Als je deel2 ziet zal je helemaal in shock zijn als zn dochter live in de uitzending zit. Hij verdedigt leida dan alleen maar.. En tijdens die uitzending zat die alleen maar mensen te retweeten die hem en leida verdedigen. Vader van niks.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef Leandra het volgende:
Leida is ook in de tell all gewoon bot over zijn kinderen....
In het eerste deel zit ze juist te huilen en zegt ze spijt te hebben? Deel 2 heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef Leandra het volgende:
Deel 2 is ook nog niet op tv geweest in NL. Verwarrend wel, twee verschillende 90 Days..-series tegelijk en dan ook nog FOK!-kers die afleveringen eerder zien dan dat ze op NL tv zijn..quote:Op maandag 21 januari 2019 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
In het eerste deel zit ze juist te huilen en zegt ze spijt te hebben? Deel 2 heb ik nog niet gezien.
Je kunt hem online zien. Is best de moeite waard.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:53 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Deel 2 is ook nog niet op tv geweest in NL. Verwarrend wel, twee verschillende 90 Days..-series tegelijk en dan ook nog FOK!-kers die afleveringen eerder zien dan dat ze op NL tv zijn..
Ik heb echt heel erg mijn best gedaan om Jesse te vinden. Rond 29 minuten in de aflevering zit hij, de stilste agent die ik ooit heb gezien. Hoe durf je dit op je imdb-profiel te vermelden..?quote:Op maandag 21 januari 2019 09:55 schreef Leandra het volgende:
Ik heb gisteren alleen de eerste helft van deel 1 gezien trouwens, daarna geschakeld naar Judas.
Waar Jesse dus een figurantenrol in had
Staan allemaal rolletjes van 1 seconde opquote:Op maandag 21 januari 2019 11:20 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt heel erg mijn best gedaan om Jesse te vinden. Rond 29 minuten in de aflevering zit hij, de stilste agent die ik ooit heb gezien. Hoe durf je dit op je imdb-profiel te vermelden..?
Ik had zelfs zoiets van "Wat doet Jesse nou weer bij Sonja van Hout op de bank?!"quote:Op maandag 21 januari 2019 11:20 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt heel erg mijn best gedaan om Jesse te vinden. Rond 29 minuten in de aflevering zit hij, de stilste agent die ik ooit heb gezien. Hoe durf je dit op je imdb-profiel te vermelden..?
Hahahaquote:Op maandag 21 januari 2019 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had zelfs zoiets van "Wat doet Jesse nou weer bij Sonja van Hout op de bank?!"
Hij zat daar ook Jesse te zijn, ogenschijnlijk geen flauw idee hebbend bij wie en op welk moment hij daar op die bank zat.
Nee is onzin. Maar waarsch wil hij zichzelf meer laten lijken dan dat die is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 22:57 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hahaha
Volgens zijn imdb-pagina zit hij in 6 afleveringen Judas. Heb ik over hem heen gekeken in de eerste twee?
Welk seizoen? Alles wat jullie in nl kijken is al oud dus ja. Vooral dat seizoen van darcy e.d. Is al heel erg lang geleden.quote:
wat een kutkind is die dochter ook, ziet er een lesbische SJW uit #teamleidaquote:Op zondag 20 januari 2019 21:26 schreef Leandra het volgende:
ja ja, nu weten we het welquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:05 schreef Za het volgende:
Jesse heeft dit keurig afgerond, zag er iit de rest verzorgd uit, ook beleefd naar de andere wanhopige daters toe.
Het clubje daar vindt het blijkbaar normaal dat 2 zussen als katten vechten en de politie ze uit elkaar moet halen, Darcey haar Louboutins naar Jessie's hoofd gooit, zich elke avond laat vol lopen met alcohol en alleen goed gaat op door haar zelf geïnitieerd drama en extremiteiten.
Jessie is beter af zonder deze vrouw die hem catfishte met 20 jaar oude foto's.
Za = Jesse?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:05 schreef Za het volgende:
Jesse heeft dit keurig afgerond, zag er iit de rest verzorgd uit, ook beleefd naar de andere wanhopige daters toe.
Het clubje daar vindt het blijkbaar normaal dat 2 zussen als katten vechten en de politie ze uit elkaar moet halen, Darcey haar Louboutins naar Jessie's hoofd gooit, zich elke avond laat vol lopen met alcohol en alleen goed gaat op door haar zelf geïnitieerd drama en extremiteiten.
Hoi Jesse, goed dat je jezelf gelooft, niemand anders doet dat namelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:05 schreef Za het volgende:
Dat zag je zeker.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:39 schreef Leandra het volgende:
Zag ik in de aftiteling nou iets over Jonathan en Fernanda uit elkaar?
Nog zo iemand die er verzorgd uitzag:quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:05 schreef Za het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:39 schreef Leandra het volgende:
Realistisch een filmpersonage vergelijken met Jessie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Nog zo iemand die er verzorgd uitzag:
[ afbeelding ]
Gelukkig wel, Jonathan is een hele vieze man.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:39 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:17 schreef Za het volgende:
[..]
Realistisch een filmpersonage vergelijken met Jessie.
Nog zo'n verzorgde man:quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:17 schreef Za het volgende:
[..]
Realistisch een filmpersonage vergelijken met Jessie.
https://twitter.com/johnyates327/status/1088801479530553346?s=21quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
hoe komt coltie ineens aan die grote bek?
Sprekend.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg de kriebels van dat haar van Jesse.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jessie heeft nogal wat losgemaakt hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nog zo'n verzorgde man:
[ afbeelding ]
En oeh.![]()
[ afbeelding ]
Duh. Maar het personage komt uit een boek. De film kwam bijna tien jaar later.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:51 schreef Za het volgende:
[..]
De foto is van Christian Bayle in de film American Psycho.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:05 schreef praadje het volgende:
Iemand een foto van Jonathan en Fernanda? Kijk pas sinds een paar weken dus ik weet niet precies wie dat zijn.
http://lmgtfy.com/?q=Jonathan+Fernanda+90+Days+To+Wedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:05 schreef praadje het volgende:
Iemand een foto van Jonathan en Fernanda? Kijk pas sinds een paar weken dus ik weet niet precies wie dat zijn.
Er zijn geen foto's van boekenpersonages, dus kan Jessie daar nooit sprekend op lijken, ongeacht wanneer het boek American Psycho verschenen is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:04 schreef bloempjuh het volgende:
Duh. Maar het personage komt uit een boek. De film kwam bijna tien jaar later.
Aaaanyway. Jesse (zonder i) komt over als het hoofdpersonage in A.P., Patrick. Qua uiterlijk lijkt 'ie meer op de filmversie, qua gedrag op de boekversie. Het boek is trouwens echt gruwelijk en ik moest hele pagina's overslaan omdat ze té bloederig waren (en mijn hoofd in plaatjes denkt).quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:24 schreef Za het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's van boekenpersonages, dus kan Jessie daar nooit sprekend op lijken, ongeacht wanneer het boek American Psycho verschenen is.
