Dat vind ik een heel aantrekkelijke man. Komt door de rol die hij speelt denk ik.quote:
Even stomen boven een bak heet water met een handdoek over je hoofd.quote:
Ik ben heb dol van hem !quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel aantrekkelijke man. Komt door de rol die hij speelt denk ik.
Die had ik moeten hebben 8 jaar geledenquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel aantrekkelijke man. Komt door de rol die hij speelt denk ik.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gewoon Lupus!quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hoe heet Lupus hier eigenlijk?
Geen idee.. Ken hem nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even stomen boven een bak heet water met een handdoek over je hoofd.
Oh even Hoohlen maar Hey hoohle...quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon Lupus!![]()
en ik heb het toevallig
Denk het welquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
maar er zijn verschillende soorten....quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh even Hoohlen maar Hey hoohle...
Met een klodder Dampo er inquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even stomen boven een bak heet water met een handdoek over je hoofd.
daar is ie ook leuk....quote:
Schurft.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
yep.....quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Een ziekte aan het afweersysteem waarbij het afweersysteem zichzelf aanvalt
Wordt het ook nog ergens bewaard?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is het handig dat je gewoon random shit kan vragen
Vraag eens "Hey Google, wat voor Hey Google heeft Sacha?"quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is het handig dat je gewoon random shit kan vragen
Ze verrekt het weer eh?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vraag eens "Hey Google, wat voor Hey Google heeft Sacha?"
In de Home / Assistent?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in de app maar dat heb ik nog nooit opgezocht
Handig als je nog eens terug zou willen lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De illuminati bewaart alles wat wij hier op het forum neerkwakken.
Dr Martens krijg ik oaquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vraag eens "Hey Google, wat voor Hey Google heeft Sacha?"
Wij hebben zelfs een speciale afdeling, de Arinminatiquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De illuminati bewaart alles wat wij hier op het forum neerkwakken.
Zo is dat, vriend.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Handig als je nog eens terug zou willen lezen.
Welke users maken daar deel van uit?quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wij hebben zelfs een speciale afdeling, de Arinminati
Arin alleen, die houdt iedereen in de smiezen👀quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Welke users maken daar deel van uit?
We zouden meer van zulke users moeten hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Arin alleen, die houdt iedereen in de smiezen👀
Wat een deugniet is het ook.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Arin alleen, die houdt iedereen in de smiezen👀
Ik heb geen tijd, druk met de eendquote:Op woensdag 16 januari 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zouden meer van zulke users moeten hebben.
Kom op zeg! Pullup heeft je topic al overgenomen, dus je hebt tijd zat.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, druk met de eend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |