En vergeet de app niet.quote:Contact opnemen met Radio 2? Dat kan!
E-mail: info@radio2.nl
Twitter: @NPORadio2
Facebook: http://www.facebook.com/NPORadio2
Of bel naar 0800-1122 IK HERHAAL 0800-1122
toegevoegd, valt me al mee dat de sms er niet in staatquote:
wat een baas!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:48 schreef Nizno het volgende:
Je hebt dus blijkbaar ook mensen die wel wat weten in beat the minute.
Of er nóg instond. Dat is net namelijk de nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
toegevoegd, valt me al mee dat de sms er niet in staat
klopt, maar werkt nog wel, maar dat mag je niet hardop vertellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 15:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of er nóg instond. Dat is net namelijk de nek omgedraaid.
Ik hoor hem voor het eerst, maar klinkt niet slecht inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
En weer Guy Sebastian, nu bij Stenders.
Ik begin nu echt te geloven dat het een (dik verdiende) hit in wording is.
Ja mooi!quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
En weer Guy Sebastian, nu bij Stenders.
Ik begin nu echt te geloven dat het een (dik verdiende) hit in wording is.
Wel lachen om de eerste reclame na zijn uitzending; zijn dochter wordt vandaag 16, en die eerste reclame ging over NIX18.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ruud de Wild is ook echt alle originaliteit kwijt. Straks in een half uur tijd On The Loose, New Light én We Can Do Better
Tsjaquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:31 schreef Chiappucci het volgende:
Ruud de Wild is ook echt alle originaliteit kwijt. Straks in een half uur tijd On The Loose, New Light én We Can Do Better
Gisteren hoorde ik ook weer voor de zoveelste keer On The Loose voorbijkomen... Vergeleken bij die afgezaagde rommel van Ruud de Wild en Wouter van der Goes zijn Bart Arens, Rob Stenders en Annemieke Schollaardt echt een verademing.quote:Op donderdag 24 januari 2019 16:17 schreef Djeez het volgende:
Ruud, wat een kutmuziek draait die kerel. Na Beyoncé volgt uiteraard Shawn Mendes![]()
![]()
Ooohquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:44 schreef pipster het volgende:
Heeft VanDik
Hout nou Ready to Sart gecovered?
zet net de laatste minuten aan, dacht al dat ik Jeroen hoorde! Was hij veel in de uitzending?quote:
Viel mee, hij deed gewoon wat mee met gesprek zoals Fredquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
zet net de laatste minuten aan, dacht al dat ik Jeroen hoorde! Was hij veel in de uitzending?
Ik heb dat de hele tijd bij die generieke plaat van Ilse de Lange. Ze blijven dat dit nummer maar draaienquote:
Beroerd.quote:
Wouter is misschien minder irritant dan Gijs, maar veel kleurlozer vind je ze niet op de radio.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
Het bevalt mij wel, Wouter van der Goes als vervanger van Gijs Staverman. Van mij mag Gijs 2.0 snel Wout 2.0 worden.
Ik vind Gijs een schreeuwerd, maar Wouter ben ik ook niet kapot van.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
Het bevalt mij wel, Wouter van der Goes als vervanger van Gijs Staverman. Van mij mag Gijs 2.0 snel Wout 2.0 worden.
Ik vind hem niet kleurloos, maar wel rustig en in dienst van het programma en van de muziek. Hoe dan ook: ik hoor hem liever op dat tijdstip dan Gijs Staverman.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wouter is misschien minder irritant dan Gijs, maar veel kleurlozer vind je ze niet op de radio.
Hiermee eens, vooral de laatste zin zouden ze eventjes op de directiemuren van de NPO mogen schilderen...quote:Op dinsdag 29 januari 2019 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem niet kleurloos, maar wel rustig en in dienst van het programma en van de muziek. Hoe dan ook: ik hoor hem liever op dat tijdstip dan Gijs Staverman.
Kratje bier hier op dat het zo is.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels is met 99,99 procent zekerheid te zeggen welk nummer vrijdag tot Topsong van Radio 2 wordt verkozen, want het voldoet echt aan alle wenselijke criteria: middle of the road, safe, Nederlands, afgezaagd en nul komma nul originaliteit.
Gefeliciteerd Krezip, "Lost Without You" is volgende week de Radio 2 Topsong en wordt de komende twintig weken tot vervelens toe gedraaid.
Ga maar vast zn adres vragen dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kratje bier hier op dat het zo is.
en hoogste nieuwe binnenkomer in de Top2000 straks, nu al een klassiekerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels is met 99,99 procent zekerheid te zeggen welk nummer vrijdag tot Topsong van Radio 2 wordt verkozen, want het voldoet echt aan alle wenselijke criteria: middle of the road, safe, Nederlands, afgezaagd en nul komma nul originaliteit.
Gefeliciteerd Krezip, "Lost Without You" is volgende week de Radio 2 Topsong en wordt de komende twintig weken tot vervelens toe gedraaid.
Ik ben het regelmatig met je eens, maar misschien is het een idee om je iets minder te ergeren aan Radio 2quote:
Niets fijner dan kotsen op Blof.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ben het regelmatig met je eens, maar misschien is het een idee om je iets minder te ergeren aan Radio 2
vroeg hem de hele week al aan, doe ik het een dag niet, draait hij hem welquote:
Zoutelande 2.0 voor Krezip...quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en hoogste nieuwe binnenkomer in de Top2000 straks, nu al een klassieker
Nja, hij draait hem in ieder geval ... heb hem verder nog niet veel gehoord op 2.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
vroeg hem de hele week al aan, doe ik het een dag niet, draait hij hem wel
ik sta zeker op de zwarte lijst
Tering, wat eenkutnummer van KrezipDuidelijk overrated.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar in Nederland vind ik een treinhalte?quote:Staan we uren op de halte, rijdt de trein terug
Alle stations zonder bediende seinen zijn haltes (aan de vrije baan). Bijvoorbeeld Borne of Almelo de Riet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:51 schreef J83 het volgende:
Ik heb de songtekst van Duurt Te Lang er eens bij gepakt, want ik had wat moeite met het meisje te verstaan. Volgens meerdere websites zingt ze:
[..]
Waar in Nederland vind ik een treinhalte?
Dank voor de ophelderingquote:Op donderdag 31 januari 2019 13:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Alle stations zonder bediende seinen zijn haltes (aan de vrije baan). Bijvoorbeeld Borne of Almelo de Riet.
En jawel!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ha.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kratje bier hier op dat het zo is.
Alsof er zoveel andere opties waren. Meestal kan je een topsong in de eerdere vijf dagen aan zien komen en ik zie niet 1-2-3 welke concurrentie er was.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
En ja hoor
De zoveelste knieval voor generieke meuk van Nederlandse bodem. De zoveelste keer dat er een voorkeursbehandeling wordt gegeven aan "gevestigde" Nederlandse artiesten, ondanks dat hun nieuwste nummer niks bijzonders is.
Vriendjespolitiek in optima forma.
Dat je werkelijk denkt dat er geen betere songs zijn om uit te kiezen, vind ik veelzeggend.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof er zoveel andere opties waren. Meestal kan je een topsong in de eerdere vijf dagen aan zien komen en ik zie niet 1-2-3 welke concurrentie er was.
Vreemd dat je het in dat hoekje probeert te zoeken, want zo zit ik niet echt in elkaar. Ik probeer me eerder in te beelden hoe Radio 2 zich focust op de doelgroep.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat je werkelijk denkt dat er geen betere songs zijn om uit te kiezen, vind ik veelzeggend.
Ik ben het niet met je eens. Grote groepen mensen worden niet of nauwelijks bediend door Radio 2, terwijl ze qua leeftijd wel degelijk onder de doelgroep vallen. Neem de liefhebbers van hardrock en metal. Voor soul is er een apart programma, maar voor diverse andere genres niet. Mijn pleidooi echt niet dat Radio 2 nu ineens volop hardrock en metal moet gaan draaien, maar het idee dat ze iedereen bedienen is absurd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vreemd dat je het in dat hoekje probeert te zoeken, want zo zit ik niet echt in elkaar. Ik probeer me eerder in te beelden hoe Radio 2 zich focust op de doelgroep.
Kijk, ik pak even de 'info' erbij op Radio2.nl: NPO Radio 2 houdt luisteraars aangesloten op de actuele popmuziek, met een nadrukkelijke focus op Nederlandse muziek, op het nieuws, op wat online is, op het gesprek van de dag en op wat Nederland bezighoudt.
Radio 2 is over het algemeen het grootste radiostation; winnen ook niet voor niets de award van beste zender. Ze weten over het algemeen prima wat de gemiddelde luisteraar 'wil'. Wij op FOK! zijn vaak net wat meer alternatief (ben ik ook, ondanks dat jij anders insinueert). Er wordt bij die topsongs vaak genoeg out of the box gedacht, maar het moet in principe alle luisteraars aanspreken.
Dan is het geen heel groot wonder dat Krezip wordt gekozen; het is immers ook actualiteit. Zoals ze in hun 'info' zetten. Er zit een mix van verschillende DJ's. Je weet hoe Rob en Annemieke in elkaar zitten; dat Frank en Gijs wat meer op discomuziek zitten, dat er ook een soulnight is et cetera. Iedereen wordt wel bediend bij Radio 2. Het is immers een publieke omroep. Als je denkt dat Radio 2 een heel exclusieve zender moet zijn, denk ik dat je verkeerd zit.
In 2011: Met steun van VVD, CDA en SP is de PVV-motie voor een verplicht quotum van 35% aan nederlandstalige muziek op Radio 2 aangenomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
En ja hoor
De zoveelste knieval voor generieke meuk van Nederlandse bodem. De zoveelste keer dat er een voorkeursbehandeling wordt gegeven aan "gevestigde" Nederlandse artiesten, ondanks dat hun nieuwste nummer niks bijzonders is.
Vriendjespolitiek in optima forma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |