En maar opscheppen wat hij allemaal bereikt heeft!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg eigenlijk.......... en geen baan
Hij was de enige die werkte.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want zonder bier is volgens hem zijn leven niets waard
Vanmorgen niet gekeken, zekers?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zegt de juiste woorden en raakt snaartjes die niet gewend zijn om geraakt te worden. Daardoor schieten al die egotrippers gelijk in de verdediging door a-sociaal te gaan schreeuwen en schelden en hij blijft de rust zelve
Deze is lastig.Lichamelijk is ze volwassen.Dus dan mag het,en Tim is wel een ideale kandidaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:48 schreef Bramenstruik het volgende:
hihi wheeeee, toch poeppie kakkie, wheee, theetje, oooeeeeee, he, toch, is dat legaal een wijf neuken dat geestelijk nog 4 is?
Stukjes, waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vanmorgen niet gekeken, zekers?
Gerrit en Jessie gaan een trap maken en of Erik het wil doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
Of Eric een trap wil maken.
[ afbeelding ]
klinkt als christel die een atelier wil maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit en Jessie gaan een trap maken en of Erik het wil doen.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:53 schreef cashew42 het volgende:
[..]
klinkt als christel die een atelier wil maken.
jessie loopt soms ook wel tierend scheldend weg. hij blijft niet altijd rustig, en zeker niet netjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat Jessie toen behoorlijk liep te schelden en tieren.Was niets rustigs bij.
Als je dit bedoelt:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat Jessie toen behoorlijk liep te schelden en tieren.Was niets rustigs bij.
best wel triest als je dergelijke stukjes, duidelijk geschreven voor het effect, erbij moet halen om gelijk te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
dan snap ik dat hij boos werd en geloof ik niet dat hij heeft geschreeuwd voor ik daar een filmpje van zie.
Ik heb Jessie nog nooit horen schreeuwen. Niet in 1 en in deze ook niet
Hij heeft ook niet geschreeuwd,stapte uit de discussie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
dan snap ik dat hij boos werd en geloof ik niet dat hij heeft geschreeuwd voor ik daar een filmpje van zie.
Erik is druk bezig, Christel niet.quote:
Weer zo'n slap stukje.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
Utopiakrant is dit van toch? Niet echt de meest objectieve bron natuurlijk. Maar heb zelf niet gezien wat er precies gebeurt is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet geschreven. Staat gewoon op de site van Utopia en als je me geen gelijk geeft dan val ik daar echt niet van verbazing door achteroverquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
best wel triest als je dergelijke stukjes, duidelijk geschreven voor het effect, erbij moet halen om gelijk te krijgen
Hier in de Cos was het wel even anders.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet geschreeuwd,stapte uit de discussie.
Ik had het over schelden en tieren......quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dieren zijn er net een week.Beetje vroeg om dat trouw te noemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het top hoe Lotus doet naar Jessie, maar vind niet alles wat ze doet top, ze doet haar eigen ding, de dieren doet ze trouw, en ze kan wat, zingen, ik heb haar nog ziet zien verzaken op die dingen, of je het nu mooi vindt of niet
Hij vertelde gisteren al; discussiëren met Mike en Lotus heeft geen zin, alsof je op een rotonde rijdt zonder dat er een afslag is, het leidt nergens toe. (Ongeveer die strekking)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
of juist helemaal geen objectieve bron. Als er iets is wat van sensatiezoeken en gekleurde berichtgeving aan elkaar hangt, dan is het de utopiakrant wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Utopiakrant is dit van toch? Niet echt de meest objectieve bron natuurlijk. Maar heb zelf niet gezien wat er precies gebeurt is.
Dieren doen om in de gunst van de kijker te vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het top hoe Lotus doet naar Jessie, maar vind niet alles wat ze doet top, ze doet haar eigen ding, de dieren doet ze trouw, en ze kan wat, zingen, ik heb haar nog ziet zien verzaken op die dingen, of je het nu mooi vindt of niet
Ik had precies hetzelfde gedaan.quote:
Het was nu over en tegen iedereen, behalve Lotus en Mike, die waren er niet bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij vertelde gisteren al; discussiëren met Mike en Lotus heeft geen zin, alsof je op een rotonde rijdt zonder dat er een afslag is, het leidt nergens toe. (Ongeveer die strekking)
Ze willen de nieuwe Bas en Doos wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dieren doen om in de gunst van de kijker te vallen.
Dat stukje over Mike na de vergadering klopte echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
of juist helemaal geen objectieve bron. Als er iets is wat van sensatiezoeken en gekleurde berichtgeving aan elkaar hangt, dan is het de utopiakrant wel.
ok, maar dat gaat ze wel doenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dieren zijn er net een week.Beetje vroeg om dat trouw te noemen.
Die lagen een verdieping hoger nog in hun nest mee te luisteren, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het was nu over en tegen iedereen, behalve Lotus en Mike, die waren er niet bij.
Die heeft nooit 'n school gezien, hij mocht thuis op z'n kamertje de hele dag bladeren inquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:57 schreef Vinamp het volgende:
Zou Jessie vroeger veel gepest zijn op school?
Hier nog 1. Ik vind dat hij nog heel veel geduld heeft. Ik zou er echt wel een paar compleet negeren daar omdat er niets mee te beginnen is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gedaan.
eens ze doet een Basje, maar ik vind het wel OKquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dieren doen om in de gunst van de kijker te vallen.
Ja, volgens de krant... weet niet of dat kloptquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die lagen een verdieping hoger nog in hun nest mee te luisteren, toch?
Het was ruim een uur voor de vergadering, toen waren Lotus en Mike volgens mij buiten bezig. Ze zijn later naar boven gegaan. Het ging om het ontbijten voor de vergadering.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die lagen een verdieping hoger nog in hun nest mee te luisteren, toch?
Die gaan helemaal geen trap bouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh jee, de twee grootste pennenlikkers gaan de silo afbouwen.
nivo van een 4-jarige?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Die kunst van Chris is als het dansen van Tranny ...
Weet 'ie het al? Ik zat op de stream buiten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:05 schreef mazaru het volgende:
Die zit zich gewoon op te vreten dat er een trap gebouwd kan worden zonder zijn toestemming of 'bouwkundig inzicht'![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof die stukjes nog minder dan wat hier beschreven staat,quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Utopiakrant is dit van toch? Niet echt de meest objectieve bron natuurlijk. Maar heb zelf niet gezien wat er precies gebeurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |