Inkoop/verkoop en dan claimen dat je een eigen lingerielijn hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:10 schreef cashew42 het volgende:
[..]![]()
shelley heeft dan ook echt al die kleding gemaakt.
Ik tuinde er ook inquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vleeskeuring binnen.
Buiten zijn ze druk bezig met het sneeuwvrij maken van de paden voor het boks event den de markt.
Een sneeuw penis zijn ze toch aan het makenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vleeskeuring binnen.
Buiten zijn ze druk bezig met het sneeuwvrij maken van de paden voor het boks event den de markt.
Ik ook niet Dot.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Echt he dat die vrouwen hier aan mee doen, je snapt het niet.
Nah laat hem lekker genieten :-Dquote:
Ja, het was ja hoe zeg ik dat netjes, gewoon gggrrrrquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef spapaars het volgende:
Hou van mooie vrouwen, maar wat is dit een ordinaire vleeskeuring.
En dan geven die koekenbakkers nog cijfers ook.
ze zitten er nog net niet bij te kwijlen, jessie en adriaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:15 schreef spapaars het volgende:
Hou van mooie vrouwen, maar wat is dit een ordinaire vleeskeuring.
En dan geven die koekenbakkers nog cijfers ook.
Nou kijk eens, wat een compliment dank u, dank uquote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik ook niet Dot.
'k zie jouw veel liever met kleren aan dan die snollen in hun blote reet.
Die man is zo geil als boter, zit regelmatig smorgens naakte vrouwen te kijken met Jesquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij houdt het maar bij zijn plantjes.
Omdat je altijd zo netjes en vanaf 06:30 al verslag doet hier in de COS.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kijk eens, wat een compliment dank u, dank u
Ze hopen op meer modellenopdrachten. Jonge meisjes denken vaak wereldberoemd te worden en hebben daar veel voor over.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:14 schreef Dotteke het volgende:
Echt he dat die vrouwen hier aan mee doen, je snapt het niet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo netjes en vanaf 06:30 al verslag doet hier in de COS.
XX
Emma kiest voor Gerrit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:19 schreef DKUp het volgende:
Ze moeten kiezen tussen Adriaan en Gerrit.....
Wat lief.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
XX
Dat is ook het eerste wat ik lees.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
XX
Hier sluit ik me volledig bij aan.Dot is top.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik lees.
Dank Dot, dat doe je heel goed
Hoort Shelly te doen vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zitten er nog net niet bij te kwijlen, jessie en adriaan.
en waarom moeten jessie en adriaan en gerrit mede bepalen wie van de modellen heeft gewonnen?
Eensch!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik lees.
Dank Dot, dat doe je heel goed
Dot ook een 10!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.Dot is top.
Best wel mooi.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:26 schreef cashew42 het volgende:
brandoff heeft een huilende wolf op de achterkant van zijn trui
Met de voeten in de koude sneeuwquote:
Helpt dat?quote:
Kheb geen idee, zeggen toch altijd ff koude douche nemen.....denk met de voeten inde sneeuw trekt het zo naar boven....quote:
Het niveau van Utopia is om te huilen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:26 schreef cashew42 het volgende:
brandoff heeft een huilende wolf op de achterkant van zijn trui
Hier ligt geen sneeuw.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd? Echt das helemaal vegan orgastisch
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het niveau van Utopia is om te huilen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |