quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
De helft van jullie luistert geloof ik maar half. Het account was geblokkeerd en Jessie heeft op verzoek van de regie een e-mail moeten sturen. Dat merkte je toch ook meteen aan zijn reactie. Maar alles om hem zwart te maken toch?
Komt waarschijnlijk niet door Jessie. Dit komt omdat Jessie steeds meer facturen vind van artikelen die daar op afbetaling hebben aangeschaft en niet betaald zijn door bv Tim Mike Hiske Merel die voorheen de financieen deden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15.000 in de min gedurende 8 maanden, Jessie komt binnen en na een maand staan ze 23.000 in de min.
Maakt niet uit, het is de schuld van Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk niet door Jessie. Dit komt omdat Jessie steeds meer facturen vind van artikelen die daar op afbetaling hebben aangeschaft en niet betaald zijn door bv Tim Mike Hiske Merel die voorheen de financieen deden.
Wat doen Gerrit en Adriaan daar? Iedereen moest toch weg daar van Shelly?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Jens krijgt het er warm van
[ afbeelding ]
quote:
ons niggie wil ook meemodellen in de ringquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Jens krijgt het er warm van
[ afbeelding ]
ja SBS-tokkie niveauquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
En Shelly denkt dat dit goed is?
Shiva.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben sterre 18 jaar en heb een hond![]()
[ afbeelding ]
Straks komt de vraag over de giraffe in een ijskast.quote:
Ik zag haar eerst.quote:
In Groningen wat lichte poedersuiker uit de hemel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Veel sneeuw al daar, hier in noorden nog steeds niks
achter de huisjes ligt vast wel natte gele sneeuwquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En maar klagen daar in utoop.
Nu is de sneeuw weer te droog.
Veganistisch*quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:57 schreef Vinamp het volgende:
Adriaan is toch vegetarisch, nu zit hij vlees te keuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |