quote:Op maandag 10 juni 2019 07:05 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is allemaal wel zo natuurlijk, maar godsamme wat een prachtige tieten heeft die Chantel
Ze heeft ook een heerlijke kont en heup-taille figuur.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:05 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is allemaal wel zo natuurlijk, maar godsamme wat een prachtige tieten heeft die Chantel
Het was best vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
Aanstaande dinsdag komt er nieuwe seizoen
Met nieuwe kandidaten de rollen zijn omgedraaid ze gaan naar het buitenland verhuizen
Zijn die zwangerschappen ook gescript?quote:
Nee hun hoofden ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:16 schreef MissGiraffe het volgende:
Zijn die zwangerschappen ook gescript?
Ohhhhh oké!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:15 schreef Za het volgende:
[..]
Nee hun hoofden ook niet.
Maar al die scenes aan tafel zijn allemaal onzin.
Waar?quote:Op maandag 21 januari 2019 10:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je kunt hem online zien. Is best de moeite waard.
Ja ik was ook erg verbaasdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een zwak voor Annie, die ineens verklaarde het leger in te willen. Dat zag ik niet aankomen.
Met een kutkop.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:10 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een lijf heeft die Chantel zeg, damn.
Mja, wat een uitzending weer vanavond btw......quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft geen lelijke kop wmb. Niet helemaal mn type, maar ik zou haar zeker doen.
Inderdaad. Die familie van Chantel blijft briljant trouwens. Misschien gaan we Shocky nog in actie zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:31 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Mja, wat een uitzending weer vanavond btw......
Ze is 44, mag hopen dat ze al in de overgang is.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:34 schreef Za het volgende:
Het exhibitionisme van Pao wekt mijn ergenis.
Een soort Katja Schuurman, mocht zij zwanger raken dan zie ik haar ook wel zo'n walgelijke zwembadscene on camera doen.
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:48 schreef MissGiraffe het volgende:
Ze is 44, mag hopen dat ze al in de overgang is.
Hij zit al jaren met deze hysterische, een soort gewenning denk ik.quote:Het verbaast me dat die vent van Pao zo rustig blijft, helemaal panisch doen wanneer hij de baby in zn armen heeft. Tering.
Meest achterlijke was wel het 'spontane' idee van Annie om het leger in te gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:52 schreef Za het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
[..]
Hij zit al jaren met deze hysterische, een soort gewenning denk ik.
Eigenlijk is de show niet leuk meer, bepaalde verhaallijnen zijn inmiddels zo uitgemolken dat er van alles verzonnen wordt nu. IMO
Idd. En Nicole met paars haar, Pao liggend in het kinderbad, Jay pakt vrouw in wc, moeder van Chantel met taser, de dans van Pedro.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:57 schreef MissGiraffe het volgende:
Meest achterlijke was wel het 'spontane' idee van Annie om het leger in te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |