Adriaan helpt nog wel eens mee aan die Silo, maar idd die andere twee passen ook in het rijtje niets doen....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brenda, Merel, Adriaan doet eigenlijk ook geen reet meer
Alles wat uit die muil komt van die robot neem ik al niet meer serieus...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Brandon wil de zakelijke dingen zakelijker aan gaan pakken
Je kent Henk en Ingrid toch wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En nu wil jij vast horen......................."WIE IS INGRID"
Zie hem niet veel meer doen de laatste tijdquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Adriaan helpt nog wel eens mee aan die Silo, maar idd die andere twee passen ook in het rijtje niets doen....
merel?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brenda, Merel, Adriaan doet eigenlijk ook geen reet meer
Hij zit er als 20 jarige broekkie onzin uit te kramen en denkt de wijsheid van een 60 jarige te hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles wat uit die muil komt van die robot neem ik al niet meer serieus...
De afgelopen week niets gedaan zei Lotus vandaag.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie hem niet veel meer doen de laatste tijd
Die doet alleen maa r bellen om dingen te regelen, nep wimpertjes botox etc etcquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:27 schreef cashew42 het volgende:
[..]
merel?
laatste wat ik haar heb zien doen was kleding bestellen, de geldkist op een plein leggen, en weer kleding bestellen.
Het lijkt net of iemand het ijs heeft geveegd.quote:
OKe, dan had ik het toch goed gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De afgelopen week niets gedaan zei Lotus vandaag.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het lijkt net of iemand het ijs heeft geveegd.
ook dat houdt op, dan heeft ze alles al wel gehad en gebeld, als je dat als bedrijf uit wil stralen, ik weet het niet, je bent imo geen serieuze zakenpartner dan, want als het moet kraakt ze je bedrijf ook zo weer af, ben je lekker meequote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die doet alleen maa r bellen om dingen te regelen, nep wimpertjes botox etc etc
Dat wordt dan geheid ruziequote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Lotus zegt dat ze misschien weer bij de vergaderingen gaan zitten.
*blieb *bliebquote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:32 schreef Dotteke het volgende:
ALs het zakelijk is gaat Brandon het zakelijk aanpakken, hij gaat van zich laten horen
Nee...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kent Henk en Ingrid toch wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet de mic van Brandon even harder
Klopt, Jens en Brandon.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het lijkt net of iemand het ijs heeft geveegd.
Vreselijk ventje...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit er als 20 jarige broekkie onzin uit te kramen en denkt de wijsheid van een 60 jarige te hebben
dat zijn je buren NBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |