Ben het even kwijt,wat was UR ook alweer?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wisselt inderdaad dagelijks af maar die heeft dan ook steeds bij de UR zitten bestellen zonder dat anderen dat wisten. Pas nog kwam er een doos binnen en niemand mocht zien wat erin zat. Dat mens besteld en besteld maar en ze vertelde ook nog eens dat ze thuis elke week een nieuw setje kocht. Verwend mens is het.
Urban Classics,een groothandel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ben het even kwijt,wat was UR ook alweer?
zelfs Lot vond ik sympathieker dan haarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze lijkt ook veel op charlotte is vast familie
Is dat die Emma waar Shel zo jaloers op wasquote:
Dat is haar utopia!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wisselt inderdaad dagelijks af maar die heeft dan ook steeds bij de UR zitten bestellen zonder dat anderen dat wisten. Pas nog kwam er een doos binnen en niemand mocht zien wat erin zat. Dat mens besteld en besteld maar en ze vertelde ook nog eens dat ze thuis elke week een nieuw setje kocht. Verwend mens is het.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Urban Classics,een groothandel.
Helemaal met je eens maar bij Merel vind ik het pure luxe en onnodige dingen alléén voor zichzelf. En maar lullen over dat de andere meiden er zo slonzig bijlopen. Lotus maakte terecht de opmerking: stenen leggen met een jurkje aan. Merel doet geen ene flikker alleen de kas steeds legen en met haar kleren en make-up in de weer. Tuurlijk zie je er dan verzorgder uit. Handjes blijven lekker schoon.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze laten het zelf gebeuren Chea,Merel heeft schijt aan alles. Maar dat is met Mike en Lotus net zo.
Ze lijkt in alles op Charlotte inderdaad, die kreeg ook alles voor elkaar omdat ze maling had aan anderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze lijkt ook veel op charlotte is vast familie
en zoveel verzorgder ziet ze er niet uit. Ik vind Lotus er een stuk verzorgder bijlopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens maar bij Merel vind ik het pure luxe en onnodige dingen alléén voor zichzelf. En maar lullen over dat de andere meiden er zo slonzig bijlopen. Lotus maakte terecht de opmerking: stenen leggen met een jurkje aan. Merel doet geen ene flikker alleen de kas steeds legen en met haar kleren en make-up in de weer. Tuurlijk zie je er dan verzorgder uit. Handjes blijven lekker schoon.
Dat is toch die winkel waar ze hele goedkope kleding verkopen? Kinderarbeidkleding.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ben het even kwijt,wat was UR ook alweer?
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat die Emma waar Shel zo jaloers op was
Made in China.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is toch die winkel waar ze hele goedkope kleding verkopen? Kinderarbeidkleding.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Statler en Waldorf
[ afbeelding ]
Daar kon je nog mee lachen en was vaak ook nuttig bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zelfs Lot vond ik sympathieker dan haar
de tijd opnemen, per seconde, omdat een kwartier vol moet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rondes in de boksring oefenen in de sneeuw.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik lees iedere keer Moehh ke alsof je staat te loeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |