hij steekt altijd raakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Lotus heeft het idee dat Jessie dingen zegt en doet om mensen te steken.
Zo zie ik het ook en dat is ook wat hij de hele dag doet
Lotus is ook geen makkelijke tante maar ik vind Jes 100000000000x erger
Mijlen ver mis, daarom gaat iedereen zich ook tegen hem verzettenquote:
Ja heel netjes, vooral hoe hij mensen afbrand doet hij heel erg netjes, niets van te zeggenquote:
27 jaar nog nooit op zich zelf gewoond en 2x utopiaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Soms denk ik, spoort die Jessie wel
[ afbeelding ]
De meesten daar kun je ook alleen maar afbranden...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel netjes, vooral hoe hij mensen afbrand doet hij heel erg netjes, niets van te zeggen
Hij zegt de juiste woorden en raakt snaartjes die niet gewend zijn om geraakt te worden. Daardoor schieten al die egotrippers gelijk in de verdediging door a-sociaal te gaan schreeuwen en schelden en hij blijft de rust zelvequote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel netjes, vooral hoe hij mensen afbrand doet hij heel erg netjes, niets van te zeggen
Adriaan doet niets meer?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brenda, Merel, Adriaan doet eigenlijk ook geen reet meer
Dat zegt al genoeg eigenlijk.......... en geen baanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:44 schreef cashew42 het volgende:
[..]
27 jaar nog nooit op zich zelf gewoond en 2x utopia
Mee eens ...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zegt de juiste woorden en raakt snaartjes die niet gewend zijn om geraakt te worden. Daardoor schieten al die egotrippers gelijk in de verdediging door a-sociaal te gaan schreeuwen en schelden en hij blijft de rust zelve
Daarom loopt hij ook altijd scheldend wegquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zegt de juiste woorden en raakt snaartjes die niet gewend zijn om geraakt te worden. Daardoor schieten al die egotrippers gelijk in de verdediging door a-sociaal te gaan schreeuwen en schelden en hij blijft de rust zelve
Lotus is minstens net zo erg. Ze maakt en heeft met iedereen ruzie gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Lotus heeft het idee dat Jessie dingen zegt en doet om mensen te steken.
Zo zie ik het ook en dat is ook wat hij de hele dag doet
Lotus is ook geen makkelijke tante maar ik vind Jes 100000000000x erger
Want zonder bier is volgens hem zijn leven niets waardquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:47 schreef Aggie46 het volgende:
Eric is bijna klaar. Heeft de hele middag gewerkt.
Hij wel.
Hij verdient een biertje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |