abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:21:21 #101
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184461233
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:19 schreef polderturk het volgende:
In reacties ouder dan 8 uur wordt Turkije aangevallen. In jongere reacties wordt ze jihadistenhoer genoemd _O-
Op de twittermeute kun je bouwen.
Echt, wat een letterkanker :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184461273
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:40 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- .
I´m back.
pi_184461308
Maar goed, bij welk debat deed meneer nou mee in de Balie? Heeft Yoeri Albrecht al gereageerd ook?
I´m back.
pi_184461389
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, bij welk debat deed meneer nou mee in de Balie? Heeft Yoeri Albrecht al gereageerd ook?
Hij deed niet mee. Hij was komen kijken naar slachtoffers die hun verhaal deden en werd herkend door een (of meer?) van de slachtoffers.
pi_184461617
https://twitter.com/joost(...)960014014152704?s=21

Blijkt dus dat het gewoon terecht was. Al die pikkies die hoog en laag sprongen staan nu wel voor aap.
pi_184462106
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij deed niet mee. Hij was komen kijken naar slachtoffers die hun verhaal deden en werd herkend door een (of meer?) van de slachtoffers.
O, dat is wat anders dan....
I´m back.
pi_184463082
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:55 schreef Confetti het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-al-nusra~a9af0c48/

Staat mooi voor lul die achterlijke, religieuze extremist Segers die niet even tot tien kan tellen zodra het woord 'Turkije' valt. :')
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184463112
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 16:55 schreef Confetti het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/buitenl(...)t-al-nusra~a9af0c48/

Staat mooi voor lul die achterlijke, religieuze extremist Segers die niet even tot tien kan tellen zodra het woord 'Turkije' valt. :')
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:00 schreef Ryan3 het volgende:
RTLnieuws twitterde op donderdag 17-01-2019 om 16:57:27 Ex-vriend journaliste Ans Boersma werd in 2017 gearresteerd nadat hij was herkend als jihadstrijder in debatcentrum De Balie in Amsterdam https://t.co/GB33XsqyEB https://t.co/jJ5fw9vZGe reageer retweet
Kom er maar in Yoeri Albrecht, welk debat was daar gaande?
Oh die gast was haar vriend! _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184463267
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:19 schreef polderturk het volgende:

[..]

In reacties ouder dan 8 uur wordt Turkije aangevallen. In jongere reacties wordt ze jihadistenhoer genoemd _O-
Context is everything!
-Rabia Al-Basri
pi_184463294
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
Hij was in het publiek bij het debat
-Rabia Al-Basri
pi_184463375
Nou wanneer wordt ze opgehangen? Of gaan we weer zo soft doen?
pi_184463429
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ze is al gekruisigd als terroristenslet door de Twitter meute. Wat wil je nog meer?
-Rabia Al-Basri
pi_184463518
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze is al gekruisigd als terroristenslet door de Twitter meute. Wat wil je nog meer?
Acceptabele straffen voor mensen die sympathie koesteren voor vijandelijke mogendheden en hier ook naar handelen
pi_184463684
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat zijn we morgen allemaal weer vergeten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_184463804
Nieuwsuur twitterde op donderdag 17-01-2019 om 22:04:02 Ans #Boersma, de Nederlandse journaliste die vanochtend Turkije is uitgezet, wordt verdacht van valsheid in geschrifte. Dat zeggen bronnen tegen #Nieuwsuur. Kijk naar de uitzending (NPO 2) voor de details over de verdenking. https://t.co/nnGVJGsXJd reageer retweet
quote:
Ans Boersma zou haar ex-vriend, een Syriër die onlangs in Nederland is gearresteerd omdat hij lid is geweest van de terreurorganisatie Jabhat al-Nusra, aan valse papieren hebben geholpen.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-valse-papieren.html

En de dude was dus al eerder in het nieuws:

Vermeende IS-strijder Amsterdam 'blij dat AIVD hem in de gaten houdt'

quote:
Maar volgens de Syriër wordt hij onterecht beschuldigd. De Syriër, die zich Aziz noemt, wil niet gevonden worden door het Syrische regime en daarom alleen anoniem met Nieuwsuur praten. Hieronder zijn verhaal.
...

quote:
"Iemand in De Balie beschuldigde mij ervan dat ik voor IS heb gevochten. Dat is niet waar. Ik ben al meer dan drie en een half jaar in Nederland en zat daarvoor een jaar in Istanbul. Dus ik verliet Syrië al toen IS daar groot werd. Ik was geschokt. Ik heb mijn leven hier, mijn werk. Dit kan alles kapot maken."
...

quote:
Hij wist uiteindelijk met valse papieren in 2014 naar Nederland te vluchten en kreeg hier asiel. "Ik werk nu al bijna twee jaar in een café in Amsterdam."
I´m back.
pi_184463924
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dan ben je freelance journalist in risicogebied duizenden kilometers van huis en dan is er zoʼn door de motten aangevreten autist op zʼn zolderkamertje op Fok! die jou “naïef meisje uit de provincie” noemt. De ironie.
_O-
pi_184463970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als we niet soft willen doen hadden we nooit Turkije moeten waarschuwen over haar banden, maar gewoon aangeven dat ze van plan is om in Turkije een aanslag te plegen. Werd ze niet uitgezet, maa opgepakt. :7
pi_184464061
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuwsuur twitterde op donderdag 17-01-2019 om 22:04:02 Ans #Boersma, de Nederlandse journaliste die vanochtend Turkije is uitgezet, wordt verdacht van valsheid in geschrifte. Dat zeggen bronnen tegen #Nieuwsuur. Kijk naar de uitzending (NPO 2) voor de details over de verdenking. https://t.co/nnGVJGsXJd reageer retweet
[..]

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-valse-papieren.html

En de dude was dus al eerder in het nieuws:

Vermeende IS-strijder Amsterdam 'blij dat AIVD hem in de gaten houdt'

[..]

...

[..]

...

[..]

Volgens sommige mensen was ze maar een onschuldige journaliste en had ze helemaal niks verkeerds gedaan. _O-

NWS / Nederland licht Turkije in over terroriste Boersma
pi_184464107
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als we niet soft willen doen hadden we nooit Turkije moeten waarschuwen over haar banden, maar gewoon aangeven dat ze van plan is om in Turkije een aanslag te plegen. Werd ze niet uitgezet, maa opgepakt. :7
Blijft Nederland he
pi_184464129
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:24 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens sommige mensen was ze maar een onschuldige journaliste en had ze helemaal niks verkeerds gedaan. _O-

NWS / Nederland licht Turkije in over terroriste Boersma
Nah, ja, ik ben in dubio iig.

Ik ben de Kennedy in de SCOTUS, zeg maar.
I´m back.
pi_184464292
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Acceptabele straffen voor mensen die sympathie koesteren voor vijandelijke mogendheden en hier ook naar handelen
Ze heeft alleen sympathie getoond voor een snikkel das alles
-Rabia Al-Basri
pi_184464410
Ze heeft documenten vervalst. Dat is een misdaad. Ze heeft geluk gehad dat ze van haar white privelege kan genieten.
pi_184464449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:37 schreef Atak het volgende:
Ze heeft documenten vervalst. Dat is een misdaad. Ze heeft geluk gehad dat ze van haar white privelege kan genieten.
Moet maar eens afgelopen zijn. Geen gezeik over white privilege als ze gewoon dezelfde straffen krijgen.
pi_184464475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:37 schreef Atak het volgende:
Liefde maakt blind
-Rabia Al-Basri
pi_184464528
Zijn broer is ook in Nederland

(IS-strijder aangehouden in Bergeijk wegens terrorisme en witwassen)

Beiden zouden lid zijn geweest van Jabat al-Nusra, dat bekend stond als filiaal van Al Qaida in Syrië.

https://www.ad.nl/binnenl(...)twassen-br~ae0aadfa/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')