Ik weet nog jou op de app terwijl ik in de trein zat te appen. Jij kwam er droog tussen door met:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoor het al, ik heb heel wat gemist afgelopen weekend.
Op jou moeten ze ook niet gaan schieten neequote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit idd.
Iedereen is hier nog steeds welkom.![]()
Zo lang ze maar niet op ijs_beer gaan schieten. Liever ook niet op mij trouwens, als we het er toch over hebben.
![]()
Zeker, o.a. dat doordat ze niet achter jou aan kon lopen Aoibhin de kroeg niet kon vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoor het al, ik heb heel wat gemist afgelopen weekend.
En op mij wel joh? Ik ben ook geen geweldige sjoeler, dus zo goed kan ik me ook niet verdedigen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit idd.
Iedereen is hier nog steeds welkom.![]()
Zo lang ze maar niet op ijs_beer gaan schieten. Liever ook niet op mij trouwens, als we het er toch over hebben.
![]()
Nee, geen goed idee. Roger (of Epiales; weet niet wie de overhand had zondag) speelt iedereen behalve Moira eruit.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op jou moeten ze ook niet gaan schieten nee
Ja, het is eigenlijk stiekem de schuld van Cyan dat ik bijna op een snelweg terecht kwam, en daarna op een landingsbaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker, o.a. dat doordat ze niet achter jou aan kon lopen Aoibhin de kroeg niet kon vinden
Van jou moeten ze ook afblijven. Gewoon van heel de ESF SC afblijvenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En op mij wel joh? Ik ben ook geen geweldige sjoeler, dus zo goed kan ik me ook niet verdedigen.(hoewel mijn missers aardig venijnig tegen de muur aan kwamen)
Wel mee eens dat ze van jou en ijs_beer af moeten blijven.
Gaan we ook een keer bowlen? Ik denk dat ik daar meer kans mee maakquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, geen goed idee. Roger (of Epiales; weet niet wie de overhand had zondag) speelt iedereen behalve Moira eruit.
Dat is ook wel logisch als je met twee man speelt, dan haal je automatisch meer punten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, geen goed idee. Roger (of Epiales; weet niet wie de overhand had zondag) speelt iedereen behalve Moira eruit.
Voordeel van bowlen is dat er tenminste niet verkeerd geteld kan worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we ook een keer bowlen? Ik denk dat ik daar meer kans mee maak
Wel gevaarlijker als er een bowlingbal jouw kant op komt in plaats van een sjoelschijfquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel van bowlen is dat er tenminste niet verkeerd geteld kan worden.
Dat is waar. Daarentegen wel weer het voordeel dat mensen tenminste niet denken dat het jokers zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel gevaarlijker als er een bowlingbal jouw kant op komt in plaats van een sjoelschijf
Mompel mompel dat lag aan de bak mopper en aan de stenen grumbel.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel lekker meedoenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van jou moeten ze ook afblijven. Gewoon van heel de ESF SC afblijven
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarentegen wel weer het voordeel dat mensen tenminste niet denken dat het jokers zijn.
Dat is ook een keer een idee!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we ook een keer bowlen? Ik denk dat ik daar meer kans mee maak
Aardstralen!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mompel mompel dat lag aan de bak mopper en aan de stenen grumbel.
Vuile valsspeler!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch als je met twee man speelt, dan haal je automatisch meer punten.
Ik verheug me nu al op de bowl-pose van Greys.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voordeel van bowlen is dat er tenminste niet verkeerd geteld kan worden.
En dat idd, of die oid.quote:
Jij hebt ook een goede aanvallende sjoelhoudingquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de bowl-pose van Greys.
Misschien zitten er ook wel vrijstellingen in bowlingballen...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarentegen wel weer het voordeel dat mensen tenminste niet denken dat het jokers zijn.
Zoiets:quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de bowl-pose van Greys.
Wie was er ook alweer van het Totaalsjoelen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goede aanvallende sjoelhouding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |