BAMquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niemand weet hetEn ze is een BOM! of BAM! weet niet meer
een dikke atmosfeerquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
De NASA gaat misschien een drone naar Titan, een maan van Saturnus, sturen:
[ afbeelding ]
Het ding zou dan in 2025 gelanceerd worden en komt in 2034 aan. Dat is wel even wachten dus.Titan is wel heel interessant, met meren, rivieren en regen van organische verbindingen en een dikke atmosfeer.
bingoquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bewust Aanstellerige Moeder.
Kan het niet nog van TSJOEKIE zijn? Die is natuurlijk wat langzaam, dus zijn nageslacht doet er misschien ook iets langer over om tot ontwikkeling te komen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niemand weet hetEn ze is een BOM! of BAM! weet niet meer
Pullup was Tsjoekfan, dus die ziet dat meteen als de baby is geborenquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan het niet nog van TSJOEKIE zijn? Die is natuurlijk wat langzaam, dus zijn nageslacht doet er misschien ook iets langer over om tot ontwikkeling te komen.
Ik las vanmiddag iets over die BMW maar dat verhaal is verder volledig langs me heen gegaan eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk direct aan een dikke BMW denken bij dat woord.
Nou?quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe warm is het eigenlijk op de maan overdag Hoohle?
Ik bedoelde eigenlijk ook niet dat verhaal, maar wel die betekenis.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets over die BMW maar dat verhaal is verder volledig langs me heen gegaan eigenlijk
Hmm ik snap het nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook niet dat verhaal, maar wel die betekenis.
Ik vind het zo'n gave gedachte dat er gewoon een meer met golven is daar. Er is ook een voorstel er een bootje naartoe te sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een in de breedte uitgerekt Frankrijk
Ik zag ook zoiets tijdens het scrollen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets over die BMW maar dat verhaal is verder volledig langs me heen gegaan eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |