Mooi stom, maar fijn dat het allemaal gelukt isquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:47 schreef Redefine het volgende:
Zelf vandaag gelukkig geen slippertjes gemaakt, was ook niet glad, ondanks dat er best een laagje sneeuw lag. Zelf toen we vanmiddag buiten liepen in een sneeuwstorm was het niet glad.
Maar qua reistijd was het natuurlijk een ander verhaal, omdat de NS de hele dag al met een sneeuwrooster reed. Dus de helft reed niet, wat op zich nog wel te doen was. Maar bij het schrappen van de treinen hebben ze niet goed gekeken. Het directe alternatief op de eerste trein was ook geschrapt, waardoor je heel weinig keus had. En die treinen zaten daardoor ook stampvol (een trein kon ik zelfs niet eens in, zo vol was die).
Halfuur vroeger weggegaan om tien minuten later dan normaal aan te komen. En een kwartier eerder van werk weggegaan, om een klein halfuur later thuis te zijn. Kan erger natuurlijk, zoals het ook wel jaren is geweest, maar qua logica kan het wel wat beter.
Je hebt dus geen slippertjes gemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja en de vrouwen ook, of ze waren gewoon weggerend op het eind
met de auto bijna tegen mijn garage aangereden.. achteruit erin, maar moet heuveltje op, in de sneeuw.. maar is geluktquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt dus geen slippertjes gemaakt.
Windows-installatie op SSD kwam ik vandaag in, Spotify deed stom, toen werd ik Windows uitgegooid en daarna wil hij niet meer opstarten. Ik krijg een melding over een fout met harde schijf of verwijderbare media.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm, lastig, hopelijk kom je er nog wel uit op de manier dat het voor jou wel gunstig is en vooral ook zuiver. Sterkte i.i.g.
Geeft je systeem een foutmelding, blijft die hangen bij het opstarten of doet die helemaal niets meer?
Maar durf te wedden dat hij beter kan sjoelenquote:
Nee ik doelde erop dat de vrouwen om je heen smolten of wegrenden, dus kon je geen slippertje makenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
met de auto bijna tegen mijn garage aangereden.. achteruit erin, maar moet heuveltje op, in de sneeuw.. maar is gelukt
Denk het niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar durf te wedden dat hij beter kan sjoelen
Oohhh, geen leuke vrouwen om me heen gehad vandaagquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik doelde erop dat de vrouwen om je heen smolten of wegrenden, dus kon je geen slippertje maken
Bij het opstarten kom je ook niet meer bij je herstelmogelijkheden?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Windows-installatie op SSD kwam ik vandaag in, Spotify deed stom, toen werd ik Windows uitgegooid en daarna wil hij niet meer opstarten. Ik krijg een melding over een fout met harde schijf of verwijderbare media.
Oude installatie op HDD kwam ik eerst nog wel in, maar nu ook niet meer. In die installatie kon ik geen task manager openen of command prompt, wat raar is. Nog wel een malwarescan kunnen doen, en nu werkt die installatie ook niet meerNu dus een Linuxstick aan het maken
Ik zeg niks.quote:
Goed zo; gewoon monogaam blijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:47 schreef Redefine het volgende:
Zelf vandaag gelukkig geen slippertjes gemaakt
Ik voorzie een act met een sjoelbak tijdens het ESF.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar durf te wedden dat hij beter kan sjoelen
Alleen in winterse omstandigheden dan hequote:
SSD lukt niet, HDD lukte wel maar deed verdomd weinig.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het opstarten kom je ook niet meer bij je herstelmogelijkheden?
Jawel, hij heeft er zelfs vier.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen poot om op te staan
Zou wel heel toevallig zijn als beide schijven het probleem zijn, dus waarschijnlijk dan een software probleem met Windows. Heb je nog een andere licentie over?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SSD lukt niet, HDD lukte wel maar deed verdomd weinig.
Schieten met hagel zou ijs_beer zeggen.quote:
Wen er maar aan.quote:
SSD-installatie is er omdat HDD erg traag was en problemen gaf. Linux-stick is nu gemaakt, maar daar kijk ik later wel een keer naar. Als dat nu ook niet werkt word ik weer extra chagrijningquote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn als beide schijven het probleem zijn, dus waarschijnlijk dan een software probleem met Windows. Heb je nog een andere licentie over?
quote:
Zeg je nou dat ik hem neer moet schieten?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schieten met hagel zou ijs_beer zeggen.
Dat is inderdaad heel erg irritant, hopelijk kom je er nog uit. Maar goed, waarschijnlijk zal je aan leukere dingen willen denken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SSD-installatie is er omdat HDD erg traag was en problemen gaf. Linux-stick is nu gemaakt, maar daar kijk ik later wel een keer naar. Als dat nu ook niet werkt word ik weer extra chagrijning![]()
Nou ja. Hallo allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |