abonnement Unibet Coolblue
pi_184452076
quote:
Turkije zet Nederlandse journalist uit

De Nederlandse journalist Ans Boersma is vanmorgen Turkije uit gezet. Zij zit op dit moment in het vliegtuig naar Nederland. Boersma, werkzaam voor onder meer Het Financieele Dagblad (FD), is een door de Turkse regering geaccrediteerde correspondent en woont in Istanbul.

Boersma ging gisterochtend naar de immigratiedienst om papieren in te leveren voor de reguliere verlenging van haar verblijfsvergunning. Ze werd opgepakt en naar een politiebureau gebracht. Daar kreeg ze te horen dat ze werd uitgezet. Een advocaat en bemoeienis van Nederlandse diplomaten hebben de uitzetting niet kunnen voorkomen.

Boersma kreeg niet meer de gelegenheid om thuis nog wat spullen op te halen. Alles wat ze bij zich heeft, is de rugzak die ze gisteren mee had naar de immigratiedienst en de kleren die ze aan heeft.

Veiligheidsrisico
De Turkse autoriteiten willen geen reden geven voor haar uitzetting. Boersma's papieren zijn in orde. Ze heeft een Turkse perskaart voor 2019. Die was zoals gebruikelijk vorige week afgegeven. Volgens de immigratiedienst is haar uitzetting dan ook geen administratieve kwestie.

NOS-correspondent Lucas Waagmeester hoorde van bronnen dat Boersma als een veiligheidsrisico wordt beschouwd. "Dat kan in Turkije van alles betekenen. Het is een soort gemene deler geworden om ook journalisten aan de kant te zetten."

Boersma schrijft ook voor Trouw en het tijdschrift One World. Waagmeester kent haar als een gedegen journalist, die haar bronnen checkt en hoor en wederhoor toepast. "Een vakvrouw die nooit te betrappen is op een bepaalde voorkeur of vooringenomenheid. Ze is de laatste tijd ook niet met gevoelige onderwerpen bezig geweest, zoals de Koerdische PKK of de Gülen-beweging."

Boersma heeft gisteren in de loop van de dag assistentie gehad van een advocaat en de Nederlandse consul-generaal in Istanbul. Dat heeft niets kunnen veranderen aan haar situatie. Ook een laatste poging van de Nederlandse ambassade in Ankara om de uitzetting te voorkomen, gisteravond, heeft geen effect gehad.

Geschokt
Hoofdredacteur Jan Bonjer van Het Financieele Dagblad zegt diep geschokt te zijn over de uitzetting. "Ans deed haar werk verstandig en verantwoord. Deze maatregel is een flagrante schending van de persvrijheid. Het is buitengewoon triest dat journalisten in Turkije niet ongestoord hun werk kunnen doen." Bonjer en Boersma willen de uitzetting juridisch aanvechten.

Ook het Genootschap van Hoofdredacteuren toont zich geschokt. "Het is onaanvaardbaar dat Turkije een journalist van het ene op het andere moment aanhoudt, een nacht vastzet en zonder enige verklaring het land uitzet", zegt de voorzitter,hoofdredacteur Marcel Gelauff van NOS Nieuws. "Dit is een nieuwe, pijnlijke en trieste illustratie van hoe in Turkije met de journalistiek en persvrijheid wordt omgegaan. Vooral voor Boersma zelf moet dit een schokkende ervaring zijn."

Het Genootschap roept de Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken op protest aan te tekenen bij de Turkse autoriteiten en zo snel mogelijk opheldering te vragen.

te vragen.

Algemeen-secretaris Thomas Bruning van de journalistenvereniging NVJ noemt de uitzetting ook een nieuw dieptepunt in het persvijandige beleid van Turkije en roept de politiek in Nederland en de Europese Unie op tot actie. "Na Fréderike Geerdink en Ebru Umar wordt weer een Nederlandse journalist uitgezet. Maar voor Turkse journalisten is de situatie nog veel grimmiger. Er zitten er tientallen in gevangenissen en er zijn er ook heel veel uitgewezen. Het land laat zich als een soort dictatuur kennen. Heel griezelig."

NOS-correspondent Lucas Waagmeester sluit niet uit dat de Turkse overheid met de uitzetting buitenlandse journalisten wil intimideren. "Sommige mensen denken echt dat wij hier zijn om Turkije te ondermijnen, zoals president Erdogan dat gewoon hardop zegt. Maar Turkije en Nederland hebben net een heel heftige ruzie bijgelegd. Juist de Turkse regering wilde heel graag die relatie weer aanhalen. Dus het is moeilijk te verklaren waarom dit nu gebeurt."

Hoe dan ook, de uitzetting zal hard aankomen bij de buitenlandse journalisten in Turkije. "Mensen hebben hier een huis, een gezin, hun werk, hun hele leven is hier. Natuurlijk vreet dat aan de zenuwen en dat maakt het ook lastig om rustig en gefocust je werk te doen. Maar dat blijven we wel doen, want je ziet aan dit verhaal ook weer dat dat hier in Turkije heel erg hard nodig is."
En nu net volgt dit bericht:

quote:
Turkije: Nederland meldde terreurbanden van uitgezette journalist

De regering van Turkije zegt informatie van de Nederlandse politie te hebben gekregen dat de Nederlandse journalist Ans Boersma banden heeft met een terroristische organisatie. Ook zou Nederland de Turken informatie hebben gevraagd over Boersma's reizen in en buiten Turkije.

Boersma werd vanmorgen op een vliegtuig naar Nederland gezet. De reden dat zij Turkije moest verlaten was dat zij een veiligheidsrisico vormde, aldus bronnen van de NOS.

Details over de terreurbanden geeft een woordvoerder van Erdogan niet. In de verklaring van de Turkse regering staat dat Turkije een aantal terroristische organisaties kent. De Turks-Koerdische PKK wordt genoemd en ook Islamitische Staat.

De regering benadrukt verder dat haar uitzetting niets met haar journalistieke activiteiten te maken heeft.

Het Nederlandse Openbaar Ministerie zei vanochtend dat er niet om uitlevering van Boersma is gevraagd. Op de nieuwste verklaring van de Turkse regering heeft een woordvoerder nog niet gereageerd,
Zie ook
Turkije zet Nederlandse journaliste uit

Ben wel benieuwd waar dit heen gaat. Heeft deze 'nette' journalist zoals we haar kennen en zoals ze wordt afgeschilderd een misstap begaan of heeft ze een verborgen agenda of loopt Turkije de zaak weer te flessen en omdat mevrouw objectief berichtgeving brengt, ook over de Koerden die de Turken als terreurorganisatie beschouwd, en wordt ze daarom gewoon het land uitgekieperd?

Neem aan dat als de politie dit echt gemeld of gevraagd heeft dat ze dan hier verhoord gaat worden ofzo?

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 17-01-2019 15:05:55 ]
pi_184452124
Laten wij tien turken terugsturen dat zal ze leren!
pi_184452126
Interessante twist en goed om kritisch naar te kijken. Ben ook benieuwd wat er boven water komt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 17 januari 2019 @ 11:57:05 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184452156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:54 schreef Nober het volgende:
Laten wij tien turken terugsturen dat zal ze leren!
Doe maar 1000.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184452217
janeikelboom twitterde op donderdag 17-01-2019 om 12:00:18 Ministerie van Buitenlandse Zaken verwijst voor reactie naar het Openbaar Ministerie. Wordt hier een hete aardappel doorgeschoven? https://t.co/fI52yHxbvI reageer retweet
NOSWaagmeester twitterde op donderdag 17-01-2019 om 11:54:30 Het OM in Nederland zegt tegen de NOS:-wij hebben niet om uitzetting of overlevering gevraagd.-wij kunnen niet bevestigen dat er een strafrechtelijk onderzoek loopt waarbij Boersma is betrokken reageer retweet
pi_184452295
Ik verwacht dat Erdogan gewoon weer liegt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_184452444
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:54 schreef Nober het volgende:
Laten wij tien turken terugsturen dat zal ze leren!
Een veroordeelde turk alsnog de doodstraf geven!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_184453349
Volgens Turkije zou Ans Boersma lid zijn van Jabhat al-Nusra _O-
Dat is een Islamitische terreurorganisatie met banden met Al Quada
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_184453372
Turkije: ‘Boersma had banden met terreurgroep Jabhat al-Nusra’

Correspondent Ans Boersma van het Financieele Dagblad is vanochtend Turkije niet uitgezet wegens haar journalistieke activiteiten, maar omdat ze banden had met de terroristische organisatie Jabhat al-Nusra. Die informatie zou Turkije hebben gekregen van de Nederlandse politie. Dat heeft Fahrettin Altun, de communicatiedirecteur van president Erdogan bekendgemaakt.

,,Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat Johanna Cornelia Boersma, freelance verslaggever van het Financieele Dagblad, deze ochtend is uitgezet’’, aldus zijn verklaring. ,,Wees gerust dat de deportatie van mevrouw Boersma op geen enkele manier verband hield met haar journalistieke activiteiten tijdens haar verblijf in Turkije.’’

Altun wil graag de omstandigheden verduidelijken van het plotselinge vertrek van Ans Boersma. ,,De Turkse autoriteiten hebben onlangs informatie ontvangen van de Nederlandse politie dat mevrouw Boersma banden had met een terroristische organisatie.’’ Later liet de woordvoerder weten dat het zou gaan om Jabhat al-Nusra. Die jihadistische groepering, die tegenwoordig anders heet, wordt doorgaans gelinkt aan terreurgroep Al Qaida. Meerdere Nederlandse Syriëgangers hebben zich de afgelopen jaren bij die groep aangesloten. Jabhat al-Nusra staat inmiddels bekend als Hayat Tahrir al-Sham en komt in Syrië geregeld in conflict met pro-Turkse strijdgroepen in de regio Afrin. Boersma was in september nog in die regio.

‘We hebben gehandeld op basis van inlichtingen uit Nederland en hebben voorzorgsmaatregelen genomen. Als een geloofwaardige buitenlandse overheidsinstantie je vertelt dat een van zijn burgers banden heeft met terrorisme, dan neem je geen risico’s’, zo voegt Altun er op Twitter aan toe.
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-al-nusra~a9af0c48/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 17 januari 2019 @ 13:35:25 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184453441
Wat een vreemd verhaal dit. Als ze inderdaad banden heeft met de PKK dan snap ik de reactie van Turkije wel. Maar gaat de NL politie echt met de Turken babbelen over dit soort zaken?
pi_184453471
Ik ben benieuwd naar de verklaring van deze Nederlandse overheidsinstantie.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_184453781
RemcoAndringa twitterde op donderdag 17-01-2019 om 13:56:04 Volgens @Het_OM wordt journalist Ans Boersma verdacht van een strafbaar feit, maar niet van een misdrijf met een terroristisch oogmerk. Dat geldt wel voor andere verdachten in het onderzoek, waar Nederland óók informatie over heeft opgevraagd bij Turkije. reageer retweet
pi_184453859
fahrettinaltun twitterde op donderdag 17-01-2019 om 12:32:10 The Netherlands told Turkey that the reporter, who was deported today, had links to Jabhat al-Nusra.We acted on intelligence from the Netherlands and took a precautionary measure. reageer retweet
Banden met al-Nusra?
I´m back.
pi_184454033
Goed dat Turkije en Nederland nu samenwerkt om terroristen en terroristen-sympathisanten in de kraag te vatten.

https://twitter.com/jorn/status/1085884086575603712?s=21
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:16:47 #15
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184454075
Banden met al-Nusra? Heeft zich vast eens negatief uitgelaten over Erdogan. En dat is natuurlijk tegen het zere been van deze megalomane figuur
"Hoka Hey!"
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:28:55 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184454237
Al-Nusra heeft toch steun gekregen van de Nederlandse overheid? Dat bleek uit onderzoek van Nieuwsuur.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184454248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 11:54 schreef Nober het volgende:
Laten wij tien turken terugsturen dat zal ze leren!
Welke namen nomineer jij?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:29:46 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184454254
Die journaliste zal wel staatsgeheimen hebben willen publiceren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:33:06 #19
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184454301
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:28 schreef Ringo het volgende:
Al-Nusra heeft toch steun gekregen van de Nederlandse overheid? Dat bleek uit onderzoek van Nieuwsuur.
Bewijs? Bron?
"Hoka Hey!"
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:33:18 #20
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184454302
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:29 schreef Ringo het volgende:
Die journaliste zal wel staatsgeheimen hebben willen publiceren.
Bewijs? Bron?
"Hoka Hey!"
pi_184454318
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:28 schreef Ringo het volgende:
Al-Nusra heeft toch steun gekregen van de Nederlandse overheid? Dat bleek uit onderzoek van Nieuwsuur.
In het nieuwsbericht wordt er gedaan alsof al-Nusra (nu HTS) anti-Turkije is, terwijl ze al jaren samenwerken met Turkije (bijv. in Idlib, Syrië).
pi_184454346
Sancties opleggen, alle producten uit turkijke 100% meer invoerrechten betalen, aftikken, schuiven met uw mars!

NL mag echt wel wat agressiever zn infrastructuur positie uitbuiten jegens dit soort regimes
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:36:01 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184454347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:33 schreef matspontius het volgende:
Bewijs? Bron?
Daar is een hele serie Nieuwsuur-reportages over uitgezonden. Kan ik opzoeken, maar niet nu.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184454355
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
fahrettinaltun twitterde op donderdag 17-01-2019 om 12:32:10 The Netherlands told Turkey that the reporter, who was deported today, had links to Jabhat al-Nusra.We acted on intelligence from the Netherlands and took a precautionary measure. reageer retweet
Banden met al-Nusra?
The plot thickens!

Nu wordt het smeuïg

Nusra bestaat al wat jaartjes niet meer, maar wordt voor de gemak nog steeds Nusra genoemd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184454400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:34 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

In het nieuwsbericht wordt er gedaan alsof al-Nusra (nu HTS) anti-Turkije is, terwijl ze al jaren samenwerken met Turkije (bijv. in Idlib, Syrië).
Turken In sinds kort aan het draaien met hun steun aan Nusra. Het ziet er zelfs naar uit dat ze Nusra en idlib gaannlaten vallen.

Dit is nu de zoveelste anti Nusra stap in korte tijd van de Turken. Dat is als het waar is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184454574
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

Turken In sinds kort aan het draaien met hun steun aan Nusra. Het ziet er zelfs naar uit dat ze Nusra en idlib gaannlaten vallen.

Dit is nu de zoveelste anti Nusra stap van de Turken. Dat is als het waar is.
Las jouw post daarover een tijdje geleden in het Syrië-topic, maar heb het achterwege gelaten want teveel details voor de mensen buiten dat topic. Maar het punt is dat Turkije al jarenlang (in)direct samenwerkt met aan HTS-gelieerde gewapende lieden, en een stuk verder is gegaan dan deze Nederlandse journaliste.

Trouwens, dit voorval met de Nederlandse journaliste die is gearresteerd in Turkije nadat Nederlandse autoriteiten hun collega's in het buitenland inlichten doet me denken aan wat ik laatst las in NRC, een Neder-Marokkaan claimt gemarteld te zijn in Marokko nadat Nederland (bewust) info ging delen met de autoriteiten in Marokko en wist wat de gevolgen zouden zijn.

quote:
Geblinddoekt, vastgebonden, geschopt
Lahsan (34) woont met zijn vrouw in industrieel Nieuw-West op de bovenste verdieping van een sombere portiekflat uit de jaren vijftig. Voor zijn huis dendert verkeer. In 2013 had hij vrienden gemaakt in de Haagse Schilderswijk. Ze hadden elkaar ontmoet via de radicaal-islamitische organisatie Behind Bars.

Toen Lahsan dat voorjaar met zijn moeder naar Marokko ging, werd hij daar aangehouden op verdenking van ronselen voor de jihad. Aan de telefoon vertelde hij journalisten dat hij was geblinddoekt, vastgebonden, geschopt en geslagen met stokken, verkracht met een colaflesje. Hij zat twee jaar in de gevangenis.

In de zomer van 2015 keert Lahsan terug naar Amsterdam en zoekt zelf contact met een begeleidster die zijn Haagse vrienden had geholpen. De vrouw komt wekelijks langs, inventariseert zijn schulden, zoekt een sportschool en noteert in haar verslag dat hij „op oorlogspad” is tegen de Nederlandse overheid, volgens Lahsan verantwoordelijk voor zijn arrestatie in Marokko.
pi_184454736
Ik vind het FD wel zwak. Dit artikel over de zaak: https://fd.nl/economie-po(...)dent-ans-boersma-uit, dat voor het laatst 6 uur geleden werd geüpdatet, is het laatste wat de krant over het gebeuren schrijft.

Nu hoef jij je eigen werknemer niet gelijk af te vallen, maar van een zogenaamd onafhankelijk nieuwsmedium mag jij wel verwachten dat ze gewoon feitelijkheden melden: "Het OM meldt....".
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:03:10 #28
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184454783
Is deze actie door Turkije nu uitgevoerd op aangeven van de Nederlandse autoriteiten of kunnen we ouwerwets een potje Erdogan-bashen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184455147
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:03 schreef Ringo het volgende:
Is deze actie door Turkije nu uitgevoerd op aangeven van de Nederlandse autoriteiten of kunnen we ouwerwets een potje Erdogan-bashen?
Het eerste. Maar dan kun je je afvragen of de Nederlandse autoriteit dat wel moet doen. Want het perspectief is daar nogal anders. Journalisten hebben contacten met allerlei soorten organisaties (ook terreur organisaties), dat valt onder vrije nieuwsgaring.

Maar Turkije ziet dat als banden met........
pi_184455165
quote:
4s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:03 schreef Ringo het volgende:
Is deze actie door Turkije nu uitgevoerd op aangeven van de Nederlandse autoriteiten of kunnen we ouwerwets een potje Erdogan-bashen?
haha.

het ligt dit keer iets ingewikkelder dan "erdo pakt journalist op" door de inbreng van het OM.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184455270
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:48 schreef intellectuele_user het volgende:

Las jouw post daarover een tijdje geleden in het Syrië-topic, maar heb het achterwege gelaten want teveel details voor de mensen buiten dat topic. Maar het punt is dat Turkije al jarenlang (in)direct samenwerkt met aan HTS-gelieerde gewapende lieden, en een stuk verder is gegaan dan deze Nederlandse journaliste.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het eerste. Maar dan kun je je afvragen of de Nederlandse autoriteit dat wel moet doen. Want het perspectief is daar nogal anders. Journalisten hebben contacten met allerlei soorten organisaties (ook terreur organisaties), dat valt onder vrije nieuwsgaring.

Maar Turkije ziet dat als banden met........
daarnaast als het waar is dat het haar banden met nusra is waar ze nu voor wordt gestraft. is het helemaal merkwaardig omdat de turken eigenlijk tot een paar weken terug nusra volop steunden. hoewel ik denk dat de banden nog steeds aanwezig zijn. als je bekijkt hoe idlib parktisch zonder slag of stoot overgedragen is aan nusra door de proxys van de turken.

een beetje vergelijkbaar met hoe erdo matties was met de gulenisten totdat ze ruzie kregen. vervolgens werd het gulenistische netwerk "terroristisch" verklaard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184455290
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

daarnaast als het waar is dat het haar banden met nusra is waar ze nu voor wordt gestraft. is het helemaal merkwaardig omdat de turken eigenlijk tot een paar weken terug nusra volop steunden. hoewel ik denk dat de banden nog steeds aanwezig zijn. als je bekijkt hoe idlib parktisch zonder slag of stoot overgedragen is aan nusra door de proxys van de turken.

een beetje vergelijkbaar met hoe erdo matties was met de gulenisten totdat ze ruzie kregen. vervolgens werd het gulenistische netwerk "terroristisch" verklaard
Dat heeft toch niets met elkaar te maken? je kunt immers heel goed een bepaalde groep vanuit geopolitiek oogpunt 'steunen', maar er niets mee vandoen willen hebben op binnenlandse politiek. Vind dat allemaal niet zo bijzonder.
pi_184455339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:59 schreef maan_man het volgende:
Ik vind het FD wel zwak. Dit artikel over de zaak: https://fd.nl/economie-po(...)dent-ans-boersma-uit, dat voor het laatst 6 uur geleden werd geüpdatet, is het laatste wat de krant over het gebeuren schrijft.

Nu hoef jij je eigen werknemer niet gelijk af te vallen, maar van een zogenaamd onafhankelijk nieuwsmedium mag jij wel verwachten dat ze gewoon feitelijkheden melden: "Het OM meldt....".
Inmiddels staat er wat nieuws...

Boersma denkt zelf dat het mogelijk te maken heeft met haar ex waarmee ze een relatie tot de zomer van 2015 had. Schijnt om een Syrier te gaan die naar verluidt afgelopen jaar gearresteerd is ivm banden met Al Nusra

https://fd.nl/economie-po(...)ting-van-ans-boersma
pi_184455342
Een regeringswoordvoerder stelde dat Ans banden zou hebben met de Syrische terreurorganisatie Jabhat al-Nusra.

(...)

Zelf acht Ans het mogelijk dat haar uitzetting gerelateerd is aan het feit dat zij tot zomer 2015 een relatie had met een Syriër die afgelopen najaar in Nederland is gearresteerd vanwege voormalig lidmaatschap van de Syrische terreurorganisatie Jabhat al-Nusra.

Joh.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184455349
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat heeft toch niets met elkaar te maken? je kunt immers heel goed een bepaalde groep vanuit geopolitiek oogpunt 'steunen', maar er niets mee vandoen willen hebben op binnenlandse politiek. Vind dat allemaal niet zo bijzonder.
de context maakt een groot verschil inderdaad. zo is isis voor de turken tegenwoordig terroristisch omdat ze turken opblazen in turkije. maar is nusra niet terroristisch omdat ze samenwerken met de turken (even de recente gebeurtenissen achterwegen laten)

dit terwijl beide organisaties in syrie zo ongeveer hetzelfde doen.

of neem de pkk als voorbeeld, officieel is de pkk een terroristische organisatie in nederland, maar er wordt hen geen duimbreed in de weggelegd in het land. dat is als ze maar geen gekke dingen doen op nederlandse bodem. recrutering, fondsen werving, demonstraties, allemaal in naam van de pkk, geen haan die er naar kraait.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184455384
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:40 schreef nostra het volgende:
Een regeringswoordvoerder stelde dat Ans banden zou hebben met de Syrische terreurorganisatie Jabhat al-Nusra.

(...)

Zelf acht Ans het mogelijk dat haar uitzetting gerelateerd is aan het feit dat zij tot zomer 2015 een relatie had met een Syriër die afgelopen najaar in Nederland is gearresteerd vanwege voormalig lidmaatschap van de Syrische terreurorganisatie Jabhat al-Nusra.

Joh.
komt de aap uit de mauw. case closed move along.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:44:28 #37
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184455401
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:40 schreef nostra het volgende:
Een regeringswoordvoerder stelde dat Ans banden zou hebben met de Syrische terreurorganisatie Jabhat al-Nusra.

(...)

Zelf acht Ans het mogelijk dat haar uitzetting gerelateerd is aan het feit dat zij tot zomer 2015 een relatie had met een Syriër die afgelopen najaar in Nederland is gearresteerd vanwege voormalig lidmaatschap van de Syrische terreurorganisatie Jabhat al-Nusra.

Joh.
Gewoon terecht het land uitgeflikkerd dus.
pi_184455457
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:44 schreef Nobu het volgende:

[..]

Gewoon terecht het land uitgeflikkerd dus.
hangt er van af of ze nog steeds banden onderhoudt met hem. beetje sneu als ze 4 jaar terug met iemand een relatie had en daar nu voor wordt gestraft, maar in de turkse context is dat niet raar.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_184455498
Het Openbaar Ministerie (OM) bestempelt Turkije-correspondent Ans Boersma als verdachte in een lopend strafrechtelijk onderzoek naar terrorisme.

Daarbij zijn verscheidene verdachten betrokken. Boersma is verdachte, maar wordt zelf niet verdacht van een misdrijf met een terroristisch oogmerk, meldde een woordvoerder van het OM.

De woordvoerder van het OM zei dat Boersma op Schiphol, waar ze donderdagochtend aankwam, niet is aangehouden. Ze wilde niet zeggen of de journalist is verhoord. Ook wil ze niet kwijt om welk terreuronderzoek het gaat.

Wel bevestigde het OM dat het in het kader van datzelfde onderzoek informatie heeft verstrekt aan de Turkse autoriteiten. Dat gebeurde recent. Die informatie ging over de journalist, aldus de woordvoerster. Ook stelde het OM in deze zaak vragen aan Turkije.

Boersma is volgens het OM echter niet op verzoek van Nederland uitgezet of uitgeleverd.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 17 januari 2019 @ 15:50:45 #40
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184455501
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

hangt er van af of ze nog steeds banden onderhoudt met hem. beetje sneu als ze 4 jaar terug met iemand een relatie had en daar nu voor wordt gestraft, maar in de turkse context is dat niet raar.
Als jij in Nederland tot een paar jaar geleden met je kale vrindjes van de NVU door de straten marcheerde kom je ook nu niet door een veiligheidsonderzoek.
pi_184455857
Nu weet heel de wereld dat ze een intieme relatie heeft gehad met een Nusra-lover.

Lekker dan.
pi_184456110
Ze had dus een relatie met een Al-Nusra lid. Kortom: meer dan terecht uitgezet.
pi_184456152
Een moslimterrorist structureel leegpijpen en denken dat je daar geen last mee krijgt buiten NL :')
pi_184456364
Ahh...mevrouw laat zich uitwonen door baardgekkies.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_184456673
quote:
D66 en CDA hebben vanmorgen - nog voordat bekend werd dat Boersma verdachte is in een terreuronderzoek - Kamervragen ingediend over de kwestie. De regeringspartijen menen dat het ‘onacceptabel’ is dat ‘Turkije zonder enige aanleiding journalisten, verdedigers van het vrije woord, uitzet’. Ze vragen Blok of hij de Turkse ambassadeur wil ontbieden en zijn Turkse ambtsgenoot wil aanspreken.
Ook ChristenUnie-voorman Gert-Jan Segers roept op te stoppen met de onderhandelingen over een Turks EU-lidmaatschap. ,,Turkije zinkt steeds dieper’’, aldus Segers.
Nadat bekend werd dat Boersma niet werd uitgezet vanwege journalistieke overwegingen, dienden de partijen nieuwe vragen in, waarin ze Blok vragen om opheldering.
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-al-nusra~a9af0c48/

Staat mooi voor lul die achterlijke, religieuze extremist Segers die niet even tot tien kan tellen zodra het woord 'Turkije' valt. :')
pi_184456780
RTLnieuws twitterde op donderdag 17-01-2019 om 16:57:27 Ex-vriend journaliste Ans Boersma werd in 2017 gearresteerd nadat hij was herkend als jihadstrijder in debatcentrum De Balie in Amsterdam https://t.co/GB33XsqyEB https://t.co/jJ5fw9vZGe reageer retweet
Kom er maar in Yoeri Albrecht, welk debat was daar gaande?
I´m back.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 17:03:32 #47
408813 crew  trein2000
pi_184456832
Lekkere actie van het OM hoor :')
Je denkt toch even na voordat je dergelijke gevoeligheden deelt met bananenrepubliek Turkije.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 17 januari 2019 @ 17:09:47 #48
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184456958
Lekkere actie van het om.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_184457007
Terecht dat ze het land is uitgezet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184457024
Als het OM nog met het eigen onderzoek bezig is en zij mogelijk ook verdachte hierin is, stond haar naam miss wel in een rechtshulpverzoek aan Turkije bv, waarin om meer informatie gevraagd wordt aan Turkije over bepaalde zaken. Het was vast geen delen om het delen, denk ik.
pi_184457030
Kan Boersma niet teruggestuurd worden?(jihad bruiden horen niet in Nederland) Het is dus een jihadstrijder sletje... Walgelijk mens.
pi_184457081
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:33 schreef matspontius het volgende:

[..]

Bewijs? Bron?
Edit: niet goed gelezen, my bad.
pi_184457108
Journaliste in gevaar gebracht
De Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) is niet te spreken over de manier waarop door het OM is gehandeld. Het OM had volgens de NVJ ook zelf contact op kunnen nemen met Boersma. De journaliste is nu in gevaar gebracht. "Daar moet dus een hele goeie verklaring voor komen", zegt secretaris Thomas Bruning.

"Gegeven het feit dat ze zich in Turkije al in een risicovolle situatie bevindt, ook al omdat Turkije een heel slecht trackrecord heeft richting journalistiek, vind ik dat je heel voorzichtig moet zijn om haar op deze manier te belasten."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)reden-van-uitzetting
pi_184457121
De verdachte komt volgens de AIVD zelf ook uit Raqqa zou daar hebben deelgenomen aan de gewapende strijd in Syrië. Namens Jabat al-Nusra zou hij gevechtshandelingen hebben verricht. Bovendien zou de man betrokken zijn geweest bij aanslagen. Volgens de inlichtingendienst zijn daarbij veel doden gevallen.
https://www.at5.nl/artike(...)nking-van-terrorisme
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:19:40 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184457144
quote:
Overigens gaat het in dat stuk over Al-Shamiya.
Al-Nusra wordt niet genoemd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184457149
Het was ook nog eens een bekend figuur onder de Syriestrijders die in Nederland ook voor problemen zorgde door met valse papieren hier een verblijfsvergunning probeerde te krijgen en een debat in de Balie over Raqqa te verstoren. Hier een interview van hem:
https://www.parool.nl/ams(...)den-met-is~a4545149/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 januari 2019 @ 17:20:03 #57
408813 crew  trein2000
pi_184457157
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:12 schreef Klaphark het volgende:
Als het OM nog met het eigen onderzoek bezig is en zij mogelijk ook verdachte hierin is, stond haar naam miss wel in een rechtshulpverzoek aan Turkije bv, waarin om meer informatie gevraagd wordt aan Turkije over bepaalde zaken. Het was vast geen delen om het delen, denk ik.
Officieren hebben allemaal een universitaire studie afgerond. Die zouden toch kunnen bedenken wat het gevolg van deze actie zou kunnen zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184457162
De Syriër was bij een bijeenkomst in De Balie met Syrische activisten die ernstig worden bedreigd door IS. Toen de activisten een foto van hem wilden nemen, vluchtte hij de zaal uit en fietste weg.
https://nos.nl/artikel/22(...)t-nog-vrij-rond.html
pi_184457195
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Overigens gaat het in dat stuk over Al-Shamiya.
Al-Nusra wordt niet genoemd.
Idd. Had het al aangepast :7
pi_184457210
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Officieren hebben allemaal een universitaire studie afgerond. Die zouden toch kunnen bedenken wat het gevolg van deze actie zou kunnen zijn.
Zeker, ik zeg ook niet dat het in dat geval erg snugger zou zijn :D Sowieso gaat er ergens iets niet goed zou je zeggen.
pi_184457227
Foto van haar vriend gevonden :')


Aziz, de Syriër die herkend werd als IS-strijder in De Balie, kijkt uit over Amsterdam waar hij woont en werkt. Beeld Aurélie Geurts

https://www.volkskrant.nl(...)o-paspoort~b191dc88/
pi_184457239
Deze blanco paspoorten zijn door Islamitische Staat en andere jihadistische groepen gestolen en gebruikt om mensen heimelijk naar Europa te smokkelen. Het is een mogelijke verklaring waarom de AIVD de Syriër al langere tijd in de gaten hield.

Bronnen rond veiligheidsdiensten bestempelden hem eerder als een 'zwaar geval'. Hijzelf zei in een interview met de Volkskrant en Nieuwsuur dat hij nooit bij IS had gezeten, maar bevestigde dat hij met een valse identiteit naar Nederland was gekomen.
https://www.volkskrant.nl(...)o-paspoort~b191dc88/

Hij vertelt de waarheid, hij heeft nooit bij IS gezeten, wel bij Nusra :')
pi_184457276
De broer van de vriend van de journaliste is ook betrokken bij terreur en huppelde ook rond in Nederland:

De politie heeft vandaag in het Brabantse Bergeijk een 41-jarige Syriër aangehouden die wordt verdacht van lidmaatschap van een terreurorganisatie. De man is een broer van een eerder aangehouden verdachte van 32, die vorig jaar in het Amsterdamse debatcentrum De Balie werd herkend als een verdachte IS-strijder.

De 41-jarige man wordt net als zijn jongere broer verdacht van betrokkenheid bij de gewapende strijd in Syrië. Beiden zouden lid zijn geweest van Jabat al-Nusra, dat bekend stond als filiaal van Al Qaida in Syrië.
https://www.ad.nl/binnenl(...)twassen-br~ae0aadfa/
pi_184457315
Kunnen we ruilen met twee kamerleden van Denk? Die zijn enorm welkom bij Endeldarm.
Racist
pi_184457408
Ans Boersma heeft haar opleiding gedaan aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Voordat ze ging werken voor het Financiele Dagblad schreef ze stukjes voor OneWorld en was ze persvoorlichtster bij Stichting Bootvluchteling...….

Ik ga deze actie van Turkije steeds meer begrijpen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:35:06 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184457497
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:21 schreef Kaarslichthouder het volgende:
Idd. Had het al aangepast :7

Al-Nusra had kennelijk een coördinerende rol bij de verdeling van hulpgoederen die door Nederland via-via Syrië werden binnengeloodsd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184457505
Hmm ik snap wel dat Turkije geen jihadsletjes wil laten rondsnuffelen.
pi_184457701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ans Boersma heeft haar opleiding gedaan aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Voordat ze ging werken voor het Financiele Dagblad schreef ze stukjes voor OneWorld en was ze persvoorlichtster bij Stichting Bootvluchteling...….

Ik ga deze actie van Turkije steeds meer begrijpen.
Ja, Ansje had het er maar druk mee.



Wie weet heeft ze zo nog wat strijdmakkers van haar vriendje Europa binnengeloodst.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_184457766
Lol plottwist. Terecht uitgezet dus! :D
pi_184457941
Wat mij betreft is ze ook niet meer welkom in Nederland :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_184457972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
Wat mij betreft is ze ook niet meer welkom in Nederland :W
Huh? :P
pi_184458006
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:56 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Huh? :P
Heulen met bootvluchtelingen, relatie met een terrorist aangaan... dit zijn NSB praktijken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_184458074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heulen met bootvluchtelingen, relatie met een terrorist aangaan... dit zijn NSB praktijken.
Hhm oké :')

Die mening mag je hebben ja :P
pi_184458179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ja, Ansje had het er maar druk mee.

[ [url=https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c40b0ff61024/5c40b0ff4430b-Opera_Momentopname_2019-01-17_174431_www.grootnieuwsradio.nl.png]afbeelding[/url] ]

Wie weet heeft ze zo nog wat strijdmakkers van haar vriendje Europa binnengeloodst.
Eigenlijk is ze een soort redder van aangestrande walvissen maar voor Syriërs.
pi_184458226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 17:22 schreef intellectuele_user het volgende:
Foto van haar vriend gevonden :')

[ afbeelding ]
Aziz, de Syriër die herkend werd als IS-strijder in De Balie, kijkt uit over Amsterdam waar hij woont en werkt. Beeld Aurélie Geurts

https://www.volkskrant.nl(...)o-paspoort~b191dc88/
Dat zei ik toch. Ze spoort niet. Maar ja ze is wit en ze heeft white privelege dus dan is Turkije wel weer fout. :?
pi_184458311
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:00 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Hhm oké :')

Die mening mag je hebben ja :P
Dat is lief van je, dank je :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_184458686
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is lief van je, dank je :P
Lol sorry zo bedoelde ik het niet 8)7

:P
pi_184458740
Ze is dus een gevaarlijke vrouw!
pi_184458846
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:20 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Lol sorry zo bedoelde ik het niet 8)7

:P
Niet sarcastisch genoeg?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_184459172
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet sarcastisch genoeg?
  donderdag 17 januari 2019 @ 18:43:35 #81
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184459231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:22 schreef Bocaj het volgende:
Ze is dus een gevaarlijke vrouw!
Dat lijkt me sterk. Hoogstens erg naïef, wel een vreemde eigenschap voor een zogenaamde journalist.
  donderdag 17 januari 2019 @ 18:50:20 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184459359
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:43 schreef Twiitch het volgende:
Dat lijkt me sterk. Hoogstens erg naïef, wel een vreemde eigenschap voor een zogenaamde journalist.
Onzin, lef en naïviteit liggen juist heel dicht bij elkaar.
Cynische risicocalculators met een voorliefde voor de veilige weg zijn meer geschikt voor een kantoorklerkenbestaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184459929
Ans Boersma, naïef meisje uit de provincie valt voor woeste Arabier en staat nu bij iedere inlichtingendienst op het lijstje waar je niet op wilt staan.

Vanmorgen roeptoeteren dat ze zomaar het land uit was gezet, had ze nu maar eerst even afgewacht met schreeuwen totdat ze de reden wist.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184460504
Ik dacht al zoiets.
pi_184460528
Wel lullig dat je dan met naam en toenaam op het internet staat.

Ze zal wel huilend bij Pauw aan mogen schuiven (eerst aan tafel dan in de woonboot :7 ) en dan is het weer de schuld van racisme, mannen, Wilders en Trump. Dit is zooooo voorspelbaar. :')
pi_184460605
Gewoon de kop kaalscheren en vernederen, net als vroeger gebeurde met van die wijven die moedwillig met de vijand sliepen :r
pi_184460655
Zij is wel het type waar die lui op vallen en waar ze zich tijdelijk voor willen uitsloven.
pi_184460687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ans Boersma, naïef meisje uit de provincie valt voor woeste Arabier en staat nu bij iedere inlichtingendienst op het lijstje waar je niet op wilt staan.

Vanmorgen roeptoeteren dat ze zomaar het land uit was gezet, had ze nu maar eerst even afgewacht met schreeuwen totdat ze de reden wist.
Waarschijnlijk wist ze wel waarom. Lekker wazig doen. White privelege gebruiken. Bij de gemiddelde Nederlander komt de onderbuik gevoelens wel automatisch op als ze Turkije horen.
  donderdag 17 januari 2019 @ 19:57:06 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184460785
Godverdomme, dan ben je freelance journalist in risicogebied duizenden kilometers van huis en dan is er zoʼn door de motten aangevreten autist op zʼn zolderkamertje op Fok! die jou “naïef meisje uit de provincie” noemt. De ironie.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184460846
Lees de honderden reacties op haar twitterbericht.

https://mobile.twitter.com/AnsBoersma/status/1085788423200268288
pi_184460866
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Ringo het volgende:
Godverdomme, dan ben je freelance journalist in risicogebied duizenden kilometers van huis en dan is er zoʼn door de motten aangevreten autist op zʼn zolderkamertje op Fok! die jou “naïef meisje uit de provincie” noemt. De ironie.
Ik ben geen autist en zit niet op een zolderkamertje maar in bad op de begane grond. Kun je de ironie uitleggen want ik zie het niet helemaal?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:01:40 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184460875
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:00 schreef polderturk het volgende:
Lees de honderden reacties op haar twitterbericht.

https://mobile.twitter.com/AnsBoersma/status/1085788423200268288
Stoet verontwaardigde vinexkabouters.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:02:31 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184460894
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
ik zie het niet helemaal
Dat is geen nieuws.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184460902
Turkije is voor de pudding sjw brigade zelfs al risicogebied :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184460943
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat is geen nieuws.
Ooo, jij bent zo'n figuur dat grapjes maakt die niemand behalve jijzelf begrijpt en waar je dan vervolgens bulderend om gaat lachen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:05:44 #96
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_184460956
Kunnen wij nu ook, zoals de Afrikaanse landen, zeggen dat we haar niet willen?
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:06:56 #97
22565 asco
Los in deze tent
pi_184460979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:05 schreef the-eye het volgende:
Kunnen wij nu ook, zoals de Afrikaanse landen, zeggen dat we haar niet willen?
Nee, want NL zit vol met vooral dit soort linkse vrouwen die op zo'n manier stemmen dat wij altijd gekke henkie van de wereld zullen blijven. :r
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:16:22 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184461133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:06 schreef asco het volgende:
Nee, want NL zit vol met vooral dit soort linkse vrouwen die op zo'n manier stemmen dat wij altijd gekke henkie van de wereld zullen blijven. :r
“Linkse meisjes” de schuld geven van je eigen maatschappelijke onvermogen :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184461190
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Stoet verontwaardigde vinexkabouters.
In reacties ouder dan 8 uur wordt Turkije aangevallen. In jongere reacties wordt ze jihadistenhoer genoemd _O-
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:20:12 #100
22565 asco
Los in deze tent
pi_184461210
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

“Linkse meisjes” de schuld geven van je eigen maatschappelijke onvermogen :').
Hahahaha. Ik ja. _O-
Hey, succes ermee komende jaren. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')