Nergens voor nodig om (hoogbegaafde) autisten te beledigen om het op te nemen voor een naïef journalistje. Dit soort naïeve meisjes werken dan voor de mainstream media en tikken standaard anti-Turkije-stukjes. Terwijl ze zelf het bed delen met een Nusra-terrorist die dodelijke aanslagen heeft gepleegd en hem naar Europa smokkelen? Vervolgens wordt ze teruggestuurd naar Nederland en dan gaat ze ook nog naïeve tweets de wereld insturen om zichzelf als een slachtoffer neer te zetten en Turkije zwarter maken (dan ze al zijnquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dan ben je freelance journalist in risicogebied duizenden kilometers van huis en dan is er zoʼn door de motten aangevreten autist op zʼn zolderkamertje op Fok! die jou “naïef meisje uit de provincie” noemt. De ironie.
 ). Begrijp mij niet verkeerd, ik neem het niet op voor Turkije (dat condooms levert aan Nusra-lovers die het bed delen met naïeve westerse journalistjes) noch voor de Nederlandse autoriteiten die je snitchen bij allerlei regimes in het buitenland waardoor je als Nederlander drie keer moet nadenken naar welk land je op vakantie gaat waar het snitchen van de Nederlandse autoriteiten geen al te negatieve gevolgen voor je zullen hebben.
). Begrijp mij niet verkeerd, ik neem het niet op voor Turkije (dat condooms levert aan Nusra-lovers die het bed delen met naïeve westerse journalistjes) noch voor de Nederlandse autoriteiten die je snitchen bij allerlei regimes in het buitenland waardoor je als Nederlander drie keer moet nadenken naar welk land je op vakantie gaat waar het snitchen van de Nederlandse autoriteiten geen al te negatieve gevolgen voor je zullen hebben. wat eng om vanuit je vijfsterrenhotel in Alanya 500 woorden te tikken
 wat eng om vanuit je vijfsterrenhotel in Alanya 500 woorden te tikken 

Je weet zelf ook wat er zou gebeuren als Turkije haar had opgesloten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Moet maar eens afgelopen zijn. Geen gezeik over white privilege als ze gewoon dezelfde straffen krijgen.

Is dat bevestigd dan?quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:41 schreef Spectator19 het volgende:
Zijn broer is ook in Nederland
(IS-strijder aangehouden in Bergeijk wegens terrorisme en witwassen)
Beiden zouden lid zijn geweest van Jabat al-Nusra, dat bekend stond als filiaal van Al Qaida in Syrië.
https://www.ad.nl/binnenl(...)twassen-br~ae0aadfa/

Vroeger werden vrouwen die een relatie hadden met Nazi's kaalgeschoren. Tegenwoordig worden ze op twitter aan de schandpaal genageld door een woedende menigte.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze is al gekruisigd als terroristenslet door de Twitter meute. Wat wil je nog meer?

Dat heet white privelege.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:09 schreef Confetti het volgende:
Deze slet is dus in feite een mensensmokkelaar die behulpzaam is geweest bij het naar Nederland halen van de vijand.
Ik vind het oprecht jammer dat de ultieme straf die je een mens kan opleggen niet meer bestaat in Nederland. Hopelijk gaat ze een paar jaar brommen maar Nederland kennende komt ze er wel mee weg, want vrouw, blond en journaliste. Als ze Ali had geheten hadden ze de sleutel weggegooid.

Daar ben ik het niet mee eens, maar ik snap wel wat je bedoelt. Denk vooral dat het bij deze mevrouw draait dat ze allerlei connecties heeft bij nieuwssites en bladen e.d...quote:

Geef je nu echt een doodswens weg, ouwe zure vrouwenhater?quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:09 schreef Confetti het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat de ultieme straf die je een mens kan opleggen niet meer bestaat in Nederland.

Als we in Nederland het toestaan dat journalisten IS strijders het land binnensmokkelen weet ik het ook wel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:50 schreef Speekselklier het volgende:
Als we in Nederland een journaliste opsluiten die verdacht wordt van terrorisme weet ik de reactie van Turkije wel...
Enige kritiek hebben op Turkije kunnen we dan wel vergeten.

"Mauw"?quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:43 schreef Slayage het volgende:
komt de aap uit de mauw. case closed move along.

Hoho, "moffenmeiden" zijn tegenwoordig ook een zielige groep geloof ik...quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gewoon de kop kaalscheren en vernederen, net als vroeger gebeurde met van die wijven die moedwillig met de vijand sliepen

Gulenistische "journalisten" zijn geen journalisten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 23:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat heet white privelege.
En in het begin kon ze nog schuilen achter “ik ben een journalist”.
Helaas in Turkije heb je veel “journalisten” die schuilen achter hun vak en denken weg te komen met zulke dingen.
Meeste mensen kennen de details niet dus dan kunnen ook nog Turkije zwart maken terwijl ze achter slot en grendel verdwijnen.

nusra is geen isis hehquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:41 schreef Spectator19 het volgende:
Zijn broer is ook in Nederland
(IS-strijder aangehouden in Bergeijk wegens terrorisme en witwassen)
Beiden zouden lid zijn geweest van Jabat al-Nusra, dat bekend stond als filiaal van Al Qaida in Syrië.
https://www.ad.nl/binnenl(...)twassen-br~ae0aadfa/

HYSTERIE!!!1!111!quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dan ben je freelance journalist in risicogebied duizenden kilometers van huis en dan is er zoʼn door de motten aangevreten autist op zʼn zolderkamertje op Fok! die jou “naïef meisje uit de provincie” noemt. De ironie.

als ze vervolgens naar europa komen worden ze als als helden ontvangen en zijn ze martelaren van het vrije woordquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:12 schreef Atak het volgende:
Helaas in Turkije heb je veel “journalisten” die schuilen achter hun vak en denken weg te komen met zulke dingen.
 can dundar
  can dundar   

dat is het bij inlichtingendiensten nooit, dat is altijd voor wat, hoort watquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:12 schreef Klaphark het volgende:
Als het OM nog met het eigen onderzoek bezig is en zij mogelijk ook verdachte hierin is, stond haar naam miss wel in een rechtshulpverzoek aan Turkije bv, waarin om meer informatie gevraagd wordt aan Turkije over bepaalde zaken. Het was vast geen delen om het delen, denk ik.

die laat zich ongetwijfeld als het ff kan nog steeds goed uitwonen door PKK militanten. ze heeft ook goede artikelen over het onderwerp daar niet van, maar dat ze verliefd is met de PKK straalt uit alles ze zegt en dat moet dan een"onafhankelijke journalist" voorstellenquote:Op donderdag 17 januari 2019 23:56 schreef Bilge het volgende:
De in 2015 uit Turkije gekickte Nederlandse journaliste Frederieke Geerdink had weer een relatie met een PKK-Koerd.
Als alle linkse Nederlandse grietjes dit doen, stopt het terrorisme in Turkije natuurlijk nooit.

quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Godsamme, weer 1...
Een kat mauwt....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |