hihihihihquote:Op donderdag 17 januari 2019 13:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Waar het eigenlijk op neerkomt.
[ afbeelding ]
Ja maar Mexico gaat letterlijk een cheque uitschrijven om alles te financieren.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:15 schreef Hexagon het volgende:
En verder gaan de kosten van die muur nog veel verder oplopen
Jaja, Het is maar 5 miljard. Die Mexico zou betalen. En er was al een deal, maar net voor het tekenen toch nog even meer eisen. Dan zeggen dat hij verantwoordelijk is voor de shut down. Maar op de een of andere manier is het de schuld van de democraten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 13:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Waar het eigenlijk op neerkomt.
[ afbeelding ]
En allemaal doordat het NY bureau Comey dwong iets openbaar te maken over emails waardoor Trump werd gekozen....quote:The @NewYorkFBI has started a food bank. "As you all know, the public does not realize the impact that a shutdown has on the FBI or on our families."
Schrijf je ontslagbrief maar, Donald. De beerput gaat helemaal open.quote:Breaking: In CNN Exclusive, Cohen confirms WSJ story and directly implicates the President: “What I did was at the direction of and for the sole benefit of Donald J. Trump. I truly regret my blind loyalty to a man who doesn’t deserve it” https://t.co/ObtHaqvyHT
Een online poll manipuleren (door meermaals te stemmen) is niet strafbaar volgens mij...quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:38 schreef Ulx het volgende:
KABOOOOM
[..]
Schrijf je ontslagbrief maar, Donald. De beerput gaat helemaal open.
De GOP durft niet eens een paar sancties tegen corrupte Russen te handhaven, bleek deze week weer. Laat staan dat ze gaan impeachen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:38 schreef Ulx het volgende:
KABOOOOM
[..]
Schrijf je ontslagbrief maar, Donald. De beerput gaat helemaal open.
Je denkt dat het hierbij blijft? De grote baas die over zoiets kleins al de beslissing neemt? Maar van de grotere dingen wist hij niks? Geloof je dat?quote:Op donderdag 17 januari 2019 15:59 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een online poll manipuleren (door meermaals te stemmen) is niet strafbaar volgens mij...
(edit, zal afhangen van de TOS neem ik aan)
Was een CNBC online poll van de top American business leaders in jan 2014, en een Drudge Report poll over potentiele 2016 Republikeinse kandidaten in feb 2015.
Dunno. Probleem is dat Cohen geen erg betrouwbare getuige is. Het blijft wachten op Mueller's rapport.quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je denkt dat het hierbij blijft? De grote baas die over zoiets kleins al de beslissing neemt? Maar van de grotere dingen wist hij niks? Geloof je dat?
Of zoals een Reddit comment het mooi omschrijft:quote:Op donderdag 17 januari 2019 04:02 schreef Kijkertje het volgende:
Giuliani verzet de doelpalen maar weer eens![]()
quote:Rudy thinks he's moving the goalposts, but he's just moving the ball down the field while the goalposts stay exactly where they have always been.
"Russia didn't interfere in the election."
"OK, they interfered, but there were no contacts between Russia and the Trump Campaign."
"OK, there were contacts, but Trump didn't have any deals with Russia."
"OK, Trump had deals with Russia, but it's not like there were meetings with Russian intelligence agents."
" OK, There were meetings with Russian intelligence agents, but Trump didn't know about them."
OK, Trump knew, but nothing came of them, so there was no collusion.
" OK, some people in the campaign colluded, but Trump specifically didn't collude." <-- You are here.
" OK, Trump colluded, but if he didn't Hillary would have won, so it's good that he did."
Getting close to the end now...
Hoezo zou hij niet betrouwbaar zijn als getuige? Je denkt dat hij maar iets roeptoetert zonder dat het hard te maken is?quote:Op donderdag 17 januari 2019 16:47 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dunno. Probleem is dat Cohen geen erg betrouwbare getuige is. Het blijft wachten op Mueller's rapport.
"I quit. It's their fault."quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denken dat Trump zelf een brief kan schrijven
quote:BREAKING: Thousands more immigrant children were separated from their parents under the Trump admin. than previously reported and whether they were reunified is unknown, HHS office of inspector general says in new report. https://t.co/ROvtpQrRVE
Kan ie altijd nog Berdermeester worden van Amsterdam ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
"I quit. It's their fault."
Moet te doen zijn.
Stuur hem maar naar Rotterdam. Daar houden ze van dat soort types.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan ie altijd nog Berdermeester worden van Amsterdam ofzo.
Ulx, ik had je hoog zitten, maar laten we het wel gezellig houden. Het is erg offtopic en zowel ik als mijn vrouw zijn daar niet van gediend.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Stuur hem maar naar Rotterdam. Daar houden ze van dat soort types.
Kan hij roepen dat Feyenoord heeft gewonnen als ze weer eens een pak slaag hebben gekregen.
Warren klimt weer in de peilingen. Die heeft duidelijk geprofiteerd van de afgelopen twee weken waarin ze de enige serieuze kandidaat was.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:04 schreef martijnde3de het volgende:
Peilingtjes:
NEW HAMPSHIRE 2020 Democratic Primary:
Sanders 26%
Biden 24%
Warren 11%
O'Rourke 9%
Kennedy 9%
Harris 4%
Clinton 3%
Booker 3%
Kerry 2%
Klobuchar 2%
Bloomberg 2%
Gillilbrand 1%
Steyer 1%
Hickenlooper 1%
Brown 1%
Ojeda 1%
Bullock 1%
@ChangePolls 1/2-3
2020 National Republican Primary:
Trump 70%
Romney 17%
@Harris_X_/@ScottWRasmussen Among Republicans, 1/4-5
Biden 32%
Sanders 15%
Warren 9%
O'Rourke 8%
Harris 6%
Booker 2%
Brown 1%
Bloomberg 1%
Gillibrand 1%
Holder 1%
Klobuchar 1%
Delaney 1%
Hickenlooper 1%
Kerry 1%
Bullock 0%
Castro 0%
Garcetti 0%
Inslee 0%
McAuliffe 0%
Schultz 0%
Morning Consult January 11–14, 2019
Pijnlijk Castro nog op 0% en eindelijk Delaney op 1% na 1,5 jaar campagne.
Een poll is geen poll.quote:Op donderdag 17 januari 2019 18:12 schreef Ulx het volgende:
De steun voor Trump onder mannen van buiten de steden is met 8% gedaald las ik. Dat is toch zijn "base"?
En het met een zak vol geld betalen geeft de indruk dat Trump en co zelf wisten dat het niet helemaal kosher was.quote:Lawrence Noble, ex-FEC general counsel, says Cohen's poll payment may have violated campaign finance laws.
“If Trump paid (or Cohen paid with the agreement of Trump) ... for the purpose of influencing his run for election, it was a campaign expenditure." https://t.co/WH45X6mSWh
quote:In rebuke to Trump administration, more than 130 Republicans join House Democrats to oppose lifting sanctions against Putin ally
The 362-53 vote registers formal House disapproval of plans to relax sanctions against companies controlled by Russian President Vladimir Putin ally, Oleg Deripaska, and comes despite last-minute appeals by Treasury Secretary Steven Mnuchin. A similar measure narrowly failed in the Senate this week, despite 11 Republicans breaking ranks to vote with Democrats.
This is a developing story. It will be updated.
Bron: WaPo
Niemand die 'm zal afzetten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:13 schreef Belabor het volgende:
Ik had gewed dat Trump januari 2019 wel ex-POTUS zou zijn. Die weddenschap ga ik zeer waarschijnlijk niet meer winnen, helaas.
Juli 2019 voor dubbele inzet?
https://twitter.com/barba(...)947130114650112?s=19quote:Today at Pentagon in front of top commanders Trump blamed what he called Democratic "fringe" and "radical" left. and Speaker Pelosi for not acting on his border plans. Entire room stayed silent and did not applaud partisan remarks. https://t.co/kquqbYG4Mo
Alleen heeft deze geen effect, ze haalden geen 60 stemmen in de senaat, dus worden de sancties tegen Rusal en EN+ opgeheven. In Limerick zijn ze alvast blij.quote:
Gaat Tovamitch McConnell dit ook niet gewoon blokkeren?quote:We should all applaud the Democrats and Republicans in the House who voted 362-53 to stop @realDonaldTrump’s Administration from relaxing sanctions on Putin and his cronies.
There is no time to waste.
The Senate should pass the House bill immediately.
Het is fijn voor die 700 Ieren, maar dat maakt het niet minder belachelijk dat die sancties niet doorgaan. Ik heb hier eerder het argument langs zien komen dat de sancties nadelige gevolgen voor Europeanen zouden hebben en vind het complete onzin. Dat zou betekenen dat de Russen hun zin krijgen en zich kunnen verschuilen achter hun Europese ondernemingen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Alleen heeft deze geen effect, ze haalden geen 60 stemmen in de senaat, dus worden de sancties tegen Rusal en EN+ opgeheven. In Limerick zijn ze alvast blij.
https://www.irishexaminer(...)ate-vote-898097.html
Dat hebben ze volgens mij al gedaan bij een vergelijkbare Bill.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:43 schreef Ulx het volgende:
Schumer:
[..]
Gaat Tovamitch McConnell dit ook niet gewoon blokkeren?
50% ownership is de regel. Dat was zo onder Obama, en is sindsdien niet veranderd. Dan kan je niet plots zeggen dat het niet genoeg is. Hoeveel wil je dan, 1%? Dan kan één van Putin's vrienden zich inkopen in honderden Europese bedrijven en daarna sancties uitlokken. De regel is er net om te verhinderen dat sancties in het voordeel van de Russen zouden werken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:44 schreef slarti_bartfast het volgende:
[..]
Het is fijn voor die 700 Ieren, maar dat maakt het niet minder belachelijk dat die sancties niet doorgaan. Ik heb hier eerder het argument langs zien komen dat de sancties nadelige gevolgen voor Europeanen zouden hebben en vind het complete onzin. Dat zou betekenen dat de Russen hun zin krijgen en zich kunnen verschuilen achter hun Europese ondernemingen.
Zwakke reactie op Pelosi's melding dat de SotU maar schriftelijk moet.quote:Trump responds to Pelosi and says he has "postponed" her planned trips to Brussels, Egypt, and Afghanistan. "Obviously, if you would like to make your journey by flying commercial, that would certainly be your prerogative." https://t.co/1hMc1B1Z0o
Ik denk dat je niet helemaal snapt waar ze heen gingquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zwakke reactie op Pelosi's melding dat de SotU maar schriftelijk moet.
Dan gaat ze toch niet? Of ze vliegt gewoon met een lijnvlucht. Kan ze gelijk met die onbetaalde mensen praten.
twitter:kaitlancollins twitterde op donderdag 17-01-2019 om 20:23:46If you thought this shutdown was close to being over, the House Speaker suggested the president cancel his address to Congress and he responded by inviting her to fly commercial into a war zone. reageer retweet
Ik denk dat jij niet snapt dat Trump niets te zeggen heeft over Pelosi.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet helemaal snapt waar ze heen gingtwitter:kaitlancollins twitterde op donderdag 17-01-2019 om 20:23:46If you thought this shutdown was close to being over, the House Speaker suggested the president cancel his address to Congress and he responded by inviting her to fly commercial into a war zone. reageer retweet
twitter:tomselliott twitterde op donderdag 17-01-2019 om 16:34:50Rep. Omar: "Lots of Americans" agree with me that Trump is blackmailing Sen. Graham over his homosexuality https://t.co/xPMAUHSLYE reageer retweet
Was dat niet bekend dan? Ik begrijp trouwens niet waarom Graham niet naar zo'n kamp gaat om zich te laten behandelen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:34 schreef martijnde3de het volgende:
what the heck.twitter:tomselliott twitterde op donderdag 17-01-2019 om 16:34:50Rep. Omar: "Lots of Americans" agree with me that Trump is blackmailing Sen. Graham over his homosexuality https://t.co/xPMAUHSLYE reageer retweet
Ze heeft het nergens over homosexualiteit. Reagan zou zich schamen dat je je zo voor het Russische nepnieuws karretje laat spannen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:34 schreef martijnde3de het volgende:
what the heck.twitter:tomselliott twitterde op donderdag 17-01-2019 om 16:34:50Rep. Omar: "Lots of Americans" agree with me that Trump is blackmailing Sen. Graham over his homosexuality https://t.co/xPMAUHSLYE reageer retweet
Dat over die homoseksualiteit bedacht de twitteraar er zelf bij.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:34 schreef martijnde3de het volgende:
Ik realiseerde me het niet eens maar Trump is blijkbaar niet zo van de veiligheid.quote:Point of fact: for security reasons, trips to active war-zones are *never* discussed in advance. https://t.co/2kxbdF7MG0
twitter:ChadPergram twitterde op donderdag 17-01-2019 om 20:44:21Members are sitting on the USAF bus on CapHill they wait to see if they are departing on overseas trip Trump canceled. Fox is told there are furious calls going back and forth now between the Hill, State, Pentagon and White House. reageer retweet
Trump wint, de Democrats blijven thuis. Nu nog even tekenen bij het kruisjetwitter:SchmittNYC twitterde op donderdag 17-01-2019 om 21:02:31So @ChadPergram says Adam Schiff is on the bus - I imagine Trump sitting in the WH with his feet up watching cable news and giggling reageer retweet
Ondertussen gaat Mnuchin richting Davostwitter:ChadPergram twitterde op donderdag 17-01-2019 om 21:04:28USAF bus back on Capitol plaza. Mbrs getting off bus & going back into Capitol https://t.co/k9luYw5YyC reageer retweet
twitter:davidgura twitterde op donderdag 17-01-2019 om 20:59:15UPDATE: A White House official tells @NBCNews Secretary Mnuchin will lead a delegation to Davos, as planned. https://t.co/J5ux7R7qBs reageer retweet
Bron?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:09 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft een geheim gelekt omdat hij niet naar het Huis mag van Pelosi.
Dat is iets anders dan annuleren.
Bezoek aan oorlogsgebieden gaan altijd in het geheim. Anders staat er misschien iemand met een stinger te wachten bij het vliegveld.quote:
Dit inderdaad. Met zijn muurtje voor de veiligheid.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Als je het waagt de kleuter in chief zijn zin niet te geven brengt hij je leven in gevaar, fijne president hebben die Amerikanen...
Het was niet geheim. Het was een tripje die al een tijd op de agenda stond.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bezoek aan oorlogsgebieden gaan altijd in het geheim. Anders staat er misschien iemand met een stinger te wachten bij het vliegveld.
twitter:ChadPergram twitterde op donderdag 17-01-2019 om 21:18:38McCarthy: I'm just shocked you even think that she would leave the country. Why would you leave the country with as Speaker in middle of shut down. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |