quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Voor een mod: vals moet valse zijn in de TT
Nu al de leukste bewoners en kees natuurlijk........quote:
En Katie en de kippenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu al de leukste bewoners en kees natuurlijk........
En het varken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu al de leukste bewoners en kees natuurlijk........
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En Katie en de kippenKatie was vanmorgen lekker op dreef en aan 't mopperen (knorren)
Of een dansje gaan doen als je vriend jarig is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
volwassen mensen die M hartje L kerven in bankjes
Valt mij mee da jes z'n eigen naam nog niet in de sneeuw staat te pissen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
volwassen mensen die M hartje L kerven in bankjes
Wat voor een dansje door moet gaan dan. Ik vond het meer op een debiele pinguïn met buikkrampen lijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of een dansje gaan doen als je vriend jarig is.
Treffende vergelijking.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat voor een dansje door moet gaan dan. Ik vond het meer op een debiele pinguïn met buikkrampen lijken
Zie de capsquote:
Jessie zal daar wel eerdaags iets van zeggenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
Wat is het daar toch altijd smerig. En ook niemand die er aan denkt om even lekker te dweilen
[ afbeelding ]
Is er tenminste nog iemand die het opvaltquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jessie zal daar wel eerdaags iets van zeggen
Of Hiskequote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die het opvalt
Dat is dweilen met de kraan open, mensen stappen de hele dag door naar binnen, wordt wel geregeld geveegdquote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
Wat is het daar toch altijd smerig. En ook niemand die er aan denkt om even lekker te dweilen
[ afbeelding ]
Hoi,ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat voor een dansje door moet gaan dan. Ik vond het meer op een debiele pinguïn met buikkrampen lijken
Lekker voor hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
De haat spuit uit zijn ogen als Jessie voorbij loopt
[ afbeelding ]
Yep, maar ook voor jes.quote:
Deze jat ik.quote:
Begrijpelijk. Jessie moet kapot.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het 7 maanden zonder aansporende factor gedaan en kijk waar ze nu zijn. Dik in de schuld, haat en nijd, botox en nageltjes en haarstukken, afgunst en jaloezie, stelen, liegen en bedriegen. Het werd hoog tijd dat er iemand in kwam die zijn mond open durft te trekken en die probeert om wat orde in de chaos te brengen. De mensen die daar tegenaan lopen te schoppen zijn de mensen die het hardst hebben geprofiteerd van de chaos.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:01 schreef magnaal het volgende:
Iedereen is toch hetzelfde in Utopia? Gelijkwaardig bedoel ik?
Hoezo loopt men dan te mopperen, te eisen en de sfeer verpesten?
Er is nog nooit iemand constructief aan de gang gegaan, als er voortdurend wordt gezeikt..
Nog nooit heeft iemand iets geweldigs bedacht, zonder dat er werkelijk uitvoering aan werd gedaan..
Er lopen twee figuren als kampbewaarders de boel op te juinen en steken iedereen aan..
Je hoort niets anders meer dan geklaag, gezeur en gek..r..
En hoe is het ook anders mogelijk..
De 1 na de ander is daar bezig...
Het heeft echt het effect, dat men totaal stilvalt en idd voor zichzelf gaan..
Ja of dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Jessie moet kapot.
Jessie doet het goehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:
Beste Mazaru, ik begrijp jouw verhaal..Het sluit echter niet aan bij de Utopia gedachte..Misschien heeft een ieder wel bedacht dat er een winterstop is of zo..Utopia onder een bewindvoerder + Hiske stellen is een soort van strafkamp creeëren en dan druk ik me nog netjes uit..De mensen bepalen zelf hoe hun ideale samenleving eruit gaat zien. En als dat Hiske, Jessie of wie dan ook niet bevalt, dan moeten ze opstappen..quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben het 7 maanden zonder aansporende factor gedaan en kijk waar ze nu zijn. Dik in de schuld, haat en nijd, botox en nageltjes en haarstukken, afgunst en jaloezie, stelen, liegen en bedriegen. Het werd hoog tijd dat er iemand in kwam die zijn mond open durft te trekken en die probeert om wat orde in de chaos te brengen. De mensen die daar tegenaan lopen te schoppen zijn de mensen die het hardst hebben geprofiteerd van de chaos.
Door de mail die Jessie ze gestuurd hadquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:10 schreef mazaru het volgende:
Er is een groothandel waar ze geen bestellingen meer mogen doen vertelt Merel. Ze heeft ze aan de lijn gehad en ze hebben tegen haar gezegd dat ze liever niet hebben dat ze nog hun boodschappen bij hen bestelden.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Beste Mazaru, ik begrijp jouw verhaal..Het sluit echter niet aan bij de Utopia gedachte..Misschien heeft een ieder wel bedacht dat er een winterstop is of zo..Utopia onder een bewindvoerder + Hiske stellen is een soort van strafkamp creeëren en dan druk ik me nog netjes uit..De mensen bepalen zelf hoe hun ideale samenleving eruit gaat zien. En als dat Hiske, Jessie of wie dan ook niet bevalt, dan moeten ze opstappen..
Ik heb voor mezelf altijd een doel: als iets mij niet bevalt, dan doe ik er zelf wat aan. Praatjes vullen geen gaatjes en kost alleen maar tijd. Laat Jessie, Hiske gaan neuken ofzo..
Ach ja hij staat samen met Mike Lotus en denk Franny kistjes te maken. Een grote roddel over Jessie Terwijl Mike al een half jaar alleen maar slecht over Tim heeft gesproken. En nu is hij dikke vrienden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Erikquote:
Jessie en aan het werk, dat gaat niet samenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Beste Mazaru, ik begrijp jouw verhaal..Het sluit echter niet aan bij de Utopia gedachte..Misschien heeft een ieder wel bedacht dat er een winterstop is of zo..Utopia onder een bewindvoerder + Hiske stellen is een soort van strafkamp creeëren en dan druk ik me nog netjes uit..De mensen bepalen zelf hoe hun ideale samenleving eruit gaat zien. En als dat Hiske, Jessie of wie dan ook niet bevalt, dan moeten ze opstappen..
Ik heb voor mezelf altijd een doel: als iets mij niet bevalt, dan doe ik er zelf wat aan. Praatjes vullen geen gaatjes en kost alleen maar tijd. Laat Jessie, Hiske gaan neuken ofzo..
zeggen iets te willen, maar het zelf niet doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar waarom zou het een strafkamp worden? Iedereen bepaalt toch zelf wat die wel of niet doet. Jessie stuurt aan maar hij kan niet dwingen dat mensen ernaar luisteren. Als ze wel naar zijn pijpen dansen dan ligt dat toch bij henzelf?
Maar als je neutraal kijkt dan zijn de dingen waar hij achteraan jaagt niet bepaald vreemde dingen. Hij wil dat ze uit de schuld komen, dat de administratie op orde is, dat het schoner wordt en meer geordend, dat de mensen die daar zijn om in een luilekkerland te liggen ook in beweging komen en dat er geld op de rekening gaat komen.
Chinezen zijn ook gierig zei ze laatst.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:14 schreef Dotteke het volgende:
Dus als een bedrijf zegt we willen niet meer leveren zijn ze brutaal volgens Merel
Gaat het om die Martijn? Jessie had het eerder over Bouwmaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:15 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat bellen, we mogen het niet horen h elaas
dat is niet waar. Hij is er iedere dag vroeg uit, zit bij iedere vergadering, doet de finance en ik zie hem iedere dag de hele dag met van alles en nog wat bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:16 schreef cashew42 het volgende:
[..]
zeggen iets te willen, maar het zelf niet doen.
En dan gek vinden als mensen geen zaken meer met ze willen doenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chinezen zijn ook gierig zei ze laatst.
Ik zou haar niet graag aan de telefoon willen hebben.
Geen idee Merel was aan het bellen met een groothandel, geen idee welkequote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gaat het om die Martijn? Jessie had het eerder over Bouwmaat?
Maar Jessie doet het op een manier, die hemzelf echt geen goed zal doen. Wat heb je er nu aan, dat je met een enorme pest in je lijf loopt?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar waarom zou het een strafkamp worden? Iedereen bepaalt toch zelf wat die wel of niet doet. Jessie stuurt aan maar hij kan niet dwingen dat mensen ernaar luisteren. Als ze wel naar zijn pijpen dansen dan ligt dat toch bij henzelf?
Maar als je neutraal kijkt dan zijn de dingen waar hij achteraan jaagt niet bepaald vreemde dingen. Hij wil dat ze uit de schuld komen, dat de administratie op orde is, dat het schoner wordt en meer geordend, dat de mensen die daar zijn om in een luilekkerland te liggen ook in beweging komen en dat er geld op de rekening gaat komen.
Merel wil het onderste uit de kan en krijgt het deksel op haar neus.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gek vinden als mensen geen zaken meer met ze willen doen
Ik kon haar niet letterlijk verstaan, maar de toon waarop ze belde.....quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Chinezen zijn ook gierig zei ze laatst.
Ik zou haar niet graag aan de telefoon willen hebben.
Jip, commanderen, lullen, zeiken, zeuren, klagen, roddelen, mensen afbranden, alles naar zijn hand zetten, en bovenal pochen op IK ik ik ik ik ikquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat is niet waar. Hij is er iedere dag vroeg uit, zit bij iedere vergadering, doet de finance en ik zie hem iedere dag de hele dag met van alles en nog wat bezig.
En vooral dat grote ik echo wat hij de hele dag laat horenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar Jessie doet het op een manier, die hemzelf echt geen goed zal doen. Wat heb je er nu aan, dat je met een enorme pest in je lijf loopt?
En echt het is niet aan hem om mensen op de huid te zitten.
Het is Utopia! Misschien willen ze wel gewoon luieren.. Hun zaak..
Toch krijgt ze veel voor elkaarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel wil het onderste uit de kan en krijgt het deksel op haar neus.
Ik hoorde ook iets over een tap.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kon haar niet letterlijk verstaan, maar de toon waarop ze belde.....
da's al 8 x 120 is 960!!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:20 schreef mazaru het volgende:
Hoe vaak zou mike nou nog even gillen dat 'hij' 120 kistjes gezaagd heeft? Ik heb het hem nou al 8 keer horen zeggen in die vijf minuten
Dat kunnen ze thuis toch ook? Lijkt me niet dat je daarvoor Utopia in gaat. Ik zou er niet aan moeten denken om daar rond te lopen en dat komt niet door een Jessie die er als 1 van de weinige nog iets van probeert te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar Jessie doet het op een manier, die hemzelf echt geen goed zal doen. Wat heb je er nu aan, dat je met een enorme pest in je lijf loopt?
En echt het is niet aan hem om mensen op de huid te zitten.
Het is Utopia! Misschien willen ze wel gewoon luieren.. Hun zaak..
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel net in op de stream, de sfeer zit er weer goed in daar
Door de twee die vanuit hen nest lagen te luisteren naar de vergadering en nu een grote muil hebben. Ga bij die vergadering zitten als je wat te zeggen hebt. Dit is gewoon allemaal gelul in de ruimtequote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel net in op de stream, de sfeer zit er weer goed in daar
Dat zeker wel.Maar een relatie behouden is ook belangrijk,het moet van 2 kanten komen.quote:
Maar wellicht komen die mensen daar wel voor? Niet iedereen kan toch gaan voldoen aan de wensen van enkele personen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kunnen ze thuis toch ook? Lijkt me niet dat je daarvoor Utopia in gaat. Ik zou er niet aan moeten denken om daar rond te lopen en dat komt niet door een Jessie die er als 1 van de weinige nog iets van probeert te maken.
Dat klopt, hij heeft heus gelijk op sommige punten, maar de manier waarop is zum kotzen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Luieren dat helpt utopia juist om zeepquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kunnen ze thuis toch ook? Lijkt me niet dat je daarvoor Utopia in gaat. Ik zou er niet aan moeten denken om daar rond te lopen en dat komt niet door een Jessie die er als 1 van de weinige nog iets van probeert te maken.
Zou het om Martijn gaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over een tap.
De manier hoe ze daar met zakenrelaties omgaan is echt niet fris.
hij stoort werkende mensen en door hem staan ze stil.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze heeft hij van een gast gekregen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef Dotteke het volgende:
De man die geen nieuwe kleding wil dragen, de man die boos wordt als er nieuwe kleding is want tweedehands
En wat gaat hij doen, .............. nieuwe shirtjes verkopen en draagt er zelf ook maar een
[ afbeelding ]
Ik denk dat de selectie daar ook zo over denkt anders waren bepaalde mensen er niet in gekomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar wellicht komen die mensen daar wel voor? Niet iedereen kan toch gaan voldoen aan de wensen van enkele personen?
Jaaaaa ze liggen lekker in die siloquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door de twee die vanuit hen nest lagen te luisteren naar de vergadering en nu een grote muil hebben. Ga bij die vergadering zitten als je wat te zeggen hebt. Dit is gewoon allemaal gelul in de ruimte
Dat dus hij begint als met het opendoen van zijn ogen en stopt pas als hij ze sluitquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat klopt, hij heeft heus gelijk op sommige punten, maar de manier waarop is zum kotzen.Hij loopt daar rond als de grote alwetende leider, brandt mensen af, zet ze tegen elkaar op, zegt van alles te gaan doen, maar spant vooral anderen voor zijn karretje. En loopt vooral ouwehoerend rond. Daar gaan ze het echt niet mee verbeteren.
Idd Mike de blaaskaak weerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kan iemand Mike zeggen dat ie in zijn eigen straatje praat, ukelele boomhut
Ja zo denk ik ook...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef cashew42 het volgende:
[..]
hij stoort werkende mensen en door hem staan ze stil.
Geen idee,ik weet wel dat Martijn al langer een beetje klaar met hun is.quote:
Dus dat........... en zeikt ze af omdat ze niet het werk doen wat hij wil, maar bezig zijn met dingen voor de markt, om geld te verdienenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef cashew42 het volgende:
[..]
hij stoort werkende mensen en door hem staan ze stil.
Dit utopia zit vol met mensen die te lui zijn om uit hun ogen te kijken en alleen bezig zijn om met hun kop op tv te komen en denken ergens geweldig goed in te zijn en daarmee door denken te breken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Luieren dat helpt utopia juist om zeep
O dacht zijn eigen geplotterde trui, want hij gaf aan dat ook te gaan doen, mijn excuus voor mijn vooroordeel want nog niet helemaal rechtvaardig wasquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze heeft hij van een gast gekregen.
Vooral het oeverloos ouwehoeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Luieren dat helpt utopia juist om zeep
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat........... en zeikt ze af omdat ze niet het werk doen wat hij wil, maar bezig zijn met dingen voor de markt, om geld te verdienen
En hebben nu zwaar de ziekte in omdat ze er niet mogen blijven liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa ze liggen lekker in die silo
Maar hij vergeet er even bij te zeggen dat Adriaan ze gisteren allemaal gezaagd heeft voor hun.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
da's al 8 x 120 is 960!!
go go go maaik die verklotus is
Ik ben juist wel trots op hem dat hij n beetje mee gaat met de flow in een groep waar hij zich een beetje eenzaam voelt omdat hun denkwijzen zo verschillenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef Dotteke het volgende:
De man die geen nieuwe kleding wil dragen, de man die boos wordt als er nieuwe kleding is want tweedehands
En wat gaat hij doen, .............. nieuwe shirtjes verkopen en draagt er zelf ook maar een
[ afbeelding ]
Trut.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht zijn eigen geplotterde trui, want hij gaf aan dat ook te gaan doen, mijn excuus voor mijn vooroordeel want nog niet helemaal rechtvaardig was![]()
15.000 in de min gedurende 8 maanden, Jessie komt binnen en na een maand staan ze 23.000 in de min.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Snapt die lulhannes niet dat er een schuld is van 30k mede mogelijk gemaakt door mike
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus hij begint als met het opendoen van zijn ogen en stopt pas als hij ze sluit
Soms moet je oeverloos ouwehoeren, zoals Mike het nu doet... Dat stimuleert meer, dan een tiran die zegt: doe het op mijn manierquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooral het oeverloos ouwehoeren.
Gelijk heeft Mike, Jessie is ook nog eens narcist pur sang en een luie hond met zijn ik heb dit en dat in Utopia 1quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen idee,ik weet wel dat Martijn al langer een beetje klaar met hun is.
Echt he pfff zelfs ik begin er strontziek van te worden dat gezeik de hele dag doorrrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vooral het oeverloos ouwehoeren.
Ze zijn er toch mee bezig, met 4 man een uurtje is wel 4 uurquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze zijn een uurtje met die kistjes bezig.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Soms moet je oeverloos ouwehoeren, zoals Mike het nu doet... Dat stimuleert meer, dan een tiran die zegt: doe het op mijn manier
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gelijk heeft Mike, Jessie is ook nog eens narcist pur sang en een luie hond met zijn ik heb dit en dat in Utopia 1![]()
Toch niet de mike die zo'n grote muil had dat hij nooit iets over mensen zegt achter hen rug?quote:
Dat is hun eigen dikke schuld.Maar ik denk dat ze er nog wel lang blijven liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hebben nu zwaar de ziekte in omdat ze er niet mogen blijven liggen
Die heeft hij gekregen van een fan. betreft een vegan shirt. En dat hij ook kleding wilt gaan doen is omdat hij het heel erg vind dat het boksevenement zoveel gaat kosten wat in principe door Brendon is veroorzaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
En Mike.quote:
Oh echtttt?? Hahaha eindelijk!!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hebben nu zwaar de ziekte in omdat ze er niet mogen blijven liggen
oh ja?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15.000 in de min gedurende 8 maanden, Jessie komt binnen en na een maand staan ze 23.000 in de min.
Dat denk ik ook. Die voelen zich daar letterlijk en figuurlijk boven iedereen staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is hun eigen dikke schuld.Maar ik denk dat ze er nog wel lang blijven liggen.
Komt weer een hoop stront uit die bekken van dat walgelijke stel Mike en Lotusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:20 schreef Giggio het volgende:
hoor de grootbekken nu
bla bla bla bla bla
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:26 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar hij vergeet er even bij te zeggen dat Adriaan ze gisteren allemaal gezaagd heeft voor hun.
Dat wel, maar sjonge jonge, vandaag hangt het echt van geouwehoer aan elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Soms moet je oeverloos ouwehoeren, zoals Mike het nu doet... Dat stimuleert meer, dan een tiran die zegt: doe het op mijn manier
Daar heeft hij wel een punt, een sterk punt ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het is af wannneer het klaar is
Zegt Mike
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh echtttt?? Hahaha eindelijk!!
Dat had ik gemist hihi de aap komt uit de mouw
Was met een Tim op de finance ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15.000 in de min gedurende 8 maanden, Jessie komt binnen en na een maand staan ze 23.000 in de min.
Lijkt me logisch als hij alle onbetaalde rekeningen heeft gevonden van de vorige 'boekhouders'quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar, je hoort het nu, Christel en Lotus komen hierdoor toch tot ideeën, dat snijdt meer hout, dan ze aan hun haren bijna aan het werk zetten. Dat Jessie er niet tussendoor kan kletsen is een pré hier...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat wel, maar sjonge jonge, vandaag hangt het echt van geouwehoer aan elkaar.
De lijken in de kast.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als hij alle onbetaalde rekeningen heeft gevonden van de vorige 'boekhouders'
Hiske heeft bij een evenement op het allerlaatste moment van alles afgezegd. Martijn was daar, terecht, pissig over. Daarna is er nog iets gebeurd, maar dat weet ik niet meer.quote:
Netjes van Adriaanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die heeft hij gekregen van een fan. betreft een vegan shirt. En dat hij ook kleding wilt gaan doen is omdat hij het heel erg vind dat het boksevenement zoveel gaat kosten wat in principe door Brendon is veroorzaakt.
Nee hij nam het als voorbeeld, ze moeten een doel hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:31 schreef formule het volgende:
Mike wil buiten een bedrijf opstarten en dan een auto kopen van 40.000 Euro
Laatste paar weken alleen maar vind ik..quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Komt weer een hoop stront uit die bekken van dat walgelijke stel Mike en Lotus
Wat een gelul. Het ging erom dat er geen vaste slaapplekken zou komen op de zolder, zoals Merel dat eist.quote:
Was dat niet iets met een tent?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft bij een evenement op het allerlaatste moment van alles afgezegd. Martijn was daar, terecht, pissig over. Daarna is er nog iets gebeurd, maar dat weet ik niet meer.
Martijn kon alles regelen,wat ze nu doen is van andere partijen dingen huren.Ene Bob voor de tent bijv. Daar is Martijn niet blij mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hiske heeft bij een evenement op het allerlaatste moment van alles afgezegd. Martijn was daar, terecht, pissig over. Daarna is er nog iets gebeurd, maar dat weet ik niet meer.
Ja en vergeet vooral niet al die truien die hij verkocht heeft, hij zou het wel even gaan maken in no-time zouden ze tonnen aan geld hebben ahum, niets maakt hij waar van wat hij zegt,quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als hij alle onbetaalde rekeningen heeft gevonden van de vorige 'boekhouders'
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Laatste paar weken alleen maar vind ik..
En een heleboel kleding inkoopt om te gaan plotteren, wat niet gebeurt en waar klanten over mopperen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar, je hoort het nu, Christel en Lotus komen hierdoor toch tot ideeën, dat snijdt meer hout, dan ze aan hun haren bijna aan het werk zetten. Dat Jessie er niet tussendoor kan kletsen is een pré hier...
Luie Jessie zal Erik ook niet even helpen, maar wel zeggen ik loop de hele dag over het terrein en help waar ik kan helpenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:33 schreef Aggie46 het volgende:
Eric werkt stug door en die 2 nutteloze neukers proberen een sneeuwpop te maken.
Zie de verschillen
[ afbeelding ]
Zelfs mike en zijn geit en tim moesten toegeven dat de merchandise van Jessie liep als een speerquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vergeet vooral niet al die truien die hij verkocht heeft, hij zou het wel even gaan maken in no-time zouden ze tonnen aan geld hebben ahum, niets maakt hij waar van wat hij zegt,
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Martijn kon alles regelen,wat ze nu doen is van andere partijen dingen huren.Ene Bob voor de tent bijv. Daar is Martijn niet blij mee.
Ik vind het echt niet normaalquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:33 schreef Aggie46 het volgende:
Eric werkt stug door en die 2 nutteloze neukers proberen een sneeuwpop te maken.
Zie de verschillen
[ afbeelding ]
Dus een auto van 40.000 Euroquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hij nam het als voorbeeld, ze moeten een doel hebben
Het bouwteam.quote:
Pas maar op, straks erger je je nog meer aan Franny dan aan Lotusquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:37 schreef mazaru het volgende:
Ik erger me steeds meer aan het stemgeluid van die makaak
quote:
Ik ook..Vreselijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:37 schreef mazaru het volgende:
Lingerie meisjes van de Shell lijnquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh komen deze modellen omdat ze rondemissen zoeken?![]()
Dat zouden Lotus, Franny en Shelly toch gaan doen?
ik aan alles aan haarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:37 schreef mazaru het volgende:
...moesten...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs mike en zijn geit en tim moesten toegeven dat de merchandise van Jessie liep als een speer
Precies dat. Plus dat mike nu met lotus iedereen afkraakt ipv met sjonquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dit is de Mike weer toen niemand meer naar hem luisterd dat was na de eerste maand, iedereen zijn gezwets zat, toen ging ie uit protest in een hangmat liggen en had ie vakantie, daarna is ie gaan bonden met Sjon en zaten ze dagenlang alle bewoners af te kraken, nadat Sjon weg ging was ie pas weer normaal aan het doen. Sinds Jessie binnen is, en hij natuurlijk weet dat Jessie nr 1 in de popi poll is komt zijn verrotte karakter weer naar boven.
Uitbesteed? Hij heeft het Brandon gevraagd, maar zijn naam staat erbij, dus blijft Jessie nog altijd verantwoordelijk. Brandon heeft er duidelijk geen zin in, hij zei vanmorgen nog tegen Brenda dat hij het nog moest doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:38 schreef magnaal het volgende:
Even over die shirts van Jessie, ik dacht eerlijk gezegd, dat hij dat werk had uitbesteedt aan Brandon. Is het dan niet Brandon zijn verantwoordelijkheid? Die ook altijd op anderen loopt te zeiken
Dat lijkt me heel sterk. Makaak is vies en dom en stiekem, maar klotus is vals, vies, achterbaks, gehaaid, stiekem en heeft junkenstreken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op, straks erger je je nog meer aan Franny dan aan Lotus
Eerder wie koopt die meuk in godsnaam? Als je goed kijkt zie je de rode opdruk al los laten op dat trainingspak van luie Jessie.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:38 schreef magnaal het volgende:
Even over die shirts van Jessie, ik dacht eerlijk gezegd, dat hij dat werk had uitbesteedt aan Brandon. Is het dan niet Brandon zijn verantwoordelijkheid? Die ook altijd op anderen loopt te zeiken
Altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs mike en zijn geit en tim moesten toegeven dat de merchandise van Jessie liep als een speer
Brandon was superenthousiast... Maar je hebt gelijk, dan is het nog Jessie's verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Uitbesteed? Hij heeft het Brandon gevraagd, maar zijn naam staat erbij, dus blijft Jessie nog altijd verantwoordelijk. Brandon heeft er duidelijk geen zin in, hij zei vanmorgen nog tegen Brenda dat hij het nog moest doen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Altijd.
Hij ging het alleen doen omdat er ineens veel aanvragen binnen kwamen op dag 1, voor de bv
Nee joh, idee van het schuim, die hadden al een bestelling geplaatst voor Jessie goed en wel binnen was. Die wilde helemaal geen kleding lijnquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:39 schreef cashew42 het volgende:
[..]
...moesten...
maar goed. als het loopt zou dat zeker mooi zijn voor de groep. brandon maakt die kleding toch? ontwerp en idee van jessie?
De helft van jullie luistert geloof ik maar half. Het account was geblokkeerd en Jessie heeft op verzoek van de regie een e-mail moeten sturen. Dat merkte je toch ook meteen aan zijn reactie. Maar alles om hem zwart te maken toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door de mail die Jessie ze gestuurd had
Misschien moet hij ook vertellen dat in de offshore werkt, pijpleidingen olie en dergelijke.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Adriaan vertelt even dat hij veganist is.
Scherp, klopt iddquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:38 schreef magnaal het volgende:
Dit is hoe het was!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
De helft van jullie luistert geloof ik maar half. Het account was geblokkeerd en Jessie heeft op verzoek van de regie een e-mail moeten sturen. Dat merkte je toch ook meteen aan zijn reactie. Maar alles om hem zwart te maken toch?
ja dat zag ik ook idd. Op aanraden van.. zei hijquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
De helft van jullie luistert geloof ik maar half. Het account was geblokkeerd en Jessie heeft op verzoek van de regie een e-mail moeten sturen. Dat merkte je toch ook meteen aan zijn reactie. Maar alles om hem zwart te maken toch?
Nee hoor, dat was het account van de Ur, dat geblokkeerd was.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dan stroom het water beter wegquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
is toch zo niet handig, witgoed en douche/toilet boven in de silo ?
Precies als er niets gedaan word zoals ze nu al 7 maanden bezig zijn zal de schuld alleen maar oplopen. Dan die Mike en de anderen het niet snapenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Snapt die lulhannes niet dat er een schuld is van 30k mede mogelijk gemaakt door mike
Van de 10+ noem je jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, waar is luie Jessie? De redder van Utopia, die iedereen helpt waar hij kan helpen![]()
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Alvast aan het oefenen voor het vier uurtje met Tim
Hoef ik niet te doen, doet die zelf alquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste lekkage beeldenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
is toch zo niet handig, witgoed en douche/toilet boven in de silo ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:41 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk niet door Jessie. Dit komt omdat Jessie steeds meer facturen vind van artikelen die daar op afbetaling hebben aangeschaft en niet betaald zijn door bv Tim Mike Hiske Merel die voorheen de financieen deden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is de schuld van Jessiequote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk niet door Jessie. Dit komt omdat Jessie steeds meer facturen vind van artikelen die daar op afbetaling hebben aangeschaft en niet betaald zijn door bv Tim Mike Hiske Merel die voorheen de financieen deden.
Wat doen Gerrit en Adriaan daar? Iedereen moest toch weg daar van Shelly?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Jens krijgt het er warm van
[ afbeelding ]
quote:
ons niggie wil ook meemodellen in de ringquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:48 schreef Dotteke het volgende:
Jens krijgt het er warm van
[ afbeelding ]
ja SBS-tokkie niveauquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
En Shelly denkt dat dit goed is?
Shiva.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben sterre 18 jaar en heb een hond![]()
[ afbeelding ]
Straks komt de vraag over de giraffe in een ijskast.quote:
Ik zag haar eerst.quote:
In Groningen wat lichte poedersuiker uit de hemel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Veel sneeuw al daar, hier in noorden nog steeds niks
achter de huisjes ligt vast wel natte gele sneeuwquote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En maar klagen daar in utoop.
Nu is de sneeuw weer te droog.
Veganistisch*quote:Op dinsdag 22 januari 2019 14:57 schreef Vinamp het volgende:
Adriaan is toch vegetarisch, nu zit hij vlees te keuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |