Dat vind ik een heel aantrekkelijke man. Komt door de rol die hij speelt denk ik.quote:
Even stomen boven een bak heet water met een handdoek over je hoofd.quote:
Ik ben heb dol van hem !quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel aantrekkelijke man. Komt door de rol die hij speelt denk ik.
Die had ik moeten hebben 8 jaar geledenquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel aantrekkelijke man. Komt door de rol die hij speelt denk ik.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gewoon Lupus!quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hoe heet Lupus hier eigenlijk?
Geen idee.. Ken hem nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even stomen boven een bak heet water met een handdoek over je hoofd.
Oh even Hoohlen maar Hey hoohle...quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon Lupus!![]()
en ik heb het toevallig
Denk het welquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
maar er zijn verschillende soorten....quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh even Hoohlen maar Hey hoohle...
Met een klodder Dampo er inquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even stomen boven een bak heet water met een handdoek over je hoofd.
daar is ie ook leuk....quote:
Schurft.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
yep.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Een ziekte aan het afweersysteem waarbij het afweersysteem zichzelf aanvalt
Wordt het ook nog ergens bewaard?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is het handig dat je gewoon random shit kan vragen
Vraag eens "Hey Google, wat voor Hey Google heeft Sacha?"quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is het handig dat je gewoon random shit kan vragen
Ze verrekt het weer eh?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vraag eens "Hey Google, wat voor Hey Google heeft Sacha?"
In de Home / Assistent?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in de app maar dat heb ik nog nooit opgezocht
Handig als je nog eens terug zou willen lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De illuminati bewaart alles wat wij hier op het forum neerkwakken.
Dr Martens krijg ik oaquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vraag eens "Hey Google, wat voor Hey Google heeft Sacha?"
Wij hebben zelfs een speciale afdeling, de Arinminatiquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De illuminati bewaart alles wat wij hier op het forum neerkwakken.
Zo is dat, vriend.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Handig als je nog eens terug zou willen lezen.
Welke users maken daar deel van uit?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wij hebben zelfs een speciale afdeling, de Arinminati
Arin alleen, die houdt iedereen in de smiezen👀quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Welke users maken daar deel van uit?
We zouden meer van zulke users moeten hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Arin alleen, die houdt iedereen in de smiezen👀
Wat een deugniet is het ook.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Arin alleen, die houdt iedereen in de smiezen👀
Ik heb geen tijd, druk met de eendquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zouden meer van zulke users moeten hebben.
Kom op zeg! Pullup heeft je topic al overgenomen, dus je hebt tijd zat.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, druk met de eend
quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, druk met de eend
Die neem ik binnenkort weer terugquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kom op zeg! Pullup heeft je topic al overgenomen, dus je hebt tijd zat.
Trustenquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga richting bed, vermoeiende dag geweest. Tot morgen.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft de smaak wel te pakken.
Beetje beter met de rug, begrijp ik?
Mwah ik mis het Hummie'en eigenlijk wel, lekker werkjequote:Op woensdag 16 januari 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had zeker ook met de stress door je topic te maken?
zal hier dan ook wel meevallenquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
Codevanaf morgenavond voor bijna het hele land wegens kans op gladheid door bevriezing van natte weggedeelten of winterse buien. Alleen een onbelangrijk strookje land in het westen hoeft niets te vrezen.
Neem het maar gauw weer over, te veel meloenhoofd bij pullup.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mwah ik mis het Hummie'en eigenlijk wel, lekker werkje
quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neem het maar gauw weer over, te veel meloenhoofd bij pullup.
Rotterdam komt er dus weer makkelijk af.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
Codevanaf morgenavond voor bijna het hele land wegens kans op gladheid door bevriezing van natte weggedeelten of winterse buien. Alleen een onbelangrijk strookje land in het westen hoeft niets te vrezen.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ik in het strookje woon
Nu weten we een stuk meer over je locatie.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat ik in het strookje woon
Werd tijd voor een stukje duidingquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu weten we een stuk meer over je locatie.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ze dan opeens meer gaan posten? Niets te doen met die baby in d'r pens zeker?
Niemand weet hetquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie de vader van IESJES liefdesbaby is. Is het nog aan?
Misschien komt ie wel uit een buisjequote:Op woensdag 16 januari 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niemand weet hetEn ze is een BOM! of BAM! weet niet meer
BAMquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
een dikke atmosfeerquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
De NASA gaat misschien een drone naar Titan, een maan van Saturnus, sturen:
[ afbeelding ]
Het ding zou dan in 2025 gelanceerd worden en komt in 2034 aan. Dat is wel even wachten dus.Titan is wel heel interessant, met meren, rivieren en regen van organische verbindingen en een dikke atmosfeer.
bingoquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bewust Aanstellerige Moeder.
Kan het niet nog van TSJOEKIE zijn? Die is natuurlijk wat langzaam, dus zijn nageslacht doet er misschien ook iets langer over om tot ontwikkeling te komen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Pullup was Tsjoekfan, dus die ziet dat meteen als de baby is geborenquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan het niet nog van TSJOEKIE zijn? Die is natuurlijk wat langzaam, dus zijn nageslacht doet er misschien ook iets langer over om tot ontwikkeling te komen.
Ik las vanmiddag iets over die BMW maar dat verhaal is verder volledig langs me heen gegaan eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk direct aan een dikke BMW denken bij dat woord.
Nou?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe warm is het eigenlijk op de maan overdag Hoohle?
Ik bedoelde eigenlijk ook niet dat verhaal, maar wel die betekenis.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets over die BMW maar dat verhaal is verder volledig langs me heen gegaan eigenlijk
Hmm ik snap het nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook niet dat verhaal, maar wel die betekenis.
Ik vind het zo'n gave gedachte dat er gewoon een meer met golven is daar. Er is ook een voorstel er een bootje naartoe te sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een in de breedte uitgerekt Frankrijk
Ik zag ook zoiets tijdens het scrollen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets over die BMW maar dat verhaal is verder volledig langs me heen gegaan eigenlijk
Recce de Titan piraatquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n gave gedachte dat er gewoon een meer met golven is daar. Er is ook een voorstel er een bootje naartoe te sturen.
Ohh zoquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik met dikke bedoelde iets van: een hendig sjieke atmosfeer.
Zo hard gaat een dikke BMW niet eens.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Boef is gestraft voor 300km/pu rijden
Heeft hier al gestaan, het hoeft niet nog een keer uitgelicht BOEFSHAMINGquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft hier al gestaan, het hoeft niet nog een keer uitgelicht BOEFSHAMINGvolkomen terecht wel maar dat terzijde
We hebben allemaal wel eens haastquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft hier al gestaan, het hoeft niet nog een keer uitgelicht BOEFSHAMINGvolkomen terecht wel maar dat terzijde
Het is daar wel iets van -180 °C, dus dat zou ook wel iets voor jou zijn. Water is daar zo hard bevroren, dat het zo hard is als steen.quote:
Wat voor straf? Taakstraf van 120 uur?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaan ze ijszeilen met dat bootje dan?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is daar wel iets van -180 °C, dus dat zou ook wel iets voor jou zijn. Water is daar zo hard bevroren, dat het zo hard is als steen.
Ja en rijbewijs kwijt ook volgens mijquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor straf? Taakstraf van 120 uur?
Hoe kunnen er dan golven zijn? En hoe kan dat bootje dan varen?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is daar wel iets van -180 °C, dus dat zou ook wel iets voor jou zijn. Water is daar zo hard bevroren, dat het zo hard is als steen.
Ja ik ben het ook even kwijt golven met -180 bevroren golvenquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaan ze ijszeilen met dat bootje dan?
Misschien gaan ze 's zomers.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook even kwijt golven met -180 bevroren golven
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien gaan ze 's zomers.
Nee, het meer is van organische verbindingen. Ethaan en methaan, vloeibare brandstoffen dus. Er is vele malen meer dan hier op aarde is, dus het zou ook wel iets zijn voor Trump om daar een pijpleiding naartoe te willen aanleggen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaan ze ijszeilen met dat bootje dan?
Ik las dat de eis 7000 euro en een ontzegging van de rijbevoegdheid van 2,5 jaar is. De rechter kon geen uitspraak doen door de hoeveelheid informatie.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en rijbewijs kwijt ook volgens mij
kolere zomer?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als we weer z'on kolere zomer krijgen zit ik liever op Titan
Dat die pijpleiding er komt is net zo zeker als dat The Wall er komt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het meer is van organische verbindingen. Ethaan en methaan, vloeibare brandstoffen dus. Er is vele malen meer dan hier op aarde is, dus het zou ook wel iets zijn voor Trump om daar een pijpleiding naartoe te willen aanleggen.
Het wordt dit jaar weer zo'n mooie zomer.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als we weer z'on kolere zomer krijgen zit ik liever op Titan
Soort van open nogquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben ik te laat of is het hier nog open ?
Pelosi gaat ervoor zorgen dat Donnie z'n State of the Union niet in het Congres mag houden. Dan zal-ie dat wel gaan doen vanuit het Witte Huis. Dat gaat echt een hartverwarmende speech worden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat die pijpleiding er komt is net zo zeker als dat The Wall er komt.
Hello cowboy.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben ik te laat of is het hier nog open ?
Ja slim die briefquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Pelosi gaat ervoor zorgen dat Donnie z'n State of the Union niet in het Congres mag houden. Dan zal-ie dat wel gaan doen vanuit het Witte Huis. Dat gaat echt een hartverwarmende speech worden.Het is trouwens nog nooit eerder voorgekomen dat een president niet welkom was.
Dit weekend wordt het stervenskoud.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
hey google blokkeer iedereen die over zomer praat
Ik vind er ook niks aan hoor smerige hittequote:Op donderdag 17 januari 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
hey google blokkeer iedereen die over zomer praat
Yaaas zo hoor ik het graagquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit weekend wordt het stervenskoud.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan hoor smerige hitte
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En straks weer janken als het daar codeis.
Daar zijn kleding en dekentjes voorquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kou is toch slecht voor je rug?
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
‘T is niet te hopen dat die eend ook z’n verwarming op 22 heeft staan
Je kunt nu gewoon niet meer zonder dekentje op de scootahquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar zijn kleding en dekentjes voor
Alleen 's nachts, dacht ik.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
‘T is niet te hopen dat die eend ook z’n verwarming op 22 heeft staan
Ik doe gewoon een extra broek of twee aanquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt nu gewoon niet meer zonder dekentje op de scootah
woon je in de Arena?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Slaapkamer raam open altijd en als het moet het dak
Soms ff op 21 hooguit maar meestal uit, maar ik lig toch vaak in bed onder een stapel dekensquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar zet jij je thermostaat op dan?
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Soms ff op 21 hooguit maar meestal uit, maar ik lig toch vaak in bed onder een stapel dekens
Sexy heur.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een extra broek of twee aanen beenwarmers
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een extra broek of twee aanen beenwarmers
Ja en je dan kapot zweten als je ergens binnenkomt waar de kachel staat te loeien omdat het zo koud isquote:
DEKENTJEEEEEEEEquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou het is hier bij die muur -5 geloof ik mijn god zeg
Nou raar, zeg maar gerust knettergek krank im kopfquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vries liever dood denk ik raar eh?
Lekker subtiel ik weet ook niet wat dat isquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou raar, zeg maar gerust knettergek krank im kopf
Je kunt toch ook een dekentje om je hele huis doen? Dat heet isolatie.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vries liever dood denk ik raar eh?
Nee jij bent lekker subtiel altijdquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker subtiel ik weet ook niet wat dat is
Nou het is energie A hierquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een dekentje om je hele huis doen? Dat heet isolatie.
gewoon eigenwijze drakenquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien weet Scrut het, soort deken schaamte
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat beweren ze van mijn huis ook terwijl het tocht door de stopcontacten
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik tolereer ze wel inmiddels, maar gaat ze weg dan moet hij mee naar boven weer
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ach 2 weken kou kleumen in een tentje in het bos is ook klote
Overal stekkers in doen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat beweren ze van mijn huis ook terwijl het tocht door de stopcontacten
Maar jij hebt nog warmte van de onderburen waarschijnlijk?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb m'n thermostaat nooit hoger dan 20,5.
Ja, maar het wordt niet warmer dan 20,5.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog warmte van de onderburen waarschijnlijk?
Maar je bent een koukleumquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt niet warmer dan 20,5.
Schuin boven schuin onder en ernaast ook nogquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog warmte van de onderburen waarschijnlijk?
Nee, ik kleed me wel ietwat Turks, maar geen beenwarmers.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar je bent een koukleumSterf je dan niet van de kou? Of zit je ook met beenwarmers
Turkinizerquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik kleed me wel ietwat Turks, maar geen beenwarmers.
Nee ze heeft 1 dure die aap volgens mijquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van allerlei verschillende merken. Ghostbuster wordt mad
Is die aap een Google-apparaat?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ze heeft 1 dure die aap volgens mij
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van allerlei verschillende merken. Ghostbuster wordt mad
Neuh, is mij te vroeg.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan jullie maandag opstaan voor de Superwolf Bloedmaan?
Sta je even te badmintonnen, sla je je shuttle opeens over een vliegtuig.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Als je op een laddertje gaat staan daar, gaat het mis.
Het duurt wel weer een jaar of tien voor we zo'n goede maansverduistering hebben, zie ik.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het ook slecht ingepland.
Jammer voor de heksen en weerwolvenquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het duurt wel weer een jaar of tien voor we zo'n goede maansverduistering hebben, zie ik.
Ben je even lekker aan het dwergwerpen, word je dwerg opeens aangevlogen! Waar blijft de bierreview nou?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sta je even te badmintonnen, sla je je shuttle opeens over een vliegtuig.
Sommige users schrijven hun naam verkeerd als ze 'm achterstevoren willen gebruiken als username. Wie was dat ook alweer, Ghostbuster?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:55 schreef TillyB het volgende:
Oh andersom geschrevenik dacht turks ofzo
Nog steeds een kater, denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je even lekker aan het dwergwerpen, word je dwerg opeens aangevlogen! Waar blijft de bierreview nou?
quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:55 schreef TillyB het volgende:
Oh andersom geschrevenik dacht turks ofzo
Een moonboot.quote:Op donderdag 17 januari 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor bot zou daar begraven liggen?
Het maan mannetjequote:Op donderdag 17 januari 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel!quote:Op donderdag 17 januari 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.
[ afbeelding ]
Trusten
Yes gaat de goede kant op gelukkigquote:Op donderdag 17 januari 2019 07:10 schreef chufi het volgende:
Je rug weer aan de beterende hand? Je topic weer helemaal vol gepost..
fijn te horen.. wel rustig aan opbouwenquote:Op donderdag 17 januari 2019 07:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Yes gaat de goede kant op gelukkig
quote:Op donderdag 17 januari 2019 07:19 schreef chufi het volgende:
[..]
fijn te horen.. wel rustig aan opbouwen
”Een luchtbevochtiger kan helpen, of de goedkope variant: gewoon een kommetje water op de kast zetten. En: genoeg groente eten.”quote:Op donderdag 17 januari 2019 07:35 schreef chufi het volgende:
Pas wel op met de aankomende kou.!!!
https://www.telegraaf.nl/(...)na-zorgt-voor-rumoer
Rottumerplaat.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu weten we een stuk meer over je locatie.
laat die aubergines maar zitten die eet ik normaal ook alquote:Op donderdag 17 januari 2019 07:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
”Een luchtbevochtiger kan helpen, of de goedkope variant: gewoon een kommetje water op de kast zetten. En: genoeg groente eten.”
Aan de aubergines dan maar
Lekker hè, aubergine! Hier zitten veel hatersquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
laat die aubergines maar zitten die eet ik normaal ook al![]()
ik heb gelukkig deze![]()
https://www.coolblue.nl/p(...)EHP-UQYaAv1qEALw_wcB
Is dat zo?quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker hè, aubergine! Hier zitten veel haters
Ja, hier zitten met name de pastinaaklovers en de auberginehaters.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker hè, aubergine! Hier zitten veel haters
pffffffffff... nee... dat is me te vroeg.........quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je die laatste YT al aangeklikt?![]()
Ik ben geen fan, maar eet het wel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
ik eet ze best wel vaak eigenlijk
Is rustige muziek waar je relaxt op wakker kan worden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:18 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffff... nee... dat is me te vroeg.........
ben ik al wakker... ik wil die Bijquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is rustige muziek waar je relaxt op wakker kan worden.
Ja ik weet niet meer wie, maar erg populair is de aubergine hier nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
ik eet ze best wel vaak eigenlijk
niet als je ze verkeerd gebruikt Til.... je moet hem ook opeten.....quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer wie, maar erg populair is de aubergine hier niet
Misschien moeten we maar een aubergine voorlichtingscursus gaan gevenquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
niet als je ze verkeerd gebruikt Til.... je moet hem ook opeten.....
Aha.quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
niet als je ze verkeerd gebruikt Til.... je moet hem ook opeten.....
Met foto's en filmpjes?quote:Op donderdag 17 januari 2019 09:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een aubergine voorlichtingscursus gaan geven
ik zocht een foto van de auberginedinges die die Griek altijd maakt... die kookt beter én vakerquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar moeten we nog even over vergaderen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, dit wordt een heel verslag, want ik heb een aantal gerechten tegelijk gemaakt.![]()
De Basis van dit alles is tomatensaus van verse tomaten, verse geraspte knoflook, peper en zout.
Dit gooi je gewoon in de blender en daarna in de pan en dan laat je het even 10 minuten lekker doorkoken en dan is het klaar.
Een deel van de saus was al gebruikt toen ik er aan dacht om een foto te maken, maar dat ziet er dus
zo uit.
[ afbeelding ]
Ondertussen heb ik ook een beetje Quinioa gemaakt zoals op de video.
Niet zoveel want ik had maar 10 kleine paprika's om te vullen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vulling Paprika's
Fruit een uitje aan in olijfolie.
Doe de Quinoa erbij en een beetje van de tomatensaus, niet te veel want dan wordt het te klef.
Breng op smaak met eventueel nog iets zout en peper, verse peterselie, cemen, piment,oregano en
gedroogde basilicum. (vers is te overheersend van smaak).
Omdat ik niet zoveel paprika's had heb ik de rest van de bak gevuld met aardappeltjes.
Aardappeltjes
Snij de aardappeltjes als patat,doe ze in een (oven)schaal water en olijfolie 50/50 tot ze net net onder
zijn gedompeld. Naar smaak toevoegen:citroensap ,zout en, half theelepeltje cemen.
Dit is cemen, te koop in de meeste turkse winkeltjes.
[ afbeelding ]
Zet de schaal 10 minuten in een de oven, 250 graden.
Vul de paprika's met de vulling, zet ze bij de aardappeltjes in de schaal en laat alles nog een half uur
garen in de oven op 250 graden.
Paprika's zijn klaar!
Ik had een flinke pan met tomatensaus, genoeg voor nog een flinke portie gebakken pepers, die hele
grote dus.
Gebakken Groene Pepers in tomatensaus.
De pepers bak je in olijfolie, je doet er tomatensaus bij en dat is ook klaar.
Dan heb je een flinke portie ie je kan gebruiken als bijgerecht, maar je kan ze ook gewoon lekker zo met vers stokbrood eten.
[ afbeelding ]
Pepers zijn ook klaar!
Toen had ik nog een beetje tomatensaus over en toevallig had ik nog een pakje Goodbite Soja gehakt, dus daar kon ik nog mooi Spaghettisaus van maken.
Spaghettisaus
Fruit een uitje en een klein gesneden groen pepertje in olijfolie.
Verse peterselie, en op smaak afmaken met peper, zout,en kruiden naar smaak
en het restje tomatensaus.
[ afbeelding ]
Als jullie je afvragen wat ik met zoveel eten moet![]()
De paprika's en aardappeltjes zijn al bijna op pepers gaan morgen wel op en de spaghettisaus heb ik
in kleine éénpersoons porties in de vriezer gedaan, da's altijd handig voor een snelle hap.![]()
[ afbeelding ]
en nu heb ik een IJskofie verdient
Oh nice, die sla ik op om later in te koekeloerenquote:Op donderdag 17 januari 2019 09:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zocht een foto van de auberginedinges die die Griek altijd maakt... die kookt beter én vaker
dan ik....
ik kan niks van de aubergines vinden maar ergens in deze topics zijn wel veel recepten![]()
CUL / [Vegetarisch eten #9]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |