelen zijn die verkocht moeten worden (kistjes ect.)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeven maar drie kwartier op een dag te werken van Jesolini ( Jessie)
En Henk doet ook nix.quote:
En nu wil jij vast horen......................."WIE IS INGRID"quote:
Brenda, Merel, Adriaan doet eigenlijk ook geen reet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Adriaan helpt nog wel eens mee aan die Silo, maar idd die andere twee passen ook in het rijtje niets doen....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brenda, Merel, Adriaan doet eigenlijk ook geen reet meer
Alles wat uit die muil komt van die robot neem ik al niet meer serieus...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Brandon wil de zakelijke dingen zakelijker aan gaan pakken
Je kent Henk en Ingrid toch wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En nu wil jij vast horen......................."WIE IS INGRID"
Zie hem niet veel meer doen de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Adriaan helpt nog wel eens mee aan die Silo, maar idd die andere twee passen ook in het rijtje niets doen....
merel?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit er als 20 jarige broekkie onzin uit te kramen en denkt de wijsheid van een 60 jarige te hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles wat uit die muil komt van die robot neem ik al niet meer serieus...
De afgelopen week niets gedaan zei Lotus vandaag.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem niet veel meer doen de laatste tijd
Die doet alleen maa r bellen om dingen te regelen, nep wimpertjes botox etc etcquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:27 schreef cashew42 het volgende:
[..]
merel?
laatste wat ik haar heb zien doen was kleding bestellen, de geldkist op een plein leggen, en weer kleding bestellen.
Het lijkt net of iemand het ijs heeft geveegd.quote:
OKe, dan had ik het toch goed gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De afgelopen week niets gedaan zei Lotus vandaag.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het lijkt net of iemand het ijs heeft geveegd.
ook dat houdt op, dan heeft ze alles al wel gehad en gebeld, als je dat als bedrijf uit wil stralen, ik weet het niet, je bent imo geen serieuze zakenpartner dan, want als het moet kraakt ze je bedrijf ook zo weer af, ben je lekker meequote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die doet alleen maa r bellen om dingen te regelen, nep wimpertjes botox etc etc
Dat wordt dan geheid ruziequote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Lotus zegt dat ze misschien weer bij de vergaderingen gaan zitten.
*blieb *bliebquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:32 schreef Dotteke het volgende:
ALs het zakelijk is gaat Brandon het zakelijk aanpakken, hij gaat van zich laten horen
Nee...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kent Henk en Ingrid toch wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet de mic van Brandon even harder
Klopt, Jens en Brandon.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het lijkt net of iemand het ijs heeft geveegd.
Vreselijk ventje...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit er als 20 jarige broekkie onzin uit te kramen en denkt de wijsheid van een 60 jarige te hebben
dat zijn je buren NBquote:
hij steekt altijd raakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Lotus heeft het idee dat Jessie dingen zegt en doet om mensen te steken.
Zo zie ik het ook en dat is ook wat hij de hele dag doet
Lotus is ook geen makkelijke tante maar ik vind Jes 100000000000x erger
Mijlen ver mis, daarom gaat iedereen zich ook tegen hem verzettenquote:
Ja heel netjes, vooral hoe hij mensen afbrand doet hij heel erg netjes, niets van te zeggenquote:
27 jaar nog nooit op zich zelf gewoond en 2x utopiaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Soms denk ik, spoort die Jessie wel
[ afbeelding ]
De meesten daar kun je ook alleen maar afbranden...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel netjes, vooral hoe hij mensen afbrand doet hij heel erg netjes, niets van te zeggen
Hij zegt de juiste woorden en raakt snaartjes die niet gewend zijn om geraakt te worden. Daardoor schieten al die egotrippers gelijk in de verdediging door a-sociaal te gaan schreeuwen en schelden en hij blijft de rust zelvequote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel netjes, vooral hoe hij mensen afbrand doet hij heel erg netjes, niets van te zeggen
Adriaan doet niets meer?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg eigenlijk.......... en geen baanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:44 schreef cashew42 het volgende:
[..]
27 jaar nog nooit op zich zelf gewoond en 2x utopia
Mee eens ...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zegt de juiste woorden en raakt snaartjes die niet gewend zijn om geraakt te worden. Daardoor schieten al die egotrippers gelijk in de verdediging door a-sociaal te gaan schreeuwen en schelden en hij blijft de rust zelve
Daarom loopt hij ook altijd scheldend wegquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zegt de juiste woorden en raakt snaartjes die niet gewend zijn om geraakt te worden. Daardoor schieten al die egotrippers gelijk in de verdediging door a-sociaal te gaan schreeuwen en schelden en hij blijft de rust zelve
Lotus is minstens net zo erg. Ze maakt en heeft met iedereen ruzie gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Lotus heeft het idee dat Jessie dingen zegt en doet om mensen te steken.
Zo zie ik het ook en dat is ook wat hij de hele dag doet
Lotus is ook geen makkelijke tante maar ik vind Jes 100000000000x erger
Want zonder bier is volgens hem zijn leven niets waardquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:47 schreef Aggie46 het volgende:
Eric is bijna klaar. Heeft de hele middag gewerkt.
Hij wel.
Hij verdient een biertje![]()
[ afbeelding ]
En maar opscheppen wat hij allemaal bereikt heeft!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg eigenlijk.......... en geen baan
Hij was de enige die werkte.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want zonder bier is volgens hem zijn leven niets waard
Vanmorgen niet gekeken, zekers?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze is lastig.Lichamelijk is ze volwassen.Dus dan mag het,en Tim is wel een ideale kandidaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:48 schreef Bramenstruik het volgende:
hihi wheeeee, toch poeppie kakkie, wheee, theetje, oooeeeeee, he, toch, is dat legaal een wijf neuken dat geestelijk nog 4 is?
Stukjes, waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen niet gekeken, zekers?
Gerrit en Jessie gaan een trap maken en of Erik het wil doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
Of Eric een trap wil maken.
[ afbeelding ]
klinkt als christel die een atelier wil maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit en Jessie gaan een trap maken en of Erik het wil doen.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:53 schreef cashew42 het volgende:
[..]
klinkt als christel die een atelier wil maken.
jessie loopt soms ook wel tierend scheldend weg. hij blijft niet altijd rustig, en zeker niet netjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat Jessie toen behoorlijk liep te schelden en tieren.Was niets rustigs bij.
Als je dit bedoelt:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat Jessie toen behoorlijk liep te schelden en tieren.Was niets rustigs bij.
best wel triest als je dergelijke stukjes, duidelijk geschreven voor het effect, erbij moet halen om gelijk te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
dan snap ik dat hij boos werd en geloof ik niet dat hij heeft geschreeuwd voor ik daar een filmpje van zie.
Ik heb Jessie nog nooit horen schreeuwen. Niet in 1 en in deze ook niet
Hij heeft ook niet geschreeuwd,stapte uit de discussie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
dan snap ik dat hij boos werd en geloof ik niet dat hij heeft geschreeuwd voor ik daar een filmpje van zie.
Erik is druk bezig, Christel niet.quote:
Weer zo'n slap stukje.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
Utopiakrant is dit van toch? Niet echt de meest objectieve bron natuurlijk. Maar heb zelf niet gezien wat er precies gebeurt is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet geschreven. Staat gewoon op de site van Utopia en als je me geen gelijk geeft dan val ik daar echt niet van verbazing door achteroverquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
best wel triest als je dergelijke stukjes, duidelijk geschreven voor het effect, erbij moet halen om gelijk te krijgen
Hier in de Cos was het wel even anders.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet geschreeuwd,stapte uit de discussie.
Ik had het over schelden en tieren......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dieren zijn er net een week.Beetje vroeg om dat trouw te noemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het top hoe Lotus doet naar Jessie, maar vind niet alles wat ze doet top, ze doet haar eigen ding, de dieren doet ze trouw, en ze kan wat, zingen, ik heb haar nog ziet zien verzaken op die dingen, of je het nu mooi vindt of niet
Hij vertelde gisteren al; discussiëren met Mike en Lotus heeft geen zin, alsof je op een rotonde rijdt zonder dat er een afslag is, het leidt nergens toe. (Ongeveer die strekking)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
of juist helemaal geen objectieve bron. Als er iets is wat van sensatiezoeken en gekleurde berichtgeving aan elkaar hangt, dan is het de utopiakrant wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Utopiakrant is dit van toch? Niet echt de meest objectieve bron natuurlijk. Maar heb zelf niet gezien wat er precies gebeurt is.
Dieren doen om in de gunst van de kijker te vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het top hoe Lotus doet naar Jessie, maar vind niet alles wat ze doet top, ze doet haar eigen ding, de dieren doet ze trouw, en ze kan wat, zingen, ik heb haar nog ziet zien verzaken op die dingen, of je het nu mooi vindt of niet
Ik had precies hetzelfde gedaan.quote:
Het was nu over en tegen iedereen, behalve Lotus en Mike, die waren er niet bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij vertelde gisteren al; discussiëren met Mike en Lotus heeft geen zin, alsof je op een rotonde rijdt zonder dat er een afslag is, het leidt nergens toe. (Ongeveer die strekking)
Ze willen de nieuwe Bas en Doos wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dieren doen om in de gunst van de kijker te vallen.
Dat stukje over Mike na de vergadering klopte echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
of juist helemaal geen objectieve bron. Als er iets is wat van sensatiezoeken en gekleurde berichtgeving aan elkaar hangt, dan is het de utopiakrant wel.
ok, maar dat gaat ze wel doenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dieren zijn er net een week.Beetje vroeg om dat trouw te noemen.
Die lagen een verdieping hoger nog in hun nest mee te luisteren, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was nu over en tegen iedereen, behalve Lotus en Mike, die waren er niet bij.
Die heeft nooit 'n school gezien, hij mocht thuis op z'n kamertje de hele dag bladeren inquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Vinamp het volgende:
Zou Jessie vroeger veel gepest zijn op school?
Hier nog 1. Ik vind dat hij nog heel veel geduld heeft. Ik zou er echt wel een paar compleet negeren daar omdat er niets mee te beginnen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gedaan.
eens ze doet een Basje, maar ik vind het wel OKquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dieren doen om in de gunst van de kijker te vallen.
Ja, volgens de krant... weet niet of dat kloptquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die lagen een verdieping hoger nog in hun nest mee te luisteren, toch?
Het was ruim een uur voor de vergadering, toen waren Lotus en Mike volgens mij buiten bezig. Ze zijn later naar boven gegaan. Het ging om het ontbijten voor de vergadering.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die lagen een verdieping hoger nog in hun nest mee te luisteren, toch?
Die gaan helemaal geen trap bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh jee, de twee grootste pennenlikkers gaan de silo afbouwen.
nivo van een 4-jarige?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Die kunst van Chris is als het dansen van Tranny ...
Weet 'ie het al? Ik zat op de stream buiten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:05 schreef mazaru het volgende:
Die zit zich gewoon op te vreten dat er een trap gebouwd kan worden zonder zijn toestemming of 'bouwkundig inzicht'![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof die stukjes nog minder dan wat hier beschreven staat,quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Utopiakrant is dit van toch? Niet echt de meest objectieve bron natuurlijk. Maar heb zelf niet gezien wat er precies gebeurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |