Je hebt dus geen slippertjes gemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja en de vrouwen ook, of ze waren gewoon weggerend op het eind
met de auto bijna tegen mijn garage aangereden.. achteruit erin, maar moet heuveltje op, in de sneeuw.. maar is geluktquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt dus geen slippertjes gemaakt.
Windows-installatie op SSD kwam ik vandaag in, Spotify deed stom, toen werd ik Windows uitgegooid en daarna wil hij niet meer opstarten. Ik krijg een melding over een fout met harde schijf of verwijderbare media.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm, lastig, hopelijk kom je er nog wel uit op de manier dat het voor jou wel gunstig is en vooral ook zuiver. Sterkte i.i.g.
Geeft je systeem een foutmelding, blijft die hangen bij het opstarten of doet die helemaal niets meer?
Maar durf te wedden dat hij beter kan sjoelenquote:
Nee ik doelde erop dat de vrouwen om je heen smolten of wegrenden, dus kon je geen slippertje makenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
met de auto bijna tegen mijn garage aangereden.. achteruit erin, maar moet heuveltje op, in de sneeuw.. maar is gelukt
Denk het niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar durf te wedden dat hij beter kan sjoelen
Oohhh, geen leuke vrouwen om me heen gehad vandaagquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik doelde erop dat de vrouwen om je heen smolten of wegrenden, dus kon je geen slippertje maken
Bij het opstarten kom je ook niet meer bij je herstelmogelijkheden?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Windows-installatie op SSD kwam ik vandaag in, Spotify deed stom, toen werd ik Windows uitgegooid en daarna wil hij niet meer opstarten. Ik krijg een melding over een fout met harde schijf of verwijderbare media.
Oude installatie op HDD kwam ik eerst nog wel in, maar nu ook niet meer. In die installatie kon ik geen task manager openen of command prompt, wat raar is. Nog wel een malwarescan kunnen doen, en nu werkt die installatie ook niet meerNu dus een Linuxstick aan het maken
Ik zeg niks.quote:
Goed zo; gewoon monogaam blijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:47 schreef Redefine het volgende:
Zelf vandaag gelukkig geen slippertjes gemaakt
Ik voorzie een act met een sjoelbak tijdens het ESF.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar durf te wedden dat hij beter kan sjoelen
Alleen in winterse omstandigheden dan hequote:
SSD lukt niet, HDD lukte wel maar deed verdomd weinig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het opstarten kom je ook niet meer bij je herstelmogelijkheden?
Jawel, hij heeft er zelfs vier.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen poot om op te staan
Zou wel heel toevallig zijn als beide schijven het probleem zijn, dus waarschijnlijk dan een software probleem met Windows. Heb je nog een andere licentie over?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SSD lukt niet, HDD lukte wel maar deed verdomd weinig.
Schieten met hagel zou ijs_beer zeggen.quote:
Wen er maar aan.quote:
SSD-installatie is er omdat HDD erg traag was en problemen gaf. Linux-stick is nu gemaakt, maar daar kijk ik later wel een keer naar. Als dat nu ook niet werkt word ik weer extra chagrijningquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn als beide schijven het probleem zijn, dus waarschijnlijk dan een software probleem met Windows. Heb je nog een andere licentie over?
quote:
Zeg je nou dat ik hem neer moet schieten?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schieten met hagel zou ijs_beer zeggen.
Dat is inderdaad heel erg irritant, hopelijk kom je er nog uit. Maar goed, waarschijnlijk zal je aan leukere dingen willen denken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SSD-installatie is er omdat HDD erg traag was en problemen gaf. Linux-stick is nu gemaakt, maar daar kijk ik later wel een keer naar. Als dat nu ook niet werkt word ik weer extra chagrijning![]()
Nou ja. Hallo allemaal
ijs_beer neerschieten? Nee, kom niet aan ijs_beer, dan kom je aan de ESF hooligansquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik hem neer moet schieten?
Inmaken met sjoelen ook goed?
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
ijs_beer neerschieten? Nee, kom niet aan ijs_beer, dan kom je aan de ESF hooligans![]()
Zie je wel. Alle nachtbrakers verzamelen, we all stand for ijs_beer.quote:
En als zelfs alle nachtbrakers nog niet genoeg zijn, creëer ik er zo nog een paar persoonlijkheden bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie je wel. Alle nachtbrakers verzamelen, we all stand for ijs_beer.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als zelfs alle nachtbrakers nog niet genoeg zijn, creëer ik er zo nog een paar persoonlijkheden bij.
[ afbeelding ]
Tof, dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel erg irritant, hopelijk kom je er nog uit. Maar goed, waarschijnlijk zal je aan leukere dingen willen denken.
Ik waag een eerste poging:
[ afbeelding ]
Van de richelquote:
quote:
Touchéquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
ijs_beer neerschieten? Nee, kom niet aan ijs_beer, dan kom je aan de ESF hooligans![]()
En volgens mij was dat inmaken eerder andersom....
quote:
Een persoonlijkheid voor elke halve meter dat je lang bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als zelfs alle nachtbrakers nog niet genoeg zijn, creëer ik er zo nog een paar persoonlijkheden bij.
[ afbeelding ]
Driepink is zelfs zo dom geweest om na afloop mij te melden hoe hij het gedaan had, terwijl ik nota bene in een ander sjoelteam zat.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En volgens mij was dat inmaken eerder andersom....
Die zit voor altijd in het Aoibhin archief.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Driepink is zelfs zo dom geweest om na afloop mij te melden hoe hij het gedaan had, terwijl ik nota bene in een ander sjoelteam zat.
Als er één persoon is die je geen onfortuinlijke feitjes moet vertellen, ben ik het wel. Ik herinner me jaren later nog dat hij in geen van zijn drie rondes boven de 70 kwam.
Zijn scores worden de volgende meet opgerakeld, netjes chronologisch met de Songfestival feitjesquote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zit voor altijd in het Aoibhin archief.
Ding-a-dong won in 75, wat overigens meer is dan Driepink wist te scoren bij de sjoelmeet in januai 2019...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zijn scores worden de volgende meet opgerakeld, netjes chronologisch met de Songfestival feitjes![]()
Of ik moet net zo verward zijn als zondag, dan gaat het een beetje door elkaar. Maar jullie zullen het wel snappen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ding-a-dong won in 75, wat overigens meer is dan Driepink wist te scoren bij de sjoelmeet in januai 2019...
Ho! Dat ik me onfortuinlijke feitjes kan herinneren, wil ook niet zeggen dat ik op het moment zelf niet vriendelijk blijf he?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
Driepink durft hier straks niet meer te posten op deze manier jongens.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ding-a-dong won in 75, wat overigens meer is dan Driepink wist te scoren bij de sjoelmeet in januai 2019...
Dat is inderdaad ook weer niet de bedoeling. Zo lijken we wel een stelletje bullies bij elkaarquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
Driepink durft hier straks niet meer te posten op deze manier jongens.
Op de een of andere manier kan ik mij jou niet onvriendelijk voorstellen, dus denk ik zelf dat die burn nog aardig aankomt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho! Dat ik me onfortuinlijke feitjes kan herinneren, wil ook niet zeggen dat ik op het moment zelf niet vriendelijk blijf he?Ik zeg alleen maar dat ik het kán als het eventueel nodig gaat zijn.
"Op de een of andere manier"quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik mij jou niet onvriendelijk voorstellen, dus denk ik zelf dat die burn nog aardig aankomt.
Dit idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook weer niet de bedoeling. Zo lijken we wel een stelletje bullies bij elkaar
Ik weet nog jou op de app terwijl ik in de trein zat te appen. Jij kwam er droog tussen door met:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoor het al, ik heb heel wat gemist afgelopen weekend.
Op jou moeten ze ook niet gaan schieten neequote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit idd.
Iedereen is hier nog steeds welkom.![]()
Zo lang ze maar niet op ijs_beer gaan schieten. Liever ook niet op mij trouwens, als we het er toch over hebben.
![]()
Zeker, o.a. dat doordat ze niet achter jou aan kon lopen Aoibhin de kroeg niet kon vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoor het al, ik heb heel wat gemist afgelopen weekend.
En op mij wel joh? Ik ben ook geen geweldige sjoeler, dus zo goed kan ik me ook niet verdedigen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit idd.
Iedereen is hier nog steeds welkom.![]()
Zo lang ze maar niet op ijs_beer gaan schieten. Liever ook niet op mij trouwens, als we het er toch over hebben.
![]()
Nee, geen goed idee. Roger (of Epiales; weet niet wie de overhand had zondag) speelt iedereen behalve Moira eruit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op jou moeten ze ook niet gaan schieten nee
Ja, het is eigenlijk stiekem de schuld van Cyan dat ik bijna op een snelweg terecht kwam, en daarna op een landingsbaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker, o.a. dat doordat ze niet achter jou aan kon lopen Aoibhin de kroeg niet kon vinden
Van jou moeten ze ook afblijven. Gewoon van heel de ESF SC afblijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En op mij wel joh? Ik ben ook geen geweldige sjoeler, dus zo goed kan ik me ook niet verdedigen.(hoewel mijn missers aardig venijnig tegen de muur aan kwamen)
Wel mee eens dat ze van jou en ijs_beer af moeten blijven.
Gaan we ook een keer bowlen? Ik denk dat ik daar meer kans mee maakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, geen goed idee. Roger (of Epiales; weet niet wie de overhand had zondag) speelt iedereen behalve Moira eruit.
Dat is ook wel logisch als je met twee man speelt, dan haal je automatisch meer punten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, geen goed idee. Roger (of Epiales; weet niet wie de overhand had zondag) speelt iedereen behalve Moira eruit.
Voordeel van bowlen is dat er tenminste niet verkeerd geteld kan worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we ook een keer bowlen? Ik denk dat ik daar meer kans mee maak
Wel gevaarlijker als er een bowlingbal jouw kant op komt in plaats van een sjoelschijfquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel van bowlen is dat er tenminste niet verkeerd geteld kan worden.
Dat is waar. Daarentegen wel weer het voordeel dat mensen tenminste niet denken dat het jokers zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel gevaarlijker als er een bowlingbal jouw kant op komt in plaats van een sjoelschijf
Mompel mompel dat lag aan de bak mopper en aan de stenen grumbel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel lekker meedoenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van jou moeten ze ook afblijven. Gewoon van heel de ESF SC afblijven
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarentegen wel weer het voordeel dat mensen tenminste niet denken dat het jokers zijn.
Dat is ook een keer een idee!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we ook een keer bowlen? Ik denk dat ik daar meer kans mee maak
Aardstralen!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mompel mompel dat lag aan de bak mopper en aan de stenen grumbel.
Vuile valsspeler!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch als je met twee man speelt, dan haal je automatisch meer punten.
Ik verheug me nu al op de bowl-pose van Greys.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel van bowlen is dat er tenminste niet verkeerd geteld kan worden.
En dat idd, of die oid.quote:
Jij hebt ook een goede aanvallende sjoelhoudingquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de bowl-pose van Greys.
Misschien zitten er ook wel vrijstellingen in bowlingballen...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarentegen wel weer het voordeel dat mensen tenminste niet denken dat het jokers zijn.
Zoiets:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de bowl-pose van Greys.
Wie was er ook alweer van het Totaalsjoelen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goede aanvallende sjoelhouding
Misschien was het wel mijn aanwezigheid. Iedereen bleek slechter te sjoelen dan normaal, en ik stond middeninquote:
Ik weet niet eens hoe ik normaal sjoelquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien was het wel mijn aanwezigheid. Iedereen bleek slechter te sjoelen dan normaal, en ik stond middenin
Hoopte al dat iemand het vergeten wasquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goede aanvallende sjoelhouding
Jaaaaaaaquote:
Alleen maar liefde voor ESF en alle sjoelhoudingenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoopte al dat iemand het vergeten was![]()
![]()
Ik begon redelijk voor een beginner, zakte toen een beetje in en op het einde toen ik me al niet zo lekker voelde (ging ook eerder weg), maakte ik ineens een reusachtige vooruitgangquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik normaal sjoelWel dat ik een stijgende lijn had, in tegenstelling tot veel anderen
Door dat laatste had je zeker extra indruk gemaakt op de dronken stamgast.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begon redelijk voor een beginner, zakte toen een beetje in en op het einde toen ik me al niet zo lekker voelde (ging ook eerder weg), maakte ik ineens een reusachtige vooruitgang
Is er een volgende keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog jou op de app terwijl ik in de trein zat te appen. Jij kwam er droog tussen door met:
'Huh, is er een meet vandaag!?'![]()
Dat je het hebt kunnen missen johMaar volgende keer ben je er lekker bij toch?
(niet verplicht, maar zou leuk zijn)
Wat dat in Midlant? Ik kan me daar zo'n soort actie herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een keer in Utrecht gebowld waar ze een speciale actie hadden. Af en toe zat er een gouden kegel tussen. Als je dan de bar waarschuwde en daarna een strike gooide kreeg je gratis drankWat werd bepaald door een draai aan het rad
Oh was dat het!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker, o.a. dat doordat ze niet achter jou aan kon lopen Aoibhin de kroeg niet kon vinden
Toch lijkt het me geen goed idee om jezelf expres niet lekker te maken voor je gaat sjoelenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begon redelijk voor een beginner, zakte toen een beetje in en op het einde toen ik me al niet zo lekker voelde (ging ook eerder weg), maakte ik ineens een reusachtige vooruitgang
Ja dan wordt het Heel FOK! bakt, aldus Yvonne. En ook nog de ESF halve finale.quote:
Jaaaquote:
Bison Mariaplaats. Midlant ben ik echt al 20 jaar niet wezen bowlen, en toen was ik te jong voor alcoholquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat dat in Midlant? Ik kan me daar zo'n soort actie herinneren namelijk.
Oh jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door dat laatste had je zeker extra indruk gemaakt op de dronken stamgast.
Tuurlijk! Successen worden altijd herhaaldquote:
Ik weet niet wat slechter is, m'n bakskills of m'n sjoelskills..quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dan wordt het Heel FOK! bakt, aldus Yvonne. En ook nog de ESF halve finale.
Hij zit elke avond daar te wachten tot je aanschuift.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Maar schijnt volgens Greys een goede gast te zijn, dus misschien zit ik de volgende keer wel gezellig met hem aan de bar, zoals ik ook al min of meer had toegezegd.
Doe ik ook niet bewust.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch lijkt het me geen goed idee om jezelf expres niet lekker te maken voor je gaat sjoelen
Laatste keer in Midlant was ik ook te jong voor alcohol.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bison Mariaplaats. Midlant ben ik echt al 20 jaar niet wezen bowlen, en toen was ik te jong voor alcohol
Dat zullen Lena en Alexander Rybak ook gedacht hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk! Successen worden altijd herhaald
Hopelijk gaat het snel wat beterquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet bewust.Gaat al langer niet heel erg geweldig (heeft ook met niet zulke gezellige privé dingen te maken).
Was in ieder geval heel gezellig. Ben er de volgende keer weer bij.
We kunnen altijd met jouw koekjes gaan sjoelen. Alles is multi-inzetbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat slechter is, m'n bakskills of m'n sjoelskills..
Die schat kan tot de volgende meet wachten, want zo vaak ben ik niet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zit elke avond daar te wachten tot je aanschuift.
Bowlen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen altijd met jouw koekjes gaan sjoelen. Alles is multi-inzetbaar.
Lena ging best goed de tweede keer! (vond ik ook haar betere nummer, moet ik zeggen)quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zullen Lena en Alexander Rybak ook gedacht hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |