Prima joh, dan zoek je zelf even uit waarom zijn visum-aanvraag zolang duurde.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:09 schreef Za het volgende:
[..]
In geen van deze clips wordt gezegd dat Andrei gelogen heeft of een strafblad heeft.
Volgens mij was het iets met een visum toen hij in Ierland was en dat hij toen te laat terug keerde naar Moldavië. Niet iets met een crimineel strafblad of zo, wel iets waardoor hij problemen kreeg met het K-1 visumquote:Op maandag 8 juli 2019 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
vanaf 2.27
eerste minuten
Het antwoord zit dus ergens in afleveringen 4 en 5 van seizoen 5
Want in aflevering 6 heeft hij zijn visum:
Jij doet gewoon aannames.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:10 schreef Leandra het volgende:
Prima joh, dan zoek je zelf even uit waarom zijn visum-aanvraag zolang duurde.
Was het niet zo dat hij een week of een maand langer was gebleven, en daarmee zijn visa in Ierland overschreden had?quote:Op maandag 8 juli 2019 20:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
Volgens mij was het iets met een visum toen hij in Ierland was en dat hij toen te laat terug keerde naar Moldavië. Niet iets met een crimineel strafblad of zo, wel iets waardoor hij problemen kreeg met het K-1 visum
quote:Op maandag 8 juli 2019 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
Herkent iemand deze dame?WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Oh ja, zoiets speelde er inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:14 schreef Za het volgende:
[..]
Was het niet zo dat hij een week of een maand langer was gebleven, en daarmee zijn visa in Ierland overschreden had?
Oh god ja, die Evelynquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:13 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Oh god ja, die Evelynwat een verschrikkelijk verwend mens zeg.. dat was altijd heerlijk om na het sporten en douchen in bed naar te kijken
Ze zijn nog bij elkaar, dat doet hij goed. Maar zij ook, zo'n fitte body in korte tijd vergt veel discipline.quote:
eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Elke keer als ik die zus zie van Pedro wil ik d'r slaan, wat een
Ongelovelijk he, mijn man en ik zaten er met complete verbazing naar te kijken, volgens mij is ze gewoon bang om alleen te zijn.quote:
ja bizar ditquote:Op zondag 28 juli 2019 10:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ongelovelijk he, mijn man en ik zaten er met complete verbazing naar te kijken, volgens mij is ze gewoon bang om alleen te zijn.
Nogal ja, maar die zussen zijn ook niet goed wat een stokende bemoeials.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens![]()
Andrei![]()
Hij is zo koppig, arrogant & bazig
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:56 schreef hoe-die-nie het volgende:
Coltie kan beter met z'n moeder trouwen, beetje vreemde relatie hebben die twee.
Met die wrat bedoel jequote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:56 schreef hoe-die-nie het volgende:
Coltie kan beter met z'n moeder trouwen, beetje vreemde relatie hebben die twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |