abonnement Unibet Coolblue
pi_187809077
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dan snap ik niet wat ze daar nog in dat hellhole doen.
Niet dat verhuizen naar de VS (en bij zijn moeder intrekken?) wel een enorme verbetering zou zijn, maar gezien ze nog steeds daar zijn en geen aanstalten lijken te maken naar de VS te verhuizen snap ik haar doel niet zo.
Ik denk dat ze helemaal haar familie niet wil verlaten en alleen geld van hem wil voor haar en haar baby. Ik vind het ook zo'n sneue gast, verwachten dat zijn moeder weer alles voor hem gaat betalen terwijl ze voor hem ook al zoveel betaald heeft. Vind het wel knap dat z'n moeder haar poot tot nu toe stijf houdt en weigert meer geld te geven ook al probeert ie met emotionele chantage haar toch zover te krijgen.
  maandag 8 juli 2019 @ 10:22:04 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187809191
Herstel: ik zie dat ze wel druk doende waren een visum voor Karine te krijgen, en dat dat inmiddels ook lijkt te zijn gelukt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 juli 2019 @ 10:27:50 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187809274
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:11 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze helemaal haar familie niet wil verlaten en alleen geld van hem wil voor haar en haar baby. Ik vind het ook zo'n sneue gast, verwachten dat zijn moeder weer alles voor hem gaat betalen terwijl ze voor hem ook al zoveel betaald heeft. Vind het wel knap dat z'n moeder haar poot tot nu toe stijf houdt en weigert meer geld te geven ook al probeert ie met emotionele chantage haar toch zover te krijgen.
Ja, dat afhankelijke is behoorlijk sneu.
Aan de andere kant denk ik ook dat je daar als ouder ook een forse rol in hebt, zulk gedrag komt ergens vandaan, en misschien vond moeder het ook wel lekker dat hij zo afhankelijk van haar was, en houdt ze juist de hand op de knip omdat hij dat steeds minder is.

Maar goed, als Karine en de baby nu in de VS zijn dan zal moeder idd de portemonnee wel hebben getrokken voor het visum, en ik kan me zo voorstellen dat dat ook te maken heeft met de kleinzoon die geboren is.
Ik vind het al lastig dat mijn kleinzoon 22,2 km verderop woont, het liefst zou ik daar weer gewoon in het dorp gaan wonen :D :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187809301
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:22 schreef Leandra het volgende:
Herstel: ik zie dat ze wel druk doende waren een visum voor Karine te krijgen, en dat dat inmiddels ook lijkt te zijn gelukt.
Ohja, daar ging het betalen door zijn moeder juist ook over idd. Ze zochten een sponsor omdat hij niet voldoende geld verdiende. Daarnaast ook nog een kind verwekken maar het eigenlijk niet kunnen betalen. Ik snap dat niet. Hetzelfde gaat op voor Libby en Andrei.
pi_187810438
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 22:31 schreef Leandra het volgende:
Ik vond Andrei al naar toen bleek dat hij bij zijn visumaanvraag had gelogen, en daarom geen visum kreeg (en maar niet aan haar wilde vertellen dat hij een strafblad had en dat dat het probleem was)
Andrei een strafblad?
Bedoel je niet Charlie en zijn kids?

  maandag 8 juli 2019 @ 12:09:40 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187810640
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:52 schreef Za het volgende:

[..]

Andrei een strafblad?
Bedoel je niet Charlie en zijn kids?

[ afbeelding ]
Ja Andrei, die had gelogen op zijn visumaanvraag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187810851
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:09 schreef Leandra het volgende:

Ja Andrei, die had gelogen op zijn visumaanvraag.
Serieus, ik wist niets van een strafblad het past ook niet zo bij hem, online kan ik er niets over vinden.
De familie van Lizzy, haar vader, beide zussen en broer hebben wel een criminal record, vader vanwege weigering tot betalen childsupport, dat is best ironisch gezien de omstandigheden.
pi_187810986
Ik kan het me dat ook niet herinneren van Andrei, maar ik kan het gemist hebben.

Ik heb er nog niet eens een probleem mee dat Andrei de man in huis wil zijn, de dienst uit wil maken en geen geld van anderen aan wil nemen. Maar jemig, neem je verantwoordelijkheid dan ook. Verdien dan genoeg geld om van rond te komen en laat het niet aan je vrouw over om financiële problemen op te lossen.

En hij doet ook erg kleinerend tegen haar als het om haar zwangerschap gaat, alsof ze die gebruikt om hem een schuldgevoel aan te praten. Ik vind hem geen trots persoon maar een regelrechte lul.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_187811361
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan het me dat ook niet herinneren van Andrei, maar ik kan het gemist hebben.
Ik denk dat Leandra misschien die Engelsman bedoelt.

quote:
Ik heb er nog niet eens een probleem mee dat Andrei de man in huis wil zijn, de dienst uit wil maken en geen geld van anderen aan wil nemen. Maar jemig, neem je verantwoordelijkheid dan ook. Verdien dan genoeg geld om van rond te komen en laat het niet aan je vrouw over om financiële problemen op te lossen.
Maar dat is toch allemaal fake. Ze krijgen $ 2000 per aflevering, dus zo'n 24.000 voor deze reeks, genoeg om het een paar maanden mee uit te zingen en hij en zij niet fulltime hoeven te werken. Ik begrijp best dat hij zo op het einde van haar zwangerschap ook met zijn pa erbij niet weken van huis gaat, 2 maanden na de bevalling is vroeg genoeg.

quote:
En hij doet ook erg kleinerend tegen haar als het om haar zwangerschap gaat, alsof ze die gebruikt om hem een schuldgevoel aan te praten. Ik vind hem geen trots persoon maar een regelrechte lul.
Jammer. Alle buitenlandse echtgenoten worden bewust neergezet op een bepaalde wijze.
Ik vind het een leuke kerel.
pi_187812595
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan het me dat ook niet herinneren van Andrei, maar ik kan het gemist hebben.

Ik kan me dat wel herinneren, niet precies wat het was, maar wel dat er iets was waardoor hij eerst geen K-1 visum kreeg.
pi_187813013
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:58 schreef Za het volgende:

Maar dat is toch allemaal fake. Ze krijgen $ 2000 per aflevering, dus zo'n 24.000 voor deze reeks, genoeg om het een paar maanden mee uit te zingen en hij en zij niet fulltime hoeven te werken. Ik begrijp best dat hij zo op het einde van haar zwangerschap ook met zijn pa erbij niet weken van huis gaat, 2 maanden na de bevalling is vroeg genoeg.
Het is scripted reality, dus het is niet allemaal nep.

En heel begrijpelijk dat hij niet twee weken van huis wil, maar dat kan hij ook eerder bedenken en zijn keuzes erop afstemmen. Domme actie bijvoorbeeld om van een gratis woning te verhuizen naar een nieuw huis uit een misplaatst gevoel van trots. Uiteindelijk is het het allerbelangrijkst dat je een dak boven je hoofd hebt, je rekeningen kunt betalen en boodschappen kunt doen. Laat hem daar dan voor zorgen, als heer des huizes.

quote:
Jammer. Alle buitenlandse echtgenoten worden bewust neergezet op een bepaalde wijze.
Ik vind het een leuke kerel.
Ik vond Alexei wel sympathiek. Maar inderdaad, de mannen en ook vrouwen uit het buitenland worden vaak als karikatuur neergezet. Misschien zijn culturele verschillen vaak karikaturaal, maar het programma helpt me in ieder geval niet om meer begrip te krijgen voor de verschillende achtergronden. Het Amerikaanse wordt tot norm verheven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_187813232
Herkent iemand deze dame?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 8 juli 2019 @ 15:16:01 #163
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_187813439
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Herkent iemand deze dame?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anfisa?
  maandag 8 juli 2019 @ 15:19:56 #164
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_187813495
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Herkent iemand deze dame?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anfisa is gaan bodybuilden? :o
pi_187813731
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 15:19 schreef Voszje het volgende:

[..]

Anfisa is gaan bodybuilden? :o
En ze doet het nog goed ook.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 8 juli 2019 @ 16:08:54 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187814369
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 12:58 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk dat Leandra misschien die Engelsman bedoelt.
Je kunt beter niet voor mij denken, ik bedoel Andrei.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hem niet moet, onder andere omdat hij tegen haar liegt, zoals over de afwijzing van zijn K-1 visum.

Dat jij hem vanaf het begin geweldig vond en blind bent voor zijn nare trekjes kan ik niets aan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 juli 2019 @ 16:21:32 #167
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_187814636
quote:
13s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt beter niet voor mij denken, ik bedoel Andrei.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hem niet moet, onder andere omdat hij tegen haar liegt, zoals over de afwijzing van zijn K-1 visum.

Dat jij hem vanaf het begin geweldig vond en blind bent voor zijn nare trekjes kan ik niets aan doen.
  maandag 8 juli 2019 @ 16:27:40 #168
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_187814755
quote:
13s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt beter niet voor mij denken, ik bedoel Andrei.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hem niet moet, onder andere omdat hij tegen haar liegt, zoals over de afwijzing van zijn K-1 visum.

Dat jij hem vanaf het begin geweldig vond en blind bent voor zijn nare trekjes kan ik niets aan doen.
LOL
Ik snap ook niet dat mensen zijn gedrag goed praten. Nogmaals, ik heb een hoop gemist, maar in de stukjes die ik gezien heb komt hij agressief en dominant over.
Hoe hij bijvoorbeeld die telefoon uit haar handen rukte omdat ze wilde bellen, te zot voor woorden.
pi_187814833
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:47 schreef Claudia_x het volgende:

Maar inderdaad, de mannen en ook vrouwen uit het buitenland worden vaak als karikatuur neergezet. Misschien zijn culturele verschillen vaak karikaturaal, maar het programma helpt me in ieder geval niet om meer begrip te krijgen voor de verschillende achtergronden. Het Amerikaanse wordt tot norm verheven.
Dat is toch niet helemaal waar, ook de Amerikaanse deelnemers worden zelf ook niet echt positief weergegeven, David, Paul, Ricky en zo zijn er nog wel een paar volgens mij. Ze laten toch best goed zien dat aan beide zijdes soms niet al te snuggere mensen zitten.
pi_187815181
quote:
11s.gif Op maandag 8 juli 2019 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Herkent iemand deze dame?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wat als je man in gevangenis zit. Dit weekend is ze eerste geworden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 8 juli 2019 @ 16:58:37 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187815315
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:32 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Dat is toch niet helemaal waar, ook de Amerikaanse deelnemers worden zelf ook niet echt positief weergegeven, David, Paul, Ricky en zo zijn er nog wel een paar volgens mij. Ze laten toch best goed zien dat aan beide zijdes soms niet al te snuggere mensen zitten.
De dames ook niet allemaal, iedereen kon op z'n klompen aanvoelen dat Mohammed niet echt verliefd was op een onaantrekkelijke Amerikaanse (Danielle) die bijna 2 keer zo oud was.

Idem met die knul uit Marokko (Azan) en de moeder van May (Nicole), die andere alleenstaande moeder (Molly) die ook alweer veel ouder was dan haar vriendje, maar stiekem al echtgenoot (Luis) uit Jamaica? de Dominicaanse Republiek.

De echtgenotes van Jay en Pedro worden niet als heel dom neergezet, maar dat komt vooral omdat ze er goed genoeg uitzien om werkelijk verliefd op te kunnen worden.

Niet dat dat op de andere vrouwen niet kan, maar als je geen taal deelt en geen gezamenlijke interesses hebt dan is het niet heel logisch dat iemand in den vreemde zomaar verliefd op je wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 08-07-2019 17:05:58 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187816178
quote:
13s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:08 schreef Leandra het volgende:

Je kunt beter niet voor mij denken, ik bedoel Andrei.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik hem niet moet, onder andere omdat hij tegen haar liegt, zoals over de afwijzing van zijn K-1 visum.

Dat jij hem vanaf het begin geweldig vond en blind bent voor zijn nare trekjes kan ik niets aan doen.
Je kunt wel van alles beweren, kom eerst maar eens met een bron.

IMO verzin je het.
  maandag 8 juli 2019 @ 18:34:30 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187816685
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 17:58 schreef Za het volgende:

[..]

Je kunt wel van alles beweren, kom eerst maar eens met een bron.

IMO verzin je het.
vanaf 2.27

eerste minuten

Het antwoord zit dus ergens in afleveringen 4 en 5 van seizoen 5

Want in aflevering 6 heeft hij zijn visum:

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 08-07-2019 19:56:14 (Verkeerde link naar EP6) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 19:35:11 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187817866
Ik heb volgens mij die hele Andrei nooit eerder gezien :? En heb toch een aantal seizoenen gevolgd.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_187818617
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 18:34 schreef Leandra het volgende:

Het antwoord zit dus ergens in afleveringen 4 en 5 van seizoen 5
In geen van deze clips wordt gezegd dat Andrei een strafblad heeft en evenmin dat hij ergens over gelogen heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')