Nicole & Azan, Colt & Larissa gespot in de trailer op TLCquote:
Leuk!! DRA MA garanteed!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:56 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nicole & Azan, Colt & Larissa gespot in de trailer op TLC
Of dus vanaf 10 mei op TLC (NL).quote:Op maandag 6 mei 2019 17:14 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe seizoen is vorige week begonnen! Te zien op YouTube en de torrents etc. of met vpn.
Dr moeder van Chantel is zo irritantquote:Op maandag 6 mei 2019 18:21 schreef -0- het volgende:
Zag ook Pedro en Chantel met de 'harvesting the American dollar' moeder langskomen
Ze krijgen in Juli een eigen spin-off serie...quote:Op maandag 6 mei 2019 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dr moeder van Chantel is zo irritant
Staat in de eerste zin van het artikel onder de video ;-)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:23 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks!
Enig idee wanneer deze gaat worden uitgezonden?
Excuses niet gezien, dankjewel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:24 schreef RipCity het volgende:
Staat in de eerste zin van het artikel onder de video ;-)
3 juni.
Ik denk dat Larissa knettergek is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:52 schreef Za het volgende:
Ik vind Larissa geweldig, de anderen interesseren me niet zo.
Chantel en Pedro is een act geworden.
Niet voor niets 2 kids in buitenland die zequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef rena het volgende:
Larissa is zo gek als een deur, wat een maf wijf, vooral het feit dat ze zichzelf zo overduidelijk een lot uit de loterij vindtDe relatie van die Colt met zijn moeder vind ik overigens ook niet helemaal gezind.
Leukste stel vind ik nu die Andrei en hoeheetzeookalweer, de enige die ik ook echt verliefd vind ogen.
Dat die Nicole zo achter Azan aan blijft lopen begint gewoon sneu te worden..
Larissa?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 05:32 schreef RipCity het volgende:
Niet voor niets 2 kids in buitenland die ze
Niet meer mag zien.
Toch vind ik het nog wel lastig om er grip op te krijgen hoe gek Larissa werkelijk is. Ze is erg onzeker, dat is duidelijk, maar wat drijft haar in hemelsnaam om met Coltie een relatie te willen? In feite weten we door het programma heel weinig over haar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef rena het volgende:
Larissa is zo gek als een deur, wat een maf wijf, vooral het feit dat ze zichzelf zo overduidelijk een lot uit de loterij vindtDe relatie van die Colt met zijn moeder vind ik overigens ook niet helemaal gezind.
Shockyquote:Op zondag 19 mei 2019 01:18 schreef Cockwhale het volgende:
Paola ziet er zelfs zwanger nog teringlekker uit.
Geweldig weer met die ene Prince of Bell Air chick, of eigenlijk haar ouders. "We can be everywhere"
En Shocky, omg
Paoquote:Op zondag 19 mei 2019 01:18 schreef Cockwhale het volgende:
Paola ziet er zelfs zwanger nog teringlekker uit.
Geweldig weer met die ene Prince of Bell Air chick, of eigenlijk haar ouders. "We can be everywhere"
En Shocky, omg
Hoe dat zo, wat doet de man verkeerd, hij moet opboksen tegen een familie met krankzinnigen, respect dat hij er nog zit.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Die Chantel is onbegrijpelijk. Een weldenkend mens had Pedro allang de deur uitgekickt, maar ze blijft het uit alle macht proberen.
Ze zijn allebei gestoord wmb (of naja Pedro is eerder een klein, onvolwassen mannetje), maar die familie is wel echt hilarisch met hun conspiracy theories. Nu weer met hun steroids-theoryquote:Op zondag 19 mei 2019 13:24 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe dat zo, wat doet de man verkeerd, hij moet opboksen tegen een familie met krankzinnigen, respect dat hij er nog zit.
Zoals Cockwhale (quote:Op zondag 19 mei 2019 13:24 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe dat zo, wat doet de man verkeerd, hij moet opboksen tegen een familie met krankzinnigen, respect dat hij er nog zit.
Hij is murw imo gezien Chantel het echte probleem is.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:20 schreef SEMTEX het volgende:
Zoals Cockwhale () al aangeeft, hij reageert continue onvolwassen in gesprekken, hij heeft haar broer aangevallen, wil geen oplossing zoeken voor het probleem tussen hun families, laat alles een beetje aan haar over.
Die zijn beide loco inderdaad, al vind ik de familie van Pedro nog wat erger. En Pedro zelf is zo onvolwassen. Dat gamen van 'em is tekenend.quote:Op zondag 19 mei 2019 15:33 schreef rena het volgende:
Ik kan bij Chantal en Pedro eigenlijk niet kiezen wie ik het ergste vind, voornamelijk op het gebied van hun families zijn beide vreselijk
Ik kan die verhaallijn maar moeilijk verdragen omdat alles geacteerd lijkt.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Jay ook niks. Verwacht wel dat dat stuk loopt.
En ook volledig geacteerd is, IMO.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan die verhaallijn maar moeilijk verdragen omdat alles geacteerd lijkt.
Hij kan niet zoveel anders, want hij heeft nog steeds geen werkvergunning, volgens mij.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die zijn beide loco inderdaad, al vind ik de familie van Pedro nog wat erger. En Pedro zelf is zo onvolwassen. Dat gamen van 'em is tekenend.
quote:Op maandag 10 juni 2019 07:05 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is allemaal wel zo natuurlijk, maar godsamme wat een prachtige tieten heeft die Chantel
Ze heeft ook een heerlijke kont en heup-taille figuur.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:05 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is allemaal wel zo natuurlijk, maar godsamme wat een prachtige tieten heeft die Chantel
Het was best vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
Aanstaande dinsdag komt er nieuwe seizoen
Met nieuwe kandidaten de rollen zijn omgedraaid ze gaan naar het buitenland verhuizen
Zijn die zwangerschappen ook gescript?quote:
Nee hun hoofden ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:16 schreef MissGiraffe het volgende:
Zijn die zwangerschappen ook gescript?
Ohhhhh oké!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:15 schreef Za het volgende:
[..]
Nee hun hoofden ook niet.
Maar al die scenes aan tafel zijn allemaal onzin.
Waar?quote:Op maandag 21 januari 2019 10:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je kunt hem online zien. Is best de moeite waard.
Ja ik was ook erg verbaasdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een zwak voor Annie, die ineens verklaarde het leger in te willen. Dat zag ik niet aankomen.
Met een kutkop.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:10 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een lijf heeft die Chantel zeg, damn.
Mja, wat een uitzending weer vanavond btw......quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft geen lelijke kop wmb. Niet helemaal mn type, maar ik zou haar zeker doen.
Inderdaad. Die familie van Chantel blijft briljant trouwens. Misschien gaan we Shocky nog in actie zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:31 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Mja, wat een uitzending weer vanavond btw......
Ze is 44, mag hopen dat ze al in de overgang is.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:34 schreef Za het volgende:
Het exhibitionisme van Pao wekt mijn ergenis.
Een soort Katja Schuurman, mocht zij zwanger raken dan zie ik haar ook wel zo'n walgelijke zwembadscene on camera doen.
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:48 schreef MissGiraffe het volgende:
Ze is 44, mag hopen dat ze al in de overgang is.
Hij zit al jaren met deze hysterische, een soort gewenning denk ik.quote:Het verbaast me dat die vent van Pao zo rustig blijft, helemaal panisch doen wanneer hij de baby in zn armen heeft. Tering.
Meest achterlijke was wel het 'spontane' idee van Annie om het leger in te gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:52 schreef Za het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
[..]
Hij zit al jaren met deze hysterische, een soort gewenning denk ik.
Eigenlijk is de show niet leuk meer, bepaalde verhaallijnen zijn inmiddels zo uitgemolken dat er van alles verzonnen wordt nu. IMO
Idd. En Nicole met paars haar, Pao liggend in het kinderbad, Jay pakt vrouw in wc, moeder van Chantel met taser, de dans van Pedro.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:57 schreef MissGiraffe het volgende:
Meest achterlijke was wel het 'spontane' idee van Annie om het leger in te gaan
Ja ach, ze had op dat moment net een baby gekregen. Ik vond het niet zo schokkend. Veel stuitender vond ik bijvoorbeeld hoe ze tegen hem deed in de periode na de miskraam, hem verwijtend dat hij haar niet steunde. Hij had er zelf ook duidelijk veel verdriet van, arme kerel. Ze vraagt voortdurend respect voor haar haar pijn, haar wensen, haar tradities, maar kan zo weinig begrip opbrengen voor de zijne.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:48 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ze is 44, mag hopen dat ze al in de overgang is.
Het verbaast me dat die vent van Pao zo rustig blijft, helemaal panisch doen wanneer hij de baby in zn armen heeft. Tering.
Over 2 weken begint de family chantel spin-off serie.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Inderdaad. Die familie van Chantel blijft briljant trouwens. Misschien gaan we Shocky nog in actie zien.
Het laatste wat ik gezien heb...quote:Op zondag 7 juli 2019 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand de '90 day the other way' gezien? Daarin wordt o.a. vervolg gegeven aan de verhaallijn van Karine en Paul. Wat een zootje maakt Paul van zijn leven, ongelooflijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat al uitgezonden is, is dat-ie net vertrekt met 5 koffers en er vanwege een embargo maar 2 mee mogen en hij nagenoeg flipt en zijn moeder uitscheldt. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontvouwen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik denk dat dit een nieuw soort geestelijke stoornis is, waarbij families meedoen aan een tv programma, en getriggered door geld, achterdocht en zucht naar aandacht in een soort waan gaan leven, waarbij iedereen zich bemoeit met iedereen, er geen respect meer is voor het individu, en de mate van achterdocht toeneemt tot dusdanige vormen dat niemand meer enige realiteitszin heeft.quote:Op zondag 7 juli 2019 12:07 schreef RipCity het volgende:
Over 2 weken begint de family chantel spin-off serie.
quote:Op zondag 7 juli 2019 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het laatste wat ik gezien heb...Volgens mij de raarste kwiebus ooit in zo'n programma. Hebben jullie die uitzending gezien dat hij de eerste keer naar Brazilië ging? Met al die idiote dingen die hem moesten beschermen tegen wat hem zou kunnen gebeurden, koffers vol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat al uitgezonden is, is dat-ie net vertrekt met 5 koffers en er vanwege een embargo maar 2 mee mogen en hij nagenoeg flipt en zijn moeder uitscheldt. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontvouwen.
Ik geloof er trouwens ook niets van dat dat kind van hem is.
Ik heb het dus gisteren (of eergisteren?) ook gemistquote:Op zondag 7 juli 2019 23:18 schreef JaneDoe het volgende:
Op de een of andere manier vergeet ik dit seizoen steeds om op tijd in te schakelen en nis zo steeds de helft
Zij was ook bizar met haar 'je verteld te veel tegen je vader'. Ze deelt zelf werkelijk elke scheet met haar hele familie.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vond Andrei al naar toen bleek dat hij bij zijn visumaanvraag had gelogen, en daarom geen visum kreeg (en maar niet aan haar wilde vertellen dat hij een strafblad had en dat dat het probleem was), maar hoe hij nu doet met zijn vader in NY willen ophalen terwijl ze geen geld voor de tickets hebben en van haar verwacht dat ze zijn tas gaat inpakken.... tring zeg WTF?!
Behalve dat zij niet verstaat wat hij vertelt en wat hij al wel vertelt inderdaad geen goede "voorbereiding" is voor een ontmoeting met haar familie.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:33 schreef -0- het volgende:
[..]
Zij was ook bizar met haar 'je verteld te veel tegen je vader'. Ze deelt zelf werkelijk elke scheet met haar hele familie.
Afgelopen week een what now? Aflevering teruggekeken. Alan en Kirlyam blijven toch veruit de normaalste van iedereen.
https://twitter.com/johnyates327/status/1148013162601570304?s=21quote:Op zondag 7 juli 2019 22:17 schreef Leandra het volgende:
Wat een respectloze lul is Jay ook, niet alleen richting Ashley, maar dus ook richting zijn "vrienden" van de Barber Shop.
Shockyquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Inderdaad. Die familie van Chantel blijft briljant trouwens. Misschien gaan we Shocky nog in actie zien.
Dat hoesje voor over z'n pik om hem te beschermen tegen enge beestjes in het waterquote:Op zondag 7 juli 2019 13:57 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Met al die idiote dingen die hem moesten beschermen tegen wat hem zou kunnen gebeurden, koffers vol!
Tja, dat hij een conservatieve seksist is wist ze al vanaf het begin. Toen ze nog niet samenwoonden vond ze dat wel spannend, zo'n 'echte man' maar nu merkt ze de minder leuke kanten er van.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:31 schreef Leandra het volgende:
en van haar verwacht dat ze zijn tas gaat inpakken.... tring zeg WTF?!
Volgens mij ging dat niet eens zo langzaam, maar vond ze het wat lastig bot tegen hem te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:46 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dat hoesje voor over z'n pik om hem te beschermen tegen enge beestjes in het wateren daarna nog helemaal als een condoom met reddingsvest het water in gaan
dat is toch geen man, snap wel dat ze langzaam op hem afgeknapt is.
Truequote:Op maandag 8 juli 2019 09:52 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Tja, dat hij een conservatieve seksist is wist ze al vanaf het begin. Toen ze nog niet samenwoonden vond ze dat wel spannend, zo'n 'echte man' maar nu merkt ze de minder leuke kanten er van.
Colt zn tieten zijn groter dan die van Larissa.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:06 schreef Leandra het volgende:
Larissa die gewoon vrijwel onverbloemd tegen Colt zegt dat het haar alleen maar om de Green Card gaat, en Colt die eigenlijk nog alles wel wil toestaan als hij maar bij haar aan tafel kan zitten.... wake up Colt, zodra ze haar Green Card heeft zit ze niet meer aan jouw tafel, en jij zeker niet aan de hare.
Dat denk ik niet, ik denk wel dat het een moedersjochie is, zelf werkelijk een beslissing nemen zonder dat de belangrijkste vrouw(en) in zijn leven een mening heeft gegeven is wat lastig voor hem.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:59 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Colt zn tieten zijn groter dan die van Larissa.
Overigens: hij doet zo vrouwelijk, issie gay?
Een betere toekomst ms? Je ziet best wel vaak (vooral bij die meisjes uit de Filipijnen) dat ze het doen voor een betere toekomst en geld voor hun familie in hun thuisland.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze wel met hem getrouwd is, je zag aan alles aan haar tot het ja-woord dat ze echt niet wilde.
Haha, hij kan haar bh's gaan dragenquote:Op maandag 8 juli 2019 09:59 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Colt zn tieten zijn groter dan die van Larissa.
Ja, maar dan snap ik niet wat ze daar nog in dat hellhole doen.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:03 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Een betere toekomst ms? Je ziet best wel vaak (vooral bij die meisjes uit de Filipijnen) dat ze het doen voor een betere toekomst en geld voor hun familie in hun thuisland.
Ik denk dat ze helemaal haar familie niet wil verlaten en alleen geld van hem wil voor haar en haar baby. Ik vind het ook zo'n sneue gast, verwachten dat zijn moeder weer alles voor hem gaat betalen terwijl ze voor hem ook al zoveel betaald heeft. Vind het wel knap dat z'n moeder haar poot tot nu toe stijf houdt en weigert meer geld te geven ook al probeert ie met emotionele chantage haar toch zover te krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan snap ik niet wat ze daar nog in dat hellhole doen.
Niet dat verhuizen naar de VS (en bij zijn moeder intrekken?) wel een enorme verbetering zou zijn, maar gezien ze nog steeds daar zijn en geen aanstalten lijken te maken naar de VS te verhuizen snap ik haar doel niet zo.
Ja, dat afhankelijke is behoorlijk sneu.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:11 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal haar familie niet wil verlaten en alleen geld van hem wil voor haar en haar baby. Ik vind het ook zo'n sneue gast, verwachten dat zijn moeder weer alles voor hem gaat betalen terwijl ze voor hem ook al zoveel betaald heeft. Vind het wel knap dat z'n moeder haar poot tot nu toe stijf houdt en weigert meer geld te geven ook al probeert ie met emotionele chantage haar toch zover te krijgen.
Ohja, daar ging het betalen door zijn moeder juist ook over idd. Ze zochten een sponsor omdat hij niet voldoende geld verdiende. Daarnaast ook nog een kind verwekken maar het eigenlijk niet kunnen betalen. Ik snap dat niet. Hetzelfde gaat op voor Libby en Andrei.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:22 schreef Leandra het volgende:
Herstel: ik zie dat ze wel druk doende waren een visum voor Karine te krijgen, en dat dat inmiddels ook lijkt te zijn gelukt.
Andrei een strafblad?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vond Andrei al naar toen bleek dat hij bij zijn visumaanvraag had gelogen, en daarom geen visum kreeg (en maar niet aan haar wilde vertellen dat hij een strafblad had en dat dat het probleem was)
Ja Andrei, die had gelogen op zijn visumaanvraag.quote:Op maandag 8 juli 2019 11:52 schreef Za het volgende:
[..]
Andrei een strafblad?
Bedoel je niet Charlie en zijn kids?
[ afbeelding ]
Serieus, ik wist niets van een strafblad het past ook niet zo bij hem, online kan ik er niets over vinden.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ja Andrei, die had gelogen op zijn visumaanvraag.
Ik denk dat Leandra misschien die Engelsman bedoelt.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan het me dat ook niet herinneren van Andrei, maar ik kan het gemist hebben.
Maar dat is toch allemaal fake. Ze krijgen $ 2000 per aflevering, dus zo'n 24.000 voor deze reeks, genoeg om het een paar maanden mee uit te zingen en hij en zij niet fulltime hoeven te werken. Ik begrijp best dat hij zo op het einde van haar zwangerschap ook met zijn pa erbij niet weken van huis gaat, 2 maanden na de bevalling is vroeg genoeg.quote:Ik heb er nog niet eens een probleem mee dat Andrei de man in huis wil zijn, de dienst uit wil maken en geen geld van anderen aan wil nemen. Maar jemig, neem je verantwoordelijkheid dan ook. Verdien dan genoeg geld om van rond te komen en laat het niet aan je vrouw over om financiële problemen op te lossen.
Jammer. Alle buitenlandse echtgenoten worden bewust neergezet op een bepaalde wijze.quote:En hij doet ook erg kleinerend tegen haar als het om haar zwangerschap gaat, alsof ze die gebruikt om hem een schuldgevoel aan te praten. Ik vind hem geen trots persoon maar een regelrechte lul.
Ik kan me dat wel herinneren, niet precies wat het was, maar wel dat er iets was waardoor hij eerst geen K-1 visum kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan het me dat ook niet herinneren van Andrei, maar ik kan het gemist hebben.
Het is scripted reality, dus het is niet allemaal nep.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:58 schreef Za het volgende:
Maar dat is toch allemaal fake. Ze krijgen $ 2000 per aflevering, dus zo'n 24.000 voor deze reeks, genoeg om het een paar maanden mee uit te zingen en hij en zij niet fulltime hoeven te werken. Ik begrijp best dat hij zo op het einde van haar zwangerschap ook met zijn pa erbij niet weken van huis gaat, 2 maanden na de bevalling is vroeg genoeg.
Ik vond Alexei wel sympathiek. Maar inderdaad, de mannen en ook vrouwen uit het buitenland worden vaak als karikatuur neergezet. Misschien zijn culturele verschillen vaak karikaturaal, maar het programma helpt me in ieder geval niet om meer begrip te krijgen voor de verschillende achtergronden. Het Amerikaanse wordt tot norm verheven.quote:Jammer. Alle buitenlandse echtgenoten worden bewust neergezet op een bepaalde wijze.
Ik vind het een leuke kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Herkent iemand deze dame?anfisa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkent iemand deze dame?Anfisa is gaan bodybuilden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
En ze doet het nog goed ook.quote:
Je kunt beter niet voor mij denken, ik bedoel Andrei.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:58 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat Leandra misschien die Engelsman bedoelt.
quote:Op maandag 8 juli 2019 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt beter niet voor mij denken, ik bedoel Andrei.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hem niet moet, onder andere omdat hij tegen haar liegt, zoals over de afwijzing van zijn K-1 visum.
Dat jij hem vanaf het begin geweldig vond en blind bent voor zijn nare trekjes kan ik niets aan doen.
LOLquote:Op maandag 8 juli 2019 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hem niet moet, onder andere omdat hij tegen haar liegt, zoals over de afwijzing van zijn K-1 visum.
Dat jij hem vanaf het begin geweldig vond en blind bent voor zijn nare trekjes kan ik niets aan doen.
Dat is toch niet helemaal waar, ook de Amerikaanse deelnemers worden zelf ook niet echt positief weergegeven, David, Paul, Ricky en zo zijn er nog wel een paar volgens mij. Ze laten toch best goed zien dat aan beide zijdes soms niet al te snuggere mensen zitten.quote:Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
Maar inderdaad, de mannen en ook vrouwen uit het buitenland worden vaak als karikatuur neergezet. Misschien zijn culturele verschillen vaak karikaturaal, maar het programma helpt me in ieder geval niet om meer begrip te krijgen voor de verschillende achtergronden. Het Amerikaanse wordt tot norm verheven.
Herkent iemand deze dame?Je moet wat als je man in gevangenis zit. Dit weekend is ze eerste geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
De dames ook niet allemaal, iedereen kon op z'n klompen aanvoelen dat Mohammed niet echt verliefd was op een onaantrekkelijke Amerikaanse (Danielle) die bijna 2 keer zo oud was.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:32 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal waar, ook de Amerikaanse deelnemers worden zelf ook niet echt positief weergegeven, David, Paul, Ricky en zo zijn er nog wel een paar volgens mij. Ze laten toch best goed zien dat aan beide zijdes soms niet al te snuggere mensen zitten.
Je kunt wel van alles beweren, kom eerst maar eens met een bron.quote:Op maandag 8 juli 2019 16:08 schreef Leandra het volgende:
vanaf 2.27quote:Op maandag 8 juli 2019 17:58 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt wel van alles beweren, kom eerst maar eens met een bron.
IMO verzin je het.
In geen van deze clips wordt gezegd dat Andrei een strafblad heeft en evenmin dat hij ergens over gelogen heeft.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:34 schreef Leandra het volgende:
Het antwoord zit dus ergens in afleveringen 4 en 5 van seizoen 5
Prima joh, dan zoek je zelf even uit waarom zijn visum-aanvraag zolang duurde.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:09 schreef Za het volgende:
[..]
In geen van deze clips wordt gezegd dat Andrei gelogen heeft of een strafblad heeft.
Volgens mij was het iets met een visum toen hij in Ierland was en dat hij toen te laat terug keerde naar Moldavië. Niet iets met een crimineel strafblad of zo, wel iets waardoor hij problemen kreeg met het K-1 visumquote:Op maandag 8 juli 2019 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
vanaf 2.27
eerste minuten
Het antwoord zit dus ergens in afleveringen 4 en 5 van seizoen 5
Want in aflevering 6 heeft hij zijn visum:
Jij doet gewoon aannames.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:10 schreef Leandra het volgende:
Prima joh, dan zoek je zelf even uit waarom zijn visum-aanvraag zolang duurde.
Was het niet zo dat hij een week of een maand langer was gebleven, en daarmee zijn visa in Ierland overschreden had?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
Volgens mij was het iets met een visum toen hij in Ierland was en dat hij toen te laat terug keerde naar Moldavië. Niet iets met een crimineel strafblad of zo, wel iets waardoor hij problemen kreeg met het K-1 visum
Herkent iemand deze dame?WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Oh ja, zoiets speelde er inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:14 schreef Za het volgende:
[..]
Was het niet zo dat hij een week of een maand langer was gebleven, en daarmee zijn visa in Ierland overschreden had?
Oh god ja, die Evelynquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:13 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Oh god ja, die Evelynwat een verschrikkelijk verwend mens zeg.. dat was altijd heerlijk om na het sporten en douchen in bed naar te kijken
Ze zijn nog bij elkaar, dat doet hij goed. Maar zij ook, zo'n fitte body in korte tijd vergt veel discipline.quote:
eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Elke keer als ik die zus zie van Pedro wil ik d'r slaan, wat een
Ongelovelijk he, mijn man en ik zaten er met complete verbazing naar te kijken, volgens mij is ze gewoon bang om alleen te zijn.quote:
ja bizar ditquote:Op zondag 28 juli 2019 10:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ongelovelijk he, mijn man en ik zaten er met complete verbazing naar te kijken, volgens mij is ze gewoon bang om alleen te zijn.
Nogal ja, maar die zussen zijn ook niet goed wat een stokende bemoeials.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens![]()
Andrei![]()
Hij is zo koppig, arrogant & bazig
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:56 schreef hoe-die-nie het volgende:
Coltie kan beter met z'n moeder trouwen, beetje vreemde relatie hebben die twee.
Met die wrat bedoel jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:56 schreef hoe-die-nie het volgende:
Coltie kan beter met z'n moeder trouwen, beetje vreemde relatie hebben die twee.
Kijk eens goed naar die vrouwquote:
blijkbaar nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je hebt die nageboorte niet aan haar gezicht zien plakken?
Dat wierp Larissa hem nog toe toch? Dat hij zijn moeder maar moest gaan pakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:56 schreef hoe-die-nie het volgende:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je hebt die nageboorte niet aan haar gezicht zien plakken?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die vrouw
[..]
blijkbaar niet
Volgens mij is het gewoon een verkeerd soort liefde. Op zich wel begrijpelijk zonder een aanwezige vader en twee achtergebleven mensen die een vrij geïsoleerd leven leiden en daardoor met de jaren een verkeerd soort relatie hebben opgebouwd waarbij ze heel moeilijk zonder elkaar kunnen. Maar goed, ik baseer dat ook maar op wat we te zien krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:47 schreef rena het volgende:
[..]
Dat wierp Larissa hem nog toe toch? Dat hij zijn moeder maar moest gaan pakken![]()
Hij zit wel erg onder de plak bij zijn mammie
Nou, ik heb mijn oudste zoon ook alleen opgevoed, maar wij gaan niet zo zwakzinnig met elkaar om hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:11 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een verkeerd soort liefde. Op zich wel begrijpelijk zonder een aanwezige vader en twee achtergebleven mensen die een vrij geïsoleerd leven leiden en daardoor met de jaren een verkeerd soort relatie hebben opgebouwd waarbij ze heel moeilijk zonder elkaar kunnen. Maar goed, ik baseer dat ook maar op wat we te zien krijgen.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn oudste zoon ook alleen opgevoed, maar wij gaan niet zo zwakzinnig met elkaar om hoor.
Sterker nog; als hij mij belt of appt begint het met "Hee Achternaam" (hij heeft mijn achternaam), hij zal mij niet "Hee Achternaam Van Mijn Echtgenoot" noemen, maar die gebruik ik zelf ook maar zelden.
Wel mijn hele reactie lezen he?quote:Op woensdag 31 juli 2019 18:11 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
twee achtergebleven mensen die een vrij geïsoleerd leven leiden en daardoor met de jaren een verkeerd soort relatie hebben opgebouwd waarbij ze heel moeilijk zonder elkaar kunnen.
Oh, achtergebleven als geestelijk? Tsja...quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:16 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
[..]
Wel mijn hele reactie lezen he?
Ik snap wel dat je je vastklampt aan het vertrouwde als je ineens ernstig ziek wordt. Tegelijkertijd kan het niet goed gaan: Jay gaat straks geheid vreemd met een ander meisje en wordt weer betrapt. Hij is niet bepaald discreet.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je je vastklampt aan het vertrouwde als je ineens ernstig ziek wordt. Tegelijkertijd kan het niet goed gaan: Jay gaat straks geheid vreemd met een ander meisje en wordt weer betrapt. Hij is niet bepaald discreet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja, in zo'n situatie is het misschien "better the devil you know", maar dan nog denk ik dat Jay meer energie kost dan oplevert.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je je vastklampt aan het vertrouwde als je ineens ernstig ziek wordt. Tegelijkertijd kan het niet goed gaan: Jay gaat straks geheid vreemd met een ander meisje en wordt weer betrapt. Hij is niet bepaald discreet.
Bron: https://heavy.com/enterta(...)ance-still-together/quote:Nicole Nafziger and Azan Tefou (whose real name is Hassan M’Raouni) of 90 Day Fiance have had many ups and downs...
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Hij is gisteren vrijgelaten uit detentie en opgehaald door z'n nieuwe vriendin https://www.instagram.com/p/B0mRLqcgwpf/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
[..]Weer echte liefde zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zij ernstig ziek dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah ok, wist ik niet.quote:
Waarom hebben Nederlanders en vooral ook Belgen toch altijd de dwang om een paar Amerikaanse woordjes te mixen met hun moedertaal? Vind dat heel apart en lijkt echt nergens op.quote:Op maandag 8 juli 2019 12:24 schreef Za het volgende:
[..]
Serieus, ik wist niets van een strafblad het past ook niet zo bij hem, online kan ik er niets over vinden.
De familie van Lizzy, haar vader, beide zussen en broer hebben wel een criminal record, vader vanwege weigering tot betalen
childsupport, dat is best ironisch gezien de omstandigheden.
En met hij bedoel je Colt of Paul of Andrrrreii?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:09 schreef RipCity het volgende:
Vanaf zondag begint het nieuwe seizoen.
90 day fiance: before the 90 days trouwens. Zit ook een man in die weer opgelicht wordt door een Oekraïense, zielig verhaal ( https://www.facebook.com/(...)17203351&v=e&sfns=mo ) En aandachtszoeker Darcey is er weer bij.
@:DeniesSY Ja vanzelfsprekend maar hij is onderhand net zo irritant als alle deelnemers. Met z'n drama.
John yatesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:51 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
En met hij bedoel je Colt of Paul of Andrrrreii?
Oja die kan ook nog. Al gezien dat zijn instagram pagina is verwijderd gisteren? Door IG zelf waarschijnlijk, gaan geruchten dat hij het tel. nummer van Ricky online heeft gezet. Hij loopt zich te fixeren op Ricky, neigt naar een obsessie. Geloof wel dat Yates een ''backup'' account heeft maar zolang hij zo bezig blijft met dikke Ricky laat ik het wel even om die te gaan volgen.quote:
Sommigen zitten een groot deel van de tijd niet in NL, zijn gewend te communiceren in het Engels, dan gaat het ongemerkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef DeniesSY het volgende:
Waarom hebben Nederlanders en vooral ook Belgen toch altijd de dwang om een paar Amerikaanse woordjes te mixen met hun moedertaal? Vind dat heel apart en lijkt echt nergens op.
Child support is gewoon kinderbijslag en arrest record een strafblad.
Child support kinderbijslagquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:56 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Waarom hebben Nederlanders en vooral ook Belgen toch altijd de dwang om een paar Amerikaanse woordjes te mixen met hun moedertaal? Vind dat heel apart en lijkt echt nergens op.
Child support is gewoon kinderbijslag en arrest record een strafblad.
Zo dan, inderdaad! Ik loop gelijk weken voor geloof ikquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Eh mensen, er verschijnen hier nu best wat spoilers die wel tussen spoilertags mogen!
+quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:25 schreef Za het volgende:
[..]
Sommigen zitten een groot deel van de tijd niet in NL, zijn gewend te communiceren in het Engels, dan gaat het ongemerkt.
Het is niet altijd interessant doenerij.
Ik erger me er ook wild aan, dus begrijp je post volledig, maar schaar mezelf niet in die categorie.
Dan vooral doorgaan, zoals Barry Stevens altijd zegt. Niet alles heeft een letterlijke vertaling ,dat klopt. Ben jij toevallig ook zo'n Nederlandse acteur die een paar weken in LA is geweest en terug komt met halfbakken Amerikaans taalgebruik?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Child support kinderbijslag
Alleen hierom al heb ik liever dat sommige mensen bepaalde termen niet gaan vertalen.
Er is geen kinderbijslag in de VS, en child support is kinderalimentatie.
En arrest record vertalen met strafblad lijkt me ook wat onhandig, want niet iedere geregistreerde arrestatie leidt tot een veroordeling, en op een strafblad staan veroordelingen.
Lekker trollen, eerst een + geven aan degene die je eerst zat af te zeiken over het gebruik van Engelse termen en als ik uitsluitend jouw (foute, want er werd in eerste instantie "criminal record" gebruikt en niet het door jou verzonnen "arrest record") termen gebruik doe je alsof ik degene ben die doorgaat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:46 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Dan vooral doorgaan, zoals Barry Stevens altijd zegt. Niet alles heeft een letterlijke vertaling ,dat klopt. Ben jij toevallig ook zo'n Nederlandse acteur die een paar weken in LA is geweest en terug komt met halfbakken Amerikaans taalgebruik?
Dus ik troll omdat ik mij kapot erger aan bepaalde dingen op een forum? Duidelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker trollen, eerst een + geven aan degene die je eerst zat af te zeiken over het gebruik van Engelse termen en als ik uitsluitend jouw (foute, want er werd in eerste instantie "criminal record" gebruikt en niet het door jou verzonnen "arrest record") termen gebruik doe je alsof ik degene ben die doorgaat?
En verder: niemand die tweetalig ENG/NED is (opgevoed) vertaalt child support met kinderbijslag.
Je trollt omdat je mensen die iets niet doen datgene verwijt en je zelf duidelijk het Engels ook niet voldoende beheerst maar wel claimt tweetalig te zijn opgevoed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:09 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Dus ik troll omdat ik mij kapot erger aan bepaalde dingen op een forum? Duidelijk.
Maarre Michiel Vos, ik laat het hier verder bij. Geniet van your weekend.
Ja ja je hebt gelijk.. sstt nu. Tell all begint.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je trollt omdat je mensen die iets niet doen datgene verwijt en je zelf duidelijk het Engels ook niet voldoende beheerst maar wel claimt tweetalig te zijn opgevoed.
Verder heb ik geen idee wie Michiel Vos is, maar jij weet het kennelijk meer dan prima.Michiel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
Coltie heeft een nieuwe auto gekocht met airconditioning![]()
Heb je een Link?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:36 schreef DeniesSY het volgende:
[..]Wat een grapjas is het. Ik vind hem wel tof trouwens, heb je die nieuwe muziek video gezien met hem erin?
Het is ook raar, ook in Scandinavische landen zie je het terug. Belgen benadrukken hun Engelse woorden meer dan wie ook, waarom geen idee. Bij Eddy Wally vond ik dat wel fantastisch overigens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef DeniesSY het volgende:
Ikzelf praat ook grotendeels in het Engels, ben 2 talig opgevoed. En toch, aangezien ik hier in Nederland woon probeer ik het gebruik van Engelse woorden te vermijden. Het valt mij wel op dat het altijd woorden zijn als obvious en Engelse afkortingen als idc, idk, imo etc. Ik kan mij er ook echt aan ergeren, dat doe ik bv ook bij de programma's als Temptation Island waar de Belgen het nogal eens doen. Het klinkt en lijkt gewoon heel raar.
Ja het klopt idd, heel veel ''Nederlandse'' programma's hebben een Engelse titel, waarom specifiek Engels? Don't ask mequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Za het volgende:
[..]
Het is ook raar, ook in Scandinavische landen zie je het terug. Belgen benadrukken hun Engelse woorden meer dan wie ook, waarom geen idee. Bij Eddy Wally vond ik dat wel fantastisch overigens.
Stel dat Engelstaligen er Nederlandse woorden tussendoor zouden gooien, het idee is bizar.
Een heel groot deel van de NL programma's heeft een Engelse naam, is dat je weleens opgevallen?
Maar goed, ik erger me er ook wild aan, terechte klacht.
Toch kan ik niet garanderen dat ik het niet meer zal doen in mijn posts.
Ja, Ik vertrouw hem nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Hij lijkt minstens 42. Naar mannetje vind ik het, dus ben ietwat bevooroordeeld.
Ashley moet Jay dumpen en voorgoed dit keer genoeg is genoegquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:34 schreef DeniesSY het volgende:
Ik vind Chantel haar family echt poep irritant en paranoide. Oke, Pedro's familie zijn ook koekkoek maar dat is anders aangezien ze niet in Amerika leven en weinig te maken hebben in het dagelijks leven met Chantel en Pedro.
Pedro vind ik trouwens heel erg grappig, zijn manier van communiceren en zijn uitingen vind ik gewoon super grappig. Die kop van Chantel toen Pedro het over scheiden had met Colt![]()
Sneu voor Ashley en Jay, vond ze oprecht een leuk stel. Ikzelf trek alleen de leeftijdskaart/excuus van Jay niet, zijn pa is 50(?) en hangt nog de sl*t uit. Vreemdgaan is niet leeftijdsgerelateerd.
Larissa![]()
Andrei en Libby zijn maar saaitjes.
Nicole, wat deed ze daar? Lieve meid maar ze moet echt wakker worden. Ze blijft altijd netjes en vriendelijk op haar instagram ook al zitten er gigantische pestkoppen tussen die reageren.
Russ en Pao heb ik al vanaf het begin een zwak voor.
Jay heeft al een nieuwe vriendin, een jongere Ashley, en ook nog een stripper. Zij heeft hem gister opgehaald uit de cel, hij heeft immers een paar weken vast gezeten ( ICE ) Ashley vermoed zelfs dat z'n nieuwe vriendin al zwanger is. Ashley en Jay is afgesloten hoofdstuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ashley moet Jay dumpen en voorgoed dit keer genoeg is genoeg
God zij dankquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Jay heeft al een nieuwe vriendin, een jongere Ashley, en ook nog een stripper. Zij heeft hem gister opgehaald uit de cel, hij heeft immers een paar weken vast gezeten ( ICE ) Ashley vermoed zelfs dat z'n nieuwe vriendin al zwanger is. Ashley en Jay is afgesloten hoofdstuk.
Mijn god ja, wat een starfucker. Kickt er enorm op als-ie in beeld is, je ziet hem genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:52 schreef DeniesSY het volgende:
Ahh daar is Eric, de ontzettende hetero niet naar roem zoekende nieuwe vriend van Larissa.
Nogmaals, kun je zoiets alsjeblieft tussen spoilertags zetten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:01 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Jay heeft al een nieuwe vriendin, een jongere Ashley, en ook nog een stripper. Zij heeft hem gister opgehaald uit de cel, hij heeft immers een paar weken vast gezeten ( ICE ) Ashley vermoed zelfs dat z'n nieuwe vriendin al zwanger is. Ashley en Jay is afgesloten hoofdstuk.
Echt al die koppels hebben grote problemen, dat is wel duidelijk. Ik voel me ineens heel goed over m'n eigen relatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Verder: die tell all is ontzettend goed entertainment!
Lol wat een onzin. Moeten we alles wat in het nieuws gebeurd vandaag pas over 3 weken bespreken omdat jij niet up-to-date bent?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nogmaals, kun je zoiets alsjeblieft tussen spoilertags zetten?
We hebben het hier over de tv-serie en een ongeschreven regel is dat je geen informatie deelt die nieuwer is dan de uitzending die het meest recent in Nederland is vertoond. En het is niet alsof het een enorme opgave is om spoilertags te gebruiken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lol wat een onzin. Moeten we alles wat in het nieuws gebeurd vandaag pas over 3 weken bespreken omdat jij niet up-to-date bent?
Dat is jouw regel misschien. Daarnaast is die info niet in de tv uitzending te zien. Je loopt maar 1 aflevering achter op ons. In de tell all 2 wordt dit niet besproken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben het hier over de tv-serie en een ongeschreven regel is dat je geen informatie deelt die nieuwer is dan de uitzending die het meest recent in Nederland is vertoond. En het is niet alsof het een enorme opgave is om spoilertags te gebruiken.
Het is zelfs een geschreven regel, zie ik nu. Sla de FAQ erop na. En de ontwikkelingen die worden besproken zijn wel degelijk ontwikkelingen die in een nieuw seizoen aan bod kunnen komen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is jouw regel misschien. Daarnaast is die info niet in de tv uitzending te zien. Je loopt maar 1 aflevering achter op ons. In de tell all 2 wordt dit niet besproken.
Wat is deze :’) en dan ook die clip van Larissa nu, nog veel slechterquote:
Inderdaad ontzettend gayquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:53 schreef DeniesSY het volgende:
Trouwens, die nieuwe man van Larissa is overduidelijk niet van de vrouwen. Hij is op en top homo en wil ook even bekend worden. Die gek vraagt $60 voor een cameo. Al kreeg ik geld toe, bah wat een blaag van een vent is dat.
En die nieuwe chick van Jay, die denkt dat ze hem wel even kan redden en genezen, ik hoop dat hij haar ook gaat bedonderen. Vies meisje is het.
Het begin lijkt wel op de intro van porno.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
en dan ook die clip van Larissa nu, nog veel slechter
Hij vraagt meer dan de ''echte'' cast leden, dus ik vind het vrij veel. Ik had er nog geen 5 cent voor over maar goed. 60 dollar is meer dan 50 euro, wat denkt die gast wel niet? Wie heeft er nu meer dan 50 euro over om zo'n sukkel als hem je naam te horen noemen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad ontzettend gay![]()
maar 60 dollar voor een cameo is toch niets
Dat is toch zakgeld voor een programma waar miljoenen mensen naar kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:14 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Hij vraagt meer dan de ''echte'' cast leden, dus ik vind het vrij veel. Ik had er nog geen 5 cent voor over maar goed. 60 dollar is meer dan 50 euro, wat denkt die gast wel niet? Wie heeft er nu meer dan 50 euro over om zo'n sukkel als hem je naam te horen noemen?
Ze krijgen maar matig betaald. Zal je nog verbazen. Pas door hun bekendheid uit te buiten kunnen ze cashen met ads plaatsen op social media's en cameo's etc. Daardoor is hun social media ook zo irritant om te volgen want spam de hele dag door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch zakgeld voor een programma waar miljoenen mensen naar kijken
Snap niet helemaal wat je bedoelt. Je weet wat een cameo is? En je weet dat 50 euro veel geld is voor een videoboodschap van een halve minuut van 1 of andere roem zoeker?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch zakgeld voor een programma waar miljoenen mensen naar kijken
Ik denk dat jij niet weet wat een cameo isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:56 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je bedoelt. Je weet wat een cameo is? En je weet dat 50 euro veel geld is voor een videoboodschap van een halve minuut van 1 of andere roem zoeker?
Eigenlijk verbaasd me dat niet echt, zo werkt het gewoon in de televisiewereld. Maar zodra ze echt bekend worden en de show niet meer zonder hen kan dan kunnen ze wel meer vragen. Kijk maar naar die meiden van Teen Mom, die krijgen 25.000 dollar per aflevering.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze krijgen maar matig betaald. Zal je nog verbazen. Pas door hun bekendheid uit te buiten kunnen ze cashen met ads plaatsen op social media's en cameo's etc. Daardoor is hun social media ook zo irritant om te volgen want spam de hele dag door.
Sommige hebben aan die GoFundMe's en Cameo's 40k+ verdiend. Per uitzending krijgen ze maar paar duizend (en dan alleen de Amerikaan. De 'buitenlander' mag niet betaald worden (want geen werkvergunningen).
quote:
Ik snap prima wat je bedoelt knipoog, heb diverse trieste cameo's gezien. Dat is geen gastoptreden maar de mensen van 90 day die een bericht voor je inspreken als je bv. jarig bent. Gastoptreden? Mwah niet echt. Maar als jij $60 weinig vind om 1 of andere aandachtzoeker je naam te horen zeggen dan is dat je goed recht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet weet wat een cameo isEen cameo is een gastoptreden. Ik dacht dus dat jij bedoelde dat voor het verschijnen in deze serie 60 dollar wordt gevraagd. Ik denk dat je een camjo bedoelt
https://www.cameo.com/jessemeester zum kotsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:42 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoelt knipoog, heb diverse trieste cameo's gezien. Dat is geen gastoptreden maar de mensen van 90 day die een bericht voor je inspreken als je bv. jarig bent. Gastoptreden? Mwah niet echt. Maar als jij $60 weinig vind om 1 of andere aandachtzoeker je naam te horen zeggen dan is dat je goed recht.
Book personalized video shoutouts from your favorite people:
https://www.cameo.com/c/90-day-fiance
Wat is dit in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.cameo.com/jessemeester zum kotsen.
Wel grappig hoe sommige mensen daar ff 10.000+ cashen met simpele telefoon filmpjes
Ok, in deze zin kende ik het nog nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:42 schreef DeniesSY het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoelt knipoog, heb diverse trieste cameo's gezien. Dat is geen gastoptreden maar de mensen van 90 day die een bericht voor je inspreken als je bv. jarig bent. Gastoptreden? Mwah niet echt. Maar als jij $60 weinig vind om 1 of andere aandachtzoeker je naam te horen zeggen dan is dat je goed recht.
Book personalized video shoutouts from your favorite people:
https://www.cameo.com/c/90-day-fiance
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
Volgende week komt er een nieuwe seizoen
Met bekende gezichten Jesse/darcy, Angela/Nigeriaan en natuurlijk ook nieuwelingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door zoem op 07-08-2019 21:39:37 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Angela en Magguuuuuuul?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
Met bekende gezichten Jesse/darcy, Angela/Nigeriaan en natuurlijk ook nieuwelingen
Weer een spoiler.quote:
ze zijn al meer dan een jaar uit elkaar muts. Niet onze schuld dat jij zo achterloopt. Je had het in de trailers ook kunnen zien.quote:
Maar is dat niet anders bij real life series? Daarbij heb je updates via het nieuws. Kijk ook bijvoorbeeld bij Teen Mom, daar wordt ook van alles aan nieuws gedeeld terwijl het nog niet uitgezonden is. Die programma’s lopen vaak een jaar achter ten opzichte van de realiteit. Lijkt me vreemd als dat dan niet besproken mag wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:45 schreef zoem het volgende:
#doeslief allemaal![]()
Regel voor USA topics is niet spoileren voordat het daar uitgezonden is en voor NL topics pas als het hier uitgezonden is. Kan zo snel niet zien waar deze onder valt, maar dat is het beleid
Maar niet iedereen volgt de social media van die gasten dus voor sommigen is het echt leuker het pas op tv te zien. Er is hier al eerder geopperd dat die user dan een USA topic zou kunnen openen i.p.v. zoals het nu door elkaar loopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is dat niet anders bij real life series? Daarbij heb je updates via het nieuws. Kijk ook bijvoorbeeld bij Teen Mom, daar wordt ook van alles aan nieuws gedeeld terwijl het nog niet uitgezonden is. Die programma’s lopen vaak een jaar achter ten opzichte van de realiteit. Lijkt me vreemd als dat dan niet besproken mag worden![]()
Bij series is het een ander verhaal maar ik denk echt dat je real life anders moet behandelen
Haha ja dat bedoel ik! Als het echt een letterlijk gastoptreden was was het oke geweest, maar 60 dollar om iemand happy birthday Majo te horen zingen voor 30 seconden, mwah.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok, in deze zin kende ik het nog nietik dacht echt als gastoptreden in een show.
Dit is wel behoorlijk triest
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt iig wel heel graag op tv, dat werd gisteren tijdens de Tell All 2 wel weer duidelijk toen Larissa de verbinding met de studio verbrak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 22:26 schreef rena het volgende:
Mijn gaydar gaat zo hard af bij die vriend van Larissa zeg, of ligt het aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |