abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184464609
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dan ben je freelance journalist in risicogebied duizenden kilometers van huis en dan is er zoʼn door de motten aangevreten autist op zʼn zolderkamertje op Fok! die jou “naïef meisje uit de provincie” noemt. De ironie.
Nergens voor nodig om (hoogbegaafde) autisten te beledigen om het op te nemen voor een naïef journalistje. Dit soort naïeve meisjes werken dan voor de mainstream media en tikken standaard anti-Turkije-stukjes. Terwijl ze zelf het bed delen met een Nusra-terrorist die dodelijke aanslagen heeft gepleegd en hem naar Europa smokkelen? Vervolgens wordt ze teruggestuurd naar Nederland en dan gaat ze ook nog naïeve tweets de wereld insturen om zichzelf als een slachtoffer neer te zetten en Turkije zwarter maken (dan ze al zijn :D). Begrijp mij niet verkeerd, ik neem het niet op voor Turkije (dat condooms levert aan Nusra-lovers die het bed delen met naïeve westerse journalistjes) noch voor de Nederlandse autoriteiten die je snitchen bij allerlei regimes in het buitenland waardoor je als Nederlander drie keer moet nadenken naar welk land je op vakantie gaat waar het snitchen van de Nederlandse autoriteiten geen al te negatieve gevolgen voor je zullen hebben.

edit: en om nou Turkije waar hele hordes tokkies zichzelf klemzuipen een risicogebied te noemen :') wat eng om vanuit je vijfsterrenhotel in Alanya 500 woorden te tikken :')

[ Bericht 2% gewijzigd door intellectuele_user op 17-01-2019 22:52:34 ]
pi_184464745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:38 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Moet maar eens afgelopen zijn. Geen gezeik over white privilege als ze gewoon dezelfde straffen krijgen.
Je weet zelf ook wat er zou gebeuren als Turkije haar had opgesloten.
pi_184464935
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:41 schreef Spectator19 het volgende:
Zijn broer is ook in Nederland

(IS-strijder aangehouden in Bergeijk wegens terrorisme en witwassen)

Beiden zouden lid zijn geweest van Jabat al-Nusra, dat bekend stond als filiaal van Al Qaida in Syrië.

https://www.ad.nl/binnenl(...)twassen-br~ae0aadfa/
Is dat bevestigd dan?
I´m back.
pi_184464994
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze is al gekruisigd als terroristenslet door de Twitter meute. Wat wil je nog meer?
Vroeger werden vrouwen die een relatie hadden met Nazi's kaalgeschoren. Tegenwoordig worden ze op twitter aan de schandpaal genageld door een woedende menigte.

[ Bericht 0% gewijzigd door polderturk op 18-01-2019 00:28:42 ]
pi_184465139
Deze slet is dus in feite een mensensmokkelaar die behulpzaam is geweest bij het naar Nederland halen van de vijand.

Ik vind het oprecht jammer dat de ultieme straf die je een mens kan opleggen niet meer bestaat in Nederland. Hopelijk gaat ze een paar jaar brommen maar Nederland kennende komt ze er wel mee weg, want vrouw, blond en journaliste. Als ze Ali had geheten hadden ze de sleutel weggegooid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2019 23:09:32 ]
pi_184465212
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:09 schreef Confetti het volgende:
Deze slet is dus in feite een mensensmokkelaar die behulpzaam is geweest bij het naar Nederland halen van de vijand.

Ik vind het oprecht jammer dat de ultieme straf die je een mens kan opleggen niet meer bestaat in Nederland. Hopelijk gaat ze een paar jaar brommen maar Nederland kennende komt ze er wel mee weg, want vrouw, blond en journaliste. Als ze Ali had geheten hadden ze de sleutel weggegooid.
Dat heet white privelege. :r

En in het begin kon ze nog schuilen achter “ik ben een journalist”.

Helaas in Turkije heb je veel “journalisten” die schuilen achter hun vak en denken weg te komen met zulke dingen.

Meeste mensen kennen de details niet dus dan kunnen ook nog Turkije zwart maken terwijl ze achter slot en grendel verdwijnen.
pi_184465251
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, maar ik snap wel wat je bedoelt. Denk vooral dat het bij deze mevrouw draait dat ze allerlei connecties heeft bij nieuwssites en bladen e.d...
  donderdag 17 januari 2019 @ 23:45:24 #133
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184465800
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:09 schreef Confetti het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat de ultieme straf die je een mens kan opleggen niet meer bestaat in Nederland.
Geef je nu echt een doodswens weg, ouwe zure vrouwenhater?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 17 januari 2019 @ 23:50:18 #134
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184465881
Als we in Nederland een journaliste opsluiten die verdacht wordt van terrorisme weet ik de reactie van Turkije wel...
Enige kritiek hebben op Turkije kunnen we dan wel vergeten.
Tot nooit .......
pi_184465968
De in 2015 uit Turkije gekickte Nederlandse journaliste Frederieke Geerdink had weer een relatie met een PKK-Koerd.

Als alle linkse Nederlandse grietjes dit doen, stopt het terrorisme in Turkije natuurlijk nooit.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 00:03:58 #136
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_184466057
Dus gewoon terecht geweigerd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 18 januari 2019 @ 00:12:27 #137
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184466140
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:50 schreef Speekselklier het volgende:
Als we in Nederland een journaliste opsluiten die verdacht wordt van terrorisme weet ik de reactie van Turkije wel...
Enige kritiek hebben op Turkije kunnen we dan wel vergeten.
Als we in Nederland het toestaan dat journalisten IS strijders het land binnensmokkelen weet ik het ook wel.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 00:17:36 #138
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 18 januari 2019 @ 00:22:05 #139
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_184466235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gewoon de kop kaalscheren en vernederen, net als vroeger gebeurde met van die wijven die moedwillig met de vijand sliepen :r
Hoho, "moffenmeiden" zijn tegenwoordig ook een zielige groep geloof ik...
  vrijdag 18 januari 2019 @ 00:29:57 #140
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184466323
Waarom loopt die vriend (of ex vriend) en z'n broer hier nog rond?
pi_184466383
De ........ aap komt uit de mauw.
Beter sluiten ze haar levenslang op in een Turkse cel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184466419
quote:

[..]

En in het begin kon ze nog schuilen achter “ik ben een journalist”.

Helaas in Turkije heb je veel “journalisten” die schuilen achter hun vak en denken weg te komen met zulke dingen.

Meeste mensen kennen de details niet dus dan kunnen ook nog Turkije zwart maken terwijl ze achter slot en grendel verdwijnen.
Gulenistische "journalisten" zijn geen journalisten.
We hebben gezien hoe ze nepbewijzen kregen van Gulenistische agenten en deze bewijzen duizenden keren herhaalden op hun tv kanalen en kranten zodat onschuldige seculieren opgepakt en veroordeeld werden door Gulenistische rechters.

Het produceren en verspreiden van nepbewijzen met als doel onschuldige mensen opgesloten te krijgen is een misdaad. Vandaar dat het terecht is dat ze in de gevangenis zitten.

Ook maken ze propaganda voor een organisatie die een couppoging heeft gewaagd die 250 mensen het leven heeft gekost. In Nederland is propaganda voor IS ook verboden.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 00:55:04 #143
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_184468965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:41 schreef Spectator19 het volgende:
Zijn broer is ook in Nederland

(IS-strijder aangehouden in Bergeijk wegens terrorisme en witwassen)

Beiden zouden lid zijn geweest van Jabat al-Nusra, dat bekend stond als filiaal van Al Qaida in Syrië.

https://www.ad.nl/binnenl(...)twassen-br~ae0aadfa/
nusra is geen isis heh
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184469092
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dan ben je freelance journalist in risicogebied duizenden kilometers van huis en dan is er zoʼn door de motten aangevreten autist op zʼn zolderkamertje op Fok! die jou “naïef meisje uit de provincie” noemt. De ironie.
HYSTERIE!!!1!111!
pi_184469119
quote:

als ze vervolgens naar europa komen worden ze als als helden ontvangen en zijn ze martelaren van het vrije woord :') can dundar :r

deze chick wordt door de internet meute landverrader / terroristen slet genoemd, die opgehangen moet worden, terwijl ze "slechts" een relatie heeft gehad met iemand en iets met valsheid in geschrifte voor deze persoon.
zo'n type als can dundar heeft staatsgeheimen aangereikt gekregen door de gulenisten, die vervolgens de wapens hebben laten richten turkse soldaten om een operatie te dwarsbomen, en hebben zo immens veel schade aangericht in turkije, maar denk je dat mensen in europa hem zien als landverrader?

nee tuurlijk niet! martelaar van het vrije woord! hij heeft immers de turken in een kwaad daglicht gesteld en dan ben je altijd goed bezig! 8}
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 09:54:35 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184469129
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:12 schreef Klaphark het volgende:
Als het OM nog met het eigen onderzoek bezig is en zij mogelijk ook verdachte hierin is, stond haar naam miss wel in een rechtshulpverzoek aan Turkije bv, waarin om meer informatie gevraagd wordt aan Turkije over bepaalde zaken. Het was vast geen delen om het delen, denk ik.
dat is het bij inlichtingendiensten nooit, dat is altijd voor wat, hoort wat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 09:54:39 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184469130
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 09:51 schreef SpaceOddity het volgende:
HYSTERIE!!!1!111!
Ja, wordt het je allemaal te veel?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184469166
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 23:56 schreef Bilge het volgende:
De in 2015 uit Turkije gekickte Nederlandse journaliste Frederieke Geerdink had weer een relatie met een PKK-Koerd.

Als alle linkse Nederlandse grietjes dit doen, stopt het terrorisme in Turkije natuurlijk nooit.
die laat zich ongetwijfeld als het ff kan nog steeds goed uitwonen door PKK militanten. ze heeft ook goede artikelen over het onderwerp daar niet van, maar dat ze verliefd is met de PKK straalt uit alles ze zegt en dat moet dan een"onafhankelijke journalist" voorstellen _O-
-Rabia Al-Basri
pi_184469212
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 00:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Godsamme, weer 1...

Een kat mauwt....
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